Για το θέμα που προέκυψε με την χρηματοδότηση του γηροκομείου Λευκάδας μίλησε στο απογευματινό μαγκαζίνο του Prisma 91,6 , ο πρώην βουλευτής και στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας Ξενοφών Βεργίνης.
“Η χρηματοδότηση ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ, είναι σημαντική” ανέφερε, αλλά και ο στόχος που αποβλέπει αυτή η ενέργεια της χρηματοδότησης είναι ιερός, καθώς αφορά το γηροκομείο Λευκάδας, εκεί που οι απόμαχοι της ζωής, περνάνε τα τελευταία χρόνια της ζωής τους, όσο δυσάρεστη και αν είναι αυτή πραγματικότητα.
Είμαστε όλοι ευαίσθητοι σε αυτή την κατηγορία των ανθρώπων, όπου όλοι μας εκεί καταλήγουμε.
Πραγματικά όλοι χαρήκαμε όταν ο περιφερειάρχης Ιονίων νήσων Κ Γαλιατσάτος, ο οποίος είναι ξανά υποψήφιος και αυτό είναι σημαντικό γιατί βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο, εξήγγειλε τη χρηματοδότηση του γηροκομείου.
Μάλιστα στις 28 Φεβρουαρίου ημέρα Παρασκευή του έτους 2018 που είχε γίνει μία εκδήλωση υπέρ του γηροκομείου, εκεί έγινε μία ανακοίνωση από τον περιφερειάρχη, ότι η χρηματοδότηση του έργου για τον εκσυγχρονισμό και περαίωση του γηροκομείου έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2014- 2020, με ένα ποσό ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Όπως έγραψα και στο πρόσφατο άρθρο μου στην εφημερίδα “Τα Νέα της Λευκάδας”, όλοι χειροκροτήσαμε αυτή την ανακοίνωση, καθώς θεωρήσαμε όλοι ότι ήταν σημαντικό και καλά έκανε και το ανακοίνωσε και στον χρόνο και στον τόπο, γιατί ήταν εκδήλωση για το γηροκομείο.
Όταν χειροκροτούσαμε, παρουσία όλων των επισήμων, αλλά και πλήθος κόσμου, αντιλαμβανόμασταν τι σημαίνει να εντάξεις ένα έργο στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, καθώς απαιτεί διαδικασίες, διαδοχικές εγκρίσεις, προσπάθεια και για αυτό πρέπει να επαινεθεί η περιφέρεια.
Μέσα μου όμως είχα ορισμένα ερωτηματικά, μήπως όλο αυτό ήταν ένα πυροτέχνημα, όπως ήταν η λιμνοδεξαμενή της Εγκλουβής, μία μελέτη που έγινε επί των ημερών μου βουλευτής και είχε χρηματοδοτηθεί, μαζί με το άλλο έργο στον Άγιο Πέτρο, το οποίο είχε χρηματοδοτηθεί με το ποσό των 5 εκατομμυρίων.
Έρχεται η Περιφέρεια, έστω μετά από τόσα χρόνια, να ανακοινώσει την εκτέλεση αυτής της μελέτης, άρα του έργου στην Εγκλουβή,, κάτι που πάλι με έκανε να χαρώ, αλλά και τότε δήλωσα ότι Ελπίζω να μην είναι άλλο ένα προεκλογικό πυροτέχνημα.
Ωστόσο είναι πολύ σημαντικό να κρατήσουμε, ότι όταν ο περιφερειάρχης ανακοινώνει με βεβαιότητα την ένταξη στο ΕΣΠΑ για υλοποίηση, δεν μπορεί να έχεις αμφισβήτηση, γιατί και το κύρος του περιφερειάρχη είναι σημαντικό, αλλά και ο Αντιπεριφερειάρχης κ Χαλικιάς ήταν εκεί και δεν μπορεί να γίνει μία ανακοίνωση η οποία έχει μέσα της το σπέρμα μιας πιθανής αμφισβήτησης ότι θα εκτελεστεί το έργο, καθώς, τόσο το κύρος του περιφερειάρχη θα υποστεί ζημιά, αλλά δεν είναι και ωραίο μία μεγάλη ανακοίνωση ενώπιον τόσου κόσμου να αποδειχθεί ότι πάσχει, ως προς την υλοποίηση του έργου και αποδείχτηκε δυστυχώς, ότι οι φόβοι μου ήταν αληθινοί, διότι έρχεται η ίδια η περιφέρεια, με υπογραφή του ίδιου του περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων και λέει ότι το έργο δεν εντάσσεται, καθώς ανακαλύφθηκε κατά τον έλεγχο του φακέλου, κόλλημα στο νομικό χαρακτήρα του Ιδρύματος, αν είναι δηλαδή νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, η νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου.
Η ανακοίνωση της πρόσκλησης έλεγε για νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, αλλά το έγγραφο λέει ότι ανακαλύφθηκε ότι ο φορέας που θα έπαιρνε τα χρήματα το γηροκομείο, δεν εδικαιούτο να πάρει αυτά τα λεφτά. Οι λέξεις είναι πολύ σημαντικές, υπογράμμισε ο κ Βεργίνης.
Αυτό ανακαλύφθηκε κατά την μελέτη, τον έλεγχο του υποβληθέντος φακέλου.
Ο κύριος Βεργίνης αναρωτήθηκε, πώς μπορεί να ανακοινώνεται ένα έργο, ότι έχει ενταχθεί ήδη στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ χωρίς πρώτα να έχει ελεγχθεί ο φάκελος;
Αυτό αποτελεί προϋπόθεση και το αντιλαμβάνονται όλοι, καθώς για να εγκρίνεις μία μελέτη, πρέπει να υποβληθεί φάκελος ολοκληρωμένος.
Η προκήρυξη είναι γραμμένη και αναφέρεται εκ των προτέρων καθαρότατα σε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, οπότε αποκλείεται οποιαδήποτε περίπτωση να μπει κάποιο άλλο έργο, το οποίο είναι ιδιωτικού δικαίου, έπρεπε να λέει ξεκάθαρα δημοσίου δικαίου και πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου δυνητικού χαρακτήρα, κάτι που δεν υπήρχε στην πρόσκληση.
Η προκήρυξη απέκλειε εκ των προτέρων, την ένταξη ενός τέτοιου έργου. Η αυτό θα δεχτούμε, η ότι δεν είχαν φανταστεί ότι το γηροκομείο Λευκάδας είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, διότι παρασύρθηκαν και το λέω μετά λόγου γνώσεως, διότι η Μητρόπολη Λευκάδος και Ιθάκης που εκπροσωπείται από τον σεβασμιώτατο κ.κ. Θεόφιλο, ο οποίος και προεδρεύει του διοικητικού Συμβουλίου του γηροκομείου Λευκάδας, είναι νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου.
Συμβαίνει όμως στο γηροκομείο να μην ανήκει στη Μητρόπολη, δεν είναι συνέχεια της Μητρόπολης, είναι κληροδότημα και ο κληροδότης στην τελευταία του διάθεση άφησε, να προεδρεύει ο εκάστοτε σεβασμιώτατος της Μητρόπολης Λευκάδος και Ιθάκης.
Φαίνεται ότι βιαστικά ανακοινώθηκε το έργο, χωρίς πρώτα να μελετηθεί ο φάκελος και να διαπιστώσουν ότι το γηροκομείο είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου.
Ο κύριος Βεργίνης είχε συνομιλία και με τον πατέρα Παναγιώτης Ζαβιτσάνο, που είναι ο διευθυντής του γηροκομείου και τον διαβεβαίωσε ότι είχε υποβάλει όλα τα έγγραφα και όλες τις απαιτήσεις που του ζήτησε η περιφέρεια για να ενταχθεί το έργο, άρα ο φάκελος ήταν πλήρης σύμφωνα με αυτά που του ζητούσαν.
Ο πατέρας Ζαβιτσάνος είχε υποβάλλει το δικτυακό καθεστώς του γηροκομείου, καθώς του είχαν ζητήσει τη νομική υπόσταση.
Δεδομένου ότι η προκήρυξη ήταν εξειδικευμένη για νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, θα έπρεπε να του το έχουν επισημάνει.
Θεωρώ ότι πήραν μία προκήρυξη η οποία ήταν για άλλο νομό και τον εφάρμοσαν στην περίπτωση της Λευκάδας, χωρίς να εξετάσουν την ιδιαιτερότητα του γηροκομείου Λευκάδας, αυτό είναι το μόνο που μπορώ να σκεφτώ, γιατί δεν θέλω στο μυαλό μου να καταδικάσω εκ των προτέρων τις προθέσεις της Περιφέρειας, ωστόσο είναι απελπιστικό και σκέτη απογοήτευση να χαίρεσαι για ένα έργο και ξαφνικά να κατεβαίνει στα τάρταρα.
Αυτό είναι δυσάρεστο για μία διαχειριστική αρχή, η οποία έχει δώσει εξετάσεις και έχει περάσει πάρα πολλά, καθώς είναι από τις καλύτερες διαχειριστικές αρχές για τέτοια πράγματα.
Ο περιφερειάρχης πρέπει να κάνει έρευνα και να μάθει πώς συνέβη αυτό, γιατί δεν είναι καθόλου ωραίο για τον ίδιο, από το ένα μέρος να εντάξει το έργο και ο ίδιος με την υπογραφή του να απορρίπτει την χρηματοδότηση του έργου.
Σύμφωνα με τον κύριο Βεργίνη, το έργο μπορεί να ενταχθεί και να συνεχίσει, καθώς δεν πρέπει να χαθεί η χρηματοδότηση για το γηροκομείο Λευκάδας, καθώς θα μας απογοητεύσει όλους.
Πρέπει να θεραπεύσουμε την ακυρότητα η οποία προέκυψε.
Πρέπει να αλλάξουμε την προκήρυξη και αντί να λέει για νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου να λέει για ιδιωτικού.
Το ερώτημα αν μπορούν νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου να μπορούν να ενταχθούν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, πρέπει να απαντηθεί, καθώς αν μπορούν τότε είναι εύκολο.
Με μία απλή νέα προκήρυξη που θα αναφέρει ιδιωτικού δικαίου, μπορεί να ενταχθεί, εάν όμως δεν επιτρέπεται, πότε πρέπει να προσφύγουμε σε μία νομική ερμηνεία.
Αυτό που έχει σημασία είναι το νομικό πλαίσιο δηλαδή να πληρείται ο τύπος, ιδιαίτερα όσον αφορά προγράμματα αλλά και το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Μπορούμε στους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που αφορούν το ΕΣΠΑ, να δώσουμε μία ερμηνεία υπό την ευρεία έννοια.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να ξεκινήσουμε από μία γνωμάτευση Νομικού περιεχομένου, από την νομική υπηρεσία της διαχειριστικής αρχής του αρμόδιου Υπουργείου.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο κύριος Βεργίνης, ανέφερε ότι συγκεκριμένο θέμα τον αγγίζει προσωπικά γιατί ως βουλευτής , μετά το σεισμό του 2003, όταν το γηροκομείο είχε σχεδόν καταρρεύσει, είχα δώσει σημαντικά χρηματικά ποσά για να σταθεί στα πόδια του και να λειτουργήσει, ανέφερε.
Μάλιστα μέσα από την συνέντευξη ευχαρίστησε δημόσια τον πατέρα Παναγιώτη Ζαβιτσάνο για αυτή του τη στάση.
Αν το πάρει ζεστά η νομική υπηρεσία του Υπουργείου εθνικής οικονομίας, θα μπορεί και με βάση το σκεπτικό το δικό μου, να βγάλει υπό την ευρεία έννοια μία ερμηνεία, ότι μπορεί αν και είναι πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου να ενταχθεί διότι πρόκειται για δυνητικό δικαιούχο.
Από τη στιγμή που θα βγει μία τέτοια απόφαση, δίνει την ευχέρεια στην διαχειριστική αρχή να προχωρήσει σε μία προκήρυξη, η οποία θα συμπληρώνεται για νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, αλλά και νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, δυνητικού δικαιούχου και συνήθως οι προκηρύξεις θέλουν τουλάχιστον δύο μήνες, για να δώσουν τη δυνατότητα οι ενδιαφερόμενοι ενταχθούν.
Δεν μπορείς όμως να βγάλεις μία προκήρυξη για ένα μόνο συγκεκριμένο έργο και δικαιούχο, θα πρέπει να υπάρχει μία ευρύτητα, καθώς συνήθως δεν βγάζουμε φωτογραφίες, εδώ θα υποχρεωθούν να το κάνουν, με όλο αυτό που έχει συμβεί είναι λάθος.
Επίσης η προκήρυξη μπορεί να περιοριστεί στον ένα μήνα, για να μην προσπαθήσουμε να θεραπεύσουμε τη νομιμότητα και με μία άλλη μας πράξη, να θίξουμε άλλο στοιχείο μη νομιμότητας, θεωρώντας ότι πολύ σύντομα μπορεί να γίνει αυτό.
i ) Υπάρχει ταμειακό πλεόνασμα 7,2 δις ευρώ
ii ) Πάμε για βουλευτικές εκλογές
iii ) Πάμε για περιφερειακές εκλογές
iiii ) Πάμε για δημοτικές εκλογές
iv ) Μοιράζονται κοινωνικά μερίσματα ατομικά και συλλογικότερα
Εκλογές δεν μπορεί να γίνουν με αναρτημένα τα εκκαθαριστικά φόρου εισοδήματος – από την Αρχή Ιουνίου 2019 πρώτη δόση η 31η Ιουλίου 2019, και με αναρτημένα την 31η Αυγούστου 2019 τα εκκαθαριστικά του ενφια 2019, και με πρώτη καταβολή του ΕΝΦΙΑ την 30η Σεπτεμβρίου 2019.
Ως συνήθως το ποσό ΕΝΦΙΑ που θα πληρώσουν οι πολίτες στην καλύτερη περίπτωση θα το μάθουν το νωρίτερο το τέλος Αυγούστου 2019, για να πληρώσουν την 30η Σεπτεμβρίου 2019 . Πώς και χάθηκε και απ τις εξαγγελίες για το ενφια ένας ονόματι Αλεξιάδης που έβγαινε ως ινστρούκτορας των υπολογισμών του ενφια ??? Δεν τον καλύπτουν τα format των τηλεοπτικών φακών , και θέλει άλλα format τηλεοπτικών καμερών ???
Ένα περίεργο ιδεολογικό εφαρμοστικά φαινόμενο ασκιται στην Ελλάδα.
Εκεί που χρόνια η αυτοονομαζόμενη αριστερή ιδεολογία πρωτοκαθεδρούσε την διαδταλτική οικονομική πολιτική ( ένα κάπως ενισχυμένο Κευνσιανισμό) που έμπαινε στην υπηρεσία της δικαιότερης διανομής των πόρων ( για ταμειακά πλεονάσματα βέβαια δεν γινόνταν ο παραμικος λόγος μια και ο όρος ταμείο ήταν από την αναφορά του και μόνο όρος του σκληρού καπιταλισμού ), φτάσαμε στο σημείο και μάλιστα απ την μιά μέρα στην άλλη η αυτοιδεολόγηση της αριστεράς να τσιμεντώνει εφαρμοστικά την αναγκαιότητα ύπαρξης ,και την ύπαρξη μεγεθυνθυμένων, των ταμειακών πλεονασμάτων και ας πάει και το κοινωνικό παλιάμπελο στον αγύριστο και στον σατανά.
Κάθε έννοια πλέον και συνειρμός, εξ αριστερής προσεγγίσεως, σχετικά με την διανομή και αναδιανομή των πόρων εξαλείφθηκε υπερ της γεωμετρικής ( μήπως εκθετικής εις την n ) υλοποιησιμότητας αυξητικά του ταμειακού διάφορου.!!
Και μάλιστα ήταν τέτοιο -και είναι- το όλο εφαρμοστικό αριστεροιδεολογικό κυβερνητικό πλαίσιο που πρός υποστήριξη της αναγκαιότητας υπάρξεως ταμειακών πλεονασμάτων , που επιδιώχθηκε και με την αυστηρή υπερπεριοριστική οικονομικονομισματική πολιτική του capital control το 2015 , αλλά και με την ειδικοδυναμική κυβερνητική διαχειρισιμότητα για την υπερμεγέθυνση του ταμειακού πλεονάσματος σε ενιαύσια βάση, με αποτέλεσμα τα 7,2 δις ευρώ του 2018 έναντι σχεδόν τα μισά το 2017.
Εδώ υπάρχει ακόμη και μια άλλη παράμετρος που ιδεολογικό εφαρμοστικά μπλέκει το όλον θέμα. Δεδομένου ότι η γενική φορολογία το 2018 ανήλθε στο 67% της συνολικής εγχώριας φορολογητέας ύλης ασφαλώς και δείχνει και νομιμοποιεί την αριστερή ιδεολογική οικονομική και κοινωνική προσέγγιση της πλήρους πρωτοκαθεδρίας του κράτους διαχειριστικά στην χώρα ( υτό υπονοεί η ύπαρξη φορολογίας 67% ) ,αλλά αυτή προσέγγιση πώς είναι συμβατή με τον ιστορικό εδραστικό εξοβελισμό απ την αριστερή ιδεολογία ,της αναφοράς και μόνο σε ταμειακές ροές ??? Μια και εδώ, στην αριστερή κυβερνησιμότητα νυν, έχουμε την έμφαση στην υλοποίηση της καθέδρας των ταμειακών πλεονασμάτων και ταμειακών ροών??
Η εξήγηση είναι απλή και προβάλει διακριτά μέσα από την χρήση της ιδεολογίας εφαρμοστικά κυβερνητικά.
”Οπου βολεύεται η παρούσα κυβέρνηση εμφαίνει εξαντλητικά στο αριστερό ιδεολογικό back round ( το κράτος με την φορολογία στο 67%) και όπου βολελυεται εξαντλεί τα καπιταλιστικά διαχειριστικά δεδομένα ( τα υπερμεγέθη ταμειακά πλεονάδματα από έτος σε έτος ξεζουμίζοντας ώς αρπαχτή τους πολίτες και την ίδια την οικονομία).
Δεν έχει κάποιος παρά να ευχηθεί, στην προοδευτική αριστερή ανανεωτική κυβέρνηση , ..και εις ανώτερα.
Και στον γείτονα της Λευκάδος τον εκ Πρεβέζης υπουργό οικονομικών, να του ευχηθεί : .. άντε και μέλος της Ακαδημίας επιστημών Αθηνών .
Σημείωση : Στην Ελλάδα πλέον ,η μπάλα έχει χαθεί όχι στην εξέδρα αλλά έξω απ το γήπεδο.
Η επαναφορά έστω και προσωρινά- θα δούμε πώς θα εξελιχθεί- του δικομματικού συστήματος ουσιαστικά Νέα Δημοκρατία- Σύριζα , μετά από χρόνια πιότερου κερματισμού των κομματικών χώρων λόγω της κρίσης στο οικονομικό υπόβαθρο και των ιδεολογιών των κομμάτων της χώρας, η επανάκαμψη του δικοκομματισμού ούτω με φόντο τις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές πρέπει να ειδωθεί και με άλλα πέραν από τα ψηφολογικά χαρακτηριστικά.
Ή έπανάκαμψη αυτή δεν επεβλήθει από ξένα κέντρα αποφάσεων κλπ κατά καιρούς απόψεις, αλλά είναι το εναργές αποτέλεσμα της αυτοδιάλυσης των οιονεί συγκυριακών κομματικών χώρων ( Ανελ- Κινάλ- Ποτάμι- Λαος – Δημαρ) μαζώξεις ανθρώπων χωρίς προσβασιμότητα έδρασης στο κοινωνικό ιδεολογικό διαχειριστικό τοπίο των πολιτών. Και αυτή θα ήταν και θα είναι πάντα η κατάλληξη των όσων βλέπουν τις επικοινωνιακές παμφόλυγες της δοιαχείρησης του πολιτικού στοιχείου ότι μπορούν να αποτελέσουν ιδεολογικό ρεαλιστικό υπόβαθρο που να παραγάγει και υλικά πολιτικά αποτελέσματα ( δηλαδή να συγκροτεί κόμματα ). Προς τούτο είναι εξηγήσιμη η αγωνία των παραπάνω οιονεί κομμάτων ( δίκην ή πλάσματα χωρίς ιξώδες πολιτικών κομμάτων) για να εξηγούν ότι τα δύο μεγάλα κόμματα Σύριζα και νέα Δημοκρατία τους διαλύσανε , ενώ αυτά τα μικρά πλάσματα ( χωρίς ιξλωδες) κομμάτων δεν είναι υπεύθυνα για την αυτοδιαλυσή των !!!!
Ο Σύριζα ( τέως ενωμένη αριστερά- τέως κκε εσωτερικού- τέως Συνασπισμός της αριστεράς και της προόδου- τέως συνασπισμός- και νυν σύριζα συνιστωσών ) καρπώθηκε την μετακίνηση των ψηφοφόρων κύρια του μεταπολιτευτικού ΠΑΣΟΚ και ήταν λογική εξέλιξη για την μετακίνηση της κεντροαριστερότερης πτέρυγας του ΠΑΣΟΚ, και συγκροτήθηκε ως προοπτική της κεντροαριστεράς αντίδρασης κοινωνικά στα μνημόνια.
Να μην ξεχνάμε ότι και η Νέα Δημοκρατία λίγο απείχε απ την κεντροδεξία αναφανδόν αντίδραση στα μνημόνια, με τα εξαγγελτικά Ζάππεια ( είχε χαθεί ο αριθμός των Ζαππείων ) του Σαμαρά με στόχο την εκλογική νίκη και την μνημονιακή δήθεν μετεκλογική ρεαλιστική προσαρμογή και μικροδιαπραγμάτευση για τα μέτρα 50-100 εκατομμύρια ευρώ που παρουσιαζόνταν ως κυρίως διαπραγμάτευση!!!.
Και ο μεν Σύριζα για την αντιμνημονιακή κυβερνησιμότητα ( που έγινε δημοψηφισματικά μνημονιακό κρεσσέντο !!) συγχρωτίστηκε ιδεολογικά με το δεξιότερο εκ της Νεας Δημοκρατίας αποσπασθέν σχήμα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, παρακάμποντας τις τότε κινηματικές ανανεωτικές αγωνιστικές ιστορικές αριστερές παρακαταθήκες του, υπέρ του μνημονιακού πανωβάλοντος διαχειριστικού ρεαλισμού για την κυβερνησιμότητα.
Η ιδεολογική και εδώ αναφορική βάση έδρασης της κομματικής του σύριζα υπερδομής, και αυτή μορφοποιήθηκε σε πλάσμα με αλλοιωμένο ιξώδες και μάλιστα με δεξιότερα της κεντροδεξιάς χαρακτηριστικά.
Η Νέα Δημοκρατία και αφού λειτούργησε ως κυβερνητική μνημονιακή πραγματικότητα με αντιμνημονιακά ιδεολογικά χαρακτηριστικά ( 2012-2014)!!!, κάπως μπόρεσε να σταθεροποιηθεί στο ιδεολογικό στοιχείο και να σταθεροποιήσει την ιδεολογική έδρα της κομμματικής της αναφοράς.
Και αυτό συνολικά το εισπράττει ως στατιστικές σφυγομετρήσεις και δημοσκοπήσεις της προεκλογικής εποχής.
Ταυτόχρονα είναι εξηγήσιμο γιατί ο Σύριζα πρέπει να ασκήσει την παλαιοεπικοινωνιακή εξαγγελτική προεκλογική τακτική- ενισχυμένη μάλιστα-,αφού το ιδεολογικό υπόβαθρο το κυβερνητικά ήταν ένα ιδεολογικό αναφορικό μίγμα πλάσμα αλλοιωμένο, με δεξιότερα του κεντροδεξιού συστατικά αυτά των ανέλ, ιξώδες.