Μετά τα τελευταία δημοσιεύματα στα τοπικά μέσα ενημέρωσης της Λευκάδας για τον Ραδιοφωνικό σταθμό Καρυάς, ο Σύλλογος Καρσάνων Λευκάδος-Αθήνας και οι απανταχού Καρσάνοι εκφράζουμε την έντονη ανησυχία μας για το μέλλον του σταθμού, ο οποίος ιδρύθηκε το 1996 από το τότε Κοινοτικό Συμβούλιο και είναι ιδιοκτησία της Καρυάς.
Η θέση του Συλλόγου Καρσάνων Λευκάδος-Αθήνας είναι ο σταθμός και το στούντιο της Καρυάς να αναβαθμιστεί τεχνολογικά και να στελεχωθεί με μόνιμο προσωπικό. Ακόμα, η πλειοψηφία των μεταδόσεων να γίνεται από το στούντιο της Καρυάς.
Περιμένουμε τις διευκρινήσεις του Δημάρχου για το θέμα και δηλώνουμε ότι ο Σύλλογος και οι απανταχού Καρσάνοι θα υπερασπιστούν με κάθε μέσο τον σταθμό, ώστε να μην απαξιωθεί σταδιακά και τελικά να είναι μόνο κατ΄ όνομα Ραδιοφωνικός σταθμός Καρυάς.
Για το Δ.Σ
Καλά στην Καρυά και ο σύλλογος δεν έχουν καταλάβει ότι απ την πόλη της Λευκάδας δεν αρέσει η Καρυά??
Χρόνια δεν είναι αυτό??
Και τα μοσχάρια που επέφεραν τα τελειωτικά παραγωγικά διαλυτικά αποτελέσματα, τυχαία βρέθηκαν στην Καρυά στον Κάμπο ?
Απ την δεκαετία του 1980 δεν αποψηλώθηκε κτηματικά η Κοινότης Καρυά με μεθοδευση του τοτε δήμου Λευκάδος?? Ξεχάσατε τι εγινε στην περιοχή Δυτικά ??
Ποιοί μεθοδευσαν και γιατί όλο αυτό?? Είναι και γνωστό.
Απ τις αποφάσεις του Δήμου Λευκάδος να μην περιμένει κανένας πέρα από προοδευτική ανυπαρξία της Καρυάς. Και δεν είναι τυχαία η επιδίωξη συγκροτησης πόλου στα Λαζαράτα με αντιγραφή ακόμη και εκδηλώσεων πολιτιστικών και δημιουργία λιτανειας που δεν υπήρχε την ίδια γιορτή.
Ταχυδρομείο, αστυνομια, κλπ μεθόδευσαν να φύγουν,
Ακόμη κυκλοφορεί σε όλο το φάσμα ηλικιακά της στην πόλη : Άι Καρυά μορέ. Το εφεύραν κάποτε ,ξέρουν γιατί.
Και κάποιοι της Δεκαετίας του 1980 δημοτικοί
να μην κάνουν πώς δεν ξέρουν τι μεθοδέυσανε .
Αυτοί που με άλλοθι την τότε κομματικοποιημένη οικειοποίηση της ιδεολογίας της δήθεν διαχειριστικής αλλαγής απεφάσιζαν ώς δήμος να επανακαθορίσουν την παραγωγική κοινωνική οικονομική διανομή και κατανομή κοινοτήτων στο Νησί , φαινόνταν τι επεδίωκαν. Και με τα χρόνια απέδωσε το σύστημα.
Η με βάση το φυσικό περίγραμμα της Νήσου , και την πόλη ώς το σημείο επικοινωνιακότητας ελέγχου μαζί εισόδου και εξόδου του Νησιού , επεδίωξαν την παραγωγική και κοινωνική απενεργοποίηση του κεντρικού ( δίκην ηπειρωτικού) μέρους της Νήσου και την περιμετρική οδοποιητική του δήθεν τουρισμού , ήξερα πολύ καλά τι έκαναν.
Η οικειοποίηση ιδεολογικοπολιτικά της συγκυρίας , ώς αυτοπροτεινόμενοι τότε επίκλητοι σωτήρες της Νήσου μέσω της χρήσης της δημοτικής κεντρικής εξουσίας έναντι της κοινοτικής εξουσιαστικής αδυναμίας, στόχευε και μεθόδευε και δρομολογούσε την απαξία του ορεινού παραγωγικού και κοινωνικού μαζί στοιχείου. Και έτσι ο πρόσθετος στόχος της αναγκαστικότητας της εξάρτησης του προοδευτικά απαξιωμένου ορεινού ημιορεινού ( ηπειρωτικού τμήματος της Νήσου) στις διοικητικές μονομερώς αποφάσεις του Δήμου κέντρου , ήταν ακόλουθο. Μόνο που οι επίκλητοι και αυτόκλητοι αυτοί αυτοπροτεινόμενοι σωτήρες απεφάσιζαν ελέω της δημοτικής εξουσίας και επικοινωνίας με την κρατική των κονδυλίων πρός την επιδιωκόμενη κατεύθυνση. Και τις περισσότερες φορές διαμόρφωναν και πιθανάγκαζαν ακόμη και την κρατική απόφαση διανομής κονδυλίων, υπερ των επιδιωξεών των για την ταξινομία της Νήσου.
Η συσκότιση των μεθοδολογιών για την επίτευξη των στόχων, χαμένες πλέον μέσα στην ασφάλεια του βιωμένου χρόνου, ενδύονται την μορφή της τότε αναπτυξιακής δήθεν αναγκαιότητας ( αυτής που τις βραχώδεις άκρως επικίνδυνες Δυτικές ακτές τις έκανε κολυμβητικές πλάζ που αρνούνται ακόμη και σήμερα θεσμικά να τις κυρώσουν οι ντόπιοι παράγοντες , και που εκφυλιστικά παραγωγικά με τα χρόνια επέφερε την καλλιεργητική αλλοιωτική μέσω των ανεξέλεγκτων ανεπιτήρητων βο’ι’διών που πληθλυνθηκαν σε μέγεθος μεγαλύτερο από ανθρώπους ανά χειμαζόμενη περιοχή ).
Εξηγείται με τα χρόνια γιατί ο διοικητισμός συγκεντρώθηκε , ταχυδρομεία, αστυνομικά τμήματα , μαζί και η οικονομική της κυκλοφορίας στην Νήσο , μεθοδολογίες που απέδωσαν ανεπαισθήτως ώς κοινωνική λειτουργική σχολεία συγγενεύοντα με σκουπίδια , και την τουριστική και της οδικότητας των κλεισμένων δρόμων απ το παράνομο χύμα παρκάρισμα παντού παραλιακά και ορεινά.
Tριμερής χρηματοδότηση του πάρκινγκ για τα μηχανάκια και μηχανές, που παρκάρουν στα αριστερά ( μπαίνοντας) του δρόμου της πλατείας της Καρυάς , και ουσιαστικά δημιουργούν πρόβλημα ίσα με στάθμευση ενός αυτοκινήτου.
Δεδομένου ότι υπάρχουν πάρκινγκ εκεί , μπορεί.
Να συμφωνηθεί μια τιμή παρκαρίσματος για τα μηχανάκια, με τριμερή χρηματοδότηση.
Κόστος στάθμευσης για 2-3 ώρες 2-3 ευρώ.
Το 1/3 να το καταβάλουν από κοινού οι καταστηματάρχες όλοι της πλατείας.
Το 1/3 να το επιδοτεί ο Δήμος
Το 1/3 να το καταβάλει ο ιδιοκτήτης- αναβάτης της μηχανής.
Η λειτουργική είναι εύκολη. Μια και τα μηχανάκια θα παρκάρουν στα πάρκινγκ. Εκεί θα δίδεται η απόδειξη στον ιδιοκτήτη της μηχανής. ένα αντίγραφο της απόδειξης θα δίδεται στον Δήμο , ένα αντίγραφο συγκεντρωτικά καταγραφή θα δίδεται στα καταστήματα – και το πάρκινγκ θα καταγράφει σε βιβλίο τα εισερχόμενα μηχανάκια.
Άρα στο τέλος της κάθε εβδομάδας , εντεταλμένος του Δήμου εκπρόσωπος της κοινοτικής αρχής θα τακτοποιεί εισπρακτικά το θέμα , αφού το πάρκινγκ θα έχει εισπράξει το εβδομαδιαίο 1/3.
Συννενόηση χρειάζεται , για να γίνει βελτίωση της συνθήκης για όλους και αυτό θα φέρει και περισσότερα έσοδα συνολικά στους επαγγελματίες της πλατείας όλους.
Και τα αυτοκίνητα να μην παρκάρουν. Έχει βελτιωθεί τα μέγιστα το θέμα- των ιχε ήδη .