Να ξεκαθαρίσει τη θέση της γύρω από το θέμα της υποθαλάσσιας ζεύξης, ζήτησε από το δήμαρχο Λευκάδας ο Βασίλης Αραβανής, λέγοντας ότι η λέξη υποθαλάσσια έχει γίνει καραμέλα και κανείς δεν αγγίζει αυτό το ζήτημα.
Μάλιστα ζήτησε από τον δήμαρχο να απαντήσει εάν η δημοτική αρχή έχει κατά νου το άνοιγμα της δεύτερης ζεύξης, επιμένοντας ότι η Λευκάδα πρέπει να έχει δύο ζεύξεις μία Ανατολική και μία Δυτική.
Θέλησε να μάθει πόσο θα είναι το άνοιγμα, εάν θα είναι 300 ή 400 μέτρα οι 1.300 που λέει η αρχική λύση, λέγοντας ότι κάποιοι έχουν κάνει τη σύγχυση να τη συγκρίνουν με τη Σαλαμίνα, που είναι το δεύτερο Πορθμείο στην Ευρώπη και από εκεί θα περνούν όσα σχεδόν οχήματα από τη γέφυρα Ρίο-Αντίρριο και κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι πρόκειται για εμπορική χρήση, δεν οδήγησε έναν τουριστικό προορισμό όπως είναι η Λευκάδα.
“Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα η Σαλαμίνα, με τελείως διαφορετικό από τη Λευκάδα, καθώς προχθές είχα μία συζήτηση και διαπίστωσα ότι τόσο ο Τσίπρας όσο και ο Μητσοτάκης δεν καταλαβαίνουν τι λένε, τους υποδεικνύουν απλά να πουν υποθαλάσσια και δεν γνωρίζουν τι εννοούν. Πρόκειται για ένα έργο με συγκεκριμένο άνοιγμα, ζητώντας να μάθει επιπλέον πληροφορίες αν υπάρχουν.
Στην απάντησή του ο δήμαρχος Λευκάδας αναφέρθηκε στην προ τεσσάρων μηνών συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο, όπου εκεί υπήρξε συζήτηση και ενημέρωση σε ότι αφορά στην απάντηση επί των ερωτημάτων, που έθεσε το υπουργείο.”Μάλιστα ετέθη και ένα ερώτημα για το οικονομοτεχνικό μοντέλο, στο οποίο απαντήσαμε ότι υπάρχουν δύο αποφάσεις δημοτικού συμβουλίου, της περιόδου 2011 2014, επί δημαρχίας Κώστα Αραβανή και μία από τη δική μας οι οποίες είναι ίδιες και λένε ότι ως πρώτη προτεραιότητα να εκτελέσει το έργο μέσα από το πρόγραμμα Δημοσίων επενδύσεων.
Παρόλα αυτά στην απάντηση που έδωσα στο υπουργείο, ανέφερα τις δύο αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων, συμπληρώνοντας ότι επειδή η χώρα μας βρίσκεται μέσα σε κρίση και μπορεί το κόστος είναι υψηλό και να μην μπορεί να καλυφθεί από δημόσιους πόρους, είπαμε ότι εφόσον το Υπουργείο το εκτιμήσει, να πάει και με τη μορφή της παραχώρησης.
Το τελευταίο ερώτημα που είχε τεθεί σε εκείνη την επιστολή είναι η αντίρρησή μας στο ποια θα είναι τα συνοδά έργα εκείνης της πρότασης, που ήταν η Μαρίνα Mega Yacht στο ιχθυοτροφείο και μικρό κρουαζιερόπλοιο εκεί.
Εκεί απαντήσαμε αρνητικά με την έννοια ότι κάτι τέτοιο θα υποβάθμιζε, όχι μόνο περιβαλλοντικά, αλλά συνολικότερα την περιοχή.”
Επίσης με νεώτερη επιστολή η δημοτική αρχή ανέφερε ότι δεν έχει αντίρρηση να πάμε με τη μέθοδο της παραχώρησης, βάζοντας τον όρο που είχαμε βάλει και στις προηγούμενες αποφάσεις μας, των διοδίων για τους Λευκαδίτες και πιο συγκεκριμένα για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, εγώ όμως λέω και για το σύνολο των συμπολιτών μας.
Σε προφορικό επίπεδο η απάντηση που είχαμε από το υπουργείο ήταν ότι είναι ένα ζήτημα το οποίο το συζητάμε και είναι ένα θέμα διαπραγμάτευσης με τους οποίους αποδεχτούν να συμμετέχουν σε αυτό το έργο.
Σε ερώτηση του κυρίου Αραβανή αν έχει άποψη για το φυσικό αντικείμενο ως δήμαρχος, απάντησε ότι έχουμε πει με πολύ σαφή τρόπο, κάτι που έχουμε πει και στην επιστολή, ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε και δεν έχουμε αντίρρηση αν γέφυρα θα είναι υποθαλάσσια η υπέργεια ή κάποιας άλλης τεχνικής λύσης, το έχουμε αφήσει ανοικτό για να κρίνει το υπουργείο.
“Η προσωπική μου γνώμη αν με ρωτάτε θα ήταν πολύ καλή λύση να γινόταν υποθαλάσσια, αυτό όμως μπορεί να δημιουργεί άλλου είδους ζητήματα, τα οποία εγώ δεν μπορώ να εκτιμήσω γιατί δεν είμαι ειδικός.”
Ο Σύριζα αναβάλει το έργο γιατί θα προτείνει και επεξεργάζεται την ολική υπόγεια με μετρό και οδική( υπόγεια εννοείται ) σύνδεση της Νήσου περιφερερειακά και εγκάρσια με εξόδους σε κάθεχωριό και κάθε παραλία.Και αυτό στην πρόβλεψη για να προστστευτή το περιβάλλον
Μελετάται και έξοδος του τούνελ στην παραλία Πλάκα 1,5 χιλιόμετρο κάτω απ τον Ά Νικόλα στα Νηρά.
Τα λεπτά υπάρχουν με βάση τα ταμριακά πλεονάσματα των 7,2 δίς ευρώ το 2018 και όσα θα ανακοινώσει το πρώτο εξάμηνο του 2019 αν πάρι τότε σε εκλογές , Ή το 9μηνο αν πάει τον Οκτώβρη.
Τι ζητάει πλέον η αντιπολίτευση του Δήμου , λειψά θέματα για μια μικρουποθαλάσσια 300-400 μέτρα σύνδεση ?? Εδώ μιλάμε ότι το σχεδιαζόμενο έργο του Σύριζα και της περιφερειακής αρχής ( έργο μακράς πνοής ) είναι ολιστικό έργο για την Νήσο!!
Και γιατί να ξεκαθαριστεί η άποψη, αφού αυτή βολεύει μπερδεμένη.!!!
Ξεκαθαρίζει κάποιος ή ένα συνοθύλευμα κάποιων μια άποψη , μόνο όταν το ξεκαθάρισμα τους βολεύει.
Προηγείται πρώτα τι βολεύει και μετά αν αυτό που βολεύει είναι μπερδεμένο ή ξεκαθαρισμένο.
Η δημοτική αντιπολίτευση να απευθύνει ερωτήματα που έχουν νόημα , διότι η δημοτική αρχή λογικό είναι να θέλει να βολεύεται ως αρχή.
Και δεν απαραίτητο η κάθε αρχή- έτσι και η δημοτική- να ενδιαφέρεται για το αν είναι κάτι ξεκάθαρο ή μπερδεμένο. Αφού αρκεί να βολεύεται όπως και νάναι.
Τσου εν Λά’ι’: ” ‘Ασπρη γάτα μαύρη γάτα αρκεί να πιάνει ποντίκια”.
Ήταν η ρεβιζιονιστκή αναθερωτική Μαο’ι’κή αρχή.
Είτε μπερδεμένη είτε ξεκάθαρη αρκεί να πιάνει ψήφους – κουκιά- για την αρχή. Ακόμα και την Δημοτική. Ας είναι και ξεροκούκια.