Τα στοιχεία για την εξέλιξη της πανδημίας στη χώρα το τελευταίο 24ωρο ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: «Σήμερα ανακοινώνουμε 935 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων 47 συνδέονται με γνωστές συρροές και 44 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 29992, εκ των οποίων το 55.5% άνδρες.
3828 (12.8%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 11532 (38.5%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.
91 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 66 ετών. 30 (33.0%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 93.4%, των διασωληνωμένων, έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 270 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.
Τέλος, έχουμε 5 ακόμα καταγεγραμμένους θανάτους και 564 θανάτους συνολικά στη χώρα. 213 (37.8%) γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 79 έτη και το 96.3% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω».
Διαβάστε την αναλυτική έκθεση του ΕΟΔΥ
Να μην ξεχάσουν και αυτό το Σαββατοκύριακο στην ”Βαλκανική Θεσσαλονίκη ” να συγκεντρωθούν λογικά πάνω από 1500 άτομα ( τόσα ήταν το προηγούμενο κατ εκίμηση ), για να κάνουν αντίσταση στον κορονο’ι’ό ώς κορονοπάρτυ στον περίβολο του εκπαιδευτηρίου που ονομάζεται πανεπιστήμιο.
Είναι τα επιστημονικά φώτα που διαχυθούν αντιστασιακά στην κοινωνική νύχτα του κορονο’ι’ού και των υπολοίπων επιφυλακτικών στους συγχροτισμούς μη αντιστασιακών πολιτών.
Να βάλουν και τραγούδια του Βαλκάνιου Τραγουδοποιού εκ Θεσσαλονίκης , σύμφωνα με τα οποία : ”η συγκέντρωση ανάβει και όλα είναι συνειδητά ”. Πώς δεν το θυμήθηκαν ακόμα ώς μουσικό πνευματικό θούριο των Βαλκανικών κορονοπάρτυ των Βαλκάνιων κορονομαζωμένων στον Πανεπιστημιακό προαύλιο Βαλκανικό χώρο.
Το ίδιο να κάμουν και στην ”Βαλκανική πλατεία ” Αριστοτέλους.
Και να μην ξεχάσουν να δίνουν και συνεντεύξεις για την αιτιολόγηση της νομιμότητας και αναγκαιότητος ( αντιστασιακά πάντα ) των κορονοπάρτυ και αντιστασιακών κορονομαζώξεων. Οι ” Βαλκάνιοι κορονομαζωμένοι ”.
Καλά είναι τα ”Βαλκανικά Πανεπιστήμια της Θεσσαλονίκης” και ” η Βαλκανική κοινωνία της πόλης αυτής” να εξετάσουν και την μεθοδολογία ( δεν είναι δύσκολο ) για να κατανοήσουν εκπαιδευτικοί και να διδάξουν στους φοιτητές ότι, ο Βαλκανικός και Ανατολίτικος υποαναπτυξιακός αγροτισμός απαιτεί συγκεκριμένη μεθοδολογία για να εξελιχθεί – ακόμα σε 100 χρόνια- έστω και σε αναπτυξιακό κατ’ ελάχιστο κρατικό μικροαστισμό. Μια και για παραπέρα , πρός την κατεύθυνση έστω και του επάρατου αστικού κοινωνικού μοντέλου , τα εν λόγω ”Βαλκανικά εκπαιδευτικά ιδρύματα
(αντίστοιχα Οθωμανικών ΙΕΚ) και ο κοινωνικός οργανωτικός πληθυσμιακά ιστός, δεν δύνανται.
Πολιτικός με την επαγγελματική ιδιότητα του συνταγματολόγου , εκπόνησε την άποψη : ” για τον αναγνωρίσιμο κοινωνικό ιστό της Θεσσαλονίκης ”.
Αλλά δεν εξήγησε γιατί είναι αναγνωρίσιμος ο κοινωνικός ιστός, γιατί δεν σημαίνει ότι μια πόλη είναι πληθυσμιακά μικρότερη από κάποια άλλη και ταυτόχρονα έχει αναγνωρίσιμο κοινωνικό ιστό. Αλλά για την Θεσσαλονίκη η παράμετρος εξήγησης της αναγνωρισιμότητας, είναι το ότι , στην πόλη με τα συγκεκριμένα Βαλκανικά συμπεριφορικά χαρακτηριστικά , η αναγνωρισιμότητα τελείται λόγω του ότι όλοι συναντιούνται στα σημεία που κοπανάνε τσίπουρα και ούζα και ανατολίτικους μεζέδες με πολλά μπαχαρικά γαρνιρισμένα. Μαζί και στα μπαράκια στα μισοσκόταδα με τα πιοτά εκ των κρατικών επιδοτήσεων, κάτι αγορές Μοδιάνο και κάτι Λαδάδικα και κάτι ταβερνεία , μαζί και στις αντιστασιακές αντικορονο’ι’κες συγκεντρώσεις σε περίβολους πανεπιστημίων και στην κεντρική πλατεία Αριστοτέλους. Μπορεί έτσι να μην είναι επιτεύξιμη η αναγνωρισιμότητα???
Όλοι κολλητάρια στα Τσίπουρα , στα ούζα, στις μπύρες, και στους ανατολίτικους πικάντικους μεζέδες ( βάζουν και κάρρυ και κοκκινοπίπερο στους μεζέδες για να τραβάνε πιοτά ).