Θανάσης Περδικάρης στον Prisma 91,6: “Παρακαταθήκη της δημοτικής αρχής είναι τα έργα που έκανε για την Λευκάδα. Αυτή η πορεία έχει επηρεάσει θετικά τον τόπο.”

27 Μαρτίου | 17:48 μμ | 2019
Μοιραστείτε το:
Τελευταία ανανέωση: March 27, 2019 5:49 pm


Ροή Ειδήσεων

Συμπαραστάτης του Δημότη “Πήγε κουβά…. συγκεκριμένη υποψηφιότητα που ήλπιζε πως θα συνέχιζε την προσφορά στα κοινά”

Συζητήθηκε έντονα η χθεσινή μη εκλογή συμπαραστάτη του Δημότη στο Δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας αφού οι δυο ψηφοφορίες δεν κατάφεραν...

Η πιο δυνατή ομάδα στην ενημέρωση
Παναγιώτης Κουνιάκης
Μιχάλης Μίχος
Χρήστος Τσούτσης
Βασίλης Ιωάννου
Χρήστος Ανεμοζάλης
Χάρης Τσάντης

Comments 3

  1. Το βυζαντινό πάρθεν ο Ζαμπέλιος και η κοινωνική μεταφυσική says:

    Αγαπητέ κύριε το μίγμα του Ελληνοχριστιανισμού κσι της γενικευμένης αποκοτιάς -κάποιοιβτο δικαιολογούν ώς καταφυγή αλλά αλήθεια από τί?? ή μήπως απ την διάθεση και κριτικής σκέψης και της γενικευμένης αμηχανίας δράσης ανθρώπων- έχει πλέον πάρει την μορφή βυζαντινισμού ή καλύτερα του Βυζαντινού πάρθεν για να θυμηθούμε και τον διαφωτιστή πατριώτη σας Ζαμπέλιο.
    Και αυτόν τον βυζαντινισμό τον ενδύονται και πολιτικές δυνάμεις -σε λίγο η μοναστική τελετουργική θα αποτελεί και κριτήριο πολιτικής συμμετοχικότητας μαζί με τον βαθμό κοινωνικής αδρανειακότητας και μεταφυσικής ελέω του θεού διακυβερνησιμότητας του τόπου απ τα ηχητικά μεγαφωνικά σύνολα της εν Ελλαδικό χώρο ναο’υ’πάρξεως κσι ναοεφευρέσεως. Στο μεταξύ η κοινωνική λειτουργική θα προσδιορίζεται απ τις καθε λογής μεταφυσικές επιφωτήσεις και το εργασιακό ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό ημερολόγιο θα εξαρτάται από τις εκκλησιαστικό μοναστικό ξωκλησιακό εορτολόγιο πλέον την σειρά αναφοράς στα επί των δομων και μονοπατιών παλιά πέτρινα κονίσματα.
    Όλο αυτό θα αποτελεί την αποσχολησιμότητα ώς πολιτικό επιδιωκόμενο που θα αντικαταστήσει τον όρο εργασία ή δουλειά και διεκδίκηση μέχρι κοινωνική κατάκτηση της εργασίας κοινωνικά.
    Οι προβληματισμοί σας και οι απόψες σας σε τούτο το απολογητικό άρα αντιδογματικό και αντιηγεμονικό κείμενο σας, για την όποια το δυνατόν προσπσθειά σας ώς δημοτική αρχή , ώς προσπάθεια ανθρώπων αλλού θετική αλλού λιγότερη θετική ( αλλά προσπάθεια ) και που πρέπει να κριθεί ( μη αρνούμενος απολογητικά εδώ αυτή την κοινωνική κρίση) ,οι προβληματισμοί σας λοιπόν αυτοί είναι και είδος ξενωτικό και ξενωμένο απ την κοινωνία της μοναστικότελετουργικής μεταφυσικής που ενσκύπτει τελευταία υπόρρητα και κοινωνικά ανεπαίσθητα και στη νησο σας.
    Δεν θα αργήσει ο καιρός που θα ενσκύψει το κοινωνικό αιτημα των κοινωνικών διεκδικήσεων της μεταφυσικής καταφυγής για την κοινωνική οργάνωση και θέσμιση ολόκερων περιοχών και νομών της χώρας στην βάση της διαπερατότητσς της αγιοσύνης ολημερίς ώς κοινωνική απασχόληση.

  2. Μιά υποψηφιότητα για τον Δήμο Λευκάδος και η μετσφυσική says:

    Η νέα βσση που θα.θα δημιουργηθεί σύμφωνα με τις απόψεις του κομματικού της αντιπολίτευσης υποψήφιου, θα αποτελεί- από την 24:01 ώρα της προηγουμένης ( δηλαδή την 00:01 ώρα της επομένης ) των Δημοτικών εκλογών αν ποτέ ήθελε εκλεγεί-,θα αποτελεί την στην πολιτισμό κατάδειξη της δυνατότητας αναίτιας αλλαγής κατεύθυνσης. Ή αλλοιώς την καινοτομική θεώρηση και επίκληση ότι μπορεί να υπάρξουν και κοινωνικοί αυτοματισμοί ανεξάρτητοι απ την κάθε φορά βιωμένη πραγματική εμπειρικότητα.
    Κσι αυτά προέρχονται ώς μια νέα μοντέρνα μεταφυσική κοινωνικής οργάνωσης και εξέλιξης, απ το ιδεολογικό συντηρητικό οπλοστάσιο και τους εκπροσώπους του ( ώς υποψήφιοι δημοτικοί άρχοντες)!!
    Και μάλιστα από τον υποψήφιονπου διετέλεσε και εκπρόσωπος της Νήσου και αυτοκυριαρχείται απ την άποψη ότι όλα τα ώς τώρα μεγάλα έργα που φτάδανε ώς τώρα στην Νήσο έχουν υπογραφή του.Δηλαδή ζητάει να διαγράψει και να ακυρώσει όλα τα ώς τώρα μεγάλα έργα που ο ίδιος υπέγραψε!!
    Εδώ αρχίζει μια νέα ultra-μεταφυσική ιδεολογική θεώρηση και που φυίλοδοξεί να γίνει και διαχειριστική εφαρμοστική πρόταση!!

  3. Δημόσιο ιδιωτικό κσι ξεροκούκια ψήφων says:

    Στο θέμα των κλεισμένων δρόμων -ώς διεκδικούμενων οικοπέδων-είδατε καμμιά κομματική ή κοινωνική ή ιεραρχική στάση να διακινείται , με βάση την σχέση δημοσίων ωφελειών.που αναστέλλονται άμεσα και ιδιωτικών που τεκμαίρονται στον χρόνο ?
    Και εφ όσον το δικα’ι’κό δύστημα της τ χώρας δίνει το δικαίωμα προσφυγής για παραπέρα στην κάθε πρότερη δικαστική απόφαση, ποιό είναι το ζητούμενο μεταξύ αναφοράς δημόσιου και ιδιωτικού αγαθού.?
    Αυτή είναι η πολιτική άποψη του όλου θέματος, όταν στο συγκεκριμένο χώρο έχουν δαπανηθεί Δημόσιοι πόροι για την κοινή ωφέλεια και προέκυψαν υπεραξίες( απ αυτές τις δαπάνες δημοσιων πόρων)για την ιδιωτική προσπόρηση και ισόρροπη κοινωνική εξέλιξη .??
    Παντού μια εκλογοσκοπιμότητα για τα ξεροκούκια των δημοτικών ψήφων, μια και το φαινόμενο εξ ενάρξεως και μόνο έβγαζε αρνητικότητες για την υπαρκτή δημοτική αρχή ( όποια δημοτική αρχή και να ήταν στην συγκυρία αυτή).
    Και το ενδιαφέρον εδώ είναι το σημαινόμενο -ώς δεύτερο επίπεδο αναφοράς-του σημαίνοντος( κλείσιμο δρόμων) , για την κοινωνική λειτουργική. Που αυτή η κοινωνική λειτουργική εξουσιομανής για την κατάληψη των θέσεων ,εκλογολάγνα-παλαιότερα γινόντανε και πραξικοπήματα όλο τον 20ο αιώνα- με κούφια διακηρυγμένη την δήθεν διάθεση προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο !!-
    έχει απενεργοποιήσει κάθε κοινωνικό, πέρα απ το εξατομικευμένο, ανακλαστικό υποστήριξης του συλλογικού και δημόσιου στοιχείου της κοινωνικής οργάνωσης.
    Μπορει ακόμα οι κάθε λογής αρχές πολιτικές θρησκευτικές πνευματικές αστικές μια κοινωνίσς να βρίσκονται στα βουνά και στα ξωκλήσια κσι στις κάθε λογής γιορτές ρηγανάδας και σαρδέλας και τσικνοπέμπης, για να τελέσουν την όπως νοιώθουν την κοινωνική υποχρέωση των , αλλά δεν νοιώθουν ώς υποχρέωση να υπεραμυνθούν μιας συνολικής δημόσιας ωφέλειας μέσα σε μια πόλη και στον αστικό πολυπληθή σωρρευμένο πληθυσμιακό όγκο με τις σύνθετες αναγκαιότητες.!!
    Εξηγείται έτσι απόλυτα το φαινόμενο χρόνια της σώρευσης σκουπιδιών δίπλα στην πόλη, μια και η διαχείρηση των σκουπιδιών ώς κοινωνική λειτουργία, δεν ήταν μέσα στις κοινωνικοπολιτικές προτεραιότητες της κοινωνικής οργάνωσης και των διακονούντων αυτήν.
    Στην συγκυρία βρέθηκε η παρούσα δημοτική αρχή και αυτή φορτώνεται -συγκυριακά – και αν είναι αθέλητες και οι ενέργειες των κάθε λογής ιδιωτών στην εκάστοτε συγκυρία της διαχρονίας- την προσπάθεια ισορρόπησης Δημόσιου και ιδιωτικού στοιχείου και αγαθού ή και παραπέρα την σημασιολόγηση της καθέδρας ,αν απαιτηθεί, του Δημόσιου ή ιδιωτικού στοιχείου στην κοινωνική οργάνωση.
    Και σύμφωνα με άλλη άποψη θα απαιτηθεί να έρθουν οι εκλογές να κατισχύσει συτή η άποψη, για να αρχίσει να δημιουργείται από τότε κσι πέρα μια βάση για την επίληση των μεγάλων προβλημάτων του κάθε τόπου.!!
    Εδώ υπονοείται ότι από τότε θα αρχίσει απ την συγκεκριμένη άποψη να μελετάται η σχέση Δημόσιων και ιδιωτικών στοιχείων της κοινωνικής οργάνωσης!!!!
    Ως τότε αναμονή κσι προεκλογική εγρήγορση .για τα ξεροκούκια.

Leave a Reply to Δημόσιο ιδιωτικό κσι ξεροκούκια ψήφων Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Next Post