Πάνω από το σημείο που συγκρούστηκαν οι δύο αμαξοστοιχίες στην θέση Ευαγγελισμός της Κοιλάδας των Τεμπών πέταξε το drone του βρετανικού Guardian.
Η είδηση της σύγκρουσης έχει κάνει τον γύρο του κόσμου, με όλα τα διεθνή μέσα να μεταδίδουν όλες τις τελευταίες εξελίξεις και να μεταδίδουν τις συγκλονιστικές εικόνες από το σημείο του δυστυχήματος.
Πηγή: skai.gr
Το κόλπο της αρπαχτής, αυτό που ονομάστηκε ιδιωτικοποίηση, άφησε την συντήρηση και τις υποδομές στον ΟΣΕ ( του φόρτωσε τα κόστη) και εταιρίες να εισπράτουν απ την χρήση των γραμμών.
Το οργανόγραμμα στελέχωσης προσωπικού για το σταθμαρχείο τηρήθηκε ώς πληρότητα, γιατί πολύ περίεργα έχουν ζήσει οι εργαζόμενοι τα τελευταία χρόνια με τις μειώσεις προσωπικού.
Γιατί οι ιδιωτικές εταιρείες δέχτηκαν να αναλάβουν δραστηριότητα σε δίκτυο που δεν πληρούσε τους κανόνες ηλεκτρονικών προειδοποιήσεων , αρά μόνο με οδηγία του σταθμάρχη σε κάθε σταθμό ώς τον επόμενο κυκλοφορούσαν τα τραίνα ?? Οι ιδιώτες γιατί δέχτηκαν να δρομολογήσουν τραίνα σε καθεστώς ανασφάλειας κίνησης ??
Γιατί οι πολιτικοί και οι μέτοχοι των ιδιωτικών εταιρειών που διαχειρίζονται τους σιδηροδρόμους , όταν παραγγέλνουν μια πίτσα deliveri στο σπίτι, ξέρουν ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται η εξέλιξη της παραγγελίας, και στο δίκτυο τραίνων της χώρας δεν λειτουργούσαν τρία συστήματα απαραίτητα για την διευθέτηση της κίνησης , κατά ομολογία των μηχανοδηγών ??
Γιατί τα συστήματα αυτά που δεν ήταν εγκατεστημένα είχαν αγοραστεεί από το 2004 με χρήματα των πολιτών ( υπολογίσθηκαν και αυτά στο δημόσιο χρέος για να χρεωκοπήσει η χώρα και να ρημαχτούν οι πολίτες απ τους κερδοσκόπους απατεώνες των μνημονίων ) και δεν είχαν εγκατασταθεί.
Γιατί οι έλληνες πολιτικοί δεν βγαίνουν να πουν τι τους έλεγαν οι Μνημονιακοί της Ευρώπης , ( ” δεν μας ενδιαφέρει ο κόσμος” τους έλεγαν ) όταν κάποιοι έθεταν το θέμα της ασφάλειας συνολικά διαβίωσης των Ελλήνων πολιτών , με βάση τα μέτρα χρεωκοπίας που εφαρμόσθησαν.
Και ξέρουν πολύ καλά οι Έλληνες πολιτικοί πότε που και από ποιούς ειπώθηκε αυτό , σε βάρος των Ελλήνων πολιτών, για την διαβίωση των οποίων Ελλήνων δεν ασχολούνταν οι μνημονιακοί Ευρωπαίοι.
Τι γίνεται με την στελέχωση σε όρους οργανογραμμάτων του ΟΣΕ και των ιδιωτικών εταιρειών που διαχειρίζονται τα τραίνα συνολικά ?? Η σχέση μειωμένου προσωπικού και αυξημένης πιθανότητας λάθους απ το λειτουργών προσωπικού , δεν ερευνάται ?? Ή δεν τα έζησε η Ελλάδα από το 2010 και μετά ??
Είναι αλήθεια ή όχι ότι κυβερνητική Ελληνική πηγή , αντιμετώπισε στην Ευρώπη την αρχή της δεκαςετίας του 2010 , την άποψη: ” μας ενδιαφέρει ακόμη και ο αφελληνισμός της χώρας σας αν πρόκειται να μην χάσουμε τα χρήματά μας ώς τράπεζες και κράτη ” ?? Το ερώτημα είναι καίριο να απαντηθεί ώς που ώς ερώτημα αν αληθεύει και κυκλοφορεί χρόνια κοινωνικά
Στην Μικρασιατική καταστροφή .. δεν βρέθηκε ούτε ένας υπουργός τότε να παραιτηθεί ( επισήμανση Καζαντζάκη ). Στην εκατόμβη στο Μάτι φωτιά , οι αρμόδιοι ” δεν μπορούσαν να κατανοήσουν τι άλλο μπορούσαν να κάνουν” , πλήν να παραιτηθούν ακόμη και ώς ευαισθησία για την τραγωδία , ώς δήλωση υπουργού .
Τα ίδια , δεν αλλάζει τίποτα .
Να μην ξεχάσουν οι αρμόδιοι υπηρεσίες της Ευρώπης και της Ελλάδας να στατιστικοποιήσουν την τραγωδία, για να την περιγράψουν καλύτερα. Αφού δεν ενδιαφέρθηκαν με πράξεις ή παραλείψεις για να μην συμβεί.
Να υπολογίσουν και συντελεστές προσδιορισμού των στατιστικών αποτελεσμάτων τους, για νάναι ποιό έγκυρα τα αποτελέσματα, και οι ίδιες ώς επιστημονικέ;ς υπηρεσίες.
Μήπως και κάποιες εταιείες απ τις εμπλεκόμενες στον σιδηροδρομικό έργο έχουν πάρει και βραβεία κοινωνικής εταιρικής ευθύνης, και στείλανε τους/τις εκπροσώπους των δημοσίων σχέσεων να τα παραλάβουν??