Για τους λόγους που έχουν προχωρήσει σε κατάληψη μίλησαν στο απογευματινό μαγκαζίνο οι μαθητές του ΕΠΑΛ Λευκάδας.
Με την στάση μας αυτή προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε όχι μόνο το δικό μας μέλλον, αλλά και της επόμενης γενιάς, ανέφεραν με νόημα καθώς για να γίνει αυτό πρέπει να αποκτηθεί σωστή παιδεία, μόρφωση και ουσιαστική προετοιμασία για να βγούμε σωστοί άνθρωποι στην κοινωνία. Ωστόσο για να το πετύχουμε αυτό θα χρειαστούμε τους καθηγητές και γονείς δίπλα μας.
Οι μαθητές εξέφρασαν την απογοήτευση τους για την επιστολή του διευθυντή τους που δόθηκε στην δημοσιότητα, λέγοντας ότι είναι ο μόνος απέναντι στον αγώνα που κάνουν.
Μάλιστα στο χθεσινό συμβούλιο που έκαναν με δασκάλους και γονείς, αποφάσισαν το σχολείο να ανοίξει κάποια στιγμή, να γίνει μια γενική συνέλευση και να λυθούν τα προβλήματα τους λέγοντας ότι θέλουν και το ΕΠΑΛ να είναι ισότιμο με τα άλλα σχολεία, με άριστες συνθήκες υγιεινής.
Επίσης τα δυο βασικά μαθήματα όπως η Φυσική και η Χημεία να διδάσκονται όπως σε όλα τα σχολεία το 100% της ύλης γιατί το άλλο 50 αντιστοιχεί σε εργαστήρια που δεν υπάρχει στο σχολείο τους.
Επίσης το μάθημα του σχεδίου, ενώ όλα τα χρόνια διδάκονταν από την Α Λυκείου, φέτος έγινε από την Β τάξη, καθώς σε σχολεία όπως τα ΕΠΑΛ που είναι σχολεία κατευθύνσεων, θα έπρεπε να αυξάνονται και όχι μειώνονται οι ώρες.
Επίσης στο συγκεκριμένο μάθημα ενώ στο πρόγραμμα γράφει δυο καθηγητές έρχεται μόνο ο ένας, ο άλλος δεν ξέρουμε που βρίσκεται και είναι δύσκολο να κάνουν δεκαπέντε παιδιά σχέδιο με ένα καθηγητή.
Νιώθουμε ότι ένα μικρό ποσοστό των καθηγητών δεν ασχολείται με την μόρφωση μας, με το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι δίπλα μας και στον αγώνα που κάνουμε, ωστόσο δεν περιμέναμε και την σκληρή ανακοίνωση του Διευθυντή.
Όσον αφορά τον ισχυρισμό για μαθητές που κάνουν ζημιές, ανέφερε ότι υπάρχει ένα μικρό ποσοστό μαθητών που το κάνει αυτό, ωστόσο σε ερώτημα που του κάναμε να πει συγκεκριμένα ποιες είναι οι ζημιές που αναφέρει στην επιστολή του, δεν απάντησε.
Μάλιστα ανέφερε ότι το σχολείο αποφάσισε να κάνει ανοικτή πρόταση σε όλα τα σχολεία του νησιού, αν θέλουν να συζητηθούν τα προβλήματα όλων των σχολείων μέσα από συναντήσεις των δεκαπενταμελών και να φτιαχτεί μια επιστολή που να σταλεί στους υπεύθυνους, βλέποντας και κάνοντας από εκεί και πέρα.