Με την ευκαιρία της ψήφισης από τη Βουλή του πολυνομοσχεδίου θα ήθελα να σταθώ σε μερικά καίρια ζητήματα.
Αρχικά για το σημείο του Νόμου που αφορά στη λειτουργεία των Δήμων.
Έχω να τονίσω ότι η θεσμική αυτή παρέμβαση που επιχειρείται σήμερα από το Υπουργείο Εσωτερικών, εγκρίθηκε από τους πολίτες.
Η Νέα Δημοκρατία είχε πει ξεκάθαρα και σε όλους τους τόνους, πριν από τις εκλογές, ότι θα πάρει νομοθετική πρωτοβουλία για να ακυρώσει το διαλυτικό σκηνικό που είχε στηθεί στην αυτοδιοίκηση.
Και αυτό ακριβώς έκανε.
Με τις ρυθμίσεις αυτές, διασφαλίζεται η κυβερνησιμότητα των Δήμων, που ήταν από αμφίβολη έως απίθανη με το συσχετισμό εδρών στα νέα δημοτικά συμβούλια.
Για παράδειγμα, ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, παρά το γεγονός ότι πήρε το 50.02% δεν έχει πλειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο λόγω του εκλογικού νόμου. Έχει τις 16 από τις 33 έδρες. Επίσης, στη Λευκάδα, ο νέος δήμαρχος που εκλέχθηκε την δεύτερη Κυριακή, έχει τις 6 από τις 33 έδρες του δημοτικού συμβουλίου.
Ο πρώτος λοιπόν στόχος του ν/σ είναι η κυβερνησιμότητα των Δήμων που διασφαλίζεται με τις διατάξεις που δίνουν την πλειοψηφία στην παράταξη του Δημάρχου ή του Περιφερειάρχη στα βασικά όργανα διοίκησης του Δήμου και της Περιφέρειας, στην Οικονομική Επιτροπή και στην Επιτροπή Ποιότητα Ζωής.
Παράλληλα υπάρχουν διατάξεις για συνεργασία των παρατάξεων, που ενισχύουν τη σύγκλιση και τη συναίνεση, και μπορούν να εγγυηθούν την εύρυθμη λειτουργία της αυτοδιοίκησης.
Συνεχίζοντας, το πολυνομοσχέδιο αποτυπώνει την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να συγκρουστεί με παθογένειες ετών και να δώσει λύσεις σε υπαρκτά προβλήματα.
Το άρθρο 64 δεν αναφέρεται στην κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου αλλά στην κατάργηση της ανομίας.
Το πανεπιστημιακό άσυλο ως χώρος ελεύθερης διακίνησης ιδεών, δεν τίθεται ούτε σε κίνδυνο ούτε σε αμφισβήτηση.
Δεν θα υπάρχει όμως ανοχή και άσυλο σε έκνομες πράξεις και παραβατικά στοιχεία. Γιατί η κατασκευή μολότοφ, η διακίνηση ναρκωτικών, η άσκηση βίας και οι βανδαλισμοί δεν μπορούν να υπόκεινται σε άσυλο.
Επίσης, σε ότι αφορά τις διατάξεις του υπ. εργασίας του ν/σ ιδιαίτερα θετική είναι η ρύθμιση για την επέκταση του μέτρου των 120 δόσεων και στις οφειλές των πολιτών στα ασφαλιστικά ταμεία.
Αφορά 1.400.000 ασφαλισμένους και είναι μια ρύθμιση
-που μειώνει το επιτόκιο των ληξιπρόθεσμων από το 5% στο 3%,
-με ελάχιστη δόση 50 ευρώ τον μήνα για τους ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολουμένους και 30 ευρώ για τους αγρότες.
-με «κούρεμα» έως 85% στις προσαυξήσεις.
Ο στόχος αυτής της κυβέρνησης είναι να δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία σε όλους και η συγκεκριμένη ρύθμιση για τις 120 δόσεις, όχι μόνο υπηρετεί αυτή την ιδέα αλλά ταυτόχρονα απαλλάσσει τους πολίτες από τον εφιάλτη των κατασχέσεων και των πλειστηριασμών.
Επίσης με το παρόν νομοσχέδιο γίνονται τα πρώτα βήματα προς την ψηφιακή σύνταξη. Ένα έργο που ξεκίνησε το 2012 από την τότε κυβέρνηση και διεκόπη χωρίς καμία αιτία από τον ΣΥΡΙΖΑ του 2015. Σήμερα με τη συγκεκριμένη διάταξη επιχειρούμε αφενός την επιτάχυνση της διαδικασίας απονομής της σύνταξης και αφετέρου την προσέγγιση του προγραμματικού μας στόχου. Δηλαδή ότι τον Ιούνιο του 2020 το 35% περίπου των νέων συντάξεων θα εκδίδονται ψηφιακά.
Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική η δυνατότητα που δίνει πλέον το Υπουργείο Υγείας στους βαρέως πάσχοντες συνανθρώπους μας (καρκινοπαθείς, ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας κ.α.) να προμηθεύονται φάρμακα υψηλού κόστους στο σπίτι τους, στο χώρο νοσηλείας τους και στα φαρμακεία της γειτονιάς, αντί να δημιουργούνται ουρές στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και να ταλαιπωρούνται.
Μέσα σε ένα μήνα λοιπόν η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποδεικνύει δύο βασικά πράγματα:
Πρώτον, ότι κάνουμε πράξη τις δεσμεύσεις μας.
Δεύτερον, ότι προχωρούμε με γρήγορα βήματα.
Και δέσμευση μας, είναι η διαρκής και συνεχής προσπάθεια για να προσφέρουμε στους πολίτες αυτά που δικαιούνται.
Κυρίως, μια Καλύτερη Ελλάδα.
Η παραλία στο Πόρτο Κατσίκι έχει νόμιμα ομπρέλρς κσι ξαπλώστρες??
Η πινακίδα υου Δήμου λέει ότι δεν την μίσθωσε ο Δήμος.
Αν από άλλον φορέα του κράτους έχει εκχωρηθεί για εκμετάλευση , ποιός είναι αυτός ο φορέας??
Αν οι ομπρελοξαπλώστρες είναι νόμιμες έχει κσλώς.
Αν δεν είναι νομιμες βάσει πλήρους εφαρμογής της νομοθεσίας , τότε το κράτος πρέπει να τις διώξει.
Το μέγαρο Μαξίμου έχει επιτροπές που φτάνουν τα προβλήματα όλα ανά νομό μετά τα όσα άφησε σκόπιμα ο σύριζα νσ δημιουργηθούν ή δημιούργησε.
Οι εκλογές απ τον σύριζα σκόπιμα προγραμματισμένα ( από το 2016 τον Ιούνιο) θα γινόνταν τον Μάιο-Ιούνιο του 2019 για να μην εφαρμοστεί ο ασφαλιστικός νόμος 4387/2016 που γιααυτό ψηφίστηκε ( για να μην εφαρμοστεί) στην προοπτική των ταμειακών πλεονασμάτων πρίν τις εκλογές για να μην δοθούν οι 150 χιλιάδες συντάξεις που εκρεμμούν κσι να δοθούν τα επιδόματα έτσι για να πάρει ψήφους στις εκλογές. Οι υου σύριζα σκόπιμα ήξεραν ότι θα χάσουν τους Δήμους και στο κενό πσράδοσης των Δημοτικών αρχών τα πάντα θα κατέρρεαν στην Δημοτική διαχείρηση, όπως και έγινε και για τούτο βρωμάει και η Λευκάδα κατακαλόκαιρο τουρισμού.
Για τούτο και κσποιοι δήμαρχοι του Σύριζα παραιτήθηκαν για να πολιτευτούν δήθεν -ενώ ήξεραν ότι δεν θα έχουν τύχη ψήφων – με συγκεκριμένη κομματική προτροπή για να αφήσουν τους Δήμους στα προβλήματα και ταυτόχρονα να ενταχθούν στο πιλιτικό στελεχιακό δυναμικό της Κουμουνδούρου.
Αυτό ήταν υο σχέδιο της κεντρικής γραμματείας του σύριζα όταν ο υπουρος έγινε μετακινήθηκε ώς γραμματέας του κόμματος το 2018.
Τότε ορίστηκε και το ποσοστό ήττας που θα θεωρούνταν επιτυχία και για τούτο επιδιώχθηκε η επιδοματική ξεφτύλα το πρώτο εξάμηνο του 2019 ώς τις εκλογές.
Η εγκατάλειψη της χώρας είναι πλήρης πλέον στην κσθημερινότητα.
Το Μαξίμου έχει επιτροπές που φτάνουν τα προβλήματα όλα καο ο Βουλευτής Καββαδάς να καταγράψει τα προβλήματα της Λευκάδος και να τα πάει στο Μαξίμου να δούνε τι μπορεί νσ λυθεί και να γίνει. Και μπορούν μα γίνουν πολλά.
Είναι η τελευταία ευκαιρία η φωτισμένη Δεξιά ( το χριστιανοδημοκρατικό κόμμα στην Ελλάδα) να τιμήσει την θεσμικότητα του κοινοβουλευτισμού και την δυνατή όσο κρατική τάξη .
Και να μην αργήσει ο Βουλευτής κάνοντας αόριστες απόψεις για βελτίωση των συνθηκών ζωής.
Η χρονιά του 2018 κατά τους επίσημους θεσμούς ήταν η χρονιά της σωρευμένης τρομακτικής οριακής φορολογικής και οικονομικής εξάντλησης των πολιτών, για τούτο κσι το 7,2 δις πλεόνασμα ταμειακό του σύριζα που το έκανε προεκλογικά επιδόματα ψήφων σε κάθε λογής επσγγελματία τεμπέλη και αξούργο.
Το Μέγαρο Μαξίμου περιμένει .. και έκανε το πρώτο βήμα με την μείωση του ενφια. Ο βουλευτής έχει πλήρη ευθύνη από δώ και πέρα ανάδειξης των προβλημάτων και αντιμετώπισης αυτών.
Χαριεντισμοί, επινίκεια, παρέες, λαικό προφίλ, κλπ δεν εχουν θέση για τον βουλευτή.
Περισσότερη οργή απέναντι στα προβλήμστα -τα σκουπίδια ντροπιάζουν τον ανθρωπισμό – χρειάζεται και ρήξη έστω κοινωνική στην βάση των προβλημάτων.
Οι συμπεριφορικές πολιτικές λειάνσεις με πλανιαρίσματα και τριβεία στο όνομα του καταβαθρωμένου πλέον πολιτικού πολιτισμού δεν θα ειναι η καλύτερη μέθοδος γοα την αντιμετώπιση των προβλημάτων της Λευκάδας με πρώτο το τραγικό πλέον σκουπιδικό πρόβλημα.
Σίφουνας και συμπεριφορικό βουλευτικό τσουνάμι απαιτείται στα επόμενα χρόνια της θητείας του βουλευτή και ταυτόχρονα κομματική της ΝΔ ντόπια υποστήριξη απ όλους : ΝΟΔΕ, τέως βουλευτές ( 3 τον αριθμό) και παράγοντες μέχρι αυτόκλιτους παραγοντίσκους ( πάντα υπάρχουν), ώστε ο ίδιος ο βουλευτής να έχει πρώτα κομματικό κοινωνικό βάθος που κατ ανάγκη είναι πολιτικό βάθος μθα και η ίδια η πολιτειακή και πολιτική ζωή οργανούται συνταγματικά πάνω στα πολιτικά κόμματα.
Είναι επίσης απαραίτητο και τα κόμματα της μείζονος και ελάσσονος αντιπολίτευσης στην Λευκάδα δια των παραγόντων των ( έχουν 3 τέως βουλευτές και Νομσρχιακές επιτροπές) να την επιπέσουν με θράσος και βιαιότητα πάνω στον σκουπιδικό εφιάλτη ενισχύοντας τον κυβερνητικό βουλευτή για τον βιασμό αν χρειαστεί της ίδιας της πολιτικής λειτουργίας για την μεθοδική δρομολόγηση και προ’ι’ούσα επίλυση στον χρόνο του σκουπιδικού προβλήματος.
Κάθε απόπειρα παρουσίας προτάσεων ώς δήθεν εναλλακτικών κομματικών ώς πολιτικών επιλογών ( η καραμέλα χρόνων ) θα συνιστά εισφορά στην ίδια την πολιτική αντιθεσμικότητα , μθα και το σκουπιδικό ουδόλως ιναι πολιτικό πρόβλημα αλλά ορθολογικά κοινωνικό.
Σκουπίδια μέσα στην πόλη ουσιαστικά ή πόλη με σκουπιδότοπο ( του Νομού – Νήσου) δεν νοείται.
Και η διάταξη Νομός -Νήσος έχει την δική της εννοιολογική αξία.Υπονοώντσς τον μικρό εδαφικό προσδιορισμό ( μικρή έκταση) πάνω στην οποία δεν νοείται ή περιορίζεται η επιλογή για την δημιουργια ανοιχτού χώρου συγκέντρωσης των σκουπιδιών ( σκουπιδότοπος) ή υγιειονομική ταφή των σκουπιδιών ( προβλήματα μόλυνσης του περιορισμένου εδάφους -υπεδάφους.
Ο όρος Νομός- Νησί υπονοεί την επίλυση του σκουπιδικού μόνο με αυστηρή μονάδα εργοστασίου υψηλοτάτης τεχνολογίσς Hi Tech Σκανδιναβικών πρωτύπων. Τα περί αριστοποίησης των μεγεθών κόστους ώς κρίσιμος όγκος σκουπιδιών για την κατασκευή μονάδος Hi Tech θα είναι προφάσεις και παρλαπιπιές εν ααμαρτίαις , αν σκεφτεί κανείς την σπατάλη πόρων μέχρι τώρα χρόνια που οδήγησαν στην οξεία κορύφωση του σκουπιδικού. Τυχόν τέτοιες απόψεις τεχνικής βελτιστοποίησης ( εθισμένοι οι αφελείς τεχνολόγοι φορμαλιστές και επιστημονιστές κενοί περιεχομένου ουσιαστικά ), θα είναι σκοπιμιστικές με στόχο το ιδιωτικό ή συλλογικότερο τσεπικό θέμα.
Το σκουπιδικό πρόβλημα της Νησου-Νομός Λευκάδος είναι πρόβλημα πολιτειακά θεσμικό , που μπροστά του ακόμα και η άποψη της πολιτικής διαχείρησης χάνεται , και είναι προβλημα που αν δεν ανατρέχει στην αυστηρή στενή ερμηνεία άρθρων του συντάγματος , εν τούτοις καθίσταται πρόβλημα συνταγματικά ώς συνθήκη του Πολιτεύματος της Κοινοβουλευτικής Προεδρευομένης Δημοκρατίας απ το 1974 και ένθεν.
Κάθε άλλη άποψη καλά είναι πρίν αποτολμηθεί να έχει στοχαστεί σοβαρά την πολιτική και κοινωνική ιστορία της χώρας και της πσραμέτρους της στην μακρά περίοδο του Νεοελληνικού κράτους ώε το 1974.
Σκουπιδότοπος Νομού ( διοικητική κρατική οντότητα) μέσα στην πόλη ,πρωτεύουσα αυτής της κρατικής διοικητικής οντότητας, δεν νοείται ιστορικά.
Στο ευήκοον και ευαίσθητο αυτί του Μεγάρου Μαξίμου στην πρωτεύουσα να φθάσουν οι επώνυμες γραπτές επιστολές των πολιτών-πρός βοήθεια και ρπικουρία των κινήσεων του βουλευτή-για το θέμα κσι των σκουπιδιών και της ανομίας στην βάση των μέρες τώρα παράνομων ομπτελών στις πλάζ όπου υπάρχουν και των θεμάτων αντιποίησης σρχών του κράτους.
Η Νομαρχιακές επιτροπές των πολιτικών κομμάτων να ενεργοποιηθούν πρός την κατεύθυνση της κρατικής τακτότητας στην Λευκάδα για να βοηθήσουν την εκλεγμένη δημοκρατικά κυβέρνηση της χώρας για την κρατική ευταξία και την κοινωνική όσο γίνεται ευεξία.
Το ιστορικό βουλευτικό δυναμικό του κυβερνητικού κόμματος πλέον, τρρίς τέως βουλευτές που συνέβαλαν και αυτοί στην κοινοβουλευτική ηρεμία και κοινωνική πρόοδο ( γιατί έγινε τέτοια) να λειτουργήσουν και συτοί με τις δυνάμεις των πρός την κατεύθυνση της αντιμετώπισης των προβλημάτων τάξης κσι κοινωνικής ευεξίας στο Νησί ώς διοικητικός νομός.
Η αντισυνταγματική εισφορά αλληλεγγύης όπως την ονόμασαν οι της κλίκας και σπείρας του σύριζα ( γιατλι κλίκα ήταν) μου πσίρνει 1150 ευρώ στο ίδιο εισόδημα όταν επί Σαμαρά Βενιζέλου μου έπαιρνε 386 ευρώ και πρίν 490.
Για την γνώση ο όρος εισφορά αλληλεγγύης αντικατέστησε τον όρο έκτακτη εισφορά και την αύξησε; με στόχο η κλίκα του σύριζα να μοιράζει επιδόματα στους τεμπέληδες στα ναρκόνια και στους καθρομρυανάστες για να πάρει ψήφουςβστις εκλογέςωτου 2019.
Και αυτό το ζήσανε όλοι ώς πρακτική.
Η Νέα Δημοκρατία θα καταργήσει πλέον την αντισυνταγματική αυτή εισφορά ή τουλάχιστον θα την μειώσει στα επίπεδα του 2014. Για να μου απελευθερώσει έτσι 750-800 ευρώ τον χρόνο .
Το ταξίδι με ιχε απ την Αθήνα στην Λευκάδα και τούμπαλιν με συντηρητικότατη οικονομική οδήγηση με ιχε Βενζίνη μικρομεσαίου κυβισμού 1.4 λίτρα μοτέρ , κοστίζει 180 ευρώ.
Αναμένωμεν .
Τα ντόρκα μοσχάρια στον κάμπο της Καρυάς και ώςωτο Πλατύστομα δεν αφήσαν τίποτα.
Κσλσ είναι ο βουλευτής να πάει μια βόλτα να διβσεληνιακό τοπίο original.
Αμπκέλίά, μπόστάνια, μπθζα, λαθίρια και ότι άλλο βρίσκουν.
Σε συγκεκριμένη καλλιέργεια ρεβυθιών φάγανε και το χώμα με τις ρίζες και κατέβηκε το χώμα το χωράφι 5-10 εκατοστά σε έκταση 1 στρέμμα και βάλε.
Τα Αμπέλια πλέον είναι με τα κοτσμπέλια μόνο τα χοντρά, αφού οι βέργες ήταν πράσινες φαγώσιμες.
Και ότι δέντρο βρίσκουν κυδωνιές αχλαδιές κλπ το διαλύουν.
Ο βουλευτής κατάγεται απ την Νότιπ Ανατολική γραμμή του τουρισμού. Εκελι σε αυτό το ΝότιοΑνατολικό φάσμα έχει και την ψηφολογική δυναμή του και ορθά κάνει και την έχει , όπως και στην Πόλη ίσως .
Τώρα τι θα γίνει με τα ελεύθερα μοσχάρια που όλοι λέβε ότι ξέρουν τίνος είναι, αλλά αυτός σφυρίζει καλαματιανό συρτό. Και αν δεν μπορεί να αποδειχτεί τίνος είναι αρχικά ή τα αποποιείται αυτός , πώς θα εξολοθρευτούν συνολικά για να μην ενοχλούν χρόνια τον κόσμο??
Τι σχέδιο έχει στο μυαλό του ο βουλευτής εκπρόσωπος των πολιτών ??
Να πιέσει την κυβέρνηση εν όψει της κοινωνικής καταστροφής που γίνεται απ τα μοσχάρια.
Πήγε το θέμα στο Μέγαρο Μαξίμου και στο υπουργείο γεωργίας και δημοσίας τάξεως.??
Αν απαιτηθεί να κινητοποιηθεί ο στρατός για να εξολοθρεύσει τα επικίνδυνα πλέον για την περιοχή και την ζωή των ανθρώπων μοσχάρια.
Πετιούνται μέσαωσυο δρόμο νύχτα μέρα αφηνιασμένα πλέον καθώς είναι.
Και κυνηγούν και ανθρώπους σαν τους ταύρους της Καταλωνίας.