Ταχυδρομικοί κώδικες: Αλλάζουν σε ολόκληρη την Ελλάδα


Αλλαγή ταχυδρομικών κωδίκων σε όλη την χώρα, παραπεμπτικά των εξετάσεων στα κινητά τηλέφωνα που θα μπούνε εντός του Ιουλίου μέσα στο σύστημα, και απλουστεύσεις σε σχέση με αποζημιώσεις όπως για παράδειγμα για ειδικά αιτήματα του ΕΟΠΠΥ, ανακοίνωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, κατά την διάρκεια της ομιλίας του στο συνέδριο του Economist. Ο υπουργός αναφέρθηκε και στις ψηφιακές υπογραφές και την ψηφιακή ταυτότητα που ρυθμίζονται στον Κώδικα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αλλά και στην δημοπρασία του φάσματος 5G.

Συγκεκριμένα τόνισε ότι «η καινοτομία δεν θα έρθει με το κράτος, θα έρθει με την αγορά, το κράτος θα πρέπει να δημιουργήσει τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία. Για τον νόμο για το 5G που θα καταθέσουμε τον Σεπτέμβριο, προτείνουμε στους Ευρωπαίους εταίρους μας να είμαστε η πρώτη χώρα που θα δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο ταμείο, χρησιμοποιώντας τα χρήματα της δημοπρασίας του 5G, που θα τα επενδύει στο οικοσύστημα του 5G, σε start ups και μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Η δημοπρασία φάσματος του 5G θα έχει ολοκληρωθεί με το τέλος του χρόνου κι από το 2021 και μετά θα είμαστε σε θέση πλέον να έχουμε κάλυψη από δίκτυα 5 σε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της χώρας».

Όσον αφορά στην αλλαγή των ταχυδρομικών κωδίκων, ο κ. Πιερρακάκης είπε χαρακτηριστικά ότι «το κράτος μπορεί να γίνει καταλύτης κι όχι εμπόδιο σε πολλά πράγματα. Θα αλλάξουμε ταχυδρομικούς κώδικες σε όλη την χώρα – τελευταία φορά άλλαξαν το 1983, και αυτήν την στιγμή δεν σου δίνουν καμιά πληροφορία». Αναφερόμενος μάλιστα στην αντίστοιχη υπηρεσία της Αγγλίας, όπου χρησιμοποιείται ένας συγκεκριμένος τύπος, τόνισε ότι με τον συγκεκριμένο τρόπο «μπορεί να προσδιοριστεί ένα οικοδομικό τετράγωνο, με αποτέλεσμα να έχω πληροφορία για την ταχύτητα του ίντερνετ, να βοηθήσω τις εταιρείες courier. Δουλειά του κράτους είναι να φτιάχνει ρυθμίσεις και να φέρνει το αύριο στο τώρα και επίσης να βοηθά να γεννιούνται βιομηχανικές ιδέες. Πρέπει να έρθουμε και σπρώξουμε την γέννηση ιδεών».

Ο κ. Πιερράκακης υπογράμμισε ότι σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, οι άνω των 65 το 2011 αποτελούσαν το 21% του πληθυσμού, ενώ το 2050 θα είναι ο ένας στους τρεις. «Είναι ένα ζήτημα το οποίο δεν μπορείς να το αγνοήσεις, αντίθετα μπορείς να δεις ανάποδα, να δεις το κύμα που έρχεται και να δαμάσεις το κύμα». Ο κ. Πιερρακάκης μίλησε για την «τεχνολογική δυνατότητα που θα έχει η χώρα με το 5G». Αναφερόμενος στην άυλη συνταγογράφηση είπε χαρακτηριστικά ότι «υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις δημιουργώντας ένα ψηφιακό δημόσιο, ένα ψηφιακό κράτος. Εκκρεμεί ο ψηφιακός φάκελος ασθενούς, πρέπει να χτίσουμε τα κατάλληλα πληροφοριακά συστήματα στα νοσοκομεία που πρέπει να διαλειτουργούν μεταξύ τους».

Τέλος, κατέληξε ότι «είναι δεδομένο ότι η χώρα μας βιώνει μια ταχεία ψηφιακή μετάβαση, ο κορονοϊος δεν ήταν η αιτία αλλά αποτέλεσε επιταχυντή της. Είναι δεδομένο ότι αυτήν την στιγμή, κοιτάζοντας μπροστά, πρέπει να λύσουμε τις εκκρεμότητες που έχουμε με το παρελθόν διαλειτουργώντας τα συστήματα του ελληνικού Δημοσίου φτιάχνοντας ένα κράτος φιλικότερο για τους πολίτες του”.

Πηγή: flash.gr

About Ομάδα Σύνταξης 27460 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

1 Comment

  1. Η Ελληνική διοικητική οργάνωση και εφαρμοστικότητα σχετικά με την αναδιοργάνωση του ταχυδριμικού συστήματος και των τ.κ , θα πρέπει να μελετήσει καλά τις αρχές τις γραφειοκρατίας για την εξυπηρέτηση των πολιτών και όχι για την ανατροφοδότηση της γραφειοκρατικής θεσμικότητας. Να μην πάει δηλαδή στο άλλο άκρο της ηλεκτρονικής γραφειοκρατικότητας.
    Τα ταχυδρομεία έχουν χρόνια πιυ προοδευτικά εγκαταλείφθηκε ώς κοινωνική επικοινωνία υπέρ των ακριβών couriers και της ηλεκτρονικής εοικοινωνιακής. Μαζί με την ίδια την άποψη των πολιτών για την υποτίμηση της ταχυδρομικής εοικοθνωνίας.
    Κανένας δεν ξέρει αν θα φτάσει ή θα παραληφθεί μια ευχετήριος κάρτα .
    Είχαν μείνει οι πληρωμές των αγροτικών συντάξεων μόνο που εξασφάλιζαν ένα πρόσθετο εισόδημα στους διανομείς ταχυδρόμους ώς από φιλοδωρήματα των συνταξιούχων.Και αυτό ήταν κρατική πολιτική αμοιβής για τους ταχυδρομικούς άτυπα ημιθεσμισμένη.
    Ο μεγάλος και σοβαρός γραφειοκράτης της οργάνωσης στην ιστοια των ταχυδρομείων ήταν ο Γερμανός οργανωτής των Feld Post ( Γερμανικά ταχυδρομεία) το 1935 ονόματι Βάλτερ Ζήγκλερ. Που μπορεί να οργάνωσε τα Γερμανικά ταχυδρομεία στην Ναζιστική εποχή και υπερ των Ναζιστικών σκοπών, αλλά η οργάνωση αυτή επέτρεψε στα ταχυδρομεία να λειτουργούν σε όλους τις κατακτημένες χώρες μέχρι και στο τέλος του πολέμου εν όσω η Γερμανία καταστρεφόνταν προοδευτικά , αλλά δεν διακόπηκε η λειτουργία των ούτε μια μέρα στην αμέσως μεταπολεμική κατεστραμένη Γερμανία.Και το σπουδαιότερο η οργάνωση των ταχυδρομείων κατά Βσλτερ Ζήγκλερ είναι η βάση της ταχυδρομικής μεταπιλεμικής οργάνωσης των Ευρωπαικών χωρών και του Ελληνικού ταχυδρομικού συστήματος ώς τώρα , με βάση μεταξύ των άλλων την κυλιόμενη αρίθμηση περιοχών μέσω ταχυδρομικών κωδίκων.
    Να σημειωθεί ότι πίσω απ την εφαρμοστικότητα της ταχυδρομικής οργάνωσης οι Γερμανοί προπολεμικά ανέλυσαν και συνεκτικοποίησαν υλοποιητικά τις γραφειοκρατικές κοινωνιολογικές αρχές του Μάξ Βέμπερ για την εξυπηρέτηση και των πολιτών και των κρατικών στοχεύσεων σε συνδυασμό με το Φορντικό Ταιηλορικό μοντέλο της γραμμής παραγωγής.
    Το Γερμανικό Μοντέλο οργάνωσης των ταχυδρομίων την δεκαεια του 1930 , η πρώτη τότε απόπειρα που έγινε για εκσυγχρονισμό των ταχυδρομίων ώς τότε παγκοσμίως, έλαβε υπ όψιν και την εμπειρία της αεροπορικής Γαλλικής ταχυδρομικής οργάνωσης της δεκαετίας του 1920 που έγινε για την ταχυδρομικλη σύνδεση της Γαλλίας με την Νότιο Αμερική με αεροπλάνα μέ στάση στο Ντακάρ της Σενεγάλης και κατάληξη με πτήσεις στο Μπουένος Άυρες και στην Βραζιλία , από το σμήνος αεροπλάνων του κόμητα Ντε λα Βώ , που δημιούργησε και οργάνωσε την Γαλλική τότε ταχυδρομική εταιρεία Αεροσπασιάλ, με πρωτοοόρους πιλότους του πρωτοπόρους Ζαν, Μεροζ και Αντουάν Σαίντ Εξυπερύ.
    Η κεντρωευρωπαική χερσαία οργανωτική των ταχυδρομίων ( έστω υπό ναζιστικό καθεστώς) και η Γαλλική αερπορική ταχυδρομική οργανωτική της δεκαετίας του 1925 και μετά ,πάνω στις κοινωνιολογικές γραφειοκρατικές αρχές και την Φορντική Ταιηλορική λειτουργική και στην οργάνωση των υπηρεσιών είναι ο πυρήνας της σύγχρονης ταχυδρομικής εν τω πλανήτη εξυπηρέτησης.
    Η κυβέρνηση τώρα πρέπει να προσέξει αρκετά την διοργάνωση και αναδιοργάνωση των ταχυδρομίων καιοσω η αλλαγή των τκ συνιστούν μορφή αναγκαίας αναδιοργάνωσης.
    Κράτος χωρίς οργανωμένη , άρτια και με ταχύτητα ώς τα άκρα της χώρας εσωτερικά , ταχυδρομική υπηρεια είναι δυσλειτουργικό εσωτερικά και εξωτερικά κράτος.
    Θ.Α

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.