Αυτά είναι τα δρομολόγια της σύνδεσης Καστού -Καλάμου-Μύτικα-Νυδριού


Από Δευτέρα υπογράφεται η σύμβαση. Οριστικά εκτός το Μεγανήσι

Ανακοινώθηκαν από την εταιρεία που έχει αναλάβει την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Καλάμου και του Καστού με το Νυδρί τα δρομολόγια της περιόδου 2018-2019 . Αξίζει να σημειώσουμε ότι 27 Φεβρουαρίου με αίτημά του μπήκε τελευταία στιγμή και ο Μύτικας, για να επιβεβαιώσει τις υποψίες μας ότι ποτέ ουσιαστικά δεν διεκδικήσαμε να ενταχθούμε σ΄αυτήν. Όπως ενημερώσαμε σε προηγούμενη ανάρτησή μας το Μεγανήσι επισήμως δεν έχει υποβάλλει αίτημα στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Δυστυχώς παρά τις προσπάθειες που ως μέσο καταβάλαμε και με τι όποιες μας δυνάμεις δεν καταφέραμε να επιτύχουμε την ένταξη και του Μεγανησίου, νικηθήκαμε για πολλοστή φορά από την οπισθοδρόμηση. Οι ευθύνες είναι τεράστιες.

Θα συμφωνήσω με τον αγαπητό φίλο του mytikapress Βασίλη Σούλα, σήμερα δεν έχασε μόνο το Μεγανήσι, έχασε κι ο Κάλαμος κι ο Καστός, αφού δεν έχουν την δυνατότητα να μας επισκεφθούν.

Είμαστε σίγουροι ότι και στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο θα υποβαθμιστεί η νέα εξέλιξη, όπως ακριβώς σε όλα τα προηγούμενα. Ας ταϊζουν σανό το «οπαδικό» τους ακροατήριο. Εμείς σανό έχουμε από καιρό σταματήσει να τρώμε!

Πηγή:Meganisinews.gr

About Ομάδα Σύνταξης 26883 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

1 Comment

  1. Επί 3 καλακαίρια συνέχεια 2011-2012-2013 από τον Μύτικα Αιτολωακαρνανίας έγινε προσπάθεια να ερευνηθεί τι ώρα πάει πλοίο στον Κάλαμο , τι ώρα γυρνά και τα ίδια για τον Καστό.
    Κανένας δεν ήξερε , υπεδείκνυαν όλοι κάποιο πλοίο στο λιμάνι και όαν έφτανες εκεί ή δεν ήταν κανένας στο πλοίο ή πέριξ ή αν ήταν κανένας δεν ήξερε ή δεν ήθελε να πεί για τον Κάλαμο.
    Για τον Καστόψσεω κάποιο κκαφενείο είπαν ότι έχει κάθε 2 μέρες, και για το Καστό ρωτώντας μάθαινες ότι μπορείς να νοικιάσεις βαρκάρη και βάρκα να σε πάει με 90 ευρώ.
    Πλήρης απροθυμλια και πονηριά κατακαλόκαιρο απ το πρωί 10 ώρα ώς τις 13:00 σε 2-3 επισκέψεις απανωτές κάθε καλοκαίρι, και κανένας δεν έλεγε για δρομολόγια.Και άφηναν να εννοηθεί ή το έλεγαν φανερά ότι αν θέλεις για να μην ταλαιπωρείσαι να μισθώσεις σκάφος να πάς ιδιωτικά.
    Στο τέλος δεν στάθηκε δυνατό να μάθει κάποιος τα δρομολόγια για Κάλαμο και για Καστό από τον Μύτικα.
    Και οι χαρακτήρες των ανθρώπων που γυρόφερναν στην προβλήτα που δήθεν θα έφευγε άγνωστη ώρα το κάποιο άγνωστο πλοίο,δεν ήταν ούτε εξυπηρετικοί ούτε φιλόξενοι ούτε ειχαν διάθεση να υποδείξουν και μάλλον απέτρεπαν τους ρωτώντες απ το να μάθουν.
    Αντίθετα η ψαροταβέρνα στον Μύτικα μέσα στον οικισμό που έβγαινε στην θάλασσα , φαρμακείο με τον ευγενή και πρόθυμο φαρμακοποιό ( λόγω ανάγκης γυαλιών πρεσβειοπίας που υπήρχαν ) και γενικά το φαγητό και η εξυπηρέρηση στην παραλία κατάστημα Παλιόβαρκα και τα ενοικιαζόμενα με πίσίνα ΘΕΣΜΟΣ στο τέλος της παραλίας, όλα ήταν ανθρώπινα και φιλόξενα.
    Βέβαια μετά από την κατανόηση ότι το όλο σύστημα μεταφοράς τουριστών επισκεπτών στον Κάλαμο κύρια δεν εξυπηρετούσε , παρά του ότι μπορεί να υπήρχε γεαμμή σύνδεσης με κρατική νόρμα, η προσπάθεια για εοίσκεψη στον Κάλαμο εγκαταλείφθηκε.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.