Θοδωρής Σολδάτος: “Δικαίωση της παράταξης μας η βούληση περί μη επιβολής διοδίων της νέας ζεύξης που ανέφερε ο Δήμαρχος.”


Με ιδιαίτερη ικανοποίηση εισέπραξε την ενημέρωση για την εξέλιξη του εργοστασίου της ΜΟΠΑΚ ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης Θοδωρής Σολδάτος, καθώς όπως είπε “είναι ένα έργο που πολλοί αγωνίστηκαν για αυτό και όπως το σώμα γνωρίζει και πιστεύω και μεγάλο μέρος των Λευκαδίων, είναι κάτι που ξεκίνησε με πρωτοβουλίες του ομιλούντος πριν 12 χρόνια και είναι μία διαδικασία που θέλω να πιστεύω ότι θα δώσει μία καθοριστική απάντηση στο ζητούμενο της εξέλιξης των απορριμμάτων και στη Λευκάδα κατά τον καλύτερο τεχνοκρατικά τρόπο.

Επίσης αποτελεί ιδιαίτερη ευχαρίστηση το γεγονός ότι εξαγγέλθηκε από το Δήμαρχο η προσπάθεια που γίνεται από την κεντρική κυβέρνηση να προχωρήσει το έργο της ζεύξης της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία και με την εξαγγελία αυτή που ελπίζω να ισχύει αυτό που είπε ο δήμαρχος και νομίζω ότι και στην Αθήνα,  εφόσον ισχύει να συνεχίσουν να το προασπίζονται και να μην αλλάξουν άποψη και μιλώ για το λεχθέν περί μη υπάρξεως διοδίων δικαιώνεται έτσι επίσης η προεκλογική θέση της παράταξης μου “αλλάζουμε πορεία”, ότι η ζεύξη που εμείς υποστηρίζουμε ότι πρέπει να είναι υποθαλάσσια,  μπορεί να προχωρήσει χωρίς διόδια είναι κάτι που γίνεται και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας όταν κάποιες κωμοπόλεις είναι συνδεδεμένες με μεγάλους οδικούς άξονες και έχουν παραχθεί από τα διόδια και αυτές είναι ευχάριστες ειδήσεις.

 

About Ομάδα Σύνταξης 28550 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

1 Comment

  1. Αν δεν έχει διόδια , θα διαλυθεί και θα είναι χάλια σε καθαριότητα και ασφάλεια.
    Η γέφυρα της Χαλκίδος σε κάποια επίσκεψη το δείχνει, όπως και οι μικρές υπογειοποιήσεις της πρωτεύουσας ώς δρόμοι.
    Αντίθετα η Αττική οδός, η Γέφυρα Ρίου- Αντιρίου, και οι νέοι αυτοκινητόδρομοι επί πληρωμή είναι και ασφαλείς και καθαρές.
    Απλά η πληρωμή στην χρεωκοπημένη Ελλάδα είναι 0,06 ευρώ ανά χιλιόμετρο όταν έπρεπε να είναι όπως διεκήρυταν 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Αλλά αυτό είναι η χρεωκοπία συνολικά , ώς παγίδες ρευστότητας πλατύτερα οικονομικά ερμηνευόμενο.
    Kαι αν δεν έχει διόδια αρχικά , στην πορεία θα κοστίζει στον φορολογούμενο και στον ταξιδιώτη περισσότερο μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.
    Τζάμπα ποιότητα δεν υπάρχει ούτε υπήρχε ούτε θα υπάρξει, ούτε ποσότητα τζάμπα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.