Ερώτηση για τον δρόμο της Λαγκάδας και τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται έκανε στο δημοτικό συμβούλιο ο Κ. Δρακονταειδής λέγοντας πως έχει περάσει ενάμισης χρόνος από τότε που σταμάτησαν οι εργασίες από τον Οκτώβρη του 2019΄.
“Περιμέναμε όλοι με βάση και την ενημέρωση του κυρίου δημάρχου, μία συμπληρωματική σύμβαση ύψους 500 χιλιάδων, σε ένα έργο προϋπολογισμού κοντά στα 2 εκατομμύρια 800 χιλιάδες ευρώ και αυτή η συμπληρωματική σύμβαση από όσο γνωρίζω και παρότι έχουμε θέσει το ζήτημα άλλες δύο φορές ως ερώτημα δεν έχει εγκριθεί ακόμα.
Αντιλαμβάνεστε τις συνέπειες της όποιας καθυστερήσεις που θα στερήσει ενδεχομένως την άνοιξη του δρόμου και αυτό το καλοκαίρι.
Επειδή ακούμε διάφορα Και επειδή βλέπουμε ότι από την πλευρά της περιφέρειας δεν υπάρχει διάθεση και δεν μπορούμε να δεχόμαστε τα παιχνίδια “ενδεχομένως” της κυρίας Κράτσα η οποία δεν λύνει ως όφειλε να κάνει από πόρους της περιφέρειας, είτε τα άλλα παιχνίδια που μπορεί να παίζονται στο υπουργείο και να καθυστερεί η χρηματοδότηση που θα λύσει ένα τεράστιο πρόβλημα που αφορά τη Λευκάδα.
Στην απάντηση του ο δήμαρχος Λευκάδας Χαράλαμπος Καλός είπε ότι προκειμένου να συνεχιστούν οι εργασίες και να ολοκληρωθούν και να δοθεί έστω και ανεπίσημα ο δρόμος στην κυκλοφορία εν όψει της επερχόμενης καλοκαιρινής περιόδου, απαιτείται η χρηματοδότηση από την περιφέρεια, καθώς χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
“Γνωρίζουμε όλοι γιατί το έχω αναφέρει πολλές φορές στο δημοτικό συμβούλιο ότι από πλευράς Δήμου έχουν ολοκληρωθεί εδώ και αρκετό καιρό, έως και πολύ καιρό, καθώς έχω μπροστά μου το τεχνικό δελτίο με ημερομηνία πρώτη 1/9/2020, όπως καταφέραμε μέσα σε πέντε ημέρες να πάρουμε την έγκριση από το ελεγκτικό συνέδριο.
Οφείλουμε να γνωρίζουμε όλοι ότι καθότι είναι συμπληρωματική σύμβαση, είναι υποχρεωτικό να μπουν στον προϋπολογισμό από τον φορέα που έχει χρηματοδοτήσει το συγκεκριμένο έργο, ειδάλλως θα πρέπει να βγει σε δημοπράτηση ως νέο έργο.
Οι πιέσεις προς τη μεριά της περιφέρειας και προς το υπουργείο ανάπτυξης από την πλευρά του δήμου είναι σε εβδομαδιαία βάση, οι υποσχέσεις από την πλευρά όλων των εμπλεκόμενων φορέων είναι καταγεγραμμένες, εκκρεμεί η υλοποίηση του αυτουνού του αιτήματος από την πλευρά του δήμου Λευκάδας, προφανώς από την περιφέρεια.
Προκειμένου να προλάβουμε με τις προϋποθέσεις που σας είπα την επομένη καλοκαιρινή σεζόν, θα πρέπει να έχει χρηματοδοτηθεί το έργο μέσα στις επόμενες 15 μέρες.
Αυτά είναι τα χρονοδιαγράμματα που έχει θέσει ο εργολάβος ο ίδιος και η ανάδοχος εταιρεία. Όταν έχουμε αυτή τη χρηματοδότηση σκοπεύω να φέρω το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο για να αποκαλυφθεί πλήρως ποια ήταν η κατάσταση που μας οδήγησε σε αυτό το σταμάτημα το έργο και αναφέρομαι στην αρχική Μελέτη και γενικότερα στην όλη πορεία του.
Παλι κλαμα ο Μπαμπης.
Σηκωσε το τηλεφωνο ρε δημαρχε και παρε την Κρατσα και πες στα γαλλικα οτι δεν θα ξαναπατησει εδω αν δεν τα δωσει.Ξερα κι αρουκανα!!
Πλιτς πλιτς δεν κανεις τιποτα .και δεν σου φταει και παντα ο Αντρεας..Πες το και στο Θαναση αυτο.
Να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ
Το έργο αυτό
να γίνει ο δρόμος
σε χρόνο μικρό.
Εγκάρσια ο δρόμος πάει
στην ορεινή Λευκάδα
συνδέει τα χωριά
με την παραλιακή Λαγκάδα.
Είναι δρόμος κομβικός
για το νησί
απ τα ορεινά πάς στην παραλία
στο πι και φί.
Είναι μικρή απόσταση
η Παραλία απ τον Φρυά
το πολύ 4 χιλιόμετρα
δεν είναι μακρυά.
Καρυά Σφακιώτες και Εγκλουβή
στην θάλασσα θάναι κοντά
και ο τουρισμός απ την παραλία
θα φτάνει στα Ορεινά.
Η Περιφέρεια Κερκύρας
να δώσει λεφτά
όσα ευρώ χρειάζονται
για να γίνει το έργο πιά.
Άλλο δεν αντέχει
η Ορεινή Λευκάδα
να ταλαιπωρείται για ένα μπάνιο
να φτάσει στην Λαγκάδα.
Απ τον Κάβαλο αν πάς
ή απ του Δρυμώνα την διαδρομή
πέφτεις μακρυά απ την Λαγκάδα
δεν είναι κοντινή διαδρομή.
Πλέον ότι ο δρόμος
Απ τον Κάβαλο είναι στενός
και ακόμη περνά μέσα απ το χωριό
και γίνεται χαμός.
Και απ τον Δρυμώνα
Είναι μακρυά
και περνάς τον Άι Γκίτα
με παρκαρισμένα αυτοκίνητα πολλά
και είναι δύσκολα περάσματα αυτά
αν πάς για αναψυχή καλοκαιρινά.
Και κεί στον Άι Γκίτα
να προσέξουν το παρκάρισμα
γιατί πνίγεται η περιοχή
απ τον Αυτοκινήτων το μαρσάρισμα.
Να ζητήσουν χρήματα απ το κράτος
να φκιάξουν χώρους για παρκάρισμα
γιατί όταν στριμώχνονται αυτοκίνητα
υπάρχει κίνδυνος για τρακάρισμα.
Τι τουριστική εκδοχή είναι αυτή
σε μια στενή περιοχή
τόσα χρόνια τι ρόλο βαράνε
μόνο έσοδα θέλουν να κοπανάνε??
Που είναι η προσφορά των κατοίκων
στους τουρίστες στην περιοχή
χωρίς γκαράζ εύκολα
πώς θα πιάσουν την νέα εποχή ??
Στριμωγμένα τα ιχε είναι
στο χωριό αυτό
το κάθε καλοκαίρι
για τον τουρισμό.
Τα μεγάλα βαλκανικά SUV πετρέλαιο
με το air condition ανοιχτό
θορυβούν για τα καλά
κάνουν θόρυβο μηχανής αρκετό.
Είναι τα μετασοσιαλιστικά Suv
της Βαλκανικής ευημερίας
του ιδεολογικού οράματος
της Δυτικής εμπειρίας.
Diesel και άγιος ο θεός
μαζί και κονσέρβες γεμάτα
και εμφιαλωμένο νερό να ανάβει
τα Βαλκανικά Suv είναι μουράτα.
Είναι μια άλλη εκδοχή
του ποιοτικού τουρισμού
αυτή που θα φέρει άνοδο
του επιπέδου του βιοτικού.
Το κράτος να εκσκείψει
στην περιοχή
να δώσει χρήματα για την Λαγκάδα
για την σύνδεση την οδική.
Φορείς του νησιού να κινηθούνε
Πλέον δυναμικά
να ανοίξει ο δρόμος στην Λαγκάδα
Χαρμάνιασε η ορεινή Λευκάδα πιά.
Καρυά Λαζαράτα Πινακοχώρι
Σπανοχώρι Πηγαδισάνοι Εγκλουβή
Κάβαλος Ασπρογερακάτα και Φρυάς
όλοι με μια στεντόρεια φωνή
ο δρόμος της Λαγκάδας να γενεί
δεν πάει άλλο η καθυστέρηση αυτή
που δεν αφήνει την Νήσο Λευκάδα
να έχει σφαιρική προκοπή
και ιδιαίτερα το έργο χρειάζεται
μετά την πανδημική καταστροφή
για να ανασάνει οικονομικά η περιοχή
απ την κίνηση την τουριστική.
Ο δρόμος της Λαγκάδας να γίνει
το θέμα έχει χρονίσει
πάνε 6 χρόνια απ τον σεισμό
που την Λευκάδα είχε ταρακουνίσει
και τον δρόμο αυτόν είχε γκρεμίσει.
Όποιος και να εκλεγεί δήμαρχος σε όποια πόλη της Ελλάδος , και με όποια σύνθεση συγκροτηθεί το δημοτικό συμβούλιο, δεν θα αρέσει ούτε θα ικανοποιεί.
Διότι δεν υπάρχει η προ’υ’πόθεση συλλογισμών ότι γίνεται αποδεκτό ότι ,η διαδικασία ανάδειξης και η ίδια εκάστοτε δημοτική θεσμική οργάνωση στοχεύει στην προσπάθεια για συνεργασία για να βελτιωθούν οι καθημερινότητες, όσο αυτό εξαρτάται και απ την δημοτική διαχείρηση.
Και πάντα κάποιος δημότης της πόλης θα εκλέγεται δήμαρχος και από κάποιους δημότες της πόλης θα συγκροτείται το Δημοτικό συμβούλιο.
Και απ την πρώτη μέρα ανάδειξης θα αρχίζει ο ψόγος ….
Και ο Ιησούς Χριστός με δώρα θαυμάτων να εκλέγετο το ίδιο θα συνέβαινε.
Και αυτό ισχύσει σε όλη την Ελλάδα ώς γενικότερο συμβάν.
Η βάση αυτής της κατάστασης είναι η ανάδειξη των ιδιωτικοτήτων και των ωφελημάτων που προκύπτουν απ την εφαρμογή της ιδιωτικότητας – αφού υπάρχει η αντίδραση στην συλλογικότητα-. Οι ιδιωτικότητες που τα ξέρουν όλα και τα ερμηνεύουν όλα, βάσει των ατομικών- ιδιωτικών επιδιώξεων.
Για τούτο και σκουπίδια, αποχετεύσεις, υπόνομοι, πεζοδρόμια, δέντρα , χορταριάσματα,.. υπαγόμεμα όλα στις ιδιωτικές ερμηνείες και στοχεύσεις βρίσκονται στην κατάσταση που βρίσκονται χρόνια.