Επανέρχονται τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα – Έκπτωση 25% για οφειλές, δόσεις και τον Ιούνιο


Επεκτείνεται και για τον Ιούνιο η έκπτωση 25% για οφειλές και δόσεις ρυθμίσεων που θα πληρωθούν εμπρόθεσμα, για επιχειρήσεις, επαγγελματίες, ιδιοκτήτες ακινήτων και εργαζόμενους που πλήττονται από την πανδημία του κορονοϊού. Παράλληλα, θεσπίζεται ευνοϊκότερο πλαίσιο για τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα, ενώ εξαιρούνται και για το 2020 τα αγροτεμάχια από τον συμπληρωματικό ΕΝΦΙΑ. Αυτά προβλέπονται, μεταξύ άλλων, στο νομοσχέδιο «Πλαίσιο χορήγησης μικροχρηματοδοτήσεων, ρυθμίσεις χρηματοπιστωτικού τομέα και άλλες διατάξεις» που κατατέθηκε στη Βουλή.

Ειδικότερα, όσον αφορά στις συγκεκριμένες αλλαγές προβλέπονται τα εξής:

  • Τέλη κυκλοφορίας: Παρέχεται η δυνατότητα σε ιδιοκτήτες οχημάτων που τελούν σε κατάσταση αναγκαστικής ακινησίας λόγω ανωτέρας βίας, εφόσον αίρεται ο λόγος της ακινησίας αυτής εντός του 2020, να καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας αναλογικά για τους υπόλοιπους μήνες μέχρι το τέλος του έτους και όχι το σύνολο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.
  • ΕΝΦΙΑ: Δεν θα συνυπολογίζεται και για το έτος 2020 στη συνολική αξία των δικαιωμάτων επί ακινήτου για τον υπολογισμό του συμπληρωματικού ΕΝΦΙΑ η αξία των δικαιωμάτων επί γηπέδων εκτός σχεδίου πόλης ή οικισμού. Επίσης επεκτείνονται και για το 2020 οι μειώσεις ( που ίσχυσαν το 2019) στον ΕΝΦΙΑ ειδικών κατηγοριών φυσικών προσώπων,
  • Εκπτωση 25%: Επεκτείνεται και για τον μήνα Ιούνιο 2020 το ευνοϊκό μέτρο της έκπτωσης 25% σε δόσεις βεβαιωμένων οφειλών και δόσεις ρυθμίσεων ή διευκολύνσεων τμηματικής καταβολής που καταβάλλονται εμπρόθεσμα για τις πληττόμενες από την πανδημία επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα.

Πηγή: ethnos.gr

About Ομάδα Σύνταξης 27934 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

1 Comment

  1. Εάν θεσμοθετείται 12τημόριο πληρωμής για τα τέλη κυκλοφορίας, είναι μέτρο θετικό.
    Διότι το προηγούμενο σύστημα στο οποίο και ο Σύριζα είχε εντρυφήσει μετά αριστερής σπουδής ή μπορεί να το είχε ο σύριζα καθιερώσει, ήθελε για την χρήση του αυτοκινήτου 1 μήνα να καταβάλλονται τέλη για 2 μήνες κλπ.
    Ήταν μια ορθολογική προοδευτική αριστερή δημοκρατική συριζαική ή και συριζαική άποψη , που έβριθε δημοκρατίας και κοινωνικού ορθολογισμού.
    Είχε δε αυτή η δημοκρατική άποψη το υπόβαθρο ταμειακά -οι ίδιοι το λέγανε-οτι : με την εισπραξιμότητα αυτή ( για 1 μήνα κυκλοφορία ιχε θα εισέπρατε 2 μηνών τέλη) θα εκαλύπτετο κάποιο ποσό απ τα επιδόματα που θα έδινε για να πάρει ψήφους. Και αυτό οι ίδιοι το λέγανε. Όπως και με βάση την ταμειακή εισπραξιμότητα λέγανε καιβεφαρμόζανε και άλλα ωραία δημοκρατικά ορθολογικά αριστερά προοδευτικά κόλπα.
    Στην παρούσα κυβέρνηση μένει να εξορθολογήσει κοινωνικά τα τέλη κυκλοφορίας στο σκαλί 1300 cc ευρώ 135, και πάνω από 1300 cc ευρώ 265 ώς και τα 1600 cc.
    Δεν δικαιλογείται αυτό το άνοιγμα της βαθμίδος από 135 ευρώ σε 265 ευρώ με βάση την διαφορά κυβικών. Για τον σύριζα κυβέρνηση αυτό υπήρχε ένα πρόσθετο στοιχείο ταμειακής εισπραξιμότητας για να χρηματοδοτεί τα ψηφολογικά επιδόματα.
    Μένει ακόμα για την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να γίνει πιστευτεί , στο μα ορίσει ότι τα αυτοκίνητα με μηχανή 1999 cc δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουν τα αυτοκίνητα με 2001 cc μηχανή. Για να έχουν οι αριθμοί αξία και κοινωνική ποιότητα.
    Και γιατί η αριστερή δημοκρατική προοδευτική κυβέρνηση σύριζα δεν το είδε αυτό, αλλά ήθελε τα ταμειακά πλεονάσματα από τα στρεβλά τέλη κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα των 1930 cc τα οποία πλήρωναν τέλη κυκλοφορίας ίσα με τα αυτοκίνητα των 2001 και πάνω cc μοτέρ??
    Και επειδή αυο ίσχυε ώς τότε , ο Δημοκρατικός προοδευτικός σύριζα ώς κυβέρνηση γιατί δεν το τροποποίησε στην βάση της κοινωνικής αλήθειας των αριθμών,?? Απάντηση: Διότι απ τα ιδεολογικά θίνκ τάνκ του σύριζα ( των καφενείων της Οδού Καλλιδρομίου στις συνεδριάσεις μαζλωξεις κάθε Σάββατο που έχει λαική αγορά) αποφαίνονταν ότι
    ο αριθος 1930 είναι ο ίδιος με τον αριθμό 2001 ή 2050 κλπ αν αυτοί οι αριθμοί αναφέρονται σε κυβικά εκστοστά μηχανής αυτοκινήτου.
    Σε μια τέτοια ομήγυρι , ο καφετζής είπε ορθά, ότιβτα 70 ή 100 κυβικά εκατοστά μηχανής ισοδυναμούν με ένα μηχανάκι δίκυκλο 50 cc ή και μηχανή άνω των 120 cc. Και άρα σε ένα πρόσθετο όχημα -δίκυκλο -κυκλοφορίας. Και άρα δεν είναι σωστό να επιβαρύνεται το ιχε των 1930 cc με πρόσθετα τέλη κυκλοφορίσς σαν να ήταν ιχε με 2001 ή 2050 cc μηχανή.
    Και τότε οι συριζόβιοι της μάζωξης αυτής του Think Tank, του παράγγειλαν πρ καταχείμωνο Γενάρη μήνα πρωί πρόσθετο φρέντο εσπρέσο παγωμένο με μπόλικα παγάκια ,για να του κάνουν τζίρο κσι να του βουλώσουν τον στόμα και να μην κάνει τέτοια ερωτήματα.
    Το περιστατικό είναι πραγματικό.
    Αφού τους σερβήρεσε ο καφετζής τον προσθετο παγωμένο καταχείμωνο με μπόλικο παγάκι φρέντο καπουτσίνο καφέ, αυτοί κάνανε μια ρουφηξιά και δεν ήπιαν άλλο καφέ , γιατί αν πίνανε και τον δεύτερο παγωμένο καφέ θα τους έκοβε και τσάκιζε το στομάχι καταχείμωνο άγριο Ιανουάριο Μήνα.
    Μετά τον φρέντο εσπρέσο παγωμένο μπουζάτο καταχείμωνο καπουτσίνο, η συριζαική μάζωξη ( think tank) συνέχισε με τσίπουρα και μεζέ ραπανάκι φρέσκο απ την Λαική αγορά.
    Και συνεχίσανε να πέφτουν σαν βροχή και χαλάζι οι προοδευτικές δημοκρατικές αριστερές συριζαικές προτάσεις.
    Και έξω έπιασε βροχή και χαλάζι, χειμώνας που ήταν Γενάρης Μήνας του 2018.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.