Με αφορμή το άρθρο του “Η Λευκάδα Κοιμάται” ο δημοσίογράφος Ηλίας Γεωργάκης μίλησε στο απογευματινό μαγκαζίνο του Prisma 91,6 και τον δημοσιογράφο Παναγιώτη Κουνιάκη.
“Εγώ έχω την την άποψη η οποία είναι πάρα πολύ απλή και δεν χρειάζεται μεγάλη φιλοσοφία να καταλάβουμε ότι το νησί δεν έχει υποδομές.
Δεν μιλάμε για πολύ σοβαρά θέματα όπως είναι η ύδρευση ή τα απορρίμματα τα οποία είναι παλαιάς κοπής προβλήματα, αλλά μιλάμε για την καθημερινότητα.
Μπαίνεις στο νησί και δεν γνωρίζεις πού θα πας καθώς δεν υπάρχουν πινακίδες προορισμών.
Εγώ επειδή μένω στο στο ιστορικό κέντρο κάθε καλοκαίρι τους μήνες που έχει κίνηση το νησί, συνέχεια με ρωτάνε για το πώς θα πάνε σε συγκεκριμένους προορισμούς καθώς δεν υπάρχει ούτε μία πινακίδα και αυτό είναι ντροπή για ένα τουριστικό νησί.
Αμφιβάλλω αν αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι διοικούν το νησί έχουν επισκεφτεί κάποια μέρη στο εξωτερικό για να δουν πώς είναι οι οργανωμένες πόλεις, πώς είναι ο φωτισμός, οι πεζοδρομήσεις και στην Λευκάδα έχουμε ένα ιστορικό κέντρο το οποίο είναι γεμάτο αυτοκίνητα και αυτό δεν έχει γίνει ποτέ.
Δεν υπάρχει πουθενά αλλού κάποιο ιστορικό κέντρο να μην έχει πεζοδρόμηση.
Στο νησί υπάρχει η λανθασμένη νοοτροπία πως έχουμε μόνο δύο μήνες τουρισμό, ωστόσο από αυτούς τους δύο μήνες ζει όλο το νησί και αυτή είναι η λάθος νοοτροπία.
Επίσης μία λάθος νοοτροπία είναι πως πολλοί θεωρούν πως κάποιος έχει GPS το κινητό του, δεν μπορείς όμως να υποχρεώσεις κάποιον να έχει GPS από τη στιγμή που μπορώ να μπουν πινακίδες με μηδενικό κόστος.
Εγώ όλα αυτά τα έχω επισημάνει και τα έχω στείλει μέσω προτάσεων και στον κύριο Σολδάτο και Καλό, ότι πρέπει να γίνουν τα τρία Π.
Πεζοδρόμηση, parking, και πινακίδες προορισμών και αυτά είναι απλά θέματα χωρίς να χρειάζεται να κάνεις κάτι φοβερό με τεράστιο κόστος ωστόσο δεν έχει γίνει το παραμικρό.
Θεωρώ πως η σημερινή δημοτική αρχή είναι κατώτερη των περιστάσεων. Ενώ ήταν νέοι άνθρωποι με φιλοδοξίες, δεν μπορούν να λειτουργήσουν τα αυτονόητα και αυτό με τρελαίνει, καθώς μιλάμε για πινακίδες.
Όταν έχεις την εξουσία και κάθεσαι στην καρέκλα δεν μπορείς να σκεφτείς κάποιες λεπτομέρειες, αυτό είναι σίγουρο και εγώ μπορώ να μπω στη θέση τους, γιατί εγώ όταν μιλάω με κάποιον πάντα μπαίνω στο μυαλό του για να δω πώς μπορεί να σκέφτεται.
Να σας πω επίσης το πιο απλό πως στη Λευκάδα ζει ο Ηλίας Λογοθέτης, ο μεγάλος ηθοποιός, ο οποίος ενδιαφέρθηκε να ασχοληθεί με τη Λευκάδα και το πνευματικό κέντρο και τον “έγραψαν” κανονικά, βάζοντας στο πνευματικό κέντρο μία κυρία που είναι από την Ελευσίνα και δεν έχει καμία σχέση με την Λευκάδα και ο Ηλίας που αυτή τη στιγμή στη Λευκάδα είναι ανενεργός.
Πρόκειται για μία μεγάλη φυσιογνωμία που όπου βρεθεί και όπου σταθεί διαφημίζει τη Λευκάδα, ένας μεγάλος ηθοποιός που έχει αφήσει τη σφραγίδα του, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τον βραβεύουν εν ζωή, περιμένουν πρώτα να πεθάνει για να τον βραβεύσουν;
Σας πληροφορώ ότι και στο αίτημα αυτό η απάντηση ήταν αρνητική και προκαλώ τον δήμαρχο Λευκάδα Κ. Καλό να μας απαντήσει γιατί ο ίδιος επιλέγει να μην μιλάει, δεν παίρνει θέση, καθώς έχω στείλει εγγράφως δύο επιστολές προς το δημοτικό συμβούλιο και περιμένω απάντηση.
Αυτά που γίνονται στη Λευκάδα είναι αίσχος και τρίζουν τα κόκκαλα αυτών που είναι στο νεκροταφείο και έχουν προσφέρει τόσα για τη Λευκάδα, εγώ επειδή αγαπάω τη Λευκάδα θλίβομαι με αυτά που γίνονται.”
Κληθείς να σχολιάσει την παρέμβαση του πρώην προέδρου του δημοτικού συμβουλίου κ. Γκογκάκη, ο Ηλίας Γεωργάκης ανέφερε πως “τον συγκεκριμένο κύριο δεν τον γνωρίζω προσωπικά.
Ο κύριος αυτός δεν έχει εικόνα της πραγματικότητας για το νησί, τον σέβομαι αλλά δεν τον γνωρίζω προσωπικά και αμφιβάλλω αν είναι από τη Λευκάδα.
Αν διαβάσετε την απάντησή του είναι προκλητική, δεν θέλω όμως να ασχοληθώ μαζί του.”
Αναφορικά με την προηγούμενη δημοτική αρχή, ανέφερε πως ήταν 4,5 χρόνια και έκανε μηδενικό έργο στη Λευκάδα.
“Για εμένα έκανε το ιστορικό έγκλημα που απέρριψε την υποθαλάσσια ζεύξη του νησιού και πρέπει να περάσει στην ιστορία του νησιού ως η πλέον απαράδεκτη η δημοτική αρχή.
Επίσης θέλω να μου πείτε την συμπεριφορά που είχε, γιατί η Λευκάδα είναι μικρό χωριό, με την αλαζονεία, καθώς το έπαιζαν ξερόλες. μΤο πιο σημαντικό όμως είναι πως ο λαός τους καταψήφισε τους κατέταξε τρίτους και δεν πέρασαν στο δεύτερο γύρο. Εγώ φταίω για αυτό ή ο κόσμος που τους καταψήφισε; Επίσης θυμηθείτε που σας το λέω δεν πρόκειται να εκλεγούν ξανά ποτέ, έχουν μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Δεν έχω κανένα μένος εναντίον τους αλλά οι άνθρωποι ήταν ένα τεράστιο λάθος για τη Λευκάδα, σε πλήρη απραξία γιατί νόμιζα ότι τα ήξεραν όλα.
Όταν είσαι εν ενεργεία δήμαρχος και βγαίνεις τρίτος και δεν περνάς στο δεύτερο γύρο αυτό κάτι σημαίνει, ας το ψάξουν για να πουν συγνώμη, ωστόσο μέσα από το άρθρο μου δεν αμφισβήτησα την εντιμότητα τους, δεν τους αποκάλεσα λαμόγια. Όπως και να το κάνουμε όμως ήταν αλαζόνες, ημιμαθείς και αυτό δεν είναι ψέμα. Ήταν αυτοί η αριστεροί; Αν αυτοί ήταν αριστεροί τότε τρίζουν τα κόκκαλα του γιατρού Ξενοφώντα Γληγόρη.
Θέλετε να πούμε και για το πόθεν έσχες ορισμένων της απερχόμενης δημοτικής αρχής; Τι αριστεροί ήταν με δεξιά τσέπη.
Στα έργα που επικαλείται μέσα από την επιστολή του ο κ. Γκογκάκης και ψηφίστηκαν μέσα από το δημοτικό συμβούλιο, ζήτησε να μάθει τι έγιναν τα έργα αυτά.
Πείτε μου τι έγινε με την υποθαλάσσια ζεύξη, τον δρόμο των Εγκρεμνών, καθώς όσα έργα είχαν προτείνει δεν προχώρησαν. Και σας λέω ότι βγήκαν τρίτοι δεν βγήκαν καν στο δεύτερο γύρο. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό οχι απλά μαύρισμα, εδώ μιλάμε για σολάριουμ!!!
Μπορείτε να το γράψετε αυτό θα ξαναγίνει και στις επόμενες εκλογές.
Ωστόσο και η υπάρχουσα δημοτική αρχή για την Λευκάδα που μας αξίζει είναι κατώτεροι των περιστάσεων αυτό είναι κοινό μυστικό και άμα κυκλοφορήσει στο δρόμο το λένε όλοι, ο κάθε περαστικός δεν το λέω μόνο εγώ.
Θλίβομαι για αυτό που ζούμε, γιατί μιλάμε για απλά θέματα.
Η ποιητική της δημοσιογραφίας προσδιορίζεται ομφαλοσκοπικά.
Για να συνεχίσει να υπάρχει η δημοσιογραφική αντίληψη στην καθημερινότητα, πρέπει ν υπάρξει η συνέχεια ώς διελκύστιδα της αρχικής εναρκτικής κάθε φορά θεματογραφίας
Προσοχή στους τιμητές εκτιμητές αξιολογητές αποφαίνοντες που γνωρίζουν τον επικοινωνισμό ώς επαγγελματική λειτουργική.
Η γλώσσα κλισέ αποδίδει καλύτερα ώς κστηγορία επικοινωνίας , μσσα στο πλαίσιο του συνολικού εοικοινωνιακού θορύβου της εποχής. Όπως κάυε επαγγελματική γλώσσα απ την οποία προκύπτουν τα επαγγελματικά ωφελήματα.
Το φαινόμενο αυτό είναι η “”γλωσσική μηχανή”” ή μηχανή της γλώσσας , και συνδυάζεται με τον όρο “” πολιτική μηχανή””.
Και στην μεταπολιτευτική Ελλάδα ασκήθηκαν κατά κόρο και τα δύο, και με συτό το σύμπτωμα κστεργάστηξε η μεταπολιτευτική δημοσιογραφική γεννιά. Η επιδίωξη αυτής της λειτουργικής ήταν η λεγόμενη οικονομία της επικοινωνίας , δηλαδή με κατάλληλο συνδυασμό λέξεων να περιγράφεται το θέμα , και έτσι οι δημισιογράφοι συνήθισαν ένα συγκεκριμένο αρθρογραφικό κλισέ , το οποίο χρησιμοποίησαν και για να ασχοληθούν και ώς αυτοπροτεινόμενοι λογοτέχνες και κύρια αυτοσχσδιάζοντες ποιητές ή απαριθμητές λαογράφοι. Λιγότερο στράφηκαν στο μυθιστόρημα έως καθόλου, διότι το μυθιστόρημα απαιτεί άλλο πνευματικό επίπεδο που η επαγγελματική λειτουργική της κλισέ τυποποιημένης δημοδιογραφικής γλώσσας δεν εξασφαλίζει στον κάθε επαγγελματθα δημοσιογράφο και αυτοπροτεινόμενο ποιητή και λαογράφο.
Τελικά ο καθένας είναι ότι θέλει και οτι λέει πώς είναι. Και καλά κάνει για να πλασσάρεται στο μεροκάματο , και δή στην εποχή της οικονομικής χρεωκοπίας.
Το επόμενο βήμα ενός Έλληνα δημοσιογράφου να είναι να πετάξει στο διάστηνα , με τους πυραύλους skace x του Έλον Μάσκ και α) να επικοινωνήσει με τους εξωγή’ι’νους β) να περιγράψει με την δημοσιογραφική κλισέ γλώσσα την διαστημική εμπειρία.
Κάποιοι δημοσιογράφοι διάφορες εποχές που εργάστηκαν σε μεγάλες εκδοτικές επιχειρήσεις ώς τυχαιότητα ή ώς εύνοια πολιτική, όταν δεν μετράνε στα μεγάλα επιχειρηματικά συγκροτήμαρα της πρωτεύουσας ή της συμπρωτεύουσας, γιατί δεν το κατέχουν το άθλημα, τότε καταφεύγουν στην επαρχία και ασχολούνται με την τοπική κατάσταση, τα όσα μπόρεσαν να μάθουν στις μεγάλύτερες εκδοτικές επιχειρήσεις.
Και μσλιστα όσο περισσότερο δεν μετράνε στο δημοσιογραφικό εκδοτικό εσνάφι, σε τίσο μικρότερες μέχρι και χωριά και μικροπόλεις καταφεύγουν.
—Παρένθεση:Οι όσοι μετράνε στον επιχειρηματικό εκδοτικό χώρο ,μπλέκουν με την τηλεόραση Εθνικής εμβέλειας, ή και με το ραδιόφωνο στις μεγαλουπόλεις.—
Και τότε συμβαίνει , την δημοσιογραφική ίντριγκα των μεγάλων μεγεθών των εφημερίδων Εθνικής εμβέλειας να προσπαθούν να την μεταφέρουν σε κάθε επαρχία και μικροεπαρχία , που ισχύουν άλλες εκδοχές κοινωνικής οργάνωσης και κοινωνικού περισσότερο προσωποποιημένου ιστού.
Κσι κεί σε κάθε επαρχία φαντάζονραι τον εαυτό τους σαν τούς Ράντολφ Χήρστ και Ιωσήφ Πούλιτζερ των αμερικανών μεγαλοεκδοτών του τέλους του 19ου αιώνα που δρομολόγησαν τον Αμερικσνικό’ι’σπανικό πόλεμο ,ανάκατα σε μίγνα των δύο δημοσιογράφων ( Γούντγωρντ και Μπερνστά’ι’ν) της Ουάσιγκτων Πόστ που έφεραν στην επιφάνεια το Ουώτεργκαίητ την δεκαετία του 1970,με βάση το βαθύ καρύγγι της Cia.
Οι δημοσιογράφοι που δεν μετράνε στον μεγάλο δημοσιογραφικό χώρο, καταφεύγουν στους διάφορους οικισμούς της Ελλάδος για νάναι επώνυμοι, γιατί μρς την καθημερινή ανωνυμία δεν αντέχουν.
Αν μετράνε στον μεγάλο δημοσιογραφικό χώρο, αν έχουν φωτογένεια μπαίνουν στην μεγάλη Εθνικής εμβέλειας τηλεόραση.
Αν δεν έχουν φωτογένεισ αλλά μετράνε μπαίνουν στο ρσδιόφωνα Εθνικής εμβέλειας.
Για να φτάσουν σε κάθε επαρχιακό μικροοικισμό σηναίνει ότι δεν μετράνε.
Η ταυτολογία είναι ευκρινής.
Δεν μετράνε άρα καταλήγουν στην μικροεπαρχία.
Καταλήγουν στην μικροεπαρχία άρα δεν μετράνε.
“Θέλετε να πούμε και για το πόθεν έσχες ορισμένων της απερχόμενης δημοτικής αρχής; Τι αριστεροί ήταν με δεξιά τσέπη.”
……..
Εδώ, σαφέστατα, υπονοεί, ο ομιλών[κ. Γεωργάκης], ότι μέλη της προηγούμενης δημοτικής αρχής (μέλη γενικά, άρα οποιοσδήποτε!!!) συμμετείχαν σε παράνομες πράξεις / συναλλαγές, οικονομικής ή άλλης φύσεως, προκειμένου να ωφεληθούν οι περιουσίες τους. Μιλάμε για καταχραστές του δημοσίου χρήματος!!!
Ως έγκριτος δημοσιογράφος, χρόνια τώρα, που την δεοντολογία οφείλει να γνωρίζει αλλά και να εφαρμόζει, κατανοεί το μέγεθος της καταγγελίας αυτής. Και γνωρίζει επίσης πόσο μεγεθύνεται η βαρύτητά της όταν εκφωνείται από τον δημοσιογράφο έγκριτης εφημερίδας των Αθηνών σε σχέση με τον λόγο του απλού συμπολίτη της Χώρας, του μπάρμπα Τάσσου αίφνης …
Όφειλε, αν έχει στοιχεία, να τα καταθέσει στις αρμόδιες αρχές (δίωξη οικονομικού εγκλήματος, εισαγγελέα, ΥΠΕΣ, ΥΠΟΙΚ κλπ) και γιατί όχι, θα πω εγώ, να τα δημοσιοποιήσει ώστε να γνωρίζει και ο κόσμος. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να θεωρηθεί συνένοχος επειδή καλύπτει καταχραστές του δημοσίου χρήματος. Ή απλά θα αποδειχτεί ένας κοινός συκοφάντης ο οποίος κάνοντας χρήση του ονόματος του λόγω της θέσης του, ενεργεί με σκοπό να πλήξει συνειδήσεις συμπολιτών μας. Και γνωρίζει ότι ακόμη κι αν ζητήσει δημόσια συγνώμη ήδη έχει σπείρει την διαβολή. Επί σκοπό άραγε;;…
http://nikitas-myblog.blogspot.com/2021/10/blog-post_22.html
” Θέλετε να πούμε και για το πόθεν έσχες ορισμένων της απερχόμενης δημοτικής αρχής; Τι αριστεροί ήταν με δεξιά τσέπη”
Εδώ, σαφέστατα, υπονοεί, ο ομιλών[ο κ. Ηλίας Γεωργάκης], ότι μέλη της προηγούμενης δημοτικής αρχής (μέλη γενικά, άρα οποιοσδήποτε!!!) συμμετείχαν σε παράνομες πράξεις / συναλλαγές, οικονομικής ή άλλης φύσεως, προκειμένου να ωφεληθούν οι περιουσίες τους. Μιλάμε για καταχραστές του δημοσίου χρήματος!!!
Ως έγκριτος δημοσιογράφος, χρόνια τώρα, που την δεοντολογία οφείλει να γνωρίζει αλλά και να εφαρμόζει, κατανοεί το μέγεθος της καταγγελίας αυτής. Και γνωρίζει επίσης πόσο μεγεθύνεται η βαρύτητά της όταν εκφωνείται από τον δημοσιογράφο έγκριτης εφημερίδας των Αθηνών σε σχέση με τον λόγο του απλού συμπολίτη της Χώρας, του μπάρμπα Τάσσου αίφνης …
Όφειλε, αν έχει στοιχεία, να τα καταθέσει στις αρμόδιες αρχές (δίωξη οικονομικού εγκλήματος, εισαγγελέα, ΥΠΕΣ, ΥΠΟΙΚ κλπ) και γιατί όχι, θα πω εγώ, να τα δημοσιοποιήσει ώστε να γνωρίζει και ο κόσμος. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να θεωρηθεί συνένοχος επειδή καλύπτει καταχραστές του δημοσίου χρήματος. Ή απλά θα αποδειχτεί ένας κοινός συκοφάντης ο οποίος κάνοντας χρήση του ονόματος του λόγω της θέσης του, ενεργεί με σκοπό να πλήξει συνειδήσεις συμπολιτών μας. Και γνωρίζει ότι ακόμη κι αν ζητήσει δημόσια συγνώμη ήδη έχει σπείρει την διαβολή. Επί σκοπό άραγε;;…
http://nikitas-myblog.blogspot.com/2021/10/blog-post_22.html