Με την αντίδραση των Δημάρχων Λευκάδας και Μεγανησίου ολοκληρώθηκε η πρώτη γενική συνέλευση του νέου διαβαθμιδικού ΦΟΔΣΑ.
Ο λόγος της αντίδρασης των δυο Δημάρχων ήταν γιατί δεν εκπροσωπείται η Λευκάδα στο νέο Δ.Σ. με δεδομένο ότι από την Κέρκυρα ψηφίστηκαν και οι δύο υποψήφιοι Μ. Υδραίου και Κ. Λέσσης.
Και οι δύο τόνισαν ότι θα συμβουλευτούν τον νομικό τους σύμβουλο και στην συνεχεία θα αποφασίσουν αν θα υπογράψουν το πρακτικό της ιδρυτικής συνέλευσης.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας το νέο Δ.Σ. έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Ρόδη Κράτσα
Αντιπρόεδρος: Σπύρος Ιωάννου
Γραμματέας: Θεόφιλος Μιχαλάτος (Δήμαρχος Αργοστολίου)
Μέλη: Κ. Μοθωναίου, Μ. Υδραίου, Κ. Λέσσης, Νικήτας Αρετάκης (Δημαρχος Ζακύνθου)
cortfutv.gr
Η Νήσος Νομός Λευκάδος να αποχωρήσει αοό την Ιόνια Περιφέρεια και να ενταχθεί στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Καμμία μα καμμία προοπτική ούτε της ελάχιστης προόδου δεν έχει η Λευκάδα στην Ιόνια περιφέρεια.
Μόνο ζημία κοινωνική οικονομική έχει όταν ασχολείται και μόνο και εντάσσεται σε δήθεν προγράμματα -της πλάκας και του γιαμπανά για την Λευκάδα- της Ιόνιας περιφέρειας.
Η Ελλάδα χωροταξικά οικονομικά κοινωνικά αναπτυξιακά λειτουργεί οριζόντια περιφερειακά.
Να αφήσουν Κεφαλοννιά Ζάκυνθο Ιθάκη Παξούς στην Ιόνια περιφέρεια , και να αποχωρήσει ηθελημένα η Λευκάδα για ένταξη στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος.
Στις εκλογές της περιφέρειας 2-3 πίσω, προκειμένου η θέση του περιφερειάρχη να καλυφθεί από Κερκυραίο έναντι Κεφαλλονίτη , στην Κέρκυρα ανεπτύχθησαν οι τοπικοί εγωισμοί , ιδεολογικές καντρίλιες και υποσχέσεις για διανομή θέσεων, για να ψηφιστεί ο Κερκυραίος υποψήφιος.
Και πάντα το ίδιο θα γίνεται.
Ο φυσικός κοινωνικός στρατηγικός ώς πλεονέκτημα παραγωγικός και πνευματικός χώρος της Λευκάδος είναι η περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και η περιφέρεια Ηπείρου.
Το θέμα των σκουπιδιών της Λευκάδος μέσα στην περιφέρεια Ιονίου ανεπτύχθει και γιγαντώθει διότι αυτή η περιφέρεια είναι προβληματική και χωροταξικά κα σε επίπεδο κουλτούρας παραγωγικής και κοινωνικής και ανομοιογενής. Και όχι μόνο ανεπτυχθει αλλά γιγαντώθει στην βάση ουσιαστικά προερχόμενο ώς εικόνα και ομοίωση από την αντιπαλότητα των Δήμων της Κερκύρας για την αντιμετώπιση του Κερκυραικού σκουπιδικού. Και μεθοδεύτηκε μια πρώτη αντιμετώπιση μέσω Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.
Καμμία σύνδεση δεν έχει η Λευκάδα με την Κέρκυρα και την Ζάκυνθο. Ούτε η Ζάκυνθος Κεφαλονιά Ιθάκη με την Κέρκυρα , ούτε πρόκειται να έχουν ούτε θα έχουν .Και αν έχουν θάναι προβληματική για την Λευκάδα Κεφαλονιά Ζάκυνθο Ιθάκη.
Η Λευκάδα κύρια ώς μικρότερο νησί θα τρώει πάντα τα απίνερα της ενδοκερκυραικής θντριγκας για την αναδειξη και περιφερεισρχη και συμβούλων στελέχωσης διαφόρων οργανισμών της προβληματικής και Κίτς αυτής Ιονίου περιφέρειας.
Μόνο και μόνο οου στον εν λόγω αυτοαπαξιωμένο και εξ αρχής προβληματικό ΦΟΣΔΑ ή κάπως έτσι , έγινε ενδοκερκυραικκή ίντριγκα μεθόδευση μεταξύ ΒόρειοΝοτίου Κέρκυρας για να βγάλουν δυό συμβούλους Κερκύρας, δείχνει το συνολικό τουρλουμπούκι και μπαλαμούτι διαδικασιών που επικρατεί στην κιτσαδόρικα στημένη διοικητική αυτή περιφέρεια Ιονίου.
Σαν και στην Λευκάδα απουσιάζει τι μυαλό να το καταλάβουν και να κινήσουν τις διαδικασίες απεγκλωβισμού απ αυτό το χάλι που εκπροσωπεί το περιφερειακό κακοήθες και κοινωνικά και οργανωτικά συτοαπαξιωμένο και προβληματικό μόρφωμα Ιονίου -δηλαδή Κερκυραικής περιφέρειας.
Η αναγκαία και επιβαλλόμενη άμεσα μάλιστα αποχώρηση της Λευκάδος θα λειτουργήσει θετικά για Κεφαλονιά Ιθάκη Ζάκυνθπ μια.το συνδετικό σκαλί του είναι χωροταξικά η Λευκάδα θα εκλείψει .Και η Κεφαλονιά Ιθάκη και η Ζάκυνθος θα αυτοαποχωρήσουν σπ το προβληματικό περιφερειακό χάλι της Ιονίου περιφέρειας.
Και σιγά την οντότητα και ποιότητα που προσδίδει η Κέρκυρα ώς μεγαλύτερο νησλι πληθυσμιακά στα άλλα νησιά!!
Μια προβληματική πόλη η Κέρκυρα ασυντήρητη μουχλιασμένη σκοτεινή και
υγρή, μυρίζει από υπονόμους( εξ ού και η κουλτούρα της υπονόμευσης ) και νησί χωρίς δρόμους ουσιαστικά ιδιαίτερα σε σχέση με το πλήρες και πλατύ οδικό δίκτυο της Λευκάδος ,
Μόνο ζημία μεγάλη έχει ο νομός Λευκάδος πσραμένοντας στην Περιφέρεια της Κερκύρας ( αυτό ισχύει) και πρέπει σύντομα να σποχωρήσει απ το ιντριγκαδόρικο αυτό διοικητικό περιφερειακό ανυπόληπτο αυτοαπαξιωμένο προβληματικό κίτς κοινωνικό και σχήμα περιφερειακής ένταξης. Και να δεί τους περιφερειακούς γεωγραφικά γειτόνους και την κοινωνική παραγωγική γειτνίαση.
Η Ιόνια περιφέρεια δεν υπάρχει χωρίς ον συνδετικό κρίκο που αποτελεί η Λευκάδα ώς πρόσβαση ξηράς για την σναφορά σε όλη την Περιφέρεια.
Ξεκομένα νησιά δύσκολης προβληματικής πρόσβασης -πλήν Ζακύνθου κάπως- μαξρυά απ το διοικητικό κέντρο ( ακόμα και οι Κερκυραίοι της άλλης Ελλάδος προβληματίζονται να φτάσουν στην Κέρκυρα ιδιαίτερα).
Τα Ιόνια νησιά υπάρχουν ώς αναφορά τρέχουσα γυατί υπάρχει η προσβάσιμη Λευκάδα.Ειδ άλλως λίγοι επιθυμούν να τα επισκεφθούν λόγω ταλαιπωρίας μετακίνησης και εγκλεισμού νησιωτικού με όχι τακτές και εύκολες αλλά κυκλαδονήσια συγκοινωνίες.
Η ζημία για την Λευκάδα όσο παραμένει στην Ιόνια περιφέρεια θα μεγαλώνει καθημερινά.
Ή Λευκάδα δεν έχει ούτε παρών ουτε μέλλον μέσα στην Ιόνια ( Κερκυραική κύρια) περιφερειακή ίντριγκα. Πιυ και αναγκαστικκά ή Κεφαλονιά και η Ζάκυνθος πάνε να αυτοπερισωθούν και γίνονται συμμέτοχοι γλάστρες της Κερκυραικής πατρωνίας.
Και θα είναι-και είναι- τεράστια η ζημία για την Λευκάδα σωρρεύτηκα αν παραμείνει ώς μέλος αυτής της προβληματικότητας περιφερειακά.
Η θέση της είναι στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος πρώτιστα και Ηπείρου ακόμη ώς 2η επιλογή.
Και το κοινωνικό διοικητικό νταρανέρι στην Λευκάδα , δεν αναγνωρίζει χρόνια την αναγκαιόητα και εφικτότητα της προόδου και ευημερίας δια της αναπτυξιακής γεωγραφικής στρατηγικά γειτνιάσεως με την Χέρσο Ελλάδα ??
Η σχέση Λευκάδος και περιφέρειας Ιονίων Νήσων είναι εξ αρχής προβληματική.
Είναι διατυπωμένο στις αρχικές κατανομές νομών σε περιφέρειες από το 1994 που άρχισε ο θεσμός των περιφερειών.Και η προβληματικότητα αυτή έδωσε τα αοοτελεσματά της-σκουπίδια- για την Λευκάδα και σκουπιδικό.
Και τουριστικά η Λευκάδα έχει άλλα κριτήρια συγκρότησης του τουρισμού απ ότι η Κέρκυρα η Κεφαλονιά και η Ζάκυνθος και Ιθάκη Παξοί. Και αυτλο αποτελεί το βασικό στοιχείο της απουσίσς περιφερειακής συνεκτικότητας στην Ιόνιο περιφέρεια.
Εφ όσο υπάρχει και η διοικητική οργανωτική οληθυσμιακά ίντριγκα και καντρίλια ώς λειτουργικότητα στην λήψη αποφάδεων μέσα στην περιφέρεια, ο δρόμοςτης εξόδου της Λευκάδος απ την Ιόνια περιφέρεια είναι μονόδρομος νομοτελειακά .
Ειδ άλλως παραμένοντας η Λευκσδα μέσα σε αυτό το σχήμα ,ουσιαστικά ενισχύει την κύρωση κσι παγίωση του ιντριγκαδόρικου στοιχείου στην συγκρότηση των συτοδιοικητικοτήτων εν Ελλάδι.Απεμπολώντας -και η Λευκάδα-όχι μόνο την αναπτυξιακότητα αλλά και την ελπίδα τροποποίησης της όποιας υπάρχουσας εν Λευκάδι δυναμικής της ανάπυυξης. Και αυτό είναι κρίσιμο για την αναβάθμιση πρός την ποιοτικότερη κστεύθυνση του τουρισμού στην Λευκάδα, που είναι ανάγκη να γίνει.
Στο Ιόνιο σχήμα η Λευκάδα εκλαμβάνεται ώς ο φτωχός τουριστικά και εύκολος συγγενής, λόγω της φήμης της Ευρωπαικής δήθεν Κέρκυρας, και της αναφοράς στην ποιό ποιοτικότερη υποδομή της Ζακύνθου και του μεγέθους της Κεφαλλονιάς. Αλλά το κυριότερο είναι η σκοπιμότητα της προαγωγής του δήθεν Ευρωπαικού στοιχείου της Κερκύρας και του τουρισμού της ώς ποιοτικότερου. Πράγμα Βέβαια που δεν έχει βάση μια και η Κέρκυρα δεν έχει δρόμους και έχει και προβληματικές παραλίες σχετικά με το μεγεθός.
Η ύπαρξη ονομαστικού αεροδρομίου σε κάθε νησί Κέρκυρα Ζάκυνθος Κεφαλονιά λειτουργεί στην αθέλητη ποιοτικοποίηση του τουρισμού στο νησί , ενώ για την Λευκάδα το αεροδρόμιο Ακτίου μοιάζει-δεν είναι- να κινητοποιεί χαρακτηριστικά δυσκολίας αεροπορικής τουριστικής προσβασιμότητας.
Αυτό το ξέρουν και το χρησιμοποιούν ανταγωνιστικά οι ιντριγκαδόρικες ανταγωνιστικές με την Λευκάδα των λοιπών Ιονίων Νήσων , αφήνοντσς την Λευκάδα ώς φτωχό συγγενή οδικής πρόσβασης στο διεθνικό χώρο της εμπλοκής με ποιοτικότερο τουρισμό.
Και αυτό το έχουν ζήσει και Λευκάδιοι πολιτικοί παράγοντες.
Αφήνει δε η λοιπλη Ιόνια πραπαγάνδα να εννοηθεί οτι η γειτιαση της Λευκάδος με την ξηρομερήτικη παραγωγική κτηνοτροφικά και όχι τόσο τουριστικά διαφημισμένη Αιτωλοακαρνανία , αποοτρέπει απ την Λευκάδα το κοσμοπολίτικο Δυτικό του Ιονίου κοινωνικό κλίμα αναφοράς έναντι της Ευρωπαικής Κέρκυρας και της πιότερο Παλαιότερα Αγγλοκρατούμενης και μεγαλύτερης Ζακύνθου.
Ακόμη και το λιλιπούτειο χωρίς υποδομές σκέτο κίτς σε επίπεδο επικίνδυνης ώς μαρίνα κατάπλου Φισκάρδο, προτείνεται σκόπιμα ώς γκλαμουριστικό παρά η εξαίσια ασφαλής μαρλινα της Λευκάδος ( απ τις 3 καλύτερες στην Ευρώπη).Μόνο και μόνο για να αποσυνδεθεί η Λευκάδα απ τα δίκτυα υψηλότερου τουρισμού.
Η δημιουργία της παράκαμψης της Ιόνιας οδού πρός Λευκάδα θα πρέπει να προσανατολίσει για τα μόνιμα πλέον την Λευκάδα πρός την περιφερειακή ενότητα με την οποία την συνδέει η Ιόνια και η παράκαμψη της, οδός.
Σε τουριστικό γραφείο χώρας της Βόρειας Ευρώπης ,σε περιοχή και πόλη υψηλών εισοδημάτων, η νήσος διακοπών για την Ελλάδα ζητιέται και προτείνεται βάσει του ονομαστικού αεροδρομίου της Νήσου.
Και η Λευκάδα απουσίαζε ώς ονοματοθεσία στην κουλτούρα των δυνάμει τουριστών κατοίκων της εισοδηματικά ανεπτυηγμενης αυτής Ευρωπαικής περιοχής.
Το συμβάν ελιναι πραγματικό .
Η Λευκάδα εξυπηρετεί πιότερα τα αλλα νησιά των Ιονίων παραμένοντας στην Ιόνιο περιφέρεια, παρά την ίδια την Νήσο Λευκάδα. Και για τούτο οι πληθυσμιακές αναφορές στην μέτρηση της διοικητικής συγκρότησης , ώστε να αποφεύγεται η διεκδικητική της Λευκάδος αναγκαία και θεμιτή δυναμική.
Όσο η Λευκάδα μένει στην περιφέρεια Ιονίων και υπό την κύρια Κερκυραική βαρωνία και πονηρία, υποβαθμίζεται η ίδια η Λευκάδα.
Το 2007 το καλοκαίρι στην Κέρκυρα, ο καφές ο Ελληνικός στο Λιστον κόστιζε 4,00 ευρώ σε έναν ψεττογκλαμουρισστικό σκοτεινό καφενέ τρύπα.
Τα σκουπίδια 18:00 ώρα ήταν χύμα ρίπια μπροστά στο Λιστόν.
Το parking κυλιόμενο στην πλατεία ( Σπιανάδα) προβληματικό μέχρι εκνευριστικό .
Δρόμος για την Παλαιοκαστρίτσα συγκρινόμενος με τον δρόμο Μοναστηράκι Κρωπή Θύρειο( Άγιος Βασίλειος) ,σκαμένος με τρύπες στος παρυφές της Πόλης της Κέρκυρας, Λιτανεία πρόχειρα στημένη βεβιασμένη και μουσικά και ενδυματολογικά οι φιλαρμονικές , παραλία μπροστά στο Κάστρο το πλαστικό μπουκάλι και η σακούλα μέσα στο νερό και στην άμμο πήγαινε παπόρι. Υποφερτά καλύτερα ήταν τα μπάνια του Αλέκου έστω και χωρίς άμμο παραλία.Η μυρωδιά απ τους υπονόμους δεν σε άφηνε να σταθείς σε καρέκλες σε στοές των καντουνιών. Η κίνηση με το υπεραστικό λεωφορείο να περνά μέσα απ την οδό αψίδα ( βόλτο) των παλατιών ,και να τρίζει όλη η μαρμάρινη αψίδα. Η παραλία στην Παλαιοκαστριτσα φοβώδης ώς τοπίο και κρύα χειρότερα από τα νερά της Μάγχης και δή κατακαλόκαιρο, αεροδρόμιο προβληματικό , η θάλασσα πανβρώμικη στον διάδρομο για την εκκλησία Βλαχέρνα στο πολυφωτογραφημένο τοπίο στο Ποντικονήσι , θόρυβος, προβληματική κίνηση στην Λαική αγορά , γεμάτος παρκαρισμένα αυτοκίνητα ο δρόμος στην Γαρίτσα, Γκρεμισμένο ερειπωμένο ένα κτίσμα με ενσωματωμένη την εκκλησιά της Αγίας Αικατερίνης και δή σε κύριο σημείο της πόλης, ξενοδοχείο πανάκριβο 160 ευρώ την βραδυά, ασβέστης πουθενά στα μικροτερα ανήλιαγα σκοτεινά σάπια απ την υγραια εγκαταλελειμένα καντούνια, χορταριασμένο πνιγμένο στα αγριοχόρταρα ανάμεσα στις πέτρες ένα πέτρινο τριγωνικό πλάτωμα ες την πόλη ώς πλατεία ονόματι….., δέντρα μπροστά στο Λιστόν ζούγκλα ακλάδευτα και απεριποίητα, και η Σοιανσδα η μεγάλη πλατεία -πάρκο θεοσκότεινη τα βράδυα.
Κάτι τύποι και τύπισες μσθουσάλες της καθισιάς όλο φιλαυτία και γηγενή ναρκισσισμό καθότανε με τις ώρες στα καφέ του Λιστόν κσι μιλάγανε με την τοπική εμφανή έκφραση , και πρόχειρες γκαρσονοειδείς καταστάσεις στους του Λιστον Καφενέδες.
Για φαγητό κάπου έξω λίγο απ την πόλη στο τέλος της Γαρίτσας – κάπου κοντά στο οικημα δωρεά Φλαγγίνη – μπορέσαμε να βρούμε φαγητό της ώρας αλλά και τοπική κουζίνα με ηρεμία και προσεγμένο. Και εκεί στην ρηχή παραλία μες το δρόμο μπροστά στο ίδρυμα δροσιζόσουν πρόχειρα στην θάκασσα.
Για να ανέβεις στον Παντοκράτορα και τα χωριά ( Περίθια κλπ) καλύτεραο δρόμος ήταν προβληματικός και χειρότερος απ τον δρόμο Άγιο Δονάτο -Σταυρωτά- Πύργος ραντάρ στην Λευκάδα.