Τη συγκρότηση ανεξάρτητης και υπερκομματικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων που θα διερευνήσει τα αίτια του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη ανακοίνωσε σε μήνυμά του προς τον ελληνικό λαό, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης αναλαμβάνει μεταβατικός υπουργός Μεταφορών μετά την παραίτηση του κ.Καραμανλή, ενώ παράλληλα έκανε γνωστό ότι τις παραιτήσεις τους υπέβαλαν και οι επικεφαλής του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ.
Το πλήρες κείμενο του μηνύματος του πρωθυπουργού, ακολουθεί:
Μόλις επέστρεψα από τον τόπο μιας τραγωδίας που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη συλλογική μας μνήμη. Δεκάδες συμπολίτες μας, οι πιο πολλοί νέα παιδιά, έχασαν εκεί τη ζωή τους, σε ένα φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα χωρίς προηγούμενο στην πατρίδα μας.
Ευχαριστώ από καρδιάς τις γυναίκες και τους άνδρες του κρατικού μηχανισμού που κινητοποιήθηκαν από την πρώτη στιγμή. Πυροσβέστες και διασώστες, στελέχη του ΕΚΑΒ, της Αστυνομίας, της Αυτοδιοίκησης, όπως και τους γιατρούς και υγειονομικούς και τους ψυχολόγους στα νοσοκομεία μας. Έκαναν και κάνουν το καλύτερο δυνατό σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες.
Συνάντησα συγγενείς των θυμάτων και των αγνοουμένων στο νοσοκομείο της Λάρισας. Μέσα στον ανείπωτο πόνο τους, με περίσσευμα αξιοπρέπειας, με ρώτησαν «γιατί». Και μου είπαν «ποτέ ξανά». Τους οφείλουμε μία ειλικρινή απάντηση.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αναλαμβάνοντας την αντικειμενική πολιτική ευθύνη, υπέβαλε αμέσως την παραίτηση του. Το ίδιο και οι επικεφαλής του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ. Η στάση του τον τιμά, καθώς όλα δείχνουν πως το δράμα οφείλεται, δυστυχώς, κυρίως σε τραγικό ανθρώπινο λάθος.
Μεταβατικός Υπουργός, μέχρι τις εθνικές εκλογές, ορίζεται ο Υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης, από τον οποίο ήδη ζήτησα να προχωρήσει γρήγορα στη σύσταση ανεξάρτητης και υπερκομματικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, που θα εξετάσει πλήρως τα αίτια του δυστυχήματος. Αλλά θα εξετάσει και τις διαχρονικές καθυστερήσεις στην υλοποίηση των σιδηροδρομικών έργων.
Ταυτόχρονα, η Δικαιοσύνη θα κάνει τη δική της δουλειά. Οι ευθύνες θα αποδοθούν. Ενώ η πολιτεία θα σταθεί δίπλα στις οικογένειες των θυμάτων. Θα πενθήσουμε τα παιδιά μας, τα αδέρφια μας, τους φίλους μας. Θα μείνουμε ενωμένοι και σε αυτή την τραγωδία. Και, μετά, θα σκύψουμε το κεφάλι και θα σφίξουμε τα δόντια. Θα δουλέψουμε ώστε αυτό το «ποτέ ξανά» που άκουσα στη Λάρισα να μην μείνει λόγος κενός.
Πηγή: skai.gr
Για τα 50 εκατομμύρια ετήσια επιδότηση στην Helenic Train των Ιταλών γιατί τα δ΄έχτηκες ??
Να κάμεις έλεγχο των βαγονιών και της ποιοτητάς τους που φέρανε οι Ιταλοί με 47 εκατομμύρια που αγοράσανε τον ΟΣΕ μεταφορικά.
Να δώσεις στην δημοσιότητα τους ιδιώτες μετόχους και τα οικογεειακά δέντρα των μαζί και τις περιουσιακές και εισοδηματικές καταστάσεις των ώς πολιτών της Ευρώπης βάσει Σένγκεν.
Να στείλεις στο δικαστήριο το ΔΣ του ΟΣΕ που δεν εφάρμοσε το νόμο του 2020 για 2100 άτομα οργανόγραμμα εργαζομένων στον ΟΣΕ που τον ψήφισε η κυβέρνηση.
Να διατάξεις τον Σταικούρα να κόψει την επιδότηση των 50 εκατομμυρίων στους Ιταλούς , και να διεκδικήσεις απ τους Ιταλούς στα διεθνή δικαστήρια πλήρεις αποζημιώσεις για την Εθνική οικονομία ώς όφελος για τα χρόνια ζωής των άτυχων νεκρών ( οι οικογένειες των άτυχων ανθρώπων δεν αποζημιώνονται με τίποτα ούτε θέλουν το κρατικό ή ασφαλιστικό έλεος από τους σφαγείς ιταλούς των ανθρώπων τους).
Να δώσεις στην δημοσιότητα ποιοί υπέγραψαν και πούλησαν τον ΟΣΕ 47 εκατομμύρια και την οικονομική των κατάσταση και τις οικογενειακές καταστάσεις των συνολικά οικονομικά.
Να δεσμεύσεις τα περιουσιακά στοιχεία και να στείλεις στην δικαιοσύνη αυτούς που δέχτηκαν να κμπουν τα παλιά τραίνα των Ιταλών στο δίκτυο .
Να ελέγξεις τι έγινε από το 2000 και δεν λειτούργησε όπως έπρεπε το ηλεκτρονικό σύστημα που πλήρωσε ο φορολογούμενος, ποιοί διαχρονικά ώς κυβερνήτες και υπουργοί και ΔΣ του ΟΣΕ είναι υπεύθυνοι από το 2000.
Να αφαιρέσεις το φορολογικό ΑΦΜ και το ΓΕΜΗ από τους Ιταλούς της Helenic Train και να τους καταγγείλεις στην Ευρωπαική Ένωση, για έλγχο χρόνια των πεπραγμένων τους.
Να επιστρέψεις τα χρήματα που έχουν πάρει οι Ιταλοί χρόνια στους φορολογούμενους αναλογικά – όσο μικρό και αν είναι το ποσό για τον καθένα.
Κράτος θέλεις κράτος μεθόδευσε από τώρα ..εδώ και τώρα.
Γιατί γιαμπανάδες και κουβέντες έχωμε χορτάσει χρόνια
Το γνωστό παραμυθλάκι και το ξυλοφόρτωμα με χημικά των πολιτών που πήγαν να διαμαρτυρηθούν στα γραφεία της οδού Πετμεζά, – Συγγρού , της Helenic Train.
Μήπως σαν το σύμπτωμα των Παριζιάνων αστών στην Κομούνα του 1871, που διαμαρτυρήθηκαν γιατί απ το ξεσήκωμα του λαού χάσανε το πρωινό κρουσάν με βούτηρο που φκιάχνανε οι ανήλικοι 10-12 ετών της παιδικής εργασίας απ τα άγρια χαράματα ??
Ή μήπως ο Μεταξάς το 1940 έπρεπε να πιάσει με τον βούρδουλα τους έλληνες φαντάρους και έφεδρους που αντιστάθηκαν στον Μουσολίνι στα Αλβανικά σύνορα ??
Να προστατευτεί ο ορθολογισμός των επιδοτήσεων των αλλοδαπών ιδιωτών ώς κερατιάτικα για τους Έλληνες φορολογουμένους.
Ή μήπως να πάμε λίγο παραπέρα, να καλέσετε τους Ιταλούς αστυνομικούς για να κοπανήσουν τους εγχώριους έλληνες ταραξίες στα γραφεία της Ιταλικής Εταιρείας, όπως οι κυβερνήτες Γάλλοι καλέσανε τους Γερνανούς εχθρούς- εν καιρό πολέμου- για να εκξοντώσουν τους Γάλλους αντιστασιακούς πατριώτες το 1871 ??
Μπορεί να το δούμε και αυτό.
Και να συμβουλευτείται τον Χέρ Δόκτωρ Σό’ι’μπλέ και τον μεγιστάνα βαψομαλιά Μπερλουσκόνι. Να ζητήσετε την βοηθειά τους.
Η παραίτηση στελέχους το 2022 με “πρόβλεψη” δυστυχήματος
Στο φως της δημοσιότητας επανέρχεται και η επιστολή παραίτησης του τότε προέδρου της επιτροπής ETCS, η οποία είναι αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Πιο συγκεκριμένα ο κ. Χρήστος Κατσιούλης με επιστολή που απέστειλε στη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ στις 27 Απριλίου 2022, σημειώνει ότι στο παρελθόν είχε ενημερώσει τη διοίκηση της εταιρίας “για όλα τα τεχνικά θέματα που προκάλεσαν και προκαλούν αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην υλοποίηση των συμβάσεων ανάταξης της σηματοδότησης 717/14 και ETCS επί γραμμής 10005/07”.
Σύμφωνα με το LarissaPress, η συγκεκριμένη σύμβαση (717/14) αφορούσε την ανάταξη της σηματοδότησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο και κανονικά θα έπρεπε να είχε υλοποιηθεί μέχρι το 2016, κάτι που δεν συνέβη ποτέ.