Διεξοδική συζήτηση για τον νέο δρόμο των Εγκρεμνών πραγματοποιήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο της Τετάρτης, μετά την άρνηση της δημοτικής αρχής μέσω του εκπροσώπου Μάκη Μελά για την διοικητική παραλαβή του, καθώς υπάρχουν σημαντικά προβλήματα που τον καθιστούν επικίνδυνο.
Ο δήμαρχος Λευκάδας Χαράλαμπος Καλός ανέφερε αναλυτικά μία σειρά ενεργειών της δημοτικής αρχής που έχουν γίνει, καθώς και εκκρεμοτήτων που υπάρχουν σχετικά με το έργο αυτό.
“Έχει υπάρξει ένας διάλογος στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο, όπου πολύ εσφαλμένα θεωρήθηκε ότι η τοποθέτησή μου περί επικινδυνότητας του συγκεκριμένου έργου, ελήφθη από τον κύριο Δρακονταειδή ότι ήταν δική μου προσπάθεια να τον πλήξω πολιτικά.
Ο λόγος που ζήτησε να γίνει συζήτηση για αυτό το θέμα, καθώς και η πρόθεσή μου είναι να γίνει αντιληπτό από όλους είναι να γίνει αντιληπτό από όλους, για την ασφάλεια η επικινδυνότητα του έργου αυτού και την προάσπιση των συμφερόντων του δήμου Λευκάδας.
Για το έργο αυτό είχε ζητηθεί από την Πάτρα ο ορισμός ενός εκπροσώπου με τον αναπληρωτή του από τον Δήμο Λευκάδας προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία της διοικητικής παραλαβής για χρήση.
Και ενώ περιμέναμε αυτό το έγγραφο από τις αρχές Μαΐου, ήρθε στα χέρια μας στις 11 Ιουνίου, για αυτό στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο έγινε ο ορισμός δύο μελών, του Μάκη Μελά ως τακτικού μέλους και του κ. Λύγδα ως αναπληρωματικού σύνθεση η οποία θυμίζω ότι ήταν η ίδια όταν και πριν από ένα χρόνο περίπου για το έργο του Γιαλού.
Μέχρι την ημερομηνία της διοικητικής παραλαβής η οποία πραγματοποιήθηκε στις 6 Ιουλίου, δύο με τρεις ημέρες πριν γίναμε κοινωνοί της μελέτης επικινδυνότητας, η οποία είχε εκπονηθεί βάσει συμβατικών υποχρεώσεων του αναδόχου, από την εταιρεία Γεωσύμβουλοι ΕΠΕ, ζητήθηκε και εστάλη όλο το αρχείο που είναι εκατοντάδων σελίδων και κατέληγε ότι συστήνεται από το ίδιο το υπουργείο ο φορέας λειτουργίας του έργου να μην επιτρέψει την κυκλοφορία οχημάτων στην οδό του έργου.
Στη συνέχεια ο κύριος Καλός διάβασε κάποια σημεία από την μελέτη επικινδυνότητας, τα οποία μπορείτε να ακούσετε στο ηχητικό που ακολουθεί, τα οποία όπως είπε πρέπει να θεραπευτούν το θέμα όμως είναι από ποιον;
Από τον Δήμο Λευκάδας που συστήνει το υπουργείο; Είναι εφικτό να γίνουν αυτά τα πράγματα από τον Δήμο Λευκάδας;
Κατόπιν τούτου ο εκπρόσωπος του δημοτικού συμβουλίου αρνήθηκε την υπογραφή του πρωτοκόλλου διοικητικής παραλαβής για χρήση και τίθεται ένα ερώτημα που μέχρι αυτή τη στιγμή που μιλάμε δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί.
Επίσης σας ενημερώνω σύμφωνα με τα λεχθέντα του Υπουργείου δεν υπάρχει ιστορικό προηγούμενο να εκτελείται ένα έργο από το υπουργείο και ο κύριος του έργου εν προκειμένου ο δήμος να μην το παραλαμβάνει.
Δεν γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή αν μετά την άρνηση του κυρίου Μελά αν το έργο έχει παραλάβει διοικητικά ο δήμος ή όχι.
Για αυτό ακριβώς το λόγο μετά την αυτοψία που έγινε αυτές τις ημέρες αυτό τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου, υπήρξε έγγραφο από τη δική μου μεριά προς τον Υπουργό υποδομών και μεταφορών κ. Καραμανλή στο οποίο έγγραφο ζητούνται διευκρινίσεις σχετικά με το διοικητικό καθεστώς του έργου, καθώς ζητάμε επισήμως από το αρμόδιο υπουργείο, για τις άμεσες δικές του ενέργειες έτσι ώστε να δρομολογηθούν οι απαιτούμενες διαδικασίες για την άρση της επικινδυνότητας της Οδού.
Παλι τα μπέρδεψες Καλέ!! Δεν γνωριζεις,ε? Δεν γνωρίζεις αν παραλήφθηκε το έργο στο δήμο σου!!Και ποιος θελεις να γνωρίζει?Ο δήμαρχος απ το Θιάκι?? Αντε στο καλο…
Κσλά κάνει ο Δήμος και δεν θέλει να γνωρίζει αφού το έργο το εκτέλεσε το ΥΟΟΜΕΔΙ.
Και δεν πρέπει να γνωρίζει , ούτε να προσέρχεται εκπρόσωπος να το παραλάβει.
Ακτή είναι δημόσιο έργο είναι να το παραλάβει η κτηματική εταιρεία του Δημοσίου και το κτηματολόγιο.
Και δεν έχει καμμιά σχέση ο Δήμος ή η περιφέρεια.
Όχι όπως βολεύει το κράτος εκάστοτε ώς ισχυρή αρχή.
Να κατέβει στην Λευκάδα ο πρωθυπουργός, ο υπουργός και ο αρχιεπίσκοπος και να εγκαινιάσουν το έργο αυτό.
Ο Δήμος να μην μπλέξει δεν τον αφορά. Κρατικές εκτάσεις είναι αυτές κρατικό έργο έγινε δημόσιο χρήμα των φορολουμένων , ειδ άλλως θα ήταν ΣΔΙΤ με ανάθεση μακροχρόνια και θα υπήρχαν και διόδια καθόδου και ανόδου.
Και κάθε μαστρομήτσος καλά κάνει και έχει τις απόψες του και να τις πεί στο κράτος.
Να ξοδευτεί σε εισητήρια να φτάσει στην πρωτεύουσα να πάει στην κυβέρνηση και να πεί τις απόψεις του.
Όχι τσάμπα ο κάθε μαστρομήτσος και να περιμένει με 2 ώρες δήθεν μαστορική εργασία τον μληνα με ένα κατσαβίδι να ζήσει όλο τον χρόνο.
Γιατί φορολογούμενοι -όχι οι μαστρομήτσοι χωρίς δελτία παροχής υπηρεσιών-πλήρωσαν το έργο αυτό στο ΥΠΟΜΕΔΙ.
Όλοι οι μαστρομήτσοι της Λευκάδος , εκ των υστέρων έχουν δεί τι χάλι επθκίνδυνη κατασκευή ώς ανεμοσκαλωσιά υπήρχε χρόνια ώς το 2015 για την κάθοδο στον Εγκρεμνό.
Και γινόνταν αποδεκτό τέτοιο χάλι.Και έπρεπε να γίνει ο σεισμός για να αναδειχτεί το πρόβλημα.
Και πάλι παρά την κατασκευή του ΥΠΟΜΕΔΙ, την οποία ορθά δεν παραλαμβάνουν οι δημοτικές αρχές, έχουν καταλάβει οι μαστρομήτσοι και κάθε λογής αυτοσχέδιος γνώστης της καφενειακής δομικής κσι γεωλογίας, τι και πού πήγε το ΥΠΟΜΕΔΙ και έφκιαξε δρόμο και σκαλιά της καρναβαλικής.
Ή νομίζουν ότι η ασφάλεια της διαβίωσης ανθρώπων είναι σαν τα αποκριάτικα φαρομανητά??
Και όποιοι ασχολούνται πλέον με αυτό το θέμα και την σκτή συτή ώς παραλία για μπάνιο , για την παραλαβή ή όχι , και αν συνεχίσουν να ασχολούνται δεν θα είναι πλέον μόνο αφελής
Και οι δημοτικές αρχές , και οι εντεταλμένοι δημοτικοί διαμερισματικοί πσράγοντες να μην ενδώσουν σε κελεύσματα μαστρομήτσων του κάθε καφενέ.
Ο κάθε μαστρομήτσος γιατί δεν πάει στο υπουργείο να διαμαρτυρηθεί για το έργο και την παραδοσή του με ευθύνη α
εκείνου που το εκτέλεσε.
Γιατί πρέπει να ξέρει ο Δήμος ??
Για το δρόμο Κόρινθο Πάτρα που έγινε έμπλεξε κάποιος Δήμος??
Για τους δρόμους χρόνια που έγιναν έμπλεξε κάποιος δήμος??
Για τους δρόμους του Χαριλάου Τρικούπη το 1880 -1895 και του Καραμανλή το 1956-1963 ( Αθηνών Λαμίας) έμπλεξε κάποιος τότε Δήμος ή κοινότητα??
Ο κάθε μαστρομήτσος να πάει στην εκπομπή “” δέκα μικροί Μήτσοι”” να πεί τα δικά του για να σπάσουν πλάκα οι τηλεθεατές.
Το κράτος -όχι ο Δήμος ούτε η κοινότητα Νυδριού – έριξαν άσφαλτο το 1972 στον δρόμο Λευκάδα Νυδρί , γιατί πίεσε ο Ωνάσης , όταν το Νυδρί είχε 35-40 σπίτια μόνο.
Το κράτος η ΜΟΜΑ έφκιαξε τον δρόμο Ασπρογερακάτα Εξάνθεια χωρίς να ρωτήσει κανένα Δήμο ή κοινότητα.
Το κράτος έφκιαξε τον Δρόμο Τσουκαλάδες Άι Νικήτα Καλαμίτσι όχι οι κοινότητες τότε.
Το κράτος άνοιξε τον δρόμο για το κάθισμα ,όχι η κοινότητα Άι Γκίτα.
Οι μαστρομήτσοι της Λευκάδος να πάνε στον βουλευτή να τους οδηγήσει στον υπουργό και να πούνε ότι θέλουν.
Να πιούνε και ουίσκια , γιατί τέτοια πίνουν οι εκατομμυριούχοι μαστρομήτσοι στην Λευκάδα και στην Ελλάδα.
Γιατί οι εργαζόμενοι 10-12 ώρες την μέρα υπσλληλοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες με νόμιμο επάγγελμα και φορολογικά χαρτιά δεν βγάζουν όσα οι εκατομμυριούχοι μαστρομήτσοι με 2 ώρες δουλειά την βδομάδα και χωρίς αποδείξεις.Και ούτε παίρνουν σύνταξη χωρίς ένσημα που παίρνουν οι μαστρομήτσοι με τα ένσημα υπέρ αγνώστου που του χάρησε το κράτος.
Και καλά θα κάνει το Ελληνικό κράτος και να ζητήσει πίσω τα χρήματα που έχουν πάρει ο μαστρομήτσοι ώς συντάξεις χρόνια χωρίς να πληρώσουν 35 χρόνια ένσημα και ΤΕΒΕ.
Και στην Λευκάδα κυκλοφορούν πολλοί μαστρομήτσοι όπως σε όλη την Ελλάδα.
Και αν δεν τους δεχτεί ο υπουργός τους μαστρομήτσους να του πούνε για τους Εγκρεμνούς , να πάνε στον Καρπόζηλο που λέει και το τραγούδι. Κσο μαζί του να ξηγιούνται.
Περιμένει το φιλοθέαμον κοινό ωα σπάσει και άλλη πλάκα με τους μαστρομήτσους της Ελλάδος και της Λευκάδος.
Να καλέσει το υπουργείο ΠΟΜΕΔΙ τους μαστρομήτσους της Λευκάδος να παραλάβουν το έργο.
Να τους σηκώσει απ τους καφενέδες και απ αυτούς να ορίσει μια επιτροπή παραλαβής για κάθε τμήμα . Να τεμαχίσει σε τμήματα ( sector) το όλο έργο και σε κάθε τμήμα να φκιάξει άλλη επιτροπή, για να απασχοληθούν έτσι ώς επιτροπές πολλοί μαστρομήτσοι.
Η διαδικασία παραλαβής να είναι 2 ώρες ανά τμήμα, ώστε έτσι και αρκετοί μαστρομήτσοι να πάρουν αποζημίωση , και νάναι και καλή αποζημίωση, για να βγάλουν οι Μαστρομήτσοι αυτοί όλο τον επόμενο χρόνο καθήμενοι σε καφενέδες.
Απαραίτητη προυπόθεση για την στελέχωση των επιτροπών να είναι, οι μαστρομήτσοι κλπ μαστρο…. να μην έχουν δελτίο παροχής υπηρεσιών ως επίσημα κατά φορολογικούς ΚΑΔ ανεπάγγελτοι αλλά που τα ξέρουν όλα τα επαγγέλματα ( και δεν ξέρουν τίποτα) , και να πληρωθούν με απόδειξη δαπάνης απ το κράτος. Να τους κρατήσει 20,28% ασφαλιστική εισφορά, 23,6% φόρο και χαρτόσιμο ΟΓΑ , και μπορεί και το ίδιο το υπουργείο βάσει Ννόμου η αμοιβή μικτή νάναι έως 10000 ευρώ ανά μαστρομήτσο , επί της οποίας θα γίνουν οι παραπάνω κρατήσεις.
Όλοι αυτοί οι μαστρομήτσοι έτσι , θα εισφέρουν σε γνώση ( αυτή που χρόνια πουλάνε ανέξοδα ώς τεχνίτες κάθε λογής απροδιορίστων καθηκόντων που όμως τα ξέρουν όλα και για τούτο με τον πρώτο χειμώνα σε νεόσδμητη κατοικία φεύγουν σοβάδες και χρώματα.
Για του τοίχους με πέτρες μέσα σε σύρματα να χρησιμοποιήσει αυτοπροσδιορισμένους και αυτοσχέδιους πετράδες που γέμισε η Ελλάδα, οι οποίοι αρχίζουν και κλειδώνουν την πέτρα απ την βάση με σφήνες.
Θα βγάλουν έτσι καλό μεροκάματο για δυό ώρες οι μαστρομήτσοι και θα γείρουν στους καφενέδες να πιούν ουίσκυ ( προνομιακό ποτό για τους ασχολούμενους αυτοσχέδιους τεχνίτες και μαστρομήτσους μαστόρους στην Ελληνική οικοδομική χρόνια ).
Όλοι αυτοί οι μαστρομήτσοι που θα στελεχώσουν τις επιτροπές παραλαβής αποδεδειγμένα και σίγουρα θα εισφέρουν τις βαριές ακατάλυτες αυτοσχέδιες γνώσεις για το έργο και την ασφαλειά του και την εν γένει πληροτητά του. Αφού αυτοί χρόνια διακονούν τεχνικά την οικοδόμηση και οικοδομική εργασία ώς κατασκευή.