Ξ. Βεργίνης σε Σ.Λύγδα: “Είμαστε σε τελικές διαπραγματεύσεις για την δημιουργία θέσεων Parking
Διευκρινίσεις αναφορικά με τα τέσσερα πάρκινγκ στα οποία αναφέρθηκε στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο δήμαρχος Λευκάδος Ξενοφώντας Βεργίνης, ζήτησε με ερώτηση...
Τκ αυτοκίνητο οδηγείται δεν αυτοανατρέπεται.
Κάθε ένας ή μία που πιάνει τιμόνι -ανεβαίνει πάνω στην ρόδα λέγανε
παλαιότερα- και τραβάει το δόγμα : ότι έχει φτάσει στον προορισμό του επειδή έχει φτάσει μες το μυαλό του
Δηλαδή παρακάμπτει την πορεία που έχει να διανύσει μέχρι να φτάσει.
Πρίν απ συτό έχει παρακάμψει μες τον μυαλό του τις δυνατότητες του αυτοκινήτουν και την συντήρηση του.
Με το που έπιασε στο χέρι του τιμόνι , όλα τελειώσανε. Η οδήγηση έτσι γίνεται απ την πρώτη μέρα παιχνίδι μες το μυαλό , και το αυτοκίνητο μπορεί να πάει όπου και όπως πάει το μυαλό.
Αυτή είναι η αρχή και η βάση των
ατυχημάτων κάθε λογής.
Κώδικας οδικής κυκλοφορίας, σήματα ( όπου υπάρχουν) ποιότητα δρόμου, δυνατότητες του οχήματος και οδηγική εμπειρία ( κτάται με τον χρόνο αρκι να θέλει κάποιος ή κάποια) όλα αφήνονται στην άκρη ..γιατί ανέβηκε πάνω στην ρόδα.
Μετην χρεωκοπία της χώρας πρόσθετο είναι η έλλειψη συντήρησης οχημάτων γενικά η ύπαρξη στόλου παλαιών ασυντήρητων αυτοκινήτων, η απουσία ελέγχου ΚΤΕΟ , η έλλειψη ασφάλισης.
Η γνωμάτευση του ΚΤΕΟ για την ποιότητα της δυναμικής ισορροπίας του οχήματος μέσω των ελέγχων αναρτήσεων είναι αναντικατάστατη.
Στην βιοχρεωκοπημένη Ελλάδα δεν μπορεί παρά νάχει χρεωκοπήσει και η αυτοκίνηση συνολικά ( και το Χάρντγουερ και το σοφτγουέρ της αυτοκίνησης).
Στην εν λόγω περίπτωση ζάντες λάστιχα και ποιότητα αναρτήσεως ήταν ασυμβάτως ασύμβατα για το αυτοκινούμενο που γύρισε ανάποδα.Μεταφυσικές ερμηνείες δεν υπάρχουν.