Ξ. Βεργίνης σε Σ.Λύγδα: “Είμαστε σε τελικές διαπραγματεύσεις για την δημιουργία θέσεων Parking
Διευκρινίσεις αναφορικά με τα τέσσερα πάρκινγκ στα οποία αναφέρθηκε στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο δήμαρχος Λευκάδος Ξενοφώντας Βεργίνης, ζήτησε με ερώτηση...
Στο σημείο αυτό το οδόστρωμα έχει ανάποδη και επίκληση και λάθοε κλήση πρός τα μπρός. Η κατεύθυνση του αυτοκινήτου, το είδος προσθιοκίνητο και το μεγεθός το το δείχνουν. Η υποστροφή δεν διορθώθηκε απ τον οδηγό.
Το όχημα αποσταθεροποιήθηκε από την επίκληση του οδοστρώματος.Και ο οδηγός
έπρεπε να προσέχει.Σε όλο το κομμάτι του δρόμου από την Σκράπια ώς την Λευκάδα ιδιαίτερα η επίκληση του δρόμου συνεχώς αποσταθεροποιεί στην κίνηση τα οχήματα. Και σε αυτό το κομμάτι ( Άγιο Νικόλαο- Λευκάδα) το μικρότερο όχημα αποσταθεροποιούνται ενιαία ώς μικρός όγκος.
Όταν οι δημοσιογράφοι ρώτησαν το Άλεν Πρόστ ( 4άκις πρωταθλητή στην Formula 1) για το τι φοβάται όταμν οδηγεί ώς κοινός οδηγός ή είναι συνεπιβάτης σε αυτοκίνητο στους δρόμους , απάντησε ότι φοβάται : α) μην έρθει άλλο αυτοκίνητο επάνω του από απέναντι σε αφύλακτο στην μέση δρόμο κσι β) μην πάθει κάποια βλάβη το δικό του συτοκίνητο και πέσει πάνω σε άλλον ή βγεί έξω απ τον δρόμο.Για τούτο παίρνει την ποιότητα του δρόμου δεδομένη και σε αυτήν προσπαθεί να προσαρμοστεί οδηγώντας αργά και όχι με νευρικές κινήσεις.
Ο ίδιος ο Άλεν Πρόστ παρατηρήθηκε απ τους δημοσιογράφους για την αργή οδήγηση του πηγαίνοντας από το Παρίσι στην Ρένς για να παρακολυθήσει Κυριακή τον ομώνυμο αγώνα Γκραν πρί το τέλος της δεκαετίας του 1990 όταν ποιά είχε εγκαταλείψει τους αγώνες Formula 1.
Τα ίδια όμως με υο Άλεν Πρόστ έχει κατά νού και ο καθημερινός κοινός οδηγός ώς φόβο υπαρκτό στην οδήγηση και ιδιαίτερα στους αφύλακτους στην μέση δρόμους διπλής κατεύθυνσης.
Το κάθε αυτοκίνητο έχει τους συγκεκριμένους ρυθμούς κινήσεως που ο ρυθμός περιστροφής του κινητήρα είναι συμβατός και συνεκτικός με την πολική αδράνεια υου πλαισίου και την ικαμόητα απόσβεσης και αντιδράσεως των αναρτήσεων.Και αυτό τον ρυθμό πρέπει να τον βρίσκει ο οδηγός σε κσθε συνθήκη οδήγησης για το αυτοκινητό του. Η υπέρβαση αυτού του ρυθμού σε κάθε φάσμα αρχίζει καο δημιουργεί τα προβλήματα δυναμικής αποσταθεροποίησης στο όχημα σε κάθε είδους χάραξη δρόμου και ποιότητα οδοστρώματος.
Αν υπερβάλεται αυτός ο ρυθμός το αυτοκίνητο ώς δυναμικό αυτοκινούμενο δέχεται πολλαπλασιαστικά τις ρευστοδυναμικότητες που το επηρεάζουν ώς κινητό και έτσι μειώνεται η δυνατότητα του ανθρώπινου χειρισμού του οχήματος, μια και το αυτοκινούμενο αποκτά αυτόδυναμικά χαρακτηριστικά κίνησης. Και τότε αρχίζουν τα φαινόμενα αποσταθεροποιησής του. Για κάθε εκτροπή αυτοκινήτου απ την πορεία του έχει προηγηθεί η έλλειψη πρόσφυσής του ( έχει προυπάρξει η απώλεια στηριξής του προοδευτικά λίγο πρίν με αποτέλεσμα την εκτροπή του στο επόμενο ελάχιστο χρονικό διάστημα).
Το κρίσιμο και βασικό στοιχείο και πρωτογενές για την στήριξη του αυτοκινήτου στον δρόμο ελιναι τα ελαστικά ( τα παπούτσια που πατάει). Που και αυτά έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής και ρυθμούς χρήσης.
Να προσέχουν όλοι , να οδηγούν με συνεπείς στο τιμόνι κινήσεις χωρίς φούρια αντιδράσεων και κοφτές απότομες τιμονιές , να μην ανεβάζουν απότομα στροφές στο μοτέρ ( η μέγιστη ταλσιπωρία για το μοτέρ και τις ανσρτήσεις και το πλαίσιο) ,να συντηρούν το όχημα τακτικά κατά κατασκευαστή οδηγία,και να έψουν κατά νού ότι το μυαλό και σκέψη φτάνει ποιό σύντομα ώς αστραπιαία στον προορισμό, πράγμα που δεν κάνει το αυτοκίνητο. Διότι αυτό για να φτάσει πρέπει να οδηγηθεί.
Το οδηγείν για να φτάσω προηγείται του θα φτάσω.