Βενζίνη: Πόσα λίτρα μπορείτε να αγοράσετε με τον μέσο μισθό στην Ελλάδα και τον κόσμο

30 Ιουλίου | 8:58 πμ | 2020
Μοιραστείτε το:

Ειδικότερα, αξιολογώντας τα δεδομένα σχετικά με τις τιμές της βενζίνης το πρώτο εξάμηνο του 2020, η Picodi υπολόγισε πόσα λίτρα βενζίνης μπορείτε να αγοράσετε σε διάφορες χώρες του κόσμου με τον μέσο μισθό.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σε ευρωπαϊκό επίπεδο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Ελβετία και το Λουξεμβούργο αναδεικνύονται πρωταθλήτριες χώρες όσον αφορά στην καλύτερη τιμή βενζίνης προς ένα μέσο μισθό.  Συγκεκριμένα η μέση αμοιβή, σε αυτές τις χώρες επιτρέπει στους πολίτες τους να αγοράσουν 3.795 και 3.320 λίτρα βενζίνης αντίστοιχα. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Δανία με 2.484 λίτρα.

Στην Ελλάδα, με έναν μέσο μισθό οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν 632 λίτρα βενζίνης με τη χώρα να καταλαμβάνει τη 32η θέση στη σχετική λίστα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Αλβανία με 239 λίτρα βενζίνης.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, στις κορυφαίες θέσεις βρίσκονται χώρες του Περσικού Κόλπου. Συγκεκριμένα, στη Σαουδική Αραβία, το Κατάρ και το Κουβέιτ, μπορείτε να αγοράσετε από 5.112 έως 8.210 λίτρα βενζίνης με μία μέση αμοιβή. Σημειώνεται επίσης ότι οι κάτοικοι του Κουβέιτ μπορούν να αγοράσουν 139 λίτρα λιγότερα από πέρσι. Από την άλλη πλευρά, το 2020 οι κάτοικοι της Σαουδικής Αραβίας και του Κατάρ μπορούν να αγοράσουν περίπου 4.933 και 1.603 λίτρα αντίστοιχα, περισσότερα από πέρσι.

Στη χειρότερη θέση βρίσκεται η Κούβα, όπου ο μέσος μισθός ισούται με την τιμή των μόνο 28 λίτρων βενζίνης. Επίσης παρά το γεγονός ότι το Τατζικιστάν και η Ζάμπια συνοδεύουν την Κούβα στις χαμηλότερες θέσεις της κατάταξης, στις χώρες αυτές οι πολίτες μπορούν να αγοράσουν ακόμη και επτά φορές περισσότερη βενζίνη από τους Κουβανούς (151 και 219 λίτρα αντίστοιχα).

Σημειώνεται ακόμη ότι συγκρίνοντας με τις τιμές το πρώτο εξάμηνο του έτους, σε 39 από τις 42 χώρες σε ευρωπαϊκό επίπεδο, οι τιμές της βενζίνης ήταν χαμηλότερες σε σχέση με το 2019. Η μεγαλύτερη μείωση σημειώθηκε στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη (−17,8%), την Ουκρανία (−15,4%) και τη Ρουμανία (−14%). Στην Ελλάδα, η μείωση των τιμών της βενζίνης ανήλθε το ίδιο διάστημα σε 7,5% (22η θέση).

Πηγή: flash.gr


Ροή Ειδήσεων

Η πιο δυνατή ομάδα στην ενημέρωση
Παναγιώτης Κουνιάκης
Μιχάλης Μίχος
Χρήστος Τσούτσης
Βασίλης Ιωάννου
Χρήστος Ανεμοζάλης
Χάρης Τσάντης

Comments 1

  1. Καύσιμα, ορθολογικότητα, δημοκρατία says:

    Στον δείκτη τιμών καταναλωτή , την μεγαλύτερη συμμετοχή ώς επίδραση έχει η τιμή των ( των μεταφορών και μετακίνησης ( ουσιαστικά των καυσίμων ) διπλάσια της διατροφής και υπερδιπλάσια της ένδυσης.
    Η ”δημοκρατική ορθολογική ” τάξη της Ελλάδος επιβαρύνει τα καύσιμα με 80% και πλέον φορολογία. Το τι είναι δημοκρατία και ορθολογισμός στην Ελλάδα είναι θέμα που κάθε φορά ορίζεται απ τις ατομικές επιδιώξεις των εκπροσώπων των πολιτών ( βουλευτών ) και της σύνθεσης των ατομικών επιδιώξεων αυτών.
    Την ίδια στιγμή που οι ατομικές αυτές επιδιώξεις των εκπροσώπων των πολιτών , οδήγησαν στο να μειώσουν φραστικά την φορολογία των εισαγομένων προιόντων , για να μεταφέρουν Ελληνικό πλούτο στις χώρες παραγωγής των προιόντων αυτών. Και αυτό έγινε σωρευτικά πάνω στον κλάδο της αυτοκίνησης και η ταμειακή ζημία – απ την μείωση των φόρων- καλύφθηκε απ την αύξηση των φόρων στα καύσιμα. Δηλαδή διπλή απόσπαση πλούτου απ τους πολίτες ( δηλαδή απόσπαση της αξίας και υπεραξίας της εργασίας των πολιτών ), υπερ της διαχειριστικότητας των ατομικών επιδιώξεων και σκοπών των εκπροσώπων των πολιτών ( βουλευτών). Οι οποίοι συγχρωτίζονται για να συγκροτήσουν πρώτα το Εθνικό κοινοβούλιο και κατόπιν κρατική αρχή. Και είναι σαφές γιατί συγχρωτίζονται.
    Ειδ άλλως αν συγχρωτίζονται για άλλους λόγους πέρα απ τις ατομικές επιδιώξεις των και την σύνθεση αυτών των επιδιώξεων, γιατί δεν διαμαρτύρονται και αυτοί για την υπερφορολόγηση πλέον του 80% στα καύσιμα ??? Και γιατί δεν διαμαρτυρηθήκαν – μέχρι καταψήφισης- των διατάξεων δραστικής μείωσης των φόρων των εισαγομένων αυτοκινήτων , ώς απόσπαση της αξίας και υπεραξίας της εργασίας και των ίδιων???
    Οι ταμπελίτσες , ή και οι μεγάλες ταμπέλες , προμετωπίδες, πινακίδες, ρεκλάμες, διαφημίσεις.. για το είδους ορθολογική ”δημοκρατία” κυκλοφορεί στην Ελλάδα , καλές είναι για ρεκλαμάρισμα και καφενοβειακών αερολογιών ( έχει και το κτίριο του κοινοβουλίου καφενείο )…
    Αλλά το να αποσπάς πλούτο και αξία εργασίας από τον Έλληνα (με διπλό σωρευτικό τρόπο ), για να επιδοτήσεις τις εξαγωγές άλλων χωρών και πρός ικανοποίηση και των δικών σου επιδιώξεων ούτε ορθολογικό είναι ούτε δημοκρατικό αλλά ωφελιμιστικό εξατομικευμένο.
    Η αποδεδειγμένα ” έγκυρη” ΕΛΣΤΑΤ δεν πρέπει σε όρους δηημοκρατικής διαφάνειας να εξηγήσει το φαινόμενο της διπλάσιας επιβάρυνσης των μεταφορών ( καυσίμων ) στον δείκτη καταναλωτή απ ότι η διατροφή , ή η ένδυση ?? Τόσο που διατροφή και ένδυση μαζί υπολείπονται ώς επιβάρυνση της επιβάρυνσης των καυσίμων ( μεταφορών- μετακίνησης) στον δείκτη καταναλωτή.???
    Ο πίνακας μείωσης τιμής των καυσίμων ( για την Ελλάδα μόνο 7,5%) την εποχή που η βασική τιμή του πετρελαίου ήταν αρνητική ( δηλαδή οι πετρελαιπαραγωγές χώρες πλήρωναν τις καταναλώτριες για να αγοράσουν το πετρελαιό των ) , και για την Ελλάδα που έχει πλέον του 80% φόρους στα καύσιμα είναι ενδεικτικός. Και βέβαια η επίσημη εξήγησηθα είναι μόνιμα η κασέτα μαγνητοφώνου , περί μέσης τριμηνιαίας τιμής καυσίμου , περί διεθνών αγορών , κλπ καραμέλες και φραστικά σακχαρωτά.
    Τέτοια σακχαρωτά και καραμένες ώς πολιτικές και χρονικές ρήτρες εφαρμογής, δεν ακούγονται κάθε φορά που αυξάνουν οι φόροι, ή επιβάλλονται νέοι έκτακτοι φόροι , ή εισπράτεται τόκος 180% το χρόνο για την εξόφληση ληξιπροθέσμου ρυθμίσεως , ή όταν μειώθηκαν για μια νύχτα άμεσα οι φόροι εισαγωγής αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, ή όταν οι διακυρηγμένοι έκτακτοι ετήσιοι φόροι γίνονται μόνιμοι???

Leave a Reply to Καύσιμα, ορθολογικότητα, δημοκρατία Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Next Post