Ξεκίνησε η ανάπλαση – πεζοδρόμηση του κεντρικού δρόμου στο Νυδρί
Ξεκίνησε η υλοποίηση ενός σημαντικού αναπτυξιακού έργου, της «Ανάπλασης –Πεζοδρόμησης του κεντρικού δρόμου του Νυδρίου», μετά την εγκατάσταση του εργολάβου που έγινε χθες (29/10) και στην οποία παραβρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Λευκάδας, Ανδρέας Κτενάς.
«Για τη νέα Περιφερειακή Αρχή τα έργα ανάπλασης είναι κεφαλαιώδους σημασίας, καθώς έχουν πολύπλευρη συνεισφορά στις τοπικές κοινωνίες. Αναβαθμίζουν το αστικό περιβάλλον, βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πολιτών, αναδεικνύουν την αρχιτεκτονική μας κληρονομιά, ενισχύουν την επιχειρηματική δραστηριότητα, συντείνουν στη δημιουργία θέσεων εργασίας και τονώνουν την τουριστική δυναμική των πόλεων και των οικισμών» ανάφερε σχετικά ο Αντιπεριφερειάρχης Λευκάδας, Ανδρέας Κτενάς, και συμπλήρωσε:
«Είμαστε χαρούμενοι γιατί με την έναρξη των εργασιών μπαίνει σε φάση υλοποίησης ένα σημαντικό έργο. Θα παρακολουθούμε στενά την πρόοδο των εργασιών του αναδόχου, ώστε το έργο να αποδοθεί σύντομα έτοιμο και λειτουργικό. Καλώ τους κατοίκους να αγκαλιάσουν και να διευκολύνουν το έργο, που θα δώσει προστιθέμενη αξία στον τόπο τους. Οι δημότες πρέπει να επισπεύσουν τη σύνδεσή τους με τα δίκτυα αποχέτευσης και νερού, ώστε να μην έχουμε καθυστερήσεις και ‘ράβε-ξήλωνε’ στο έργο.».
Τον κ. Κτενά επισκέφθηκαν επί τόπου στο έργο ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Νυδρίου, Ιωάννης Καββαδάς, και ο Αντιδήμαρχος Νυδρίου, Ιωάννης Λιβιτσάνος.
Τι περιλαμβάνει η ανάπλαση
Το έργο «Ανάπλαση –Πεζοδρόμηση του κεντρικού δρόμου του Νυδρίου» έχει προϋπολογισμό 2.500.000 ευρώ, χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων μέσα από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΣΑΕΠ 022) και υλοποιείται από την Δ/νση Τεχνικών Έργων Π.Ε. Λευκάδας με Ανάδοχο την Μπακαλάρος Κατασκευαστική Α.Ε.
Η ανάπλαση-πεζοδρόμηση θα γίνει σε ολόκληρο τον κεντρικό δρόμο του Νυδρίου και συγκεκριμένα στο τμήμα της επαρχιακής οδού που ξεκινάει από τον κόμβο της Περιφερειακής Οδού στο Περιγιάλι και καταλήγει στον κόμβο της Περιφερειακής Οδού στο Μ. Αυλάκι.
Στα δύο ακραία τμήματα του δρόμου, δηλ. από τον περιφερειακό δρόμο ως τις παρυφές της πυκνώσεως του πολεοδομικού ιστού του Νυδριού (κέντρο του οικισμού) θα γίνουν δύο πλατιά πεζοδρόμια και στη μέση ασφαλτοστρωμένος δρόμος πλάτους 6 μέτρων. Σημεία εκτροπής της κίνησης προβλέπονται το Δημαρχείο προς βορρά και ο δρόμος προς Παλαιοκατούνα προς νότο.
Στο μεσαίο τμήμα του δρόμου, που διέρχεται από το κοινωνικό και εμπορικό κέντρο του οικισμού, θα γίνει πλήρης πεζοδρόμηση, με μία μεσαία λωρίδα (επιστρωμένη επίσης με κυβόλιθο) με δυνατότητα μονής κυκλοφορίας μόνο δημοτικής συγκοινωνίας και, στις δέουσες ώρες, οχημάτων τροφοδοσίας.
Χαρακτηριστική είναι και η σημασιοδότηση των σημείων- κόμβων με το σχήμα «τετραγώνου» και με αμφίπλευρη υπερύψωση της ζώνης διέλευσης των αυτοκινήτων, για να υποδεικνύεται ο κόμβος, αλλά και για να ανακόπτεται η ταχύτητά των οχημάτων.
Διατηρούνται όλα τα υπάρχοντα δέντρα και προτείνεται η χρησιμοποίηση δέντρων και θάμνων, σε συγκεκριμένα σημεία ολόκληρου του δρόμου (όπου το επιτρέπει το πλάτος), στα οποία τοποθετούνται και κάποια καθιστικά. Στα τμήματα της οδού που θα γίνουν οι φυτεύσεις, θα τοποθετηθεί υπόγειο δίκτυο ποτίσματος.
Για το φωτισμό θα τοποθετηθούν φωτιστικά σώματα παραδοσιακού τύπου τετραγωνικής μορφής (τύπου φανού) τεχνολογίας led.
Τέλος, με το έργο της ανάπλασης – πεζοδρόμησης του κεντρικού δρόμου του Νυδριού θα γίνει και διευθέτηση των ομβρίων υδάτων.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Πειραματικού ΓΕΛ Λευκάδας σας προσκαλούν στην έκθεση φωτογραφίας που διοργανώνουν στις 22 και 23 Απριλίου 2024 στην Αίθουσα...
Θα ξεσηκωθούν οι εθισμένοι στο κέρδος και κάθε ώρα της ημέρας θα μιλάνε για εφοδιασμό.
Έτσι γίνεται παντού όπως στους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας στους οπίους τελικά κυκλοφορούν περισσότερα αυτοκξνητα απ ότι στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Θα φέρνουν και μεγάλα εφοδιαστικά φορτηγά και τα κάθε λογής μηχανάκια με κομμένες εξατμίσεις θα οργώνουν.
Και δεν θα μπορεί να πεί ούτε να κάνει κανείς τίποτα. Γιατί σ αυτές τις περιπτώσεις επιβάλλεται ο νόμος του μονομερώς ερμηνεύοντα τις κοινές διατάξεις.
Είναι πολύ παλιά η έξατομικευμένη πρακτική συμπεριφορά στην Ελλάδα οιυ αποτελεί δίκαιον ισχυρότερο του νόμου, και των κοινών για όλους διατάξεων.
Όποιος στην Ελλάδα δεν έκλεισε το πεζοδρόμιονγια εμπορική ιδιωτική χρήση χρόνια τελικά ήταν ο παρείσακτος, αφού όλοι οι άλλοι τα έκλεισαν ή τα έκαναν προέκταση του καταστηματός των.
Αυτός είναι ο λόγος που πεζοδρόμια ( πάντα υπερυψωμέωα ήταν) και δρόμος ευθυγραμίζονται. Μια και τα πεζοδρόμια ιδιωτικοποθηθήκανε ώς χρήση , για τούτο μένει να γίνουν πεζοδρόμια οξ δρόμοι.
Όποιος θέλει ότι ώρα θέλει κλείνει ιδιωτικά τα πεζοδρόμια. Και κατόπιν οι αρχές πεζοδρομούν τους δρόμους.
Όποιος θέλει αν είχε χρήματα χρόνια μπορούσε με 4 κολώνες να κλείσει πεζοδρόμιο και δρόμο
Θα ξεσηκωθούν οι εθισμένοι στο κέρδος και κάθε ώρα της ημέρας θα μιλάνε για εφοδιασμό.
Έτσι γίνεται παντού όπως στους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας στους οπίους τελικά κυκλοφορούν περισσότερα αυτοκξνητα απ ότι στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Θα φέρνουν και μεγάλα εφοδιαστικά φορτηγά και τα κάθε λογής μηχανάκια με κομμένες εξατμίσεις θα οργώνουν.
Και δεν θα μπορεί να πεί ούτε να κάνει κανείς τίποτα. Γιατί σ αυτές τις περιπτώσεις επιβάλλεται ο νόμος του μονομερώς ερμηνεύοντα τις κοινές διατάξεις.
Είναι πολύ παλιά η έξατομικευμένη πρακτική συμπεριφορά στην Ελλάδα οιυ αποτελεί δίκαιον ισχυρότερο του νόμου, και των κοινών για όλους διατάξεων.
Όποιος στην Ελλάδα δεν έκλεισε το πεζοδρόμιονγια εμπορική ιδιωτική χρήση χρόνια τελικά ήταν ο παρείσακτος, αφού όλοι οι άλλοι τα έκλεισαν ή τα έκαναν προέκταση του καταστηματός των.
Αυτός είναι ο λόγος που πεζοδρόμια ( πάντα υπερυψωμέωα ήταν) και δρόμος ευθυγραμίζονται. Μια και τα πεζοδρόμια ιδιωτικοποθηθήκανε ώς χρήση , για τούτο μένει να γίνουν πεζοδρόμια οξ δρόμοι.
Όποιος θέλει ότι ώρα θέλει κλείνει ιδιωτικά τα πεζοδρόμια. Και κατόπιν οι αρχές πεζοδρομούν τους δρόμους.
Όποιος θέλει αν είχε χρήματα χρόνια μπορούσε με 4 κολώνες να κλείσει πεζοδρόμιο και δρόμο