Την τοπική επικαιρότητα σχολίασε στον Prisma 91,6 ο πρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων Μανώλης Θερμός.
Σχετικά με την τουριστική κίνηση είπε ότι ο μήνας Μάιος ήταν συγκρατημένος όχι μόνο στη Λευκάδα αλλά σε όλη την επικράτεια.
“Μπορεί να φταίει ο καιρός, μπορεί να φταίνε τα αυξημένα κόστη των εισιτηρίων, είχε ως αποτέλεσμα να μην ήταν ο Μάιος που ήταν πέρυσι.
Ο Ιούνιος θα έχει μία ελαφριά κάμψη στις αρχές, στη συνέχεια όμως θα φτιάξουν τα πράγματα, θα έχουμε το συνηθισμένο τρίμηνο, το στοίχημα όμως είναι να νικήσουμε την υπερσυγκέντρωση στο ζεστό δίμηνο.
Θα θέλαμε λίγο και τον Μάιο και καλύτερο Ιούνιο, έχουμε καλό Σεπτέμβριο, θα θέλαμε λίγο να επιμηκυνθεί η σεζόν, κάτι που πολεμάμε εδώ και 30 χρόνια και δεν το έχουμε καταφέρει στο βαθμό που το θέλουμε”
Σχολιάζοντας το έργο της ανάπλασης είπε ότι θα επιβαρύνει πολύ τον τουρισμό, καθώς χρονικά τα έργα έπεσαν πολύ έξω και δεν είμαι σίγουρος ότι χωρίς σχεδιασμό δεν νομίζω ότι έπρεπε να ξεκινήσουν.
Το έργο στην παραλία έχει ξεκινήσει από την 1η του Οκτώβρη και τελείωσε ο Μάιος. Μιλάμε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα το οποίο έχει πάρει για αυτό το έργο.
Αυτό από τις αρχές του Μάη έχει αρχίσει και επηρεάζει πολύ την διάθεση του κόσμου.
Θεωρώ ότι το έργο είχε αρκετό χρόνο μέχρι την έναρξη της σεζόν και όφειλε τουλάχιστον αλλά είναι σε μία καλή κατάσταση, το οποίο δεν είναι.
Βλέπω ότι κάνουν τα δυνατά τους, συμπαραστέκομαι όμως ότι και να γίνει θα είμαστε το καλοκαίρι με αυτή την άσχημη όψη στην είσοδο της πόλης.
Το έργο δεν είναι τόσο πολύπλοκο για να δικαιολογεί μία τόσο μεγάλη καθυστέρηση, πρόκειται για μία ανάπλαση της παραλίας, δεν χαράξαμε δρόμους, ούτε γκρεμίσαμε βουνά, δεν μπορεί ένα έργο να πάει 8 μήνες.
Σαφώς υπάρχει και γκρίνια, για ποιο λόγο κόπηκε το συγκεκριμένο δέντρο, δεν την υπολογίζει κανείς το έργο θα βγει πάρα πολύ καλό, όμως όταν πρόκειται για δουλειές και για την τουριστική περίοδο όλα είναι συνάρτηση του χρόνου.
Ένα νησί δουλεύει με τον τουρισμό, βάσει της έναρξης της τουριστικής σεζόν έπρεπε να έχει σχεδιαστεί χρονικά το έργο.
Αναφορικά με την πρωτοβουλία της Δημοτικής Αρχής να προβεί στην αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων, αναρωτήθηκε αυτά που θα κινούνται, σε ποιους ποδηλατόδρομους.
Προχθές ήμουν σε μία σχετική κατάσταση στην οδό Αναπαύσεως, καθώς όλα τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και οι βίλες δίνουν ποδήλατα στον κόσμο για να κατέβεις στην πόλη, κανείς όμως δεν ανεβαίνει σε αυτό, καθώς όλοι φοβούνται μην γίνει κάποιο ατύχημα με τα αυτοκίνητα που τρέχουν με 100 χιλιόμετρα.
Ορισμένος κόσμος θέλει τη χρήση του ποδηλάτου σε ασφαλή λωρίδα.
Ιδιαίτερα καυστικός ήταν ο Μανώλης Θερμός για την εικόνα που επικρατεί στην οδό Γολέμη.
Πρόκειται για έναν πλατύ δρόμο στο εμπορικό κέντρο της πόλης στην Μαρίνα.
Είναι επιφορτισμένος και με λεωφορειακές διαδρομές, απαιτούν οπωσδήποτε μία λωρίδα του δρόμου και έτσι απομένει μόνο μία.
Εδώ και χρόνια καταλαμβάνεται πλευρικός ως χώρος στάθμευσης ιδιωτικών αυτοκινήτων, σε δεύτερη σειρά και με πυκνωτές που εντυπωσιάζουν σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.
Όπως είναι γνωστό η αστυνομία δεν μπορεί να είναι κάθε δευτερόλεπτο σε κάθε σημείο της πόλης. Όταν πρόκειται για την διασφάλιση της ευνομίας και της δημόσιας τάξης.
Όπως γνωρίζεις εδώ και πολλές δεκαετίες η ψήφος αξιολογεί και μόνο την οικονομική διαχείριση και η ποιότητα της ζωής είναι αμελητέο μέγεθος και η οδός Γολέμη είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα βασανισμού των οδηγών και των πολιτών που δεν μπορούν να περάσουν απέναντι, συμπτώματα όμως που κάνεις δεν τα θέτει ως πολιτικά προβλήματα.
Όχι απαραίτητα για να διευθετηθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα αποσπασματικά, αλλά για να υπάρξουν μελετημένες πολιτικές προτάσεις.
Εάν αυτό δεν συνιστά πολιτικό πρόβλημα στην Λευκάδα, πώς είναι δυνατόν να βγουν προτάσεις και προγράμματα συμπεριφορικού πρωτογωνισμού για να το πω μαλακά των πολιτών, ή αυτων που παρκάρουν δύο και τρεις τέσσερις θέσεις παράλληλα.
Δεν είναι μία τροχαία παράβαση αυτό αλλά μία δημόσια επίδειξη εγωκεντρισμού και αδιαφορίας σε συνανθρώπους. Πρόκειται για μία χυδαία αδιαφορία, βάναυση κακουργία και παιδεμός, είναι κτηνώδης εγωκεντρισμός για να τα πούμε έξω από τα δόντια.
Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να δουλέψει ο νόμος και η τάξη, να οριοθετηθούν οι γραμμές, οι πεζοί, τα πεζοδρόμια και οι ποδηλατόδρομοι και μπορούμε να ανεχθούμε μία καθυστέρηση όσοι έχουμε αυτοκίνητο. Όχι όμως αυτό το μπάχαλο, αυτοκίνητο, καρότσια, σερβιτόροι μέσα στον ίδιο δρόμο δεν γίνεται αυτό.
Δεν είναι εικόνα αυτή νησιού, δεν είναι αυτό προβολή τουριστική για τον τόπο μας.
Σε αυτό το ζήτημα όλα τα πολιτικά κόμματα αρνούνται κάθε ευλυγισία και κάθε ενδεχόμενο συνεργασίας και συνεννόησης σε αυτό τον τομέα την ώρα που το μπάχαλο είναι δεδομένο και εφιαλτικό.
Σχετικά με τις υποψηφιότητες για τον Δήμο Λευκάδας, ο Μανώλης θερμός έκανε λόγο για ικανά πρόσωπα σε αυτό το ταμπλό.
Από την άλλη όμως δεν βλέπω ομάδα, καθώς ένας άνθρωπος δεν μπορεί να φέρει την άνοιξη και δεν μπορεί να τα κάνει όλα εάν δεν τον ακολουθεί ομάδα ικανή και αυτό δεν το βλέπω και με κάθε αισιόδοξη διάθεση που έχω.
Ωστόσο βλέπουμε ότι η κοινωνία τα τελευταία χρόνια έχει επιδείξει σημάδια παρήγορης πολιτικής ωριμότητας όμως ακόμα θέλουμε πολύ δρόμο.
Από πόλη της Θεσσαλίας ψάξανε στο διαδίκτυο για ξενοδοχείο μέσα στην πόλη Λευκάδος .Λόγω συτού που είδαν για το έργα στο μποσκέτο δεν έκλεισαν στο ξενοδοχείο στην παραλία.
Χάος, άβατη η παραλία , τι εξυπνάδα κάμανε!!
Η τροχαία, κάθε μέρα με γερανό και κλήζεις
πρόστιμα συνδυαστικά να σηκώνει και να γράφει κλήσεις σε όσους παρκάρουν σε όλη την οδό Γολέμη.
Οι κλήσεις να καταχωρούνται άμεσα στο ΑΦΜ του κατόχου του οχήματος
Για αυτοκίνητα που θα σηκώνει ο γερανός, να εφαρμόζονται οι κρατικές διατάξεις.
Το θέμα λύθηκε σε 3 μέρες. Και με κάμερα αν παρκάρει αυτοκίνητο τα ίδια.
Οι πολιτικές αποφάσεις ( κρατικές και αυτοδιοικητικές) λαμβάνονται με βάση τα κριτήρια των σουβλακερί και καφενέδων.
Μανώλη μου ο ψηλός δεν ήξερε ότι δεν θα τελειώσει το έργο της παραλίας γιατί είναι άσχετος και ωραιοπαθης. Όσο για τα ποδήλατα, είναι για το φαίνεσται. Για το δέντρο άσε. Ξεχάσατε το άλλο που ήταν δίπλα στο περίπτερο. Μισεί τα δέντρα,τους ποιητές και το πράσινο. Μου λένε δεν ψήφισε ούτε ΠΑΣΟΚ
Η τροχαία αν θέλει- και για αυτό πληρώνεται εκ των χρημάτων των φορολογουμενων- μπορεί να λύσει το θέμα της οδού Γολέμη. Και κάθε άλλης περιοχής σε επίπεδο στάθμευσης και ευταξίας κίνησης.
Το ότι η κατάσταση αταξίας βολεύει πολιτικά και αυτοδιοικητικά τουριστικά εισπράξεις και κράτος, δεν σημαίνει ότι η τροχαία μπορεί να μην βλέπει τι ισχύει και εφαρμόζει τα ισχύοντα. Και αν η τροχαία εντέλεται πολιτικά υπουργικά – για λόγω τουριστικών εισπράξεων- και πάλι δεν σημαίνει ότι μπορεί η τροχαία να μην βλέπει τον κίνδυνο που εγκυμονούν οι αταξίες παρκαρίσματος και επικίνδυνων δρόμων λόγω παρκαρίσματος.
Και απλά οι επικεφακλής της τροχαίας της Λευκάδος να απαντήσουν στο κάθε υπουργείο εηηράφως, ότι ” εμείς εντελόμεθα να προστατεύσωμε την κοινωνική τάξη και σωματικά ασφάλεια των ανθρώπων”. Και αν υπάρχει αυτό το έγγραφο με σφραγίδα και υπογραφή και αντιδρά το υπουργείο γιατί θ΄έλει τουριστικές εισπράξεις, τότε η τροχαία δίσδει στην δημοσιότητα το έγγραφο αυτό και το τοιχοκολάει σε όλους τους τοίχους της Λευκάδος.
Και κατόπιν το θέμα γίνεται ανοιχτό κοινωνικό και το διεκδικεί ο κάθε πολίτης που κινδυνεύει από την αταξία του παρκαρίσματος.
Οι βουλευτής- δήμαρχος- αντιπεριφερειάρχης , μαζί να καλέσουν την τροχαία στον χώρο οδού Γολέμη και παρουσία των να διώξουν όλα τα αυτοκίνητα αρχικά χωρίς κλίσεις και πρόστιμα , και κατόπιν να αναλαμβάνει η τροχαία κάθε παράσπονδο παρκάρισμα. Αυτό το τελευταίο γιατί δεν το κάνουν, οι ενδιαφερόμενοι για την τάξη στην πόλη της Λευκάδος??