«Φίλε πάρε τηλέφωνο το ΚΤΕΛ να κλείσεις θέση», είπα στον φιλοξενούμενο φίλο πριν λίγες μέρες που ήταν στην Λευκάδα για ολιγοήμερες διακοπές.
«Κλείσε ηλεκτρονικά», απαντάει ο αδερφός μου και αυτή η είδηση με εξέπληξε ευχάριστα.
Μπαίνουμε στην απλή διαδικασία να κλείσουμε το εισιτήριο, πληρώνει ο φίλος με κάρτα και αποθηκεύει το εισιτήριο στο κινητό του.
Ωστόσο μια υποσημείωση έλεγε ότι το εισιτήριο έπρεπε να εκτυπωθεί και να πάει με αυτό στο ταμείο…
«Μα αφού έχει barcode ποιος ο λόγος θα περάσει από το μηχάνημα», σκέφτηκα μη μπορώντας να καταλάβω την λογική της εκτύπωσης και την δυσκολία αφού σε καθεστώς διακοπών δεν είχαμε.
Ψάχναμε να βρούμε εκτυπωτή για να τυπώσουμε το εισιτήριο, το οποίο στο ταμείο έβαλε υπογραφή και σφραγίδα η υπάλληλος και έσκισε το απόκομμα ο ελεγκτής!!!
Φυσικά η όλη διαδικασία της εκτύπωσης θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί καθώς με το ειδικό «πιστόλι» όπως έχουμε δει σε πολλά καταστήματα θα μπορούσε να σκαναριστεί.
Ακόμα και μέσω κινητού αφού είχε QR Code Generator…
Ο λόγος προφανώς είναι ότι το ΚΤΕΛ σκέφτηκε ότι είναι απαραίτητο το απόκομμα αφού το έκοβε στην είσοδο του λεωφορείου όπως προείπα ο υπεύθυνος για τα εισιτήρια, κάτι περιττό αφού θα μπορούσε να έχει ξεχωριστή λίστα όσων έχουν πληρώσει ηλεκτρονικά..
Εύλογα αναρωτιέμαι ο τουρίστας που είναι διακοπές που θα ψάχνει να βρει εκτυπωτή; Μπορεί ο συλλογισμός μου να είναι λανθασμένος, απλά εκτιμώ ότι μια σωστή πρωτοβουλία και κίνηση που ήδη είχε αργήσει σε μια Ευρωπαϊκή χώρα έμεινε στην μέση.
Παναγιώτης Κουνιάκης