Θεόδωρος Γαλιατσάτος στον Prisma 91,6: “Για τον λιμένα Βασιλικής η Περιφερειακή Αρχή ταυτίστηκε με όσους θέλουν να καθυστερήσει το έργο. Η γνωμοδότηση  του ελεγκτικού συνεδρίου της Λευκάδας,  μας βάζει σε μεγάλες σκέψεις”


Ο πρώην περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, επικεφαλής της ΑΝΑΣΑ Θεόδωρος Γαλιατσάτος μίλησε στο απογευματινό μαγκαζίνο του Prisma 91,6.

Αναφερόμενος στο ότι η Λευκάδα μένει εκτός από το διοικητικό συμβούλιο του διαβαθμιδικού ΦΟΣΔΑ Ιονίων Νήσων, έκανε  λόγο για ένα φορέα που καλείται να αντιμετωπίσει το θέμα των στερεών αποβλήτων στο σύνολό του και η Λευκάδα είναι μία από τις τέσσερις μεγάλες περιφερειακές ενότητες, η οποία αντιμετωπίζει το ιδιαίτερο πρόβλημα της διαχείρισης, με μία συγκεκριμένη διαδικασία που είχε επιλέγει τα τελευταία χρόνια που σχετίζεται με την Βόνιτσα και μάλιστα είχε γίνει ιδιαίτερη αναφορά στην συζήτηση στη βουλή για το τι θα γίνει με τη Λευκάδα και πώς θα λυθούν τα προβλήματα με το νέο φορέα.

“Το λέω αυτό γιατί η απαίτηση της Λευκάδας να συμμετέχει πρέπει να θεωρηθεί ως μία φυσιολογική αντίδραση που θα έπρεπε με έναν τρόπο να έχει προσδιοριστεί εκ των προτέρων, ότι δεν μπορεί να μην συμμετέχει σε αυτό το διοικητικό συμβούλιο. Είναι γεγονός ότι αυτός ο φορέας είναι προβληματικός γενικότερα και όχι μόνο στο αν συμμετέχει ένα νησί ή όχι,  που κι αυτό με κάποιο τρόπο θα έπρεπε να έχει εξασφαλιστεί. Όλα δείχνουν ότι με κάποιο τρόπο η δουλειά έγινε στο πόδι για το πώς θα συγκροτηθεί, για τα πρώτα βήματα και μου κάνει εντύπωση ότι η περιφερειάρχης στο πρώτο της βήμα σε αυτή τη διαδικασία δεν είχε εξουσιοδότηση για τις μετοχές περιφέρειας.

Δηλαδή πήγε σε μία γενική συνέλευση χωρίς να έχει πάρει από το περιφερειακό συμβούλιο την εξουσιοδότηση στο πρόσωπό της ότι εκπροσωπεί τις μετοχές της περιφέρειας, Πώς συγκάλεσε αυτή τη διαδικασία; Υπάρχουν ευρύτερα θέματα νομιμότητας των διαδικασιών που έχουν να κάνουν με το πως στήθηκε στα γρήγορα αυτή η υπόθεση και φυσικά αναρωτιέται κανείς τι είναι αυτό που πίεσε τους κυβερνητικούς παράγοντες να προχωρήσουν σε αυτές τις διαδικασίες.

Έχουμε μιλήσει ξανά για αυτά τα θέματα η γνώμη μου είναι ότι η αφαίρεση αρμοδιοτήτων από την αυτοδιοίκηση του πρώτου βαθμού δεν ήταν η καλύτερη επιλογή για να λυθούν τα προβλήματα σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα κι αν σκεφτούμε ότι μπροστά μας υπάρχουν και άλλα ζητήματα αναφορικά με την κοινή τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί και είναι ένα μεγάλο ζήτημα για το τι θα εφαρμοστεί σε κάθε περιοχή για τους πολίτες κυρίως, έχοντας υπόψιν τις δυσκολίες που υπάρχουν στην Κέρκυρα και στη Ζάκυνθο, αντιλαμβάνεστε το πρόβλημα γίνεται ακόμα πιο σύνθετο και θέλει την προσοχή όλων μας.

ΛΙΜΑΝΙ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ

Αναφορικά με το λιμάνι της Βασιλικής και την ανακοίνωση της παράταξής του ότι οικονομικά συμφέροντα αντιστέκονται στην κατασκευή του προβλήτα επιβατικών,  και στην απάντηση της περιφερειάρχη κυρίας Κράτσα, ότι μέσα σε ένα πλαίσιο δυσλειτουργικό η περιφέρεια κινήθηκε στα πλαίσια της απόφασης του ελεγκτικού συνεδρίου και δεν ασκήθηκε προσφυγή, γιατί ήθελαν όλα ακόμα και με μία καθυστέρηση να γίνουν σωστά, με διαφάνεια και χωρίς νομικές περίπλοκες έδωσε την απάντηση του.

“Θα πρέπει να μελετήσει κανείς πώς λειτουργεί η περιοχή και ποιοι ενδιαφέρονται για την αποκλειστική χρήση του χώρου  της Βασιλικής, δηλαδή ποιοι είναι αυτοί που ενδιαφέρονται ενδεχομένως να μην κυκλοφορούν τα επιβατικά πλοία, τα οποία ενδεχομένως το καλοκαίρι να είναι 3 ή 4 και πολλές ώρες της ημέρας δεσμεύουν ένα πολύ μεγάλο μέρος αυτού του συγκεκριμένου θαλάσσιου χώρου.

Η αλήθεια είναι ότι εμείς σαν Περιφερειακή αρχή συναντήσαμε κάθε είδους τεράστιες δυσκολίες, σε μία διαδικασία που θεωρούσαμε δεδομένη και απλή, στα πλαίσια του μεγάλου έργου του Αγκυροβολίου να κατασκευάσουμε έναν προβλήτα ο οποίος θα έβγαζε τα αυτοκίνητα έξω από την οικονομική δραστηριότητα, καθώς τα αυτοκίνητα πέρναγαν μέσα από τα τραπέζια για να βγουν από το χωριό και να δώσουμε τη συνέχεια στη σύνδεση της Λευκάδας με την Κεφαλονιά, ως μία βασική διάσταση της συνοχής της περιφέρειας, της οικονομικής δραστηριότητας και του τουρισμού.

Δεν πρέπει να ξεφεύγει σε κανέναν ότι το λιμάνι της Βασιλικής, όπως του Φισκάρδου και της Σάμης είναι λιμάνια συνοχής και αναφέρονται στο χωροταξικό πλαίσιο Ιονίων νήσων και επομένως η συγκοινωνιακή σύνδεση μεταξύ τους είναι εκ των ουκ άνευ, δηλαδή θα ήταν πολύ περίεργο να μην καταφέρουμε να λειτουργήσει αυτή η γραμμή με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Εμείς με συνέπεια και επιμονή εργαστήκαμε για αυτό τον λόγο, παρόλα αυτά συναντήσαμε τεράστιες δυσκολίες οι οποίες σε ένα βαθμό είχαν και την ανοχή, καθώς δημιουργούσαν προσχώματα και τοπικοί παράγοντες της περιοχής τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο αυτά ξεπεράστηκαν παρά το γεγονός ότι έγινε μεγάλη προσπάθεια και σε επίπεδο συνεννοήσεως με τη Λευκάδα, αλλά και με το Υπουργείο τουρισμού, το Υπουργείο που έδινε της χωροθετήσεις κ.ο.κ.

Φτάσαμε λοιπόν στο σημείο να προκηρύξουμε το έργο για τον προβλήτα,  να έχουμε εξασφαλίσει την χρηματοδότηση,  να έχουμε τον ανάδοχο ο οποίος προέκυψε  το Νοέμβριο του 2019  και να περιμένουμε να ξεκινήσει το έργο γρήγορα γιατί πρόκειται για ένα τεχνικά εύκολο έργο  και αυτή την περίοδο που περνάμε να είναι έτοιμος  και ενδεχομένως να μπορεί να εξυπηρετήσει την τουριστική περίοδο, άσχετα αν ο covid-19  δημιούργησε αυτές τις δυσλειτουργίες στον τουρισμό.

 Εκεί ακριβώς εμφανίστηκε το νέο πρόβλημα,  το οποίο εμείς ως παράταξη χωρίς να υπερβάλλουμε,  χαρακτηρίσαμε ως μία αστεία  γνωμάτευση  του προσώπου του ελεγκτικού συνεδρίου της Λευκάδας,  το οποίο μας είπε ότι επειδή καθυστέρησε ο δήμος να περάσει από το συμβούλιο μία προγραμματική σύμβαση  αύξησης του ποσού της προγραμματικής,  για το οποίο όμως ο Δήμος Λευκάδας  ούτε χρήματα έβαζε,  ούτε προφανώς θα είχε καμία αντίρρηση σε αυτό,  καθώς είχε συμφωνήσει στο πρώτο ποσό ύψους 420 χιλιάδων ευρώ,  η περιφέρεια που έβαζε τα χρήματα  και έτρεχε το έργο είχε περάσει την προγραμματική σύμβαση,  έδειχνε πολύ καλά ότι αυτό το έργο δεν μπορούσε για κανέναν λόγο να αναβληθεί,  καθώς δεν υπήρχε πρόβλημα νομιμότητας.

 Παρόλα αυτά υπήρξε αυτή η γνωμάτευση την οποία αντί η  Περιφερειακή αρχή  να επιχειρήσει να την αντιμετωπίσει με μία γρήγορη διαδικασία, με μια  ένσταση στο ανώτερο κλιμάκιο  και να έρθουμε στη σύμβαση με τον ανάδοχο για να εκτελεστεί άμεσα το έργο,  επέλεξε μία άλλη διαδικασία,  όπως την ακύρωση και επαναδημοπράτηση του έργου  η οποία είναι χρονοβόρα.

Γνωμοδότηση του ελεγκτικού συνεδρίου  της Κέρκυρας για το ίδιο θέμα,   είπε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι κακώς  δεν προχώρησε στην υπογραφή της σύμβασης,  καθώς η δική μου απλή άποψη ενός εκπροσώπου της παράταξης και του περιφερειακού συμβουλίου  ήταν και άποψη του ελεγκτικού συνεδρίου της Κέρκυρας.

Η επιλογή που ακολούθησε η περιφερειακή αρχή είναι λάθος   και δεν ταυτίζεται με τον ισχυρισμό τους ότι ήθελαν γρήγορα να γίνει το έργο.  Η δική μας άποψη είναι ότι ταυτίστηκαν με τις επιλογές εκείνων που ήθελαν το έργο να καθυστερήσει,  γιατί πιστέψτε με πραγματικά αυτή η γνωμοδότηση  του ελεγκτικού συνεδρίου της Λευκάδας,  μας βάζει σε μεγάλες σκέψεις χωρίς να θέλω να υπονοήσω τίποτα περισσότερο.

  Εμείς όταν λέμε στην ανακοίνωση ότι δεν θα την έγραφε  ούτε μαθητής Γυμνασίου του εννοούμε,  απλά γράφτηκε για να εμποδίσει  την υπογραφή της σύμβασης  και αυτό μπορεί να το απαντήσει ο ίδιος ο οποίος συνέγραψε καθώς μαθαίνω ότι είναι και πολιτικό πρόσωπο ταυτόχρονα,  επομένως κρατήσετε όλα αυτά μπορούν να χρειαστούν και στο μέλλον.

Σημασία έχει ότι εμείς επιμένουμε πως η λύση είναι η προσφυγή κατά της απόφασης  του ελεγκτικού συνεδρίου,  καθώς έτσι θα είχαμε ξεμπερδέψει και θα προχωρούσαμε  και στην υπογραφή της σύμβασης.

Σχολιάζοντας την  αναφορά της κυρίας Κράτσα  ότι ο ίδιος  πριν μερικές εβδομάδες κατηγορούσε  την περιφέρεια ότι βιάστηκε να το δημοπρατήσει  την ίδια στιγμή  απευθύνεται στην περιφέρεια και ρωτάει αν όντως θέλουν το έργο,  απάντησε ότι το έργο δεν δημοπρατήθηκε από την κυρία Κράτσα.

“Προφανώς δεν έχει καταλάβει ότι της είπαν καθώς το Νοέμβριο είχαμε ανάδοχο,  η δημοπράτηση είχε γίνει από την περίοδο που η ίδια δεν ήταν περιφερειάρχης,  μάλλον δεν ξέρει τα πράγματα καλά.”

ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ

Αναφορικά με τα υδατοδρόμια   και την προσφυγή που έκανε η παράταξη του  ο ίδιος τοποθετήθηκε,  ενώ απάντησε και στην κριτική της κυρίας Κράτσα  από τη Λευκάδα  ότι ο ίδιος βάζει εμπόδια στα μεγάλα έργα  που θέλουν  να γίνουν στην Περιφέρεια.

 “Η κυρία Κράτσα αμύνεται καθώς πρέπει να υπερασπιστεί μία πολιτική που ακολουθεί  και προσπαθεί να βάλει τα πράγματα  με τα πόδια ψηλά και το κεφάλι κάτω  για να ταιριάξουν στην πολιτική της,  όμως υπάρχει η αλήθεια,  υπάρχει η ζωή δίπλα που μπορεί  κάποια στιγμή να αποδεικνύει τι μπορεί να συμβεί.

Εμείς στα υδατοδρόμια  μπορεί να είχαμε προβλήματα τα προηγούμενα χρόνια,  που είχαν να κάνουν με το πώς συντονίστηκαν τα λιμενικά ταμεία με την περιφέρεια,  γιατί σας θυμίζω ότι εμείς ακολουθήσαμε   την πρακτική που έλεγε ότι ως περιφέρεια εμείς  ερχόμαστε στα λιμενικά ταμεία,  τα οποία ούτε την τεχνική κατάρτιση είχαν ούτε τη χρηματοδότηση για να δημιουργήσουν τα υδατοδρόμια,  όποτε έρχεται η περιφέρεια  βάζουμε και τις υπηρεσίες μας για να κάνουμε  τις μελέτες και τις διαγωνιστικές διαδικασίες,  καθώς και τα χρήματα για να κάνουμε την προμήθεια και να τα στήσουμε.

Αυτό είχε αποτέλεσμα παρά τις καθυστερήσεις των λιμενικών ταμείων,  μέχρι να πάρουν τις σωστές αποφάσεις,  να κάνουν τις σωστές προγραμματικές συμφωνίες οι οποίες εγκρίνονται από δύο πλευρές  και από την Αποκεντρωμένη και από το υπουργείο  και καταλαβαίνετε ότι κάθε φορά που ένα λιμενικό ταμείο ή η περιφέρεια λάμβανε  που μπορεί να έβρισκε  μικρά ή μεγάλα λάθη στη σύνταξη των προγραμματικών συμβάσεων και ξανά για πίσω,  για αυτό και είχαμε χρονικές καθυστερήσεις.

Η ουσία είναι ότι με ελάχιστα χρήματα από άποψη  σύνταξης μελετών  που δεν ξεπερνούσαν τα 20.000 ευρώ  για τη Λευκάδα  και το Μεγανήσι,  φτάσαμε να έχουμε έτοιμο το φάκελο και την μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων  που να έχει κατατεθεί στην Αποκεντρωμένη της Κέρκυρας και να περιμένουμε  την έγκριση της Μελέτης για να προχωρήσουμε αμέσως μετά στην προμήθεια των απαραίτητων υλικών για να τα στήσουμε.

Έρχεται λοιπόν η κυρία Κράτσα  και από τον Ιούλιο που υπάρχει ένα έγγραφο της αποκεντρωμένης προς το  λιμενικό ταμείο της Λευκάδας  επισημαίνοντας κάποιες ελλείψεις στους φακέλους,  αντί να βρει τους μελετητές του έργου,  με τους οποίους εμείς είχαμε σύμβαση,  ήταν ανάδοχοι μας και συνεργαζόμασταν  ως περιφέρεια  και να του ζητήσει να συμπληρώσει  τους φακέλους,  αντί να κάνει αυτό  και να είναι σε θέση  τώρα που συζητάμε να έχει προμηθευτεί και το απαραίτητο υλικό για την εγκατάσταση των υδατοδρομίων,  έστησε όλη αυτή την ιστορία σε συνεργασία  με την ΔΕΠΑΝ  νομικό πρόσωπο  ιδιωτικού δικαίου  αμφισβητούμενης υφής  και σε συνεργασία  με τον κύριο Άδωνι Γεωργιάδη  και το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας ήταν η μία προγραμματική σύμβαση  την οποία έφερε στο συμβούλιο,  έβγαζε την δουλειά από την περιφέρεια  και την έδινε σε αυτή την εταιρεία, λειτουργώντας ως μεσίτης.

Η κυρία Κράτσα έφερε την προγραμματική σύμβαση με το νέο μοντέλο  και ταυτόχρονα αύξησε τα κοστολόγια  Και από 720.000 που ήταν το σύνολο που είχαμε προγραμματίσει και για την προμήθεια   των υλικών και για τις μελέτες το πήγε στα  3 εκατομμύρια πεντήντα χιλιάδες ευρώ.

 Δεν απάντησαν ποτέ στο ερώτημα για ποιο λόγο βάζουμε πάλι  θέματα μελετών και φακέλων  όταν αυτά βρίσκονται  στην Αποκεντρωμένη και έχουν πληρωθεί,  μπορείτε να ρωτήσετε τις υπηρεσίες στη Λευκάδα  να σας το επιβεβαιώσουν.

 Για ποιο λόγο λοιπόν βάζουν αυτά τα υπέρογκα  πόσα;  Σε αυτό το ερώτημα  δεν πήραμε απάντηση  και προχωρήσαμε σε αυτή τη διαδικασία.

  Στην επισήμανση  της περιφερειάρχη ότι το ποσό αυτό  των 720 χιλιάδων ευρώ  ήταν χωρίς ΦΠΑ,  χωρίς τα υδραυλικά,  χωρίς άδειες και είναι απαράδεκτο να συγκρίνονται οι ίδιες προτάσεις,  καθώς η πρώτη είναι τιμολογημένη  βάση το νόμο και με όλες τις προδιαγραφές  των δημοσίων έργων,  απάντησε ότι ένας περιφερειάρχης φτάνει  να προσβάλλει τις υπηρεσίες της για να δικαιολογηθεί.

 Η προηγούμενη κοστολόγηση  έγινε από τις υπηρεσίες της περιφέρειας,  ενώ αυτό που φέρνει η κυρία Κράτσα δεν γίνεται από τις υπηρεσίες περιφέρειας  και να την ρωτήσετε ποια υπηρεσία της περιφέρειας έκανε αυτόν τον προϋπολογισμό  που ισχυρίζεται ότι είναι με το νόμο 4412;

 Καμία υπηρεσία ήρθε έτποιμο από την υπηρεσία  που λέγεται ΔΕΠΑΝ,  δηλαδή έβαλε έναν φορέα  που γνωρίζουμε και έχουμε άποψη για αυτόν να φτιάξει ένα προϋπολογισμό  τον αποδέχτηκε η περιφέρεια ότι είναι σωστός,  αγνόησε  τις υπηρεσίες της που είχαν κάνει μία διαδικασία από πριν,  της προσβάλει λέγοντας ότι δεν μπορούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους  γιατί δεν βάζουν αυτά που έπρεπε  και έφτασε στο σημείο  να δικαιολογεί ότι ένας οικίσκος 40 τετραγωνικών μέτρων  θα κοστίσει 100.000 ευρώ.  Για όλα αυτά τους ρωτούσαμε  και έβρισκαν διάφορα ευφυολογήματα   ότι το κτίριο το οποίο έφτιαχνε η Περιφερειακή αρχή Γαλιατσάτου ήταν από σίδερο,  ενώ το δικό μας είναι από αλουμίνιο  και διάφορες δικαιολογίες  στις οποίες αν μπούμε γινόμαστε καταγέλαστοι.

 Η ουσία είναι ότι επιχείρησαν με αυτό τον τρόπο  να στήσουν μία ιστορία η οποία εκτόξευσε το κόστος  τρεισήμισι φορές επάνω  από όσο είχαν υπολογίσει οι υπηρεσίες της περιφέρειας  και αυτή την ιστορία να την δώσουν σε μία εταιρεία  η οποία δεν είχε το δικαίωμα να αναλάβει αυτές τις διαδικασίες,  καθώς με την προσφυγή που κάναμε  και την απόφαση την οποία γνωρίζω ανεπισήμως  και από ότι πληροφορίες έχουμε η επιτροπή  δέχτηκε την προσφυγή  ως προς τα σημεία ότι η εταιρεία  δεν μπορεί να είναι αναθέτουσα αρχή,  δεν είναι γραμμένη στο μητρώο  φορέων γενικής Κυβέρνησης  και δεν μπορεί να εκπροσωπήσει τα λιμενικά ταμεία και τις τεχνικές τους υπηρεσίες,  ενώ μέσα σε αυτή τη σύμβαση δεν υπήρχαν πουθενά ποινικές ρήτρες  σε αυτή την ιστορία.  Αντιλαμβάνεστε ότι μία εταιρεία που με την υπογραφή της θα έπαιρνε ένα εκατομμύριο ευρώ  στο χέρι δεν υπήρχαν μέσα  ποινικές ρήτρες κάτι που αναφέρεται σε όλους τους νομούς.

Απαντώντας στην αναφορά της κυρίας Κράτσα  η οποία στην συνέντευξη τύπου στη Λευκάδα είπε ότι ο ίδιος ενώ δεν δέχεται από την αναπτυξιακή αυτή εταιρεία,  έχει κάνει ωστόσο έργο ως περιφερειάρχης στους Παξούς,  απάντησε ότι  δεν πρόκειται περί αυτού,  αλλά ήταν δύο έργα τα οποία είχε  προτείνει ο δήμος Παξών  στο ΕΣΠΑ για τα οποία εισηγήθηκε  η διαχειριστική αρχή της περιφέρειας.

“Εγώ ως περιφερειάρχης  σε αυτή τη φάση δεν ψάχνω ποιος είναι ο συμβαλλόμενος με τον Δήμο Παξών  για να εκτελέσει το έργο,  γιατί αν ήξερα ή είχα  υπόψιν μου  ίσως και αυτό να έθετα σε αμφισβήτηση,  αν και πιθανόν εκεί να υπάρχουν δυνατότητες αυτής της λειτουργίας με τον Δήμο Παξών,  γιατί πιθανότατα ο δήμος Παξών ανήκει σε αυτό το δίκτυο που έχει φτιάξει η ΔΕΠΑΝ,  είναι άλλης υφής το πρόβλημα.

 Ακόμα όμως  και αν ο Γαλιατσάτος υπέγραψε κάτι κατά λάθος,  το δέχομαι,  όμως μου εισηγήθηκε η υπηρεσία μου την ένταξη ενός έργου,  εγώ δεν είμαι υποχρεωμένος να δω τις λεπτομέρειες  αυτό πρέπει να το δουν οι υπηρεσίες.

Για εμένα είναι ένα ζήτημα το πώς θα τοποθετηθεί η διαχειριστική αρχή απέναντι στα νέα αυτά δεδομένα,  όμως λέω ότι ακόμα κι αν υπεγράφη με τον τρόπο που σας λέω δεν σημαίνει  ότι όταν ήρθε μπροστά μας αυτού του είδους το πρόβλημα  και συγκεκριμένα η σύμβαση επειδή είχε υπογραφεί και στο παρελθόν με την ίδια εταιρεία  θα έπρεπε εμείς να  αδιαφορήσουμε.

  Απαντώντας και στην κριτική της κυρίας Κράτσα,  ότι ο ίδιος ως μηχανικός είναι αστείο να υποστηρίζει την μελέτη των επτακοσίων χιλιάδων ευρώ,  καθώς  πλέον το κατάλαβε   και η προσφυγή του έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν θέλει την ΔΕΠΑΝ  και απλά ονειρεύεται κάποιες άλλες εταιρείες και είναι δικαίωμά του,  λέγοντας ότι ακούει αυτή την δήλωση για πρώτη φορά.

Για την ενημέρωση των ακροατών  πρέπει να σας πω ότι η προσφυγή και πέντε σημεία.  Τα τρία ήταν αυτά που σας είπα λίγο πριν  και οι δύο τελευταίες ήταν  το γεγονός ότι έχουμε σε ισχύ οι προγραμματικές συμβάσεις  για τα ίδια αντικείμενα,  βάζουμε λοιπόν ένα ζήτημα καταχρηστικής αντιμετώπισης  του δημοσίου χρήματος  και στο πέμπτο σημείο  φέτα με το υπέρογκο κόστος.

 Απλώς η τριμελής επιτροπή που εξετάζει  θεώρησε ότι το θέμα του κόστους  δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει η ίδια  και δεν ασχολήθηκε με αυτό,  άρα λοιπόν η κυρία Κράτσα η οποία γνωρίζει το κείμενο της προσφυγής μου,  σας είπε ψέματα ότι εγώ δεν προσέφυγα και για το ζήτημα του κόστους.

 Αυτά τα λόγια που μου λέτε ότι ειπώθηκαν και ακούω πρώτη φορά  με εντυπωσιάζουν,   ότι εγώ προτιμούσα πιθανόν άλλες εταιρείες  και είναι ντροπή  να λέγονται γιατί στα πέντε χρόνια της θητείας μας δεν δώσαμε ποτέ δικαίωμα  συναλλαγής  οποιοδήποτε είδους με οποιαδήποτε εταιρεία,  κάναμε τα πάντα βάσει του νόμου  και με κριτήριο την υπεράσπιση  των τοπικών συμφερόντων και αυτό κάνουμε και τώρα.

Η αλήθεια είναι ότι επειδή τώρα θα προκύψει ένα ζήτημα με την απόρριψη της προγραμματικής  η επιχειρηματολογία που αρχίζει να επωάζεται στις γραμμές  της κυρίας Κράτσα και της περιφερειακής αρχής  είναι ότι ο Γαλιατσάτος και η ΑΝΑΣΑ  καθυστερούν το έργο των υδατοδρομίων.

Το έργο το καθυστερούν όμως υπερφίαλες πολιτικές,  καθώς εμείς  για όλα αυτά μιλήσαμε στο περιφερειακό συμβούλιο  και είπαμε ότι δεν μπορούν αυτές οι εταιρείες  και νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου να αντικαταστήσουν τις δημόσιες αρχές σε αυτού του είδους  τις συμφωνίες  και βάλαμε και το θέμα του κόστους.

 Δεν άκουσα κανέναν είχαν μία υπερφίαλη συμπεριφορά  επειδή θεωρούσαν ότι είχαν από πίσω την κυβέρνηση,  τον Γεωργιάδη ή τον οποιοδήποτε  και νόμιζαν ότι μπορούν να υπερβούν τα πάντα.

Δεν είμαστε εμείς αυτοί που δημιουργούν προβλήματα,  αλλά αυτοί που σεβόμαστε το δημόσιο χρήμα  και όλα να γίνονται με νόμιμο τρόπο  και θέλω να πω ότι έχουν ακόμα μία ευκαιρία να συνεχίσουν αυτό που τους είπαμε και τότε,  τις δουλειές όπως τις είχαμε αφήσει,  υπάρχει μελέτη και για τη Λευκάδα και για το Μεγανήσι,  αν θέλουν να προσθέσουν στο τέλος  στον εξοπλισμό  κάτι περισσότερο ή κάτι πιο ωραίο όπως το θέλουν αυτοί ας το κάνουν όμως  αυτό όμως είναι δεύτερο ζήτημα,  το πρώτο είναι να πάρουμε τις άδειες που και σε αυτό βρισκόμαστε στο 95%,  εκεί έμεινε η δουλειά του προηγούμενου Ιουλίου και δεν τη συνέχισαν,  άρα έχουν ευκαιρία να το κάνουν τώρα.

LefkadaToday.gr – Σημαντική Ενημέρωση:

Στο πλαίσιο της νέας πολιτικής του Facebook, πολλές από τις αναρτήσεις μας, είναι πιθανόν να μην σας εμφανίζονται στο news feed τόσο συχνά όσο παλιότερα. Προκειμένου να μην χάνετε καμία από τις αναρτήσεις μας, ακολουθήστε την παρακάτω απλή διαδικασία:
– Στη σελίδα του Lefkada Today στο Facebook, Επιλέξτε το κουμπί ‘Ακολουθείτε‘ και στη συνέχεια την επιλογή ‘Να Εμφανίζονται πρώτα

About Ομάδα Σύνταξης 26322 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

2 Comments

  1. Να φκιάξουν οι Κερκυρα’ι’κοί λιμάνι στους Οθωνούς.
    Να ρίξουν όλα τα λεφτά στους Οθωνούς ώς επίνειο σκάλα της Κερκυρα’ι’κής Κομητείας .
    Να φκιάξουν και λιμοκαθαρτήριο -όχι Λαζαρέτο γιατί τα Λαζαρέτα είναι κοντά μέσα στα λιμάνια- αλλά λιμοκαθαρτήριο που εννοείται μακρυά απ το έδαφος της κομητείας.Και όποιος θέλει να εισκεφτεί την Κερκυρα’ι’κή Κομητεία-Βαρωνία να λιμοκαθάρεται 15-20 μέρες.Όλο και κάπου θα βρεθεί ξερονησίδα στα Δυτικά της Κέρκυρας ανοιχτά μέσα στο Ιόνιο και στην Ελληνική θαλάσσια επικράτεια.
    Να δημιουργήσουν προυποθέσεις επίσκεψης στην Κομητεία ,εκτός και όσων πληρούν τα παρακάτω κριτήρια.
    Α)Την περιουσία π.χ πάνω από 10 εκατομμύρια Δολλάρια. Β) Την σναγνωρισιμότητα ώς celebrity των επισκεπτών με βάση τις εμφανίσης των στα διεθνή κοσμικά περιοδικά
    Γ) Ειδική ένδυση επίσκεψης και διαμονής με ρούχα -ποδήματα HERMES, Λα Κρουά, και Υβ Σαιν Λοράν και πάνω.
    Όλοι οι άλλοι πλην των Celebritys , νά καταλήγουν στο Λιμοκαθαρτήριο και να γίνεται πρόσθετη επιλογή απ τους λιμοκαθαρμένους για το ποιοί θα πατήσουν το έδαφος των Νησιών Κέρκυρα ,Βίδο , Μαθράκι, Οθωνοί και πάντα με εισητήριο εισόδου , το οποίο θα καταβάλουν οι επισκέπτες στην αποχώρηση με ανοιχτή τιμή εισόδου και τιμολόγηση ανάλογα τα όσα λοίπουν στην Κομητεία κάθε φορά. Και αν ο επισκέπτης δεν έχει να πληρώσει το εισητήριο , να του κατάσχουν κοσμήματα και ρολόγια οσο φτηνά και νάναι.
    Γιατί τι θα θέλουν οι κοινοί θνητοί -όχι celebritys- άνθρωποι?? Να πατούν το πόδι των σε έδαφος Κομητείας με ιστορία Αψβούργων αυτοκρατόρων της Αγίας Ρωμαικής Αυστροουγγαρίας Σίσυ Φραγκίσκου Ιωσήφ και Άγγλων Λόρδων Αρμοστών , και να μην πληρώνουν.??
    Γαστούρι Γαστούρια και Άγιος ο Θεός.

  2. Όλσ είναι πολιτική βούληση.
    Και το φα’ί’ που τρώει ο κάθε άνθρωπος κάθε μέρα και έστω και ο καφές ή το νερί που πίνει, ακομα και αν δεν τρώει τίποτα ή δεν πίνει , είναι πολιτική βούληση.
    Και το ένα φτυάρι τσιμέντο που ρίχνει κάποιος κάπου είναι πολιτική βούληση.
    Και το ενα και μόνο ένα αμύγδαλό που να πέφτει απ την αμυγδαλιά είναι πολιτική βούληση .
    Και το τζάμι απ το παράθυρο εος σπιτιού είναι πολιτική βούληση.
    Και ένα και μόνο ένα κουνούπι που πετάει ειναι πολιτική βούληση.
    Και το λάστιχο αυτοκινήτου που τρυπάει σε καρφί στο δρόμο είναι πολιτική βούληση.
    Και η αγριάδα οου φυτρώνει στην άκρη ενός χωραφιού είναι πολιτική βούληση.
    Μπορεί να μην είναι πολιτική βούληση το να μην γίνεται ο προβλήτας της Βασιλικής.
    Και η καμπάνα που χτυπάει στην εκκλησία είναι πολιτική βούληση.
    Και η βροχή που πέφτει είναι πολιτική βούληση.
    Και η θάλασσα και τα βουνά και ο κάμπος και το ένα χαλίκι στην αμμο είναι πολιτική βούληση.
    Και ο καρφοβέλονας και η τσακμακόπετρα είναι πολιτική βούληση.
    Και μία και μόνο ξυλόπρογκα των παλιών τσαγκάριδων είναι πολιτική βούληση.
    Και το ferry boat που δεν πιάνει σε προβλήτα είναι πολιτική βούληση.
    Και η φρεμενέλα σε φύλο παραθύρου είναι πολιτική βούληση.
    Και τα Γεράκια στο φαράγγι της Κλωσουριάς είναι πολιτική βούληση.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.