O πάπας Φραγκίσκος θα χοροστατήσει, αύριο Μ. Παρασκευή, στην καθολική «Οδό του Σταυρού» στο Κολοσσαίο
Ολοκληρώνεται η προετοιμασία, στο Κολοσσαίο της Ρώμης, για την «Οδό του Σταυρού», την Via Crucis της Μεγάλης Παρασκευής των Καθολικών,...
Ολοκληρώνεται η προετοιμασία, στο Κολοσσαίο της Ρώμης, για την «Οδό του Σταυρού», την Via Crucis της Μεγάλης Παρασκευής των Καθολικών,...
Ποια είναι η τύχη του εργοστασίου διαχείρισης απορριμμάτων της Λευκάδας; Προς κ. Περιφερειάρχη. Μετά από πολυετή δικαστική διαμάχη μεταξύ...
Δημοσιεύουμε επιστολή που λάβαμε στο e-mail του Lefkadatoday! Η "πανέμορφη" διασταύρωση στον Αη Γιάννη προς Αγία Μαρίνα που πλέον θυμίζει...
Επερώτηση: Γιατί δεν έχει υλοποιηθεί, μέχρι σήμερα, η απόφαση του Π.Σ.59-7/18-03-2023, σχετικά με την εγκατάσταση πλυντηρίου - λιπαντηρίου στην Απόλπαινα...
Μεταγωνιστικό Δελτίο Τύπου 2ος Καλλιγώνιος Ημιμαραθώνιος Ο 2ος Καλλιγώνιος Ημιμαραθώνιος και οι παράλληλοι αγώνες (9χλμ, παιδικός 1 χλμ και...
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα ημέρα Πέμπτη 28 Μαρτίου, θα...
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
lefkada.gr
Energy Media Group ΙΚΕ
Διεύθυνση: Περιγιάλι Λευκάδας, Τ.Κ. 31100
Τηλέφωνo: 2682023809
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα σχετικά με το νησί της Λευκάδας. Με ρεπορτάζ, δημοσιογραφικό λόγο και αξιόλογες συνεργασίες παρουσιάζει όσα συμβαίνουν στην περιοχή με στόχο την έγκαιρη και αξιόπιστη ενημέρωση.
Το LefkadaToday.gr ανήκει στο Energy media group που περιλαμβάνει τους Ραδιοφωνικούς σταθμούς Prisma 91.6, 93.4 Radio DeeJay, Ρυθμός 89,3 και τις ιστοσελίδες PrismaRadio.gr, PrevezaToday.gr και LefkadaToday.gr .
Copyright © 2023 Prevezatoday.gr - Web Development by Enegy Media Group
Πώς και οικοδομήθηκε η Νήσος Λευκάδα μέχρι τις κορυφογραμές χωρίς αποχετευτικό και υπονόμους ??? Μήπως ήταν ο ψηλός πήχυς πολιτισμού και η υψηλή επιστημοσύνη ανοικοδόμησης και χωροτακτότητας ???
Τελειωμένη υπόθεση ώς ποιοτική τουριστική και οικιστική διάσταση είναι.
Με μόνο συμβολισμό τους αχόρταγους σε λειτουργία κατακαλόκαιρο στο Ανατολικό παραλιακό μέτωπο, πλέον τις μόνιμες πλημύρες απ τα βρόχινα, και τις οσμές που θα είναι μόνιμες πλέον απ τις εκ των υστέρων κατασκευές δίκην βιολογικών καθαρισμών.
Και δεν είναι μόνο η Λευκάδα , είναι το μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδος κύρια στίς πόλεις , μέχρι και την περιφέρεια της πρωτεύουσας.
Κρίμα που δεν υπάρχει κάποιος να τον βάλει στη θέση τού,μιλάει ο πλέων υπεύθυνος αυτής τής ασχήμιας και αναρχίας που ολόκληρα τετράγωνα εχαν ξεπροβάλλει ξαφνικά μεσα σε μια νύχτα και μετα το σύστημά δούλευε για να τους κάνει δρόμους χωρίς ρυμοτομία χωρίς αποχέτευση χωρίς πάρκινγκ και πολλά άλλα.Λίγο φιλότιμο δεν έχει κάνενας απο όλους αυτός που παριστάνουν τους καλούς πολίτες να του πει δύο λόγια…Αίσχος Ντροπή…
Ο διώκτης και αρχικυνηγός των φαλαινών Αρίστος Ωνάσογλου (Ωνάσης) μετά το τέλος του κυνηγιού, σύστησε ίδρυμα στην Ιαπωνία για τημ προστασία τών φαλαινών.
Το τέλος ήρθε αφού πρώτα κέρδισε χρήματα απ το κυνήγι και ταυτόχρονα πήρε και ασφαλιστική αποζημίωση 50 εκατομμύρια δολλάρια το 1953 , όταν η κυβέρνηση του Περού βομβάρδισε τα φαλαινοθηρικά πλοία του.
Έτσι γίνεται με τους ισχυρούς του χρήματος και γενικά τους κοινωνικοοικονομικά μεγάλους , τους πρώτους, τους κορυφαίους, τους the best , αυτούς που ξεχωρίζουν , που είναι προορισμένοι για τα μεγάλα , τους ανεπανάληπτους ( κατά Τόλη Βοσκόπουλο) , τους ισχυρούς .
Ο Τζών Ροκφέλερ τζούνιορ έδωσε δωρεά στην ΗΠΑ 5 οικόπεδα στην καρδιά της Νέας Υόρκης, για να δημιουργηθεί ο ΟΗΕ και τα κτιριά του. Η οικογένεια Ροκφέλλερ ( ο Σένιορ Τζών Ροκφέλλερ) της Standard Oil καταγράφονται με την μεγαλύτερη ιδιωτική περιουσία στην σύγχρονη ιστορία κοντά τα 350 δισεκατομμύρια δολλάρια.
Οι ισχυροί του χρήματος γίνονται μεγάλοι μέσω του κατά Μπέρτολ Μπρέχτ κανόνα : “” Πρώτα η μάσα μετά η ηθική “”.Και οι μεγάλοι γίνονται Μαικήνεςω γιατί κάνουν δωρεές. Ο Άντριου Καρνέγκι ο χαλυβουργός δώρισε όλη την περιουσία του από 300 δισεκατομμύρια τωρινά δολλάρια σε κοινωφελή ιδρύματα στις ΗΠΑ, εξ ού και το Καρνέγκι Χώλ.
Η σχέση χρήματος και κοινωνίας μένει ανολοκλήρωτη αν δεν ακολουθήσει την διαδρομή : ισχυρός-μεγάλος-μαικήνας.
Ισχυρά είναι και τα μοτέρ ( μηχανές ).
Μεγάλα είναι και τα καμπαναριά ή τα δέντρα.
Μαικήνες όμως είναι λίγοι. Και στην Λευκάδα δεν υπήρξαν.Και μήπως ήρθε η ώρα να υπάρξουν??
Η ώρα των Μαικήνων
—–
Μέσα στην Λευκάδα
στα Ιόνια νησιά
πλησιάζει η ώρα των Μαικήνων
έφτασε ο χρόνος πιά.
Άνθρωποι αυτοδημιουργημένοι
οικονομικά ισχυροί
να κάνουν οικονομική παρέμβαση
στην Λευκαδίτικη γή.
Αποχετεύσεις και υπονόμους
να χρηματοδοτήσουν
τακτοποίηση χωροταξικού
να εξυπηρετήσουν.
Δρόμους να διανοίξουν
γιοφύρια να χτίσουν
την υπόγεια σύνδεση της Νήσου
να χρηματοδοτήσουν
και το σκουπιδικό θέμα
να αντιμετωπίσουν.
Εκκλησίες να αποκαταστήσουν
νοσοκομείο να επανδρώσουν
και γενικά την Νήσο Λευκάδα
να συμμορφώσουν.
Θα μείνει στην ιστορία
το ονομά των
και οι γενεές θα θυμούνται
το περασμά των.
Δισταγμός δεν χωράει
να αρχίσουν τώρα
και για τον καθένα όλοι να λένε
είμαστε μαζί σου, προχώρα
και σώσε την Λευκάδα όλη
και την πόλη την χώρα.
——–
Να ξεκινήσει ευρύ πρόγραμμα χρονικής προοπτικής μακράς, για την αποχετευτικοποίηση και υπονομοποίηση με προοπτική βιολογικών καθαρισμών, σε όλη την νήσο Λευκάδα.
Πρώτα να εκπονηθούν μελέτες , και σε αυτές θα εργαστούν όλων των ειδικοτήτων οι μηχανικοί στην Λευκάδα με μελετητικά πτυχία. Η εργασία να μοιραστεί σε όλους με συμφωνίες κυρίων. Στο κατασκευαστικό τμήμα χρονικά να γίνει το ίδιο με όλους τους μηχανικούς όλων των ειδικοτήτων με εργοληπτικά πτυχία.
Να γίνουν αλγόριθμοι για την διανομή των μελετητικών και κατασκευαστικών έργων που θα παίρνει κάθε μηχανικός με βάση την τάξη του μελετητικού και εργοληπτικού πτυχίου και άλλες παραμέτρους αποδεκτές που μέσα στην συμφωνία κυρίων μελετητών και εργοληπτών θα τηρηθούν.
έτσι θα δουλέψει όλος ο κλάδος των μηχανικών επαγγελμάτων που χειμάζεται μέσα στην τελευταία δεκαετία , και πολλοί επαγγελματίες μηχανικοί( όλων των ειδικοτήτων ) έχουν κλείσει τα επαγγελματικά των βιβλία απ το δυσβάστακτο κόστος του ΤΣΜΕΔΕ και των λοιπών εξόδων. Βέβαια κάποιοι και απ τον χώρο αυτό των τεχνικών επιστημονικών επαγγελμάτων φάσματος ΤΕΕ κλείσανε τα φορολογικά βιβλία των , για να μην δείχνουν εισοδήματα με στόχο την μεταγραφή των παιδιών τους ώς φοιτητές στους τόπους αρεσκείας των. Αλλά αυτό μια μικρότερη μερίδα όπως σε όλα τα ελεύθερα επαγγέλματα .
Ο χώρος του επαγγέλματος βέσει ΤΕΕ- ΤΣΝΕΔΕ, δοκιμάστηκε ώς τώρα ισχυρά τα χρόνια μετά το 2010, και βέβαια υπήρχε οικονομικό απόθεμα – το πόσο έφτασε και άντεξε αυτό το απόθεμα είναι άγνωστο- δεδομένου ότι την δεκαετία του 2000 , συμφωνα με μελέτη του 2006 η Λευκάδα ήταν πρώτη Ελλαδικά σε ανοικοδόμηση τετραγωνικών μέτρων ανά κάτοικο. Που αν μνημικά στέκει ήταν 6,6 τετραγωνικά μέτρα ανοικοδόμηση ανά κάτοικο. ( Για το ακριβές μέγεθος των τετραγωνικών μέτρων ανά κάτοικο μπορεί κάποιος να ανατρέξει στα στατιστικά της εποχής και στον τύπο, αλλά η Λευκάδα ήταν πρώτη ώς οικοδομική ανέγερση ανά κάτοικο σε τετραγωνικά μέτρα ).
Όμως η τεχνογνωσία και τεχνική της Νήσου πρέπει να προαχθεί και σε έργα υποδομών εκ των υστέρων , δεν είναι δύσκολο, και να αποκτηθεί έτσι η δέουσα εμπειρία και τεχνική ικανότητα κατασκευής εκ των υστέρων αποχετευτικού δικτύου και δικτύου υπονόμων , και η τεχνογνωσία αυτή να διασπαρεί επαγγελματικά και σε όλη την Ελλάδα και σε αντίστοιχης μορφολογίας πόλεις και παραθαλάσσιους οικισμούς. και ταυτόχρονα να αποκτηθεί και η τεχνογνωσία και τεχνική ικανότητα της βιολογικοποίησης καθαρισμών εναλλακτικά σε αυτές τις συνθήκες πόλεων σε όλη την Ελλάδα, και γιατί όχι στο εξωτερικό.
Τα επόμενα χρόνια η άνοδος των θαλασσίων νερών θα φέρει στην επιφάνεια τις ανάγκες αποχετεύσεων και υπονόμων και καθαρισμών βιολογικών στα παγκόσμια παράλια αλλά και στους βεβαρημένους πλέον πυκνωτικά με οικοδόμηση αστικούς μεγάλους και μικρούς οικισμούς. Και η τεχνογνωσία για μικρότερες ή μεσαίες κλίμακες αντιμετωπίσεως αυτώ των θεμάτων θάναι ζητούμενο.
Οι τεχνογνωστικές δυνατότητες της επιστημονικής τεχνικότητας της Λευκάδας δεν πρέπει να μην μολύψουν κάτι , και με βάσει την δυνατότητα και ευκαιρία εφαρμοστικότητας in home Lefkas.
Και η πολιτική κανονάρχηση και επιλογή της συγκυρίας για την Νήσο θα πρέπει νάναι πρός την κατεύθυνση της ει δυνατόν συμμετοχής του εγχώριου κατασκευασμού στα δυνάμει έργα που προγραμματίζονται στην Λευκάδα ( Μαρίνα στο Βλυχό, αποκατάσταση Αγίου Σπυρίδωνα, αποκατάσταση Αγίου Μηνά που εκτελείται , δρόμος Λαγκάδας… αναφέρονται ενδεικτικά εδώ ), αλλά και με άγρυπνο μάτι η πολιτική και επιστημονική και παραγοντική διαχείρηση της Νήσου θα πρέπει να ξυτάζει και να βλέπει και να ξετρυπώνει όπου χρειάζετυαι τις δυνατότητες της εγχώριας κύριας συμμετοχής κατασκευαστικά στα έργα μέσα στο νομό.
Δεν είναι πρός τιμή της Ελληνικής κύρια και πολύ λιγότερο της Λευκαδίτικης τεχνογνωστικότητας, η ανάθεση σε Σλοβένικο ή τέλος πάντων αλλοδαπού κατασκευαστικού οίκου η κατασκευή της σκάλας – άγκιστρα – των εκρεμνών και γενικά αν στο χωμάτινο μέρος του δρόμου των Εκρεμνών και του Γυαλού και κάθε δρόμου ή έργου το κύριο μέρος ή ενα μεγαλύτερο μέρος του έργου να μην εκτελείται με υψηλή προστιθέμενη αξία εγχώρια της Ελλάδος /Λευκάδος αντίστοιχα κατασκευαστικά.
Μια σημείωση εδώ για τον όρο ”δημόσιο έργο” που προυποθέτει την εξάντληση βέλτιστα των συνθηκών ασφάλειας , μαζί με την τεχνική αναφορά για ” ερπυστικά φαινόμενα ” για το όλο έργο των Εκρεμνών.
Στην Μαρίνα Βλυχού ήθελε γίνει, θα πρέπει από τώρα να τονιστεί και να αυτοκατανοηθεί η αναγκαιότητα εγχωρίας της Λευκάδος υψηλής συμμετοχής κατασκευαστικά, και για το οικονομικό κέρδος και την απασχόληση αλλά και την τεχνογνωστική κατάκτηση.
Η οικοδομικό οικιστική δραστηριότητα πλέον ώς κρίσιμο κεφαλαιακό μέγεθος για την Νήσο και όλη την Ελλάδα περιορίζεται, γιατί με τις νόρμες για κτηματολόγηση, φορολόγηση έκτακτη και τακτική, μειώσεις των εργασιακών κόστων ώς αμοιβές άρα και ώς οικογενειακές δυνατότητες οίκισης, ακόμα και μεμονωμένης τουριστικής εκμετάλευσης ή επαγγελματικής εκμετάλευσης. Και για τούτο η άνθηση κατασκευαστικά της δεκαετίας του 2000, αλλά και όλα τα τελευταία 30 χρόνια , η οποία συντηρούσε και το τεχνικό επιστημονικό επάγγελμα -με πρωτοκαθεδρία του πολιτικού μηχανικού ώς επαγγελματική προσβασιμότητα- παρήλθε.
Το επιστημονικό δυναμικό της Λευκάδος του τεχνικού και τεχνολογικού χώρου πρέπει να εμπλακεί , ακόμα και στο μικρό μέγεθος της Νήσου , σε μεγαλύτερες κατασκευαστικές φόρμες και οντότητες και λειτουργίες ακόμα και μέσα στην Νήσο, και στην πέριξ περιοχή της εξωτερικής εκ της Νήσου συναλλακτικότητας.
Η μαρίνα του Βλυχού, δεν είναι δύσκολο έργο .. μάλλον εύκολο, μια και για την περιοχή θα γίνει με πασάλλους και άγκιστρα. Δηλαδή θα πρέπει νάναι πλωτή μαρίνα.
Μια και πρέπει να αποφευχθούν οι τσιμεντοποιήσεις .
Οι πάσαλλοι ξύλινοι να εμποτίζονται σε κατράμι και πίσσα και θα διαρκέσουν χρόνια .
Και τα άγκιστρα θάναι ανοξύδοτος χάλυβας.
Δηλαδή είναι ένα έργο βατό για την τεχνική και μαστορική της Λευκάδος, και ο σχεδιασμός.
Να δουλέψουν όλοι της Λευκάδος.
Στην κεραμοστέγη του Αγίου Μηνά , τα μαδέρια, τα ξύλα σκόρτσα βροντάλια και περαστάρια και σα’ί’τες κλπ , έπρεπε να έχουν μελετηθεί αλλοιώς. Με τις παραδοσιακότερες τεχνικές απ τα δίπατα παραλληλόγραμμα σπίτια της Λευκάδος.
Όμως επικράτησε η γενικευμένη τεχνική με τα εισαγόμενα ξύλα , της κατά μήκος οργάνωσης με τους πλα’ι’νούς διακτινισμούς.
Ένα αμείλικτπ ετώτημσ πραγματικότητα είναι το εξής.
Γιατί οι κατασκευαστές επιστήμονες των πολυτεχνείων απόφοιτοι οικοδομούσαν χωρίς να ζητούν ώς ΤΕΕ και ιδιώτες με επιστημοσύνη, την ύπαρξη αποχετευτικού ολοκληρωμένου και υπονόμων και βιολογικών καθαρισμών , για να οικοδομήσουν?
Και αν το “”αντιεπιστημονικό κράτος”” τους έδινε την άδεια, οι επιστήμονες μηχανικοί κατασκευαστές έπρεπε να παρακάμπτουν την επιστημοσύνη και την ηθική της επιστήμης που απαιτεί μέσω των έργων των επιστημόνων την απάλυνση προβλημάτων στον χρόνο και όχι την δημιουργία νέων??
Μόνο ο αρχιτέκτων Αλέξανδρος Καλλιγάς κατέθεσε για χρόνια το πτυχίο του διαμαρτυρόμενος για την αντιεπιστημονική αρχιτεκτονική θέσμιση κάποια εποχή.
Υπήρξε κατασκευαστής επιστήμων στην Λευκάδα/Ελλάδα που προέταξε έστω και στο ελάχιστο τα κριτήρια της ηθικής της επιστήμης , και αρνήθηκε να οικοδομήσει στην βάση αυτών τωμ κριτηρίων ??
Εδώ γέμισε η Ελλάδα έκνομα οικκήμάτά μέ παραβιασμένες άδειες και ημιυπαίθριους και σπίτια μες σε λαγκάδια και βάλτους ( για να έχουν κουνούπια και βατράχια) , ώς κριτήρια επιστημοσύνης
Και αν το κράτος κάνει τά στράβά μάτια σε μια πσράνομη κατασκευή που παραβιάζει τους όρους δόμησης, ο κατασκευαστής επιστήμων το αποδεχόνταν??
Γιατί σε όλη την Ελλάδα οι κατασκευσστές επιστήμονες επέτρεψαν τους ημιυπαίθριους χώρους ώς μόνιμο εκνομο φαινόμενο ?? Δεν έπρεπε οι επιστήμονες να επιβάλλουν την νομιμότητα εφ όσον είναι μελετητές και επιβλέποντες??
Περίεργες αμειλικτότητες ώς επιστημονικά ανοικοδομητικά ερωτήματα εγείρονται.
Και αν η κάθε ημιυπαίθρια και κάθε άλλη κατασκευαστική υπέρβαση τιμολογήθηκε και πουλήθηκε τότε υπάρχουν μεγαλύτερα αμείλικτα επιστημονικά και επιστημολογικά ερωτήματα.
Αν το κράτος επιτρέψει οικοδομές σε βάλτους με καλάμια και κουνούπια και βατράχια , αυτό σημαίνει ότι οι επιστήμονες κατασκευαστές θα πάνε να οικοδομήσουν εκεί , στην βάση των όρων υγιεινής που απαιτεί η επιστήμη και χωρίς αποχετεύσεις και υπονόμους και βιολογικούς καθαρισμούς ??
Με λίγους πάσαλους εμποτισμένους στο Κατράμι , άγκιστρα ανοξείδωτα, και σανίδες πεύκο εμποτισμένες και η Μαρίνα του βλυχού είναι έτοιμη.
2-3 μαστόρια απ την Λευκάδσ την φκιάχνουν σε χρόνο μικρό.
Για όσους θέτουν εκ των υστέρων ερωτήματα αποχέτευσης χωροταξίας,υπάρχει πρίν το ερώτημα: “”αν οικοδόμησαν ώς ιδιοκτήτες ή ώς κατασκευαστές ή ώς έμποροι σκινήτων σε αυτές τις περιοχές .γιατί τα οικοδόμησαν ?? “”
Αν οικοδόμησαν τότε χάνουν το δικαίωμα να θέτουν ερωτήματα και θέματα, αν πρώτα δεν τα θέσουν στον εαυτό τους ώς κοινωνική αυτοεξομολόγηση και αυτολογοκρισία δημόσια.
Οι πολίτες της Ελλάδος αναμένουν με αγωνία τος πραγματικές αυτοβιογραφίας και πραγματικές αυτολογοδοσίες ώς τώρα αυτών , που οικοδόμησαν παντί τρόπο σε περιοχές χωρίς πρώτα οι ίδιοι μα απαιτήσουν να γίνουν ή να φκιάξουν υποδομές.
Στην ιστορία οι πολίτες γνωρίζουν
Α) Το μυθιστόρημα “”των εξομολογήσεων του Φέλιξ Κρούλ “”.
Β)”” Και τα κούφια λόγια “”που εκάστοτε ακούγονται απ όσους προσχηματικά φωνάζουν για μα καλύψουν δικές των πράξεις.
Το όλο θέμα θα λυθεί αν κυκλοφορήσουν οι αυτολογοδοσίες των όποιων σημερινών “” Φέλιξ Κρούλ””.
Για την αντιγραφή ,από τον Νομπελίστα Τόμας Μάν.
Πρόταση: με τα χρόνια να ανοίξουν αυλάκια στους δρόμους δεξιά αριστερά στις περιοχές αυτές για να τρέχουν τα λύματα. Διότι με τους βόθρους θα μπομπάρει λύματα το έδαφος ηαι δή σε παραθαλάσσιες άμεσα πόλεις.
Αν δεν υπάρξει καίρια εγχώρια Λευκαδίτικη συμμετοχή στα μεγαλύτερα έργα στην Λευκάδα ( κύρια Μαρίνα και δρόμος Λαγκάδα κλπ ) τότε σημαίνειβότι στην Λευκάδα δεν υπάρχουν ούτε μεγαλύτερα μελετητικά πτυχία ούτε εργοληπτικά , αλλά ούτε και η τεχνογνωσία κατασκευξς πέρα από κάρφωμα πρόκες σε σανίδια ή φκιάξιμο τσιμέντου με τα φτυάρια. Ούτε για μεγάλη παλαιότερη μπετονιέρα με αναβατόριο δεν θα ξέρουν να λειτουργήσουν.
Και βέβαια με τενεκέ δεν κουβαλάνε τσιμέντο σήμερα για τα σύγχρονα έργα.
Το Σλοβένικο συνεργείο που φέρανε για την σκάλα των εκρεμνών ( ακόμα και πρίν τα ανεμοάγκιστρα) δείχνει έλειψη κατασκευαστικών εν Λευκάδι δυνατοτήτων. Ειδ άλλως έπρεπε Λευκάδιοι εργολήπτες να αναλάβουν το έργο.