Η αξιολόγηση άφησε εκτός τον τ. δήμαρχο Λευκάδας και εν ενεργεία Διευθυντή του 2ου Πειραματικού ΓΕΛ Λευκάδας κ. Κώστα Αραβανή
Στην αρχή πιστέψαμε ότι επρόκειτο για οικειοθελής αποχώρηση λόγω συνταξιοδότησης , αφού θεωρούσαμε σχεδόν αδιανόητο ότι η αξιολόγηση θ΄άφηνε απ΄ έξω έναν ικανότατο εκπαιδευτικό και διευθυντή που τα τελευταία χρόνια έχει να παρουσιάσει σπουδαίο έργο στο 20 Πειραματικό ΓΕΛ Λευκάδας , όπου υπηρετούσε. Άλλωστε είναι γνωστό στην τοπική μας κοινωνία ότι ο κ. Αραβανής είχε αποσυρθεί από τα πολιτικά δρώμενα κι είχε αφοσιωθεί με πάθος στο εκπαιδευτικό του έργο .
Η κυβέρνηση όμως διόρισε τους εκλεκτούς της στα τοπικά συμβούλια επιλογής, που στην συντριπτική πλειοψηφία είναι κομματικά στελέχη της συνδικαλιστικής παράταξης της ΝΔ (με ότι ποιότητας μέλη κουβαλάνε οι κομματικοί μηχανισμοί) απέστειλε εγκύκλιο για την διαδικασία και τον τρόπο επιλογής και τοποθέτησης των διευθυντών η οποία εφαρμόστηκε κατά το δοκούν από το κάθε τοπικό συμβούλιο επιλογής .
Το κερασάκι στην τούρτα ήρθε με την κατάρρευση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, λίγο πριν λήξει η προθεσμία δήλωσης προτίμησης σχολείων από τους υποψήφιους διευθυντές! Δημιουργήθηκε το απόλυτο “μπάχαλο” με δηλώσεις της τελευταίας στιγμής!
Σύμφωνα με την Αγωνιστική Συσπείρωση Καθηγητών ,
“η διαδικασία των επιλογών υλοποιήθηκε από τα Τοπικά Συμβούλια Επιλογής, δηλαδή διορισμένα συμβούλια από την κυβέρνηση, χωρίς καν την παρουσία αιρετών. Μάλιστα, σε αρκετά Συμβούλια Επιλογής τοποθετήθηκαν ως τακτικά μέλη συνδικαλιστικά στελέχη των δυνάμεων του κυβερνητικού συνδικαλισμού. Για κάποιους η διατήρηση του μηχανισμού ρουσφετιού και συναλλαγών στον κλάδο έχει γίνει δεύτερη φύση.
Αυτή η διαδικασία έχει οδηγήσει σε πλήθος καταγγελιών από συναδέλφους για τις αδικίες, ενώ χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις ερωτήσεων στις «συνεντεύξεις», που σε καμία των περιπτώσεων δεν είχαν χαρακτήρα να διαπιστώσουν την επάρκεια των υποψηφίων στο διοικητικό τομέα αλλά στο αν συμφωνούν με την υλοποίηση της πολιτικής του ΥΠΑΙΘ”
Στην περίπτωση του Κώστα Αραβανή, η συνέντευξη φαίνεται να έγινε εργαλείο καρατόμησης!
Σε επικοινωνία που είχαμε μαζί του ο ίδιος δεν επιθυμούσε να μας κάνει καμία δήλωση, ωστόσο αισθανόμαστε ότι πρέπει ν΄ αποκαθιστούμε το “νόμιμο” με το ηθικό δίκαιο σ΄αυτό τόν τόπο μήπως κάποτε καταφέρουμε να εξελιχθούμε πολιτικά, κοινωνικά οικονομικά και πολιτισμικά και να ξεφύγουμε από την μιζέρια, την κακομοιριά και την μετριοπάθεια.
Κι επειδή πολλές φορές έχουμε ασκήσει κριτική στον τ. δήμαρχο Κώστα Αραβανή, εντούτοις οφείλουμε να του αννωρίσουμε και να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για το εκπαιδευτικό του έργο στην Λευκάδα.
Και θα ήταν μεγάλη παράλειψη εάν δεν αναφερόμαστε στην σύζυγο, επίσης εκπαιδευτικό και διευθύντρια του Γυμνασίου και ΛΤ Μεγανησίου κ. Ευριδίκη Τούμπα, η οποία ήρθε σ΄ ένα διαλυμένο και υπό “αίρεση” ελέω μνημονίων σχολείο στο Μεγανήσι και το παραδίδει εκπαιδευτικό ίδρυμα πλήρως λειτουργικό, στην οποία ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο της στο Εσπερινό ΕΠΑΛ
Δεν μπορούμε να φανταστούμε μια κοινωνία που αντί να επιβραβεύει τους άξιους εκπαιδευτικούς της εν ζωή, τους “θυσιάζει” ελέω μεθοδεύσεων αξιολόγησης!
meganisinews
Κυριε Κουνιακη , το να αντιγαρφετε δημοσίευμα άλλης εφημερίδας δεν λεει τιποτα. θα το διαβαζαμε απο εκει. Εσεις, τι ερευνα κανατε και τι ακριβως συνεβη .Ποιοι ήταν επιτροπη κλπ. Οχι ολα ετοιμα. Καντε ρεπορταζ να μαθουμε κι εμεις που συμφωνουμε οτι κατι το παράξενο συνεβη..
Ο Κώστας Αραβανής ώς εκπαιδευτικός και ώς συνολική παρουσία συμμετοχικά κοινωνικά απ τις πολιτικές θέσεις ( Δημάρχου και Νομάρχη ) που διακόνησε, δεν έχει ανάγκη- για την ιστορία του και την αναφορά του στην ιστορία της Νήσου- δεν έχει ανάγκη την όποια κυβερνητική κύρωση δια δολοπλοκιών και στημένων έως προκαθορισμένων προυποθέσεων , προκειμένου να ικανοποιηθούν και προεοκλογικά βεβιασμένα μάλιστα οι κομματικές κυβερνητικές εν λόγω επιδιώξεις και στοχεύσεις.
Πολύ απέχει η κυβερνητική κομματική ( συγκαλημένα υστερόβουλα ώς κρατική) πρακτική της υποχθόνιας μεθόδευσης για την κάλυψη των θέσεων αυτών της εκπαιδευσης πολύ απέχει από το να υποβαστάζει και να εξηγεί και καταδικνύει στο δημόσιο βήμα , αρχές ισονομίας άμιλλας και ισοπολιτείας, ώς και παιδευτική λειτουργική του ίδιου του κράτους πρός τους πολίτες, αλλά και λειτουργική κόμματος αρχών που διακονεί μέσω κυβέρνησης το κράτος.
Η κυβερνητική πρακτική για την στελέχωση των κρατικού ενδιαφέροντος θέσεις προτάσει τον ευκαιριασμό και τον ωφελισμό στην βάση του επιδιωκόμενου να καταλυφθεί εξουσιασμού της κυβερνητικής καρέκλας, και προσδιορίζει τις θέσεις αυτές -τις οποίες και αναξιοκρατικά καλύπτει δια μεθοδεύσεων- ώς θέσεις ενεργούμενων μαριονετών υπέρ της επιδιωκόμενης να καταληφθεί εξουσίας.
Ζημιώνοντας και ακυρώνοντα έτσι -αλλοτριώνοντας εξουσιαστικά- και τους ικανούς εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν ώς θεμιτή ανθρώπινη φιλοδοξία , στην διαδικασία μέσα απ την ενεργοποιημένη διαθεσή των για προσφορά μέσω του επαγγελμαος των στο κοινωνικό.
Θ.Αραβανής
Ο Θεσμικά κατανοημένος πολιτικός πολιτισμός μας , ακόμη δεν επιτρέπει – δεν έχει φτάσει σε βαθμό ωρίμανσης και αποδοχής της αμετακίνητης λειτουργικής θεσμικότητας – να γίνονται προεκλογικά ηχηρές διοικητικές ανακατατάξεις και τοποθετήσεις .
Το 2019 προεκλογικά η κυβέρνηση Σύριζα βιαζόνταν να φέρει τους τροποποιημένους δικαστικούς κώδικες , πολλά ακούστηκαν τότε και μετέπειτα κατά της φούριας αυτής και από στελέχη του Σύριζα και μετ επιμονής μάλιστα -.
Θέλει προσοχή η διαχείρηση του διοικητικού θεσμικού.
Θα πάρει χρόνια η αποδοχή της τακτής θεσμικότητας χωρίς καχυποψίες και χωρίς λαβές για υστεροβουλίες κομματικές κοινωνικές ιδιωτικές και ευκαιριακότητες.
Εντάξει και μπράβο στη δημοσιογραφία σας !!! Γνωστή η πορεία του εν λόγω Διευθυντή….. Η Λευκάδα γνωρίζει πολλά …. Ο κύριος κόπηκε από 3 συμβούλια επιλογής διότι δεν γνώριζε υπολογιστές ,πράγμα το οποίο ήταν ´προϋπόθεση για να γίνεις Διευθυντής!!
Τα συμπεράσματα δικά σας….
Νεοδημοκρατικό Παισοκο Συριζαικο μωσαϊκό.
Σφυρί και καλέμι να σπάνε πέτρες στα βουνά τους χρειάζεται.
Τις προυποθέσεις ώς κριτήρια επιλογής – εν λόγω γνώση Η/Υ – ποιός τις έβαλε και με ποιό διοικητικό διαχειριστικό και εκπαιδευτικό στόχο??
Η Κυβέρνηση δεν γνωρίζει ότι στην ηλικιακή κλιμάκωση ΄ώς σύνθεση του διοικητικού υπαλληλικού προσωπικού του κράτους , υπάρχει όλη η γκάμα των γνωσιακών δεξιοτήτων οι οποίες στο υπαλληλικό προσωπικό με μικρότερη χρονική υπηρεσία υπάρχει η γνώση των Η/Υ ( όσο σε βαθμό υπάρχει ) και στα διοικητικά υπαλληλικά στελέχη με περισσότερα χρόνια υπηρεσίας και αποκρυσταλλωμένη την διοικητική και εκπαιδευτική εμπειρία δεν υπάρχει ικανή γνώση Η/Υ??
Αυτό το γνωρίζει. Και όπως ακόμη γνωρίζει ότι μονομερώς η κάθε προσπάθεια τομών και μεταρρυθμίσεων έστω ( όχι πώς η συγκεκριμένη κυβέρνηση κάνει μεταρρυθμίσεις) απαραίτητη είναι η ύπαρξη συνέχειας και σχέσεων αιτιότητας αυτού που μεταρρυθμίζεται με αυτό που το αντικαθιστά. Ειδ άλλως η κάθε αναφορά τομών και μεταρρυθμίσεων είναι έωλη διαδικασία, αλυσιτελής και προβληματική ώς το αποτέλεσμα της επί του αντικειμένου εφαρμογών ( εν λόγω της εκπαίδευσης ώς γνώση και παιδεία ανθρώπων ). Τα παραπάνω βέβαια δεν ισχύουν αν κάθε κυβέρνηση , και απ ότι φαίνεται και η παρούσα , υιοθετεί τις απόψεις διοργάνωσης της διοικητικής κρατικής υπαλληλικότητας και στην εκπαίδευση μεταφυσικά με αναφορές σε εξ ουρανού τεχνητές νοημοσύνες απ το πουθενά ή τον άμμο της θαλάσσης απ’ τον οποίο προέρχεται το πυρίτιο των ηλεκτρονικών chips ( όχι τα γαριδάκια chips ).
Τα συμβούλια επιλογής που οι μετέχοντες μπορούν να αποφασίζουν διοικητικά ( ώς κύριοι των σημασιών ( επαναλαμβάνεται : ώς κύριοι και κυρίες των σημασιών ) με βάση ποιά κριτήρια σημασιοδοτούν και αποφαίνονται?? Και τα κριτήρια – τα οποία τους δίνουν κυβερνητικά – είναι σίγουροι οι κύριοι και κυρίες της σημασιολόγησης ότι φέρνουν πρός τα έξω κοινωνικά κατανοητά ή και ερμηνεύουν τις σημασίες τους για να αποτελούν κριτήρια, με βάση τα οποία θα σημασιολογήσουν και θα αποφανθούν?? Ή και ακόμη αν ώς άβουλα διοικητικά υπαλληλικά όργανα ( ”όργανα” αυτοονομαζόνταν και οι δήμιοι στις γκυλοτίνες του 19ου αιώνα ) οι συμετέχοντες και αποφαίνοντες των διοικητικών συμβουλίων επιλογής , δεν μπορούν να κάνουν αλλέως, οι διαμορφώνοντες και εντέλλοντες αυτά τα κριτήρια επιλογών ,πρός τους εντελλόμενους, έχουν επίγνωση της αναγκαιότητας τα κάθε λογής κριτήρια ώς παράμετροι κρίσεις να ικανοποιούν τους ουσιακούς καθορισμούς ( σχέσεις αιτιότητας ) της διαδικασίας εξέλιξης και του ίδιου του αντικειμένου – εν λόγω της εκπαιδευτικής διαδικασίας- ώς διοικητική κρατική λειτουργία μέσα στο πλαίσιο του κοινωνικού εξελικτικού ??
Ειδικότερα για την εκπαίδευση ώς κρατική διοικητική λειτουργία μέσα στην πολιτική ( διαχείρηση του κοινωνικού ) , καλά είναι να μην διαφεύγει ότι
”’κάθε εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι παρά ο πολιτικός τρόπος κατοχύρωσης ή τροποποίησης της ιδιοποίησης του λόγου , μαζί με τις γνώσεις και τις εξουσίες που το συνοδεύουν”. Και γνώσεις και εξουσίες . Και αν γνω΄σεις είναι το μαθησιακό αντικείμενο σε πρώτο επίπεδο που απαιτεί τις εκάστοτε ικανότητες ( εν λόγω της γνώσης των Η/Υ ώς κριτήριο επιλογής ), η διαχείρηση της ίδιας αυτής της γνώσης ώς ίδιον του λόγου της γνώσης ( αυτογνώση ) είναι η εξουσία. Αυτή την εξουσία της διδασκομένης γνώσης , είναι που το διοικητικά ιεραρχημενο με βαθμούς ιεραρχίας εκπαιδευτικό σύστημα έρχεται να σημάνει με την θέση ώς Δνση εκπαιδευτηρίου ( Δημοτικού- Γυμνασίου- Λυκείου ). Και εδώ είναι η κύρια αντίφαση του εν λόγω συστήματος επιλογής με τα κριτήρια – εν προκειμένω γνώσης των υπολογιστών- ώς προυπόθεση Δνσης. Γιατί και διότι το ίδιο το ιεραρχημένο διοικητικό σύστημα αναβιβάζει ώς κριτήριο απόρριψης την μη γνώση του αντικειμένου . Βυζαίνει έτσι και εδράζει την σημασιολογία του και την λογική του , στην κατάφαση που προκύπτει ώς σύνθεση αρνήσεων ( μη γνώση και απόρριψη, ή μη γνώση = απόρριψη ),. Καταδηλώνοντας σαφώς ότι καταφατική θετικότητα στο σύστημα , ώς επιλογή κριτηρίων δεν υπάρχει.
Αρνείται έτσι το προβληματικό αυτό κυβερνητικό ιδεολόγημα και σύστημα για την εκπαίδευση , να ερευνήσει και αξιολογήσει ποσοτικοποιώντας και άλλες παραμέτρους μέσα απ την ίδια διοικητική του υπαλληλική ηλικιακή γκάμα του του ώστε να συντάξει κριτήρια που να ικανοποιούν και την ίδια την μαθησιακή γνώση ώς αντικείμενο μαζί ακαι με την διαχείρηση της γνώσης του αντικειμένου ώς εξουσία.
Το ίδιο το σύστημα αυτό ώς κυβερνητική πρόταση στελεχιακής οργάνωσης για την εκπαίδευση , αντιπροσωπεύει και αντανακλά και την ιδεολογία της κυβέρνησης για την παιδεία (στον βαθμό που η εκπαίδευση και η οργανωτική της είναι θεσμικά υποχρεωτική μάλιστα παράμετρος της παιδείας ανθρώπων ) . Που η παιδεία των εκπαιδευομένων εν προκειμένω ανθρώπων ( μαθητών ) οφείλει – κατά τις κυβερνητικές επιδιώξεις- διοικητικά να ιεραρχείται – ώς σχέση εξουσίας- με βάση τα κριτήρια που αντανακλούν την κυβερνητική στόχευση, και που διοικητικά θα ικανοποιείται αυτή η στόχευση απ όσους ικανοποιούν την θετικότητα κάλυψης των θέσεων δντων με βάση την σύνθεση των αρνήσεων ( αποκλεισμού ) για να παραχθεί η διοικητική στελεχιακή οργανωτικότητα.
Το λογικό πορνείο του συστήματος κάλυψης Διευθυντικών θέσεων της εκπαίδευσης , ώς κυβερνητική κριτηριοποίηση είναι προφανές. Και ο λόγος αυτής της πορνικής λογικής , δεν μπορεί νάναι άλλος , πέρα απ την απόρριψη όσων αρνούνται να υιοθετήσουν κάθε λογής πορνικότητες ώς λογικές .
Θ. Αραβανής
όποιος κατάλαβε τι έγραψε στην επιστολή του ο κ. Αραβανής, να σηκώσει το χέρι!
Κύριε Δήμαρχε, έχω την αίσθηση ότι σε αυτλη τη γλώσσα εκφράζεται όποιος δεν μπορεί να γράψει απλά 1-2 επιχειρήματα. Δεν περιμένει κανείς να δει το χειρισμό της γλώσσας για να καταλάβει το στημένο παιχνίδι εναντίων σας. οι διευθυντές πρέπει να είναι της κυβερνήσεως για να προωθήσουν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Τώρα, για τη μη γνώση Η/Υ, θεωρώ κι εγώ πως δεν επιτρέπεται διευθυντής σχολείου να μη δύναται να χρησιμοποιήσει Η/Υ. και αυτό που λέτε για τα χρόνια, “ε, αν είναι μεγάλος δεν πειράζει αν δεν ξέρει”, ε όχι, πειράζει! Αλλά τίποτα δεν θα είχε γίνει, εάν κάνατε απλά ένα σεμινάριο στους Η/Υ…
Ο κύριος Αραβανής έχει έννομο συμφέρον εφόσον έχει συμμετάσχει στην διαδικασία επιλογής, να ζητήσει τα πρακτικά με τα αντικειμενικά μόρια και τις συνεντεύξεις όλων των συνυποψηφίων του και να πάει δικαστικά ενάντια στο συμβούλιο επιλογής και στο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αν υπάρχει δόλος.
Πρώτον: Το συμβούλιο επιλογή;ς ήταν διορισμένο από ΝΔ (4 στα 5 μέλη).Δεύτερο:Το συμβούλιο δεν ερμήνευσε σωστά το νόμο.Ο υποψήφιος διευθυντής είχε μεταπτυχιακό που κάλυπτε την πιστοποίηση στην πληροφορική.
Η κυβέρνηση δια του εκπαιδευτικού συστήματος όπως το θεωρεί, προγραμματίζει και μεθοδεύει να παράξει ντελιβεράδες που στο καντρά στο μηχανάκι μεταφοράς θα έχει οθόνη με φωνητικές και ακουστικές εντολές, πλέον κονσιέρζ με smartphone στα χέρια για τις παραδοσιακές χασαποταβέρνες και ψησταριές που γίνανε εστίαση τουριστική. Το Wifi ελεύθερο κατά περίπτωση είναι προεκλογική παλαιότερη εξαωγελία της ΝΔ Σαμαρά που ασφαλώς παίρνει την δρομολογησή του.
Καλά κάνει αυτό είναι το προγραμμά της για την εκπαίδευση και όποιοι θέλουν το αποδέχονται.
Όχι όμως εκ των υστέρων αν δεν τους βολεύει ιδιωτικά ή συλλογικότερα να διαμαρτύρονται, όσοι το αποδέχτηκαν. Διότι τότε είναι υστερόβουλοι και πονηροί και πονηρές.
“Όμως πρέπει να λογαριάσουμε καταπώς προχωράμε..” Πώς έγινε το 2ο Γενικό Λύκειο Πειραματικό; Πόσοι χαρισματικοί ΄δάσκαλοι αποχώρησαν εξ ‘ αιτίας αυτής της επιλογής από το σχολείο ; Πόσοι “προσοντούχοι” εμφιλοχώρησαν ; Τρομάζω από τις εναλλακτικές επιλογές Διευθυντών.Η Αριστεία εκδικείται….
Συνάδελφοι εδώ μιλάμε για τον αποκλεισμό του κ.Αραβανή από την διαδικασία των επιλογών δεν μιλάμε για την πολιτική και εκπαιδευτική πορεία στο παρελθόν. Σύμφωνα με τα έγγραφα που έχει δημοσιεύσει και αν τα είχε αναρτήσει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα και σύμφωνα με το περιεχόμενο του μεταπτυχιακού του, ΕΠΡΕΠΕ να είχε συμμετάσχει ΧΘΕΣ
στην διαδικασία. Διαβάστε προσεκτικά να ερμηνεύσετε τον νόμο σωστά το άρθρο 31, είναι πολύ ξεκάθαρο. Σίγουρα οι επιστήμες στις ΤΠΕ εξελίσσονται ,αλλά προς τιμή του κυρίου Αραβανή την δεκαετία του ’80 απέκτησε γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή που οι άλλοι δεν το είχαν δει ούτε σε φωτογραφία. Σαφώς υπήρξε δόλος εκ μέρους του Συμβουλίου με την μεγαλύτερη ευθύνη του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ο οποίος εμφανίστηκε ως “έκπτωτος” . Υπάρχει δικαιοσύνη και θα δικαιωθεί σίγουρα, που με την σειρά θα εμφανιστούν στην επιφάνεια και άλλες σοβαρές παρατυπίες που πιθανόν να ακυρώσουν όλη την διαδικασία. Ρωτήστε τι έγινε και εδώ στην Κέρκυρα , αδικαιολογήτως απούσα από την συνέντευξη , εξανάγκασε δικαστικά την συμμετοχή της στην διαδικασία επιλογής αφού μάλιστα είχαν βγει οι τελικοί οριστικοί πίνακες πριν την τοποθέτηση ΔΣΜ. Το ίδιο έργο θα παιχτεί και στην ΔΔΕ Λευκάδας. Έχουμε να δούμε εξελίξεις. Κύριε Αραβανή καλή επιτυχία σε όποιο ένδικο μέσο θα ακολουθήσετε για να αμυνθείτε κατά της διαδικασίας που σας έβλαψε.
Εδώ στην Κέρκυρα ο αποκλεισμός του κ.Αραβανή από το συμβούλιο επιλογής των Πειραματικών Σχολείων ήταν για τον ίδιο λόγο.
Να μας πει ο υποψήφιος περισσότερα γι’ αυτό… για να διαμορφώσουμε καλύτερη άποψη.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Το ψάρι λένε στο νησί μας βρωμάει από το κεφάλι. Όποιος κατάλαβε τι σημαίνει αυτό κατάλαβε. Θα έρθει μέρα και μάλιστα Ίσως σύντομα που θα δουν μερικοί την νομιμότητα και την εγκυρότητα του Συμβουλίου Επιλογής για ορισμένα μέλη. Ακούγονται πολλά στην μικρή κοινωνία μας. “Μεταξύ κατεργαραίων, ειλικρίνεια”. Το ίδιο ακριβώς μεταπτυχιακό του κ.Αραβανή το απέκτησαν και άλλοι εκπαιδευτικοί και σε άλλες επιλογές και κρίσεις στελεχών άλλων περιοχών της Ελλάδας , έγινε δεκτό ως ΤΠΕ 1 , ως προϋπόθεση συμμετοχής. Όσο για τα αλλά συμβούλια που αναφέρονται ότι έπραξαν το ίδιο, φαίνεται ότι ήταν οργανωμένο το έγκλημα στην ΠΕΣ Ιονίων Νήσων.
Με το ίδιο ακριβώς μεταπτυχιακό που απέκτησε και άλλος συνάδελφος του το υπολόγισαν ΤΠΕ και ως μεταπτυχιακό με συνάφεια ,έχει επιλεγεί στις πρόσφατες επιλογές ως στέλεχος.Γιατί του κ. Αραβανή να μην γίνει δεκτό; Εξώδικο και εισαγγελική παραγγελία για να στρώσει και ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και το Συμβούλιο. Ο κύριος Αραβανής είναι ενήμερος σχετικά και θα λάμψει η αλήθεια.!!!
Με το κύκλωμα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα κατεργάζονται οι νέοι..
Αυτές τις ίντριγκες μαθαίνουν οι εκπαιδευόμενοι.
Πολλά ακούγονται στην εκπαιδευτική κοινότητα του νησιού μας για την αμφιλεγόμενη νομιμότητα του ΔΔΕ Λευκάδας μετά από παραίτηση του αρχικού. Καλό θα ήταν να ψάξει ο κύριος Αραβανής κατά πόσο νόμιμα και αξιόπιστα είναι τα προσόντα αυτουνού που τον απέκλεισε από την διαδικασία και φυσικά φέρνει την ευθύνη ως πρόεδρος του ΠΥΣΔΕ.