Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν αυτή την ώρα δάσκαλοι και καθηγητές, έξω από το υπουργείο Παιδείας. Οι εκπαιδευτικοί ζητούν την άμεση απόσυρση του σχεδίου για τους διορισμούς που θα πραγματοποιηθούν την επόμενη τριετία.
Σημειώνεται ότι την ερχόμενη Παρασκευή, 11 Ιανουαριου, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ έχουν προκηρύξει 24ωρη απεργία και συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας, στις 13:00, με πορεία προς τη Βουλή.
ΔΟΕ και ΟΛΜΕ σημειώνουν ότι το σύστημα «απαξιώνει την προϋπηρεσία και το πτυχίο και οδηγεί σε ένα αέναο κυνήγι τίτλων και προσόντων με όρους ανισότητας». Μάλιστα, κάνουν λόγο για «εμπόριο ελπίδας» από πλευράς υπουργείου προς τους χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς και για περιφρόνηση των αναπληρωτών που καλύπτουν πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης.
Είναι δεδομένο ότι στο πλαίσιο της κατασταλτικής κιινωνικής διαδικασίας που εφαρμόζεται στην χώρα , η εκπαίδευση έχει το μεριδιό της να εισπράξει. Είναι πολιτική επιλογή και μεθόδευση και όχι εξελικτική ανεπαίσθητη διεργασία.
Η εκπαίδευση κανοναρχείται ( εφαρμοστικά ) εκ της κρατικοπολιτικής εξουσίας να πρέπει να προσβλέπει στο εκπαιδευτικό minimum σε αντίθεση με τα προτάγματα των εκπαιδευτικών για μιας ολιστικής εκπαιδευτικής διεργασίας των εκπσιδευομένων ( σε αυτό αντιδρούν και πράττουν ορθά οι εκπαιδευτικοί και στο βαθμό που μπορούν βέβαια ).Γιατί και η ίδια η αντίδραση ( ώς μη αποδοχή της μίνιμαλ λειτουργικής και γνωσιακής ώς εκπαιδευτικό όλον) είναι εκπαιδευτική μεθοδολογία προσορμισμένη και αναγκαία κοινωνικά.
Γνωρίζουν πολύ καλά για το τιβ αφήνεται να εννοηθεί ώς κανονάρχηση της εκπαίδευσης ( και αυτό κατασταλτικά επιδιώκουν) με τις διαρκείς τροποποιούμενες εκπαιδευτικές λειτουργικότητες των οποίων οι εκφάνσεις στοχεύουν και στην διαδικασία και στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης. Και χρησιμοποιώντας την κανονιστική της εξουσίας -ώς υπουργείο παιδείας – στοχεύουν στην δομή και οργάνωση της σκέψης των εκπαιδευομένων, εκλαμβάνοντας τους εργαζόμενους εκπαιδευτικούς ώς για την εργαλειακότητα της στόχευσης. Για τούτο και η απροσδιοριστία και η διακριτότητα των εκπαιδευτικών ώς εργαζομένων σε μόνιμους, αναπληρωτές, ωρομίσθιους, κλπ , μια και κατασταλτική εκπαιδευτική πρόταξη δεν ιναι παρά η αφαίρεση και αποδυνάμωση της εκπαιδευτικής μέθεξης πρώτα απ τον εκπαιδευτικό με στόχο την διάρηξη της μεθεξιακής εκπαιδευτικής λειτουργίας εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου.
Αυτός είναι ο πολιτικός τρόπος κατωχύρωσης ή και τροποποίησης της ιδιοποίησης του εκπαιδευτικού λόγου , μαζί με τις γνώσεις καθ τις εξουσίες που τον συνοδεύουν.
Η αντίδραση και αντίθεση των εκπαιδευτικών πρέπει νάναι σαφής και καίρια, μια και ο εκπαιδευτικός μεθεκτικός λόγος δεν μπορεί νάναι εξουσιαστικά και διοικητικά μονομερώς κανοναρχούμενος , ώς ίδιον τούτο της καταστολής.