Πανηγυρικά διέψευδε στις 24 του Αυγούστου το ρεπορτάζ του Lefkadatoday ότι δεν θα είναι υποψήφιος με τον συνδυασμό του νυν Δημάρχου Χαράλαμπου Καλού ο αντιδήμαρχος Τάσος Γαζής. Το δημοσίευμα μάλιστα που μπορείτε να δείτε εδώ είχε τίτλο “παραμένω ο αντιδήμαρχος και στηρίζω το Χαράλαμπο Καλό”
Μάλιστα ήταν ο ίδιος όταν στις 21 Δεκεμβρίου έδινε ψήφο εμπιστοσύνης στη δημοτική αρχή λέγοντας ότι στα 28 χρόνια της αυτοδιοικητικής του πορείας πρώτη φορά είχε δει να διαχειρίζεται τόσα χρήματα ο Δήμος Λευκάδας. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Συγκεκριμένα μάλιστα έχει αναφέρει πως ο δήμαρχος Λευκάδας δεν έχει αφήσει πρόσκληση άνοιξε σε πρόγραμμα πού να μην υποβάλει πρόταση και αυτό είναι πρωτοφανές.
Παρόλα αυτά με τον πιο πανηγυρικό τρόπο επιβεβαιώθηκε το ρεπορτάζ του Lefkadatoday καθώς όχι μόνο ο κύριος Γαζής δεν θα είναι υποψήφιος με την παράταξη του Χαράλαμπου Καλού, αλλά μεταπήδησε στην παράταξη του Ξενοφώντα Βεργίνη.
Πραγματικά θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε τους λόγους που ο κ. Γαζής επανέλαβε μία τακτική για όσους τον γνωρίζουν αυτοδιοικητικά δεν είναι η πρώτη φορά που παίρνει ανατρεπτικές αποφάσεις στην τελευταία στιγμή.
Ωστόσο επειδή στο δημόσιο λόγο τα πάντα καταγράφονται, θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον να μάθουμε το κίνητρο της απόφασης αυτής κι αν πραγματικά ισχυρίζεται ακόμα αυτά τα οποία έλεγε πριν μερικούς μήνες.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Πλούσιο ρεπορτάζ θα έχουμε σήμερα το απόγευμα στον Prisma 91,6 σχολιάζοντας τις εξελίξεις με τον Μάκη Μελά στο απογευματινό μαγκαζίνο στις 18:00.
Γιατί σας φαίνεται παράξενο απορώ. Μια στον Δία μια στον Άρη μας πήρανε χαμπάρι Τάσο μου του Νυδριού καμάρι.
Απλά, είναι ξάδερφος του καζαν@@. Από αυτούς όλα να τα περιμένουμε
Οι παρωχημένες λούμπεν επαρχιακές απόψεις και μικροπονηριές οι χωριάτικες, αρέσκονται σε στεγανά και μπιφτέκια και κεφτέδες , όταν δεν βολεύονται από τις παρουσίες ανθρώπων δρώντων στα κοινά και κοινωνικά.
Βρέθηκε και ο όρος ” μπιφτέκα ” τελευταία που χρησιμοποιείται δήθεν εκφερόμενης εξυπνάδας για να περιγράψει – και αποκαλύψει- πώς ο χρησιμοποιών τον όρο οπορτουνιστικά ευκαιριακά έως και καιροσκοπικά αντιλαμβάνεται την κοινωνική συμμετοχή παρουσία και πράξη ανθρώπων
Και επειδή ο φορέας του λόγου δια του όρου ” μπιφτέκα” αντιλαμβάνεται ιδιωτικά για πάρτυ του την κοινωνική συμμετοχή για τούτο , και γενικεύει ώς πυρήνα κουλτούρας της συμμετοχής στα κοινά.
Δεν χρειάζεται παρά να υπάρξει αναφορά σε πραγματικότητες που υποβαστάζουν την χρήση και την νοηματική του όρου ” την γύρισε την μπιφτέκα ” για να κατανοηθεί η σκοπιμότητα χρήσης του.
Μια προβληματική επαρχιώτικη έως υποχωριάτικη κουλτούρα για την κοινωνική συμμετοχή , εγκλεισμένη στα όρια μιας γεωγραφικά απαξιωμένης περιφέρειας που δεν επικοινωνεί με τις πραγματικότητες του πολιτισμού παρά εικονικά δια του τηλέ.
Μι κουλτούρα χρόνιου ιδεολογικού καφενοβειακού εγκλεισμο μια ( τα μπλέ πράσινα και κόκκινα και πορτοκαλί καφενεία και μέσα πληροφόρησης είναι στην ακμή τους σε αυτή την περιχαρακωμένη κοινωνικό γεωγραφική δομή.
Μια παραγωγική εμβληματική αταξία που καμμία σχέση δεν έχει με την έστω και ουσιαστική να υπήρχε μονοπαραγωγική τουριστική τακτότητα.
Μια αποιοργάνωση των λειτουργιών που υποβαστάζουν του κοινωνικό στοιχεί ακόμη και σε επίπεδο υποδομών .
Μια πολιτιστική εν τοις πράγμασι χαρτογράφηση , όπου το φολκλόρ και εικονικότητες θέλουν να εμφανίζονται ώς δημιουργία όταν δεν συνιστούν παρά μια βαλτωμένη αμηχανία σε επίπεδο δημιουργίας και μια εύκολη επαναληπτικότητα που ερμηνεύει την το εμπεδωθε΄ν της ακαματιάς, παραγωγικά πολιτιστικά ).
Και μήπως η αναφορά νοηματικά της έκφρασης ” την γύρισε την μπιφτέκα” πέμπει και υπονοεί και ερμηνεύει την βουλιμία ώς όρεξη για την κατάκτηση πρός βρώσιν καλοψημένου μπιφτεκιού ( με κιμά από κρέας) μιας κοινωνίας που χρόνια έχει συνηθίσει να τρώει κολοκυθοκεφτέδες και κολοκυθομπιφτέκια.
Και άντε να δώσεις να φάνε αστακό ή βαθύψαρο σε όσους μιας κοινωνίας τρώνε χρόνια το πολύ πολιτιστική συμμετοχική κοινωνική οικονομικά μαρίδα.
Σην Λευκάδα απ ότι φαίνεται έχει μείνει ώς αξίωμα πολιτικής κουλτούρας και αναγκαίας συμπεριφοράς η άποψη αντίστοιχα όμοια σε κάθε ιδεολογία , της αναγκαιότητας του αμετακίνητου του αρχειομαρξισμού που έπρεπε να υπάρχει στην ιδεολογία της αριστεράς. Που απ αυτές τις φράξιες του αρχειομαρξισμού ορθά και σωστά έκανε και το κκε απ τα χρόνια 1925-1935 και αποσπάστηκε μέχρι τους ακύρωσε.
Απ ότι φαίνεται οι άλλες ιδεολογ΄ιες ώς και κομματικές συμπεριφορές ακόμη και μεταπολιτευτικά έμειναν κολλημένες στην αναγκαιότητα φατριών προσκολημένων σε ταμπέλες και γιαφκών συμπεριφορικότητας και στεγανών.
Καλά στεγανά
Το back round γνώσης για την διαχείρηση των Δημοτικών κλαδικά θεμάτων του κου ΤάσουωΓαζή, το γνωρίζουν οιωδημότεςω ώς αναγκαίο να υπάρξει στην νέα δημοτική αρχή κσι διαχείρηση και για τούτο θα υπερψηφισθεί.
Μέχρι που ακούστηκε ισχυρά ότι ετοιμάζεται ήδη ατυπη συλλογικότητα των φίλων κσι υποστηρικτών του Τάσου Γαζή.
Και όποια δημοτική παράταξη έχει τον Τάσο Γαζή στο παλμαρέ της ( ρόστερ) έχει ένα πρόσθετο + νίκης στα αυτοδιοικητικά.
Σαφέστατα πλέον η αναφορά στον Τάσο Γαζή γίνεται ώς αναφορά σε υπερκομματική προσωπικότητα.
Για ποια μπιφτέκα μιλάς κ. Κουνιάκη μου? Εδώ πρόκειται περί ψησταριάς ολόκληρης και γεμάτης, εκτός από μπιφτέκες, με παϊδάκια, κοντοσούβλια, εξοχικά, προβατίνες κι όλα του κόσμου τα ψητά, πάντα με λίπος, πολύ λίπος μιλάμε…
Για τον Τάσο Γαζή ο καθένας έχει την άποψή του.
Έτσι είναι χρόνια τώρα, έτσι πορεύεται, έτσι πολιτεύεται, έτσι εκλέγεται, έτσι συνεργάστηκε και με τον Καλό. Έχει ψήφους στο παραγοντίστικο σακούλι του και τους παζαρεύει, δεκαετίες τώρα. Δεν έχει κρυφθεί ποτέ.
Γι’ αυτό είναι πολύ περίεργη κατάσταση η αρθρογραφία του κ. Κουνιάκη και ο πόνος που βγάζει για την μεταγραφή του Γαζή, από την εξέδρα Καλού, στην εξέδρα Βεργίνη. Όταν στήριζε Καλό ήταν μια χαρά και όταν μετακινήθηκε στον Βεργίνη έγινε “μπιφτέκας”? Γιατί τέτοια στεναχώρια ο αρθρογράφος? Επειδή κορόϊδεψε αυτόν ο Γαζής ή επειδή εξαπάτησε τον Καλό? Δεν γνωρίζει ότι αυτό που λέγεται: μεταξύ κατεργαραίων υπάρχει ειλικρίνεια, είναι μπούρδες?
Ο Τάσος την έκανε στον Καλό. Εξάλλου είχε να διαλέξει μεταξύ ενός γνήσιου δεξιού και ενός ιμιτασιόν, έστω κι αν ο ιμιτασιόν ήταν παθιασμένος, ως νεο-δεξιός. Επέλεξε έτσι την ορθοδοξία.
Κι αν θέλει -και τολμά- ο αρθρογράφος εκτός του Γαζή, ας καταδικάσει τις πρακτικές, τις πολιτικές, τα αποτελέσματά τους αλλά και τους λεγόμενους ελεύθερους πολίτες που κουτσοβολεύονται και μπαίνουν στο κάθε σακούλι. Και είναι γνωστό, ΄΄άλλο που δεν αναδεικνύεται, ότι υπάρχουν πολλά σακούλια.
Δηλαδή όποιος θέλει να κάνει την δουλειά του ( οι άλλοι τι θέλουν ??) τι είναι κατά το εδώ site ??
To site εδώ δεν θέλει να κάνει την δουλειά του, η οι φορείς του site είναι οι άγιοι σε ηλεκτρονική εκδοχή , που σκοπό έχουν την αγαθοεργία την φιλανθρωπία και την κοινωφέλεια ?? Και σκοπεύουν απ την πολύ νηστεία να εξαυλωθούν σαν τους ασκητές στις σκήτες άγιους πατέρες της ορθοδοξίας, υπερ της πίστης στο καλό και αγαθό ??
Ποιό ή ποίοι είπε- αν στους φορείς του site να κάνουν site που το αυτοονομάζουν δημοσιογραφικό , και δεν το ονομάζουν ιδιωτικό επάγγελμα ή φουντούκια ή καρακάξες ??
Το κάθε site αν είναι δημοσιογραφικό απλά να παρουσιάζει χωρίς να αξιολογεί τα γεγονότα , και όχι να παρουσιάζει όποια γεγονότα θέλουν οι φορείς του site , και να τα αξιολογούν όπως τους βολεύει επαγγελματικά ( το κάθε επάγγελμα έχει και έσοδα και έξοδα για τούτο και επάγγελμα ). Και καλά είναι τα αυτοονομαζόμενα δημοσιογραφικά sirte και οι φορείς των, να κρατάνε την άποψή του,ς ώς αξιολογική κρίση, για τον εαυτό τους.
Και μήπως οι φορείς των site αυτών, καλά είναι να ψάξουν αφ εαυτού, τι τους οδήγησε να φκιάξουν τα site στο ηλεκτρονικό διαδίκτυο ώς υπαρξιακή ανάγκη ή ώς ιδιότητα ή κουσούρι που δεν καταλαβαίνουν ότι το έχουν ?? Το γνώθι σ αυτόν καλά είναι να το βαθαίνουν οι φορείς του κάθε site , πρίν θέλουν με την παρουσία έστω και μόνο καθημερινοτήτων- που οι ίδιοι οι φορείς των site ορίζουν ώς πληροφορίες και είδηση – , να βρούν αφορμή για να στήσουν επάγγελμα..
Στην σημερινή ιατρική επιστήμη υπάρχουν οι τεχνικές ειδικότητες , που μπορεί κάθε άνθρωπος να βοηθηθεί να ξεδιαλύνει τα σχετικά με τον εαυτό του, πρίν αρχίσει να εκφράζει απόψεις για άλλους.
Και αν κάποιοι ξεδιαλύνουν τα εφ εαυτού , διευκολύνουν και το επαγγελμά τους το κάνουν ποιό αποδοτικό για τους ίδιους, και για όσους απευθύνεται το επάγγελμα ώς πελάτες του επαγγελματία.
Κάτι βαριές σπουδές και υψηλή μόρφωση κατανοημένη , θα έχει ο συντάκτης τπυ άρθρου της “” μπιφτέκας”” εδώ.
Σοβαρότερος κσι ικανοτερος δημοσιογραφιος λόγος δεν γίνεται. Υψηλός πήχυς πολιτισμού της “” γυρισμένης μπιφτέκας””.
Τι συμφέροντα έχει ή τι χάνει το site εδώ , από την τις πράξεις ενός ανθρώοου? Να τα απαριθμήσει ανοιχτά ο δημοσιογράφος ή η ομάδα του site.
Γιατί ενδιαφέρεται ο δημοσιογράφος της μπιφτέκας, για το τι θα κάνει ένας πολίτης στα αυτοδιοικητικά??
Να απαριθμήσει το site της μπιφτέκας αναλυτικά τι κ τι χάνει και τι κερδίζει από αντίστοιχη συμπεριφορά εν λόγου προσώπου
Ο Τάσος Γαζής είναι ο Δανδής της αυτοδιοίκησης και της πολιτικής στην Λευκάδα.
Το ιστορικό αυτοδιοικητικό του βάθος, λίγοι μπορούν να το έχουν στην εποχή μας αντίστοιχα στα αυτοδιοικητικά της χώρας.
Και για τούτο οι επιβουλοι της ιστορικής αναγκαίας συνέχειας να υπάρχει στην αυτοδιοίκηση, δεν συμπαθούν στο προσωπό του αυτή την ανάγκη συνέχειας να υπάρχει στα αυτοδιοικητικά.
“”Ο Τασος Γαζής είναι της αυτοδιοίκησης ο Δανδής””.