Σωτήρης Σκιαδαρέσης στον Prisma 91,6: “Υπάρχουν επιχειρήσεις που αυτή την εποχή θέλουν να αναπτυχθούν, θα προσλάβουν κόσμο και δεν μπορούν να πάρουν χρήματα γιατί τα χρήματα τα πήραν αυτοί που ήδη είχαν χρήματα.”


Στο απογευματινό μαγκαζίνο του Prisma 91,6 ήταν καλεσμένος ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σωτήρης Σκιαδαρέσης.

Ξεκινώντας  την τοποθέτησή του έκανε  αναφορά στα εθνικά ζητήματα και με αφορμή την συζήτηση που είχε προηγηθεί με τον στρατιωτικό αναλυτική Λουκόπουλο για το πού βρίσκει τα χρήματα η Τουρκία και εξοπλίζεται στρατιωτικά, παρότι βρίσκεται σε δυσχερή οικονομική κατάσταση, απάντησε ότι δυστυχώς για την Ελλάδα η Τουρκία τα τελευταία χρόνια έχει σταθερή εξωτερική πολιτική και δεν είναι τυχαίο ότι ο Ερντογάν βρίσκεται στο τιμόνι της χώρας τα τελευταία 20 χρόνια.

“Όταν τη δεκαετία του 2000 η Τουρκία εξοπλιζόταν και αγόραζε τρία γεωτρύπανα θα έπρεπε να προβληματιστούμε και να εξοπλίσουμε αντίστοιχα και αυτά που προσπαθούμε να κάνουμε τώρα έπρεπε να κάνουμε πριν 15 χρόνια.

Αν είχαμε αναβαθμίσει τα f-16, τα Μιράζ αυτή τη στιγμή η Τουρκία δεν θα κουνιόταν. Η Τουρκία ανάγκασε τη Λιβύη να μεταφέρει τα αποθέματα του χρυσού της σε τουρκικές τράπεζες, καθώς και τα αποθέματα της σε συνάλλαγμα για αυτό και η Τουρκία ξοδεύει τόσα εκατομμύρια για να κρατήσει τη λίρα σε ένα ανεκτό επίπεδο.”

Ο κύριος και Σκιαδαρέσης έκανε λόγο για αποβιομηχάνιση της χώρας, καθώς καταφέραμε να στείλουμε τα μεγάλα Μέσα εργοστάσια στη Βουλγαρία τα Σκόπια, Αλβανία, Ρουμανία και Τουρκία, γιατί είμαστε κολλημένοι και ζητάμε να αρμέγουμε κυριολεκτικά τις ελληνικές επιχειρήσεις μην αφήνοντας τες κυριολεκτικά να αναπνεύσουν.

Αναφερόμενος στην σημερινή απεργία της ΑΔΕΔΥ, είπε ότι αυτά που ζητάνε είναι αντίστοιχα αιτήματα με το 1985, νομίζουν ακόμα ότι υπάρχουν χρήματα, ότι μπορούμε να δανειστούμε όπως παλιά και θα ζητάνε αυτά αυτοί που δεν μάτωσαν τους τελευταίους 6 με 7 μήνες σε τίποτα.

Έχασε ένα ευρώ ένας δημόσιος υπάλληλος σε αντίθεση με τη σφαγή που έγινε για δεύτερη φορά, καθώς η πρώτη έγινε από το 2012 και μετά στον ιδιωτικό τομέα;

Δεν πρέπει να μπούμε σε αντιπαράθεση ιδιωτικού και δημόσιου τομέα όμως κάποια πράγματα πρέπει να τα βλέπουμε. Δεν βλέπουν οι φίλοι στο δημόσιο τομέα ότι στον ιδιωτικό έχουμε πάλι 150.000 και οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να μαζέψουν τα χρήματα για να ταΐσουν τα παιδιά τους το χειμώνα;”

Στην επισήμανση ότι η κρίση έχει δημιουργήσει ένα άλλοθι για να επιστρέψουν εργασιακά δικαιώματα στο Μεσαίωνα, φέρνοντας για παράδειγμα την ελαστικοποίηση του ωραρίου, απάντησε πως αν έχουμε μία επιχείρηση η οποία πληρώνει το μισθό, δουλεύει ο εργαζόμενος όλο το χρόνο και το καλοκαίρι 6 μήνες έχει δουλειά για 12 ώρες και το χειμώνα για τέσσερις ώρες, “δεν καταλαβαίνω γιατί να μη δουλέψει ο εργαζόμενος κάποιες ώρες παραπάνω το καλοκαίρι και κάποιες ώρες λιγότερες το χειμώνα ή να πάρει ένα ρεπό μία εβδομάδα ολόκληρη, από την στιγμή που το ωράριο είναι το ίδιο πού είναι το πρόβλημα;”

Στην επισήμανση του δημοσιογράφου ότι θα πρέπει να υπάρχει και μία κανονικότητα στην ζωή μας η οποία ανατρέπεται με αυτή τη λογική ο κύριος και βαρέσεις απάντησε ότι και το 2009 τη ζωή τους είχα φτιάξει κάποιοι επιχειρηματίες οι οποίοι έχασαν την επιχείρησή τους, ότι είχαν φτιάξει στη ζωή τους και κάποιοι έχασαν τη δουλειά τους που μπορεί να ξαναβρήκαν, κάποιοι άλλοι όμως δεν τη βρήκαν ποτέ και είναι 10 χρόνια άνεργοι και είναι δύσκολο σε μία ηλικία να βρω δουλειά.

Για αυτό έφυγαν οι επιχειρήσεις στο εξωτερικό γιατί δεν υπάρχει ευελιξία, τα ναυπηγεία έκλεισαν γιατί το ΚΚΕ κατεβαίνεις απεργίες κάθε μέρα και ξέρουμε πολύ καλά τι συμβαίνει.

“Όταν η BMW ήθελε να κάνει εργοστάσιο και προτίμησε την Πορτογαλία αντί για την Ελλάδα ή Τουρκία, σε συνέντευξή του ο διευθύνοντας σύμβουλος είπε ότι δεν με νοιάζει που λένε οι Έλληνες είναι τεμπέληδες, στα εργοστάσια μας στη Γερμανία είναι πολλοί εργατικοί, δεν μας νοιάζει που είναι ακριβότερος μισθός στην Ελλάδα ούτε ακριβότερη φορολογία, αυτό που μας έκανε να πάμε στην Πορτογαλία είναι ο κακός συνδικαλισμός.

Δεν θα βαρεθώ να λέω ότι ο μόνος που πληρώνει στη Χώρα είναι η επιχείρηση, οι υπόλοιποι θεωρητικά παίρνουν ένα μισθό, θεωρητικά τους κάνουν κρατήσεις για το ΙΚΑ και τη φορολογία και παίρνουν στο παντελόνι 1.500- 2.500-3.000 ακόμα και μέσα στην κρίση.

Από την άλλη στον ιδιωτικό τομέα το 2010 έχασαν τη δουλειά τους πάνω από 900.000 άτομα και την επόμενη μέρα δεν είχα να πάνε γάλα στο παιδί τους, γιατί κάποιοι φίλοι μου στο δημόσιο τομέα έκαναν παράπονα για μείωση μισθού.

Δεν καταλάβαμε ότι φαλίρισε η χώρα.”

Με αφορμή την συμμετοχή του σε διάφορες συσκέψεις με στόχο την ενίσχυση των επιχειρήσεων στα Ιόνια νησιά, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σωτήρης Σκιαδαρέσης είπε ότι σε όσους ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα μπορούν να ενημερωθούν από το Επιμελητήριο.

“Πρέπει όμως να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα ότι δυστυχώς δεν θα πάρουν όλοι χρήματα, γιατί το πρόγραμμα είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο όπου η πολύ μικρή δεν θα χρηματοδοτηθούν.

Κακώς είναι έτσι φτιαγμένο, αλλά το πρόβλημά μας είναι πάντα το ίδιο από την κυβέρνηση μέχρι κάποια τοπική αρχή, καθώς πετάνε έναν νόμο δεν μας ρωτάνε και στη συνέχεια πάμε να μαζέψουμε τα πάντα.

Όταν πριν βγάλεις έναν νόμο δεν καλείς τους αρμόδιους της αγοράς για να συζητήσεις και να επισημάνεις τα προβλήματα δεν γίνεται τίποτα και δυστυχώς αυτό γίνεται παντού.

Δεν διανοείται ο Γερμανός υπουργός να βγάλει ένα νομοσχέδιο που αφορά τη γερμανική αγορά και να μην καλέσει την κεντρική ένωση επιμελητηρίων να συζητήσουμε το θέμα και αυτό είναι το μεγάλο μας πρόβλημα, καθώς ο καθένας θεωρεί ότι ξέρει τα πάντα, παίρνει και ένα σύμβουλο που τον πληρώνει 3.000 ευρώ, ο οποίος όμως δεν έχει ένα ένσημο στη ζωή του, μπορεί να έχει τελειώσει το Χάρβαρντ αλλά δεν έχει δουλέψει ποτέ, δεν έχει κόψει ούτε μία επιταγή και προχωρούν.

Μην ξεχνάτε ότι τα επιμελητήρια που είναι ο δωρεάν σύμβουλος της πολιτείας δεν τα συμβουλεύονται ποτέ γιατί μας βλέπουν ανταγωνιστικά κι αν αυτό το πράγμα δεν σταματήσει δεν πρόκειται να αλλάξουν στη χώρα.

Το πρόγραμμα είναι φτιαγμένο έτσι που τα χρήματα θα πάρουν οι τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς κανείς δεν μπορεί να πιάσει την βαθμολογία τους, έπρεπε λοιπόν από τα 13 εκατομμύρια ευρώ, να χωριστούν ανά κατηγορία και να πάρουν και οι τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και τα καταστήματα λιανικού εμπορίου. Ούτε τα εστιατόρια δεν θα πάρουν χρήματα.

Σαν αρχή χρηματοδότησης βάζουμε το δεύτερο τρίμηνο Μάρτιο, Απρίλιο, Μαϊο, μα τότε πολλές επιχειρήσεις δεν ανοίγουν καμία χρόνια, άρα θα πάμε να δείξουμε ένα τρίμηνο το 2020 που δεν θα υπάρχουν έσοδα με ένα τρίμηνο το 2019 που και πάλι δεν θα έχει τζίρο και θα μας πουν ότι δεν υπάρχει μείωση, όμως το επόμενο τρίμηνο που άνοιξε η επιχείρηση και έγινε σφαγή και δεν έπιασε το 40% του τζίρου της γιατί δεν το υπολογίζουμε και αυτό;

Εμείς μπορεί να μην βγάζουμε δελτία τύπου για το παραμικρό, όμως κάθε μέρα τσακωνόμαστε με τα υπουργεία και με τις τράπεζες για αυτό.

Δεν υπάρχουν αυτονόητα καθόλου καθώς οι  τράπεζες έδωσαν τα χρήματα σε αυτούς που είχαν χρήματα στην τράπεζα. Είναι εύλογο ότι αυτός δεν τα χρειάζεται.

Επίσης δεν έχει ζητηθεί ένα business plan σε αυτόν που αιτείται χρήματα, δηλαδή με ποιο σκεπτικό τα δίνεις με τη λογική το Αν η τράπεζα θα πάρει τα χρήματα της πίσω;

Υπάρχουν επιχειρήσεις που αυτή την εποχή θέλουν να αναπτυχθούν, θα προσλάβουν κόσμο και δεν μπορούν να πάρουν χρήματα γιατί τα χρήματα τα πήραν αυτοί που ήδη είχαν χρήματα.

Θα σας φέρω άλλο ένα παράδειγμα καθώς επιχείρηση στη Λευκάδα τον Μάρτιο μήνα είχε κατάσχεση στον λογαριασμό της και στο ακίνητο της χωρίς καμία ενημέρωση από το ελληνικό δημόσιο.

Δεν έλαβε κανένα έγγραφο να προβεί στην απαραίτητη ρύθμιση για να μην γίνει υποθήκη του ακινήτου του, την οποία ανακάλυψε πριν ένα μήνα.

Πάει να πάρει δάνειο και η τράπεζα ανακάλυψε την υποθήκη, όταν απευθυνθήκαμε στην υπηρεσία επισημαίνοντας ότι ο άνθρωπος αυτός έχει προβεί σε ρυθμίσεις και πληρώνει κανονικά τις δόσεις του, δεν σταμάτησε να πληρώνει ούτε λόγω covid που είχε το δικαίωμα και ζητήσαμε να του βγάλουν την υποθήκη, αφού έτσι κι αλλιώς Αν πήγαινε να το πουλήσει θα έπρεπε να υπογράψει η εφορία απάντησαν ότι έτσι είναι ο νόμος.

Την προηγούμενη εβδομάδα απευθύνθηκε στο Γενικό γραμματέα κ. Τριαντόπουλο ο οποίος είπε ότι είναι δίκαιο το αίτημα, όμως πρέπει να περάσει νομοθετική ρύθμιση, να περάσουν κάποιοι μήνες, με αποτέλεσμα ο άνθρωπος να μην μπορεί να πάρει χρήματα και θα ματαιώσει την επένδυσή του.

Με αυτές τις παθογένειες παλεύουμε κάθε μέρα, δυστυχώς όμως δεν ακουγόμαστε.”

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Σκιαδαρέσης στη συνεδρίαση του Συμβουλίου νησιωτικής πολιτικής, λέγοντας ότι η λειτουργία του είναι πολύ σημαντική, ιδρύθηκε πριν 7 χρόνια και η πρώτη του συνεδρίαση ήταν στις 23 Σεπτεμβρίου, καθώς τα προηγούμενα χρόνια δεν είχε συνεδριάσει ποτέ.

“Θεωρώ ότι η καινούργια διοίκηση του υπουργείου Ναυτιλίας, χωρίς να θέλω να θεωρηθεί η κομματική τοποθέτηση μου, γιατί το λέω όπου βρίσκομαι ότι και με την προηγούμενη διοίκηση του υπουργείου Ναυτιλίας είχαμε πάρα πολύ καλή σχέση και σαν ΕΟΑΕΝ κάναμε πολύ καλά πράγματα και συνεργαστήκαμε χωρίς κανένα πρόβλημα.

Μην ξεχνάμε ότι τα νησιά μας είναι ιδιαίτερα απομονωμένα με πολλά προβλήματα, τα οποία δεν έχει η Ηπειρωτική χώρα.”

Μέσα από αυτό το συμβούλιο περνάει όλη η αναπτυξιακή πολιτική των επόμενων χρονών για τα νησιά και έχω την τιμή να είμαι σε αυτή την επιτροπή εκπροσωπώντας την επιχειρηματικότητα και θεωρώ ότι πραγματικά μπορούμε να κάνουμε δουλειά.”

Σχολιάζοντας την τοπική πραγματικότητα, ο κ. Σκιαδαρέσης είπε ότι ο δήμος αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, το έργο του είναι δύσκολο, η διοίκηση του δήμου με το νέο εκλογικό νόμο είναι πολύ δύσκολη και καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι στο Δήμο να μπορέσει να διοικήσει τι είναι λάθος τα κόμματα και κυβερνήσεις να νομοθετούν σχετικά με εκλογές σκεπτόμενη πως θα μπορέσουν να αποκομίσουν πολιτικό κέρδος.

“Δεν είμαστε έτοιμοι να λειτουργήσουμε με την απλή αναλογική και εγώ θεωρώ ότι αυτό που γινόταν παλιότερα και μπορεί να ακουστεί περίεργο, όμως θεωρώ πως ο Νομάρχης θα έπρεπε να είναι πολιτικό πρόσωπο και να μην εκλέγεται. Καταλαβαίνω ότι κάποιοι θα βγάλουν σπυράκια με αυτή την αναφορά.

Θεωρώ ότι δεν μπορεί κάποιος να κάνει τη δουλειά του σωστά όταν σκέφτεται ότι θα πρέπει την επόμενη μέρα να ψηφιστεί.

¨”Πρέπει να σπάσουμε αυγά για να φτιάξουμε ομελέτα και δεν ξέρω πως είναι διατεθειμένοι να το κάνουν. Πρέπει όλοι μας να κοιτάξουμε τον καθρέφτη μας και να σκεφτούμε πριν πάμε να ψηφίσουμε αν ψηφίζουμε πρόσωπα βάση φιλικών σχέσεων η βάση ικανοτήτων.

Για αυτό το λόγο πρέπει να σκεφτούν και όσοι εκλέγονται κι αν κοιτάξουν την προϊστορία του τόπου, κανείς δεν έχει επανεκλεγεί δεύτερη φορά, είναι πολύ παλιά στο παρελθόν η δεύτερη συνεχόμενη εκλογή.

Οπότε οι τοπικοί άρχοντες από τη στιγμή που υπάρχει αυτό το δεδομένο, θα πρέπει να λειτουργούν με βάση το γεγονός ότι ίσως δεν επανεκλεγούν την επόμενη φορά, να βάλουν κάτω να πράξω τώρα που είχαν κι ας μην εκλεγούν ξανά, θα δικαιωθούν μετά από τόσα χρόνια, όπως τον πρώην δήμαρχο Παναγιώτη Σκληρό που όλοι τον έβριζαν για το γεφυράκι και δικαιώθηκε στη συνέχεια.”

About Ομάδα Σύνταξης 27934 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

7 Comments

  1. Έτσι γίνεται πάντα, τα χρήματα πάνε στα χρήματα.
    Πλέον το πιστωτικό κεφάλαιο είναι κλειστό για τους μεσαίους και μικρούς επαγγελματίες, διότι όλα τα χρόνια της χρεωκοπίας αυτοί βρέθηκαν με ρυθμίσεις ή λιξηπρόθεσμα , και ο έλεγχος αξιολόγηγη των τραπεζών για να τους χορηγήσει την παραμικρή πίστωση τους απορρίπτει. Ακόμα και αν πληρώνει κάποιος τις ρυθμίσεις δανείων και φόρων ακόμα και τα παραμικρά ποσά δόσης.
    Πλέον όλα τα χρόνια της χρεωκοπίας τα εμπορικά εισοδήματτα μειώθησαν με αποτέλεσμα πρόσθετο στοιχείο αρνητικής αξιολόγησης απ τις τράπεζες.
    Το σημερινό πιστωτικό σύστημα της Ελλάδος είναι για γέλια και καλαμπούρια , και σκολουθεί την χρεωκοπική νόρμα για την δημιουργία στην χώρα συνθηκών χαμηλού κόστους διαβίωσης, αποεπιχειρικοποίησης και αποεπένδυσης στον μεσαίο και μικρό βιοτεχνικό και εμπορικό τομέα της οικονομίας και την συγκέντρωση λόγω προσβάσεων κοινωνικών στα μεγάλα σχήματα. Που όμως επιχειρηματική κσι βιομηχανική κουλτούρα και γνώση μεγάλου μεγέθους στην Ελλάδα δεν υπάρχει και ούτε πρόκειται ποτέ να αναπτυχθεί.
    Μέσα στις βασικές στοχεύσεις της χρεωκοπίας ήταν ο έλεγχος της οικονομικής επιχειρηματικής ζωής και του ρυθμού της , για να εξωθηθεί η Ελλάδα σε αδυνατότητα συγκρότησης έστω και της ελάχιστης επιχειρηματικής δυνατότητας.
    Και το κράτος ώς αυθέντης μαζί με τους Ευρωπαίους του ΤΧΣ του πιστωτικού συστήματος ; υπ ίδιο κάνει αφού αφήνει τους πολίτες όμηρους των δανειακών χρόνια κεφαλαίων χωρίς αξιακή βάση των εμπραγμάτων εξσσφαλίσεων των δανειακών αυτών κεφαλαίων, και μη προχωρόντσς σε προσαρμογή των δανείων και πιστώσεων στην βάση των αξιών της οικονομίσς.
    Φορτώνει δε και πλέον φόρους και έτσι τίποτα δεν μπορεί να κουνηθεί μια και ότι εισόδημα προκύψει αναλώνεται στην εξόφληση των παλαιών σωρρευμένων υποχρεώσεων.

  2. Το πιστωτικό σύστημα που μεθοδεύεται είναι για μα αποκλείσει τους πολίτες από τα τραπεζικά ιδρύματα.
    Τα κριτήρια αξιολόγησης των πελατών πολιτών απ τα πιστωτικά ιδρύματα πλέον υπάγονται στους κανόνες ευρείας χρήσης του λεγόμενου Τειρεσία (Black list) στον οποίο είναι όλη η Ελλάδα μευά τα 10 χρόνια σκληρή οικονομική ύφεση και αρχική χρεωκοπία.Και για όσα χρόνια θέλει το πιστωτικό σύστημα να αξιολογεί τον σε Τειρεσία πελάτη , μετά και την τακτοποίηση των οφειλών του.
    Τα φαινόμενα της ανεξήγητης καλή τη πίστη απόρριψης αιτήματος παροχής πιστώσεως από πελάτη , εκ μέρους πιστωτικών ιδρυμάτωμ έχει πάρει διαστάσεις εκθετικής σώρρευσης.
    Ο πιθανός πελάτης πλέον σε πιστωτικό ίδρυμα πρέπει :α) να μην έχει πατήσει ποτέ σε τράπεζα ώς τώρα για να δανειστεί, να έχει τεράστιο εισόδημα ατομικό οικογενειακό, να μην χρωστάει στην εφορία ούτε να έχει ρυθμίσεις πουθενά, να είναι όποιας ηλικίας θέλει το πιστωτικό ίδρυμσ κατά προτίμηση ώε τα 55 χρόνια ηλικίας, να έχει τεράστιες καταθέσεις στο πιστωτικό εν λόγω ίδρυμα, και τότε έχει πιθανότητα να του χορηγηθεί μια μικροπίστωση ή μια πιστωτική κάρτα. Και πάλι πιθανά όχι σίγουρα και πάντα για μικροπίστωση σε ποσό.
    Αν ο πολίτης πελάτης που μπαίνει σε πιστωτικό ίδρυμα είναι καλοπληρωτής των υποχρεωσεών του χρόνια αλλά έχει υπόλοιπο υποχρεώσεων στο πιστωτικά ιδρύματα της χώρας , ελάχιστη έωε καμμία πιθανότητα έχει να του δοθεί έστω και η παραμικρή πίστωση.
    Εξ άλλου τα πιστωτικά ιδρύματα δτην Ελλάδα δεν θέλουν πελάτες με αυτό τον τρόπο και αυτό γίνεται φανερό και με την πρακτική των που προσπαθούν να επιβάλλουν την εκ μακρόθεν ηλεκτρονική πίστη , πέρα απ την στα πιστωτικά ιδρύματα παρουσία των πολιτών ώς πελάτες. Και καλά είναι να αναλογιστεί η κυβέρνηση και οι κυβερνήσεις -οι τράπεζες είναι εμπορικά ιδρύματα υπαγόμενα στο υπουργείο εμπορίου νσ ξεκαθαρίσει τον ρόλο των πιστωτικών ιδρυμάτων.Τι εξυπηρετούν ώς επιχειρήσεις που εκμεταλεύονται τις κεφαλαιακές καταθέσεις των πολιτών ώς νομισματική κυκλοφορία και τι εξυπηρετούν ώς εξυπηρέτηση της νομισματικής κυκλοφορίας και της οικονομικής ζωής.Διότι μόνιμα ακούγονται τα θέματα των τεραστίων αμοιβών των στελεχών ( τα ίδια με το 1928 στην Ελλάδα για τους ιστορικούς ερευνητές).
    Με βάση την μειωμένη τουριστική κίνηση του 2020 λόγω της πανδημίας ( 30% του 2019) τον χειμώνα του 2021 και από τώρα Φθινόπωρο του 2020, οι δυνατότητες των επιχειρήσεων και επαγγελματιών για την καταβολή φόρων ασφαλιστικών εισφορών και δόσεων δανείων θα είναι μειωμένη.Και με το καιρό από τώρα οι οφειλές και στις τράπεζες θα καθίστανται ως προοδευτικά ληξιπρόθεσμες παρά τις όποιες αναβολές περιστασιακά κατσβολών. Και ο φαύλος κύκλος θα συνεχίσει για την αξιολόγηση των πολιτών εκ των πιστωτικών ιδρυμάτων ώς για την πατοχή πιστώσεων έστω και των μικροτέρων.
    Το Ελληνικό κράτος με μια περίεργη τσκτική από την αρχή της οικονομικής κρίσης του 2010 αρνήθηκε επίμονα να τακτοποιήσει τις πιστωτικές υποχρεώσεις των πολιτών στην βάση των πραγματικών αξιοτήτων της Οικονομικής ζωής , που ουσιαστικά θα οδηγούσε σε απομείωση των χρεών των πολιτών και εξυγίανση της οικονομικής ζωής ώς αναπτυξιακή πολιτική καο κίνητρο.
    Με κούφιες ρυθμίσεις δανείων και φόρων παρέτεινε ηλικιακά τα χρέη ώς οφειλόμενα κεφάλαια και με μειωμένες δόσεις καταβολών εκ των πολιτών ουσιαστικά χρήματα πήγαιναν στον δανειακό βρόντο.
    Ο Δανειολήπτηε που σε ηλικία 50 ετώ όφειλε π.χ 100 , μετά από 10 χρόνισ πληρωμών μειωμένης δόσης οφείλει σε ηλικία 60 ετών τουλάχιστον πάλι 100 και στο μέγιστο ποσοστό 120 καο 150.
    Και λόγω της οικονομικής δυσκολίας 10 χρόνια ο νέος σε ηλικία πολίτης δεν μπορεί να βρεί πιστώσεις για μα ξεκινήσει μια δουλειά ή να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη της δουλειάς του.
    Η αυθεντία του πιστωτικού συστήματος είναι παρούσα. Μια και πραγματικός αυθέντης του χρήματος -εκ της εργαδίας των Ελλήνων πολιτών- είναι τα πιστωτικά ιδρύματσ που το διαχειρίζονται.
    Στην ΗΠΑ το κλισέ ήταν σαφές.
    Πίσω απ τους γκισέδες βρίσκονται οι ταμίες αλλά το Box office το κρατούν οι γκάνγκστερς. Αυτό έδειξε σαφώς το σπουδαίο Αμερικανικό φίλμ “”Κόττον Κλάμπ””.
    Που συνίσταται στην κινηματογραφική λέσχη Λευκάδος να το προβάλλει.

  3. Συγκεκριμένο πραγματικό.
    Πτυχιούχος της φαρμακευτικής ήθελε να ανοίξει φαρμακείο πληρώντας τος προυποθέσεις.
    Εργάζετο σε φαρμακευτική επιχείρηση 45 χρόνια με φορολογητέο εισόδημα 5ετίας 17800 ευρώ το χρόνο.
    Θα διέθετε και δικά του μετρητά 35-40 χιλιάδες.
    Ζήτησε από τράπεζα να πάρει το έντοκο ευρωπαικό πρόγραμμα 25000 ευρώ με 8% -10% για 5 χρόνια
    Η τράπεζα ζήτησε εγγυητή τον γονέα που ήταν 64 ετών εν ενεργια εργαζόμενος σε ιδιωτική επιχείρηση εκπαιδευτήριο με εισόδημα 20000 το χρόνο. Ο γονέας είχε ένα μικρό στεγσστικό δάνειο που θα τελείωνε σε 5 χρόνια με ενήμερο υπόλοιπο. Και οφειλές αλλού δεν είχε κανένας απ τους δύο.
    Η τράπεζα ζήτησε να βάλουν και προσημείωση ακίνητο για να εξετάσει το αίτημα. Αλλά και πάλι δεν ξεκαθάριζαν απ την Τράπεζα τι θέλουν, ποιές είναι οι προυποθέσεις ,βάζωντας δυσκολίες ότι δήθεν δεν εγκρίνονταιβτα προγράμματα αυτά.
    Τελικά με ήξεις αφίξεις και κωλύματα απ την τράπεζα και άρνηση απ την τράπεζα με δικαιολογίες ότι δεν έχει ανοίξει το σύστημα αιτήσεων, ότι δεν υπάρχει προσωπικό και υπάλληλοι να εξετάζει το αίτημα στα κεντρικά , όλο το θέμα πήρε την αρνητική χροιά.
    Και κάνοντας έτσι η τράπεζα μη απατώντας ουσιαστικά ποτέ στους πελάτες και αφηνοντάς τους να περιμένουν το όλο θέμα ματαιώθηκε ώς πρόθεση των πελατών.
    Η τράπεζα ουσιαστικά λειτουργούσε σε βάρος των κρατικών και Έυρωπαικών προγραμμάτων για την χρηματοδότηση , μη απατώντας στους πελάτες και μη δεχόμενη να γίνει το αίτημα , μια και έλεγε μ ονιμα ότι δύσκολα εγκρινονται τα προγράμματα που την ίδια εποχή διαφήμιζαν το συγκεκριμένο έντοκο πρόγραμμα απ το κράτος.
    Ούτε αίτηση δεν δέχτηκε η τράπεζα να ενθαρύνει τους πολίτες να κσνουν. Έστω και αν απορριπτώνταν το αίτημα.

  4. Οι αλλαγές που ευαγγελίζονται στην Ελληνική οικονομικοκοινωνική κατάσταση ; δεν είναι παρά αλλαγές για να μην αλλάξει τίποτα.
    Και για τούτο προτάσσεται η επικοινωνιακή λειτουργικότητα ώς παράμετρος του οικονομικού διαχειριστικού, έναντι των αμοιγών παραμέτρων της οικονομικότητας.
    Το βραχυχρόνιο και μεσοχρόνιο τμήμα της οικονομικής μεγέθυνσης έχει ήδη χαθεί. Στην μεταφυσική αφίεται η μακροχρονιότερη ανάπτυξη. Ξεκομένη απ την συνεχή και ώς συνέχεια μεσοχρόνια λειτουργική!!
    Οι νυχτωμένοι βαθειά υποστηρίζουν ότι το σύστημα της ανάπτυξης θα δείξει πρώτα τα αποτελεσματά του στο κέντρο και κατόπιν θα διακτινιστεί ( σαν το αναπτυξιακό μοντέλο της δεκαετίας 1955-1965) στην περιφέρεια. Αλλά δεν λένε και δεν κατανοούν – γιατί νυχτωμένοι είναι -πώς σε μια χώρα χαμηλού κεφαλαιακού κόστους και μειωτικού του κόστους εργασίας θα προκύψει υπεραξία ικανή μετασχματιστικά του κεφαλαίοι μέσω της υποαμειβόμενης εργασίας?? Η αναγκαία οικονομική σώρρευση πώς θα επέλθει εφ όσον καθηλώνεις τοκ κεφαλαιακόνδείκτη αναπαραγωγικά και τον εργασιακό μετασψηματιστικό δείκτη??
    Με κουρεία, σουβλατζίδικα, φούρνος, ταχυκαφενεία, τυροπιτάδικα πώς θα προκύψει το αναγκαίο κεφαλαιακό κέρδος για την επανεπένδυση σε σε κεφαλαιακή ποσότητα για την ανάπτυξη??
    Τόσα χρόνια προσπάθεια δήθεν για ανάπτυξη και διαρθρώσεις οικονομικοπαραγωγικές από το 2010 και γιατί ακόμα και στα αυτοκαταναλωτικά περιφερειακά άκρα το πρωτογενές στοιχείο της οικονομίας μειούται , χιλιάδες στρέμματα ελαιοκαλλιέργειας αχρηστεύτηκαν στην Λευκάδα και ούτε την κρατική αυτοκαταναλωτική αναγκαιότητα δεν μπορεί να εξασφαλίσει το αναπτυξιακό μοντέλο μια και τα ανεπιτήρητα μοσχάρια στην Λευκάδα λειτουργούν χρόνια ώς ο τελεστής της ερήμωσης στην πρωτογένεοα ακόμη και της μικρής συτοκατσναλώσεως.
    Δηλαδή με τις ηλεκτρονικές διαδικασίες το ηέκτρονικοποιημένο κράτος θα διώξει τα ανεπιτήρητα μοσχάρια, και θα καλλιεργηθούν και οι ελιές και θα επανέλθει η αμπελοκαλλιέργεια , ώς αναπτυξιακή πρωτογένεια??
    Σε μια μικρή κεφαλαιακή δομή και υποαμειβόμενη εργασία θα στηριχτεί η τουριστική αναβάθμιση ποιοτικά, απ την οποία θα προκύπτει η υπεραξία απ το υψηλότερο έσοδο ανά τουρίστα??
    Ή με τις εξοικονομητικές επιδοτήσεις θα προκύψουν καινοτομικές επενδύσεις μεγαλύτερων μεγεθών για την συνολική οικονομική μεγέθυνση και την κοινωνική ανάπτυξη ??
    Με ένα τραπεζικό πιστωτικό σύστημα που τα στοιχεία της επανείσπρακης των δανειακών κεφαλαίων είναι στο βσραθρο, μόνο επειδή διαφημίζει λογιστικά κέρδη μπορεί να θεωρηθεί ότι θα χρηματοδοτήσει αναπτυξιακά μεγενθυτικά μεγέθη, στην βάση της μεθοδευμένα μειωμένης στα έγκατα νομισματικής κυκλοφορίας?? Ή στην “”μεγάλη οικονομικά και νομισματικά σημερινή Ελλάδα”” νομίζουν ότι θα κινηθούν στις παραμέτρους των μεγάλων ποσοτήτων ηλεκτρονικών συναλλακτικοτήτων ώς χρημά , με την γενίκευση της ηλεκτρονικής με κάρτες ακόμα και για ένα κουτί σπίρτα συναλλακτιοτητας ??
    Η διατήρηση χρόνια της εξώκοσμης στην ιστορία φορολογίας στην Ελλάδα αφήνει περιθώρια για την ιδιωτική αποταμίευση με στόχο της επένδυση και την κινητροποίηση της ιδιωτικής καινοτομικότητας??
    Στην επικοινωνιακή λειτουργία της χώρας , η βασική εταιρεία τηλεοικοινωνίας Γερμανικών συμφερόντων κάνει 15-20 μέρες για να συνδέσει σε ιδιώτη πελάτη Internet.
    Και με βάση αυτή την πρακτική η Ελλάδα βλέπει και θέλει ανάπτυξη μέσω ηλεκτρονικοποίησης του κράτους καξ της οικονομικής ζωής και ευαγγελίζεται κοινωνική ανάπτυξη μέσω χαμηλού κόστους και μειωμένου εργασιακούκόστους ώς κυβερνητική υπόσχεση δια πρωθυπουργικού στόματος!!!!! πολλά τα θαυμαστικά.
    Όλα εξηγούνται μαζί και γίνεται κατανοητικότερος ο Ντι Τομάζι Λαμπεντούζα .
    Κυκλοφόρησε και σε Ελληνική μετάφραδξ εδώ και χρόνια ο Γατόπαρδος.

  5. Στην Ελλάδα στις μέρες μας το πιστωτικό σύστημα θεωρείται και επιβάλλεται ώς σύστημα χαρτιών ή ηλεκτρονικών χωρίς εκτύπωση εγγράφων.
    Δεν θεωρείται ούτε είναι ούτε θέλουν να είναι θέμα πίστης.
    Μόνο που πρίν την ύπαρξη χαρτιών ή ηλεκτρονικών εγγράφων στην διαχείρηση του χρήματος προηγείται η πίστις
    Για τούτο και πιστωτικό σύστημα.
    Που άλλο το πιστωτικό σύστημα (επί τη βάσει της πίστης ώς τραπεζική υπαρκτότητα) και άλλο το τραπεζικό Ελληνικό σύστημα ( στην βάση της διαχείρησης χαρτιών ή ηλεκτρονικοτήτων).
    Και αυτό θα πρέπει να είναι γνωστό στους Έλληνες πολίτες.
    Το αν το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα εξυπηρετεί την ανάγκη της χώρας και των πολιτών για ανάπτυξη και πρόοδο και ευημερία ( με βάση τα χρήματα των πολιτών που τα διαχειρίζεται αυτό το τραπεζικό σύστημα) είναι θέμα πολύ μεγάλο.

  6. Οι μαζικές γραμμές παραγωγής στην διεθνή βιομηχανική ή επιχειρηματική οργάνωση ολοένα και εξατομικεύονται, κάτω και απ τις ανάγκες για ειδικότερα προ’ι’όντα που αντανακλούν και τις ειδικότερες ανάγκες και εοιθυιες της κατανάλωσης.Τις οποίες ανάγκες και επιθυμίες προσπαθούν και να κανοναρχούν.
    Στην Ελλάδα που ουδέποτε διήλθε από το στάδιο της βιομηχανικότητας ή επιχειρηματικότηταε ώς γραμμές παραγωγής, πώς θα γίνει η μετάβαση στην κάποια κανονικοποιημένη εξατομίκευση( υψηλής υπεραξίσς και εγχωρίου προστιθέμενης αξίας) του επιχειρείν και παράγειν ??
    Με τους αυτοσχέδιους ανειδίκευτα περιστασιακά μαστοράντζες και ή τους επιδοτούμενους για 10 μήνες γκαρσονιέρηδες των 2 μηνών, που στους 10 μήνες έχουν ξεχάσει κάθε συνέχεια επαγγελματική??
    Ή θα γίνει και δώ θαύμα χριστιανοθεολογικό , που δεν έγινε ώς τώρα και για τούτο ενέσκηψε η χρεωκοπία??
    Η τραπεζική πίστη θα ασκηθεί τηλέ ( εκ μακρόθεν) με περιγραφές των επιχειρηματικών σχεδίων μέσω της οθόνης των υπολογιστών ή των ΑΤΜs και των πολυμέσων??
    Οι πιστώσεις θα χορηγούνται εκ μακρόθεν με βάση την ηλεκτρονική πιστοποίηση και κύρια ηλεκτρονική αξιολόγηση τηλέ των επιχειρηματικών και παραγωγικών σχειων?
    Η πρωτογένεια και η τυποποιησή της και η χρηματοδοτησή της θα γίνει μέσα απ τις εικόνες του ηλεκτρονικού υπολογιστή για τα χωράφια χώματσ καλλιέργειες ποιότητες προιόντων λίπανση και προώθηση??

  7. Μεγαλύτερη αξία εμπορική και κοινωνική και οικονομική έχουν τα σουβλατζίδικα εδώ και 15 χρόνια παρά όλο το τραπεζικό σύστημα.
    Διότι ουσιαστικά υο ίδιο αυτό το σύστημα ώς πιστωτική λειτουργία στην χώρα δεν θέλει πελάτες ώς συναλλαομενους πέρα απ το την μία συναλλαγή για να καταθέτουν τα χρήματα των οι πελάτες πρός φύλαξη στα τραπεζικά ιδρύματα, για να τα διαχειρίζονται στην βάση των τεραστίων αμοιβών οι διαχειριστές των τραπεζών.
    Και εδώ υπάρχει το εξής περίεργο.
    Οι πολίτες εμπιστεύθηκαν τα χρηματά των στις τράπεζες και οι διοικήσεις των τραπεζών τα δάνεισαν και τώρα δεν μπορούν να επανεισπράξουν τα δανειακά κεφάλαια.
    Τα δάνεισαν σε πολιτικά κόμματα , στην βάση των μελλοντικών ήθελε κομματικών απ το δημόσιο ,επιχορηγήσεων, και όχι μόνο δεν επισυρέφουν τα πολιτικά κίμματα τα δανεικά, αλλά με νόμο απάλλαξαν τους τραπεζίτες που δάνεισαν τα χρήματα κοντά 250 εκατομμύροα ευρώ.Δηλαδή αν κάποιος υπολογίσει μέση αποταμίευση 10000 ευρώ για κάθε οικογένεια ( που δύσκολα υπάρχει σε χρεωκοπική εποχή) έτσι 25000 οικογένειες δάνεισαν τα κόμματα με βάση την διαχειριστική των τραπεζών λογική.Και τώρα τα χρήματα αυτά είναι ανείσπρακτα. Και ταυτόχρονα κάποιες απ αυτές τις οικογένειες να έχουν δανειστεί απ τις τράπεζες να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν στην πληρωμή δανεισμού λόγω ανεργίας ή πτώσης εισοδημάτων ή αύξηση της έκτακτης ( δηλαδή μόνιμης )φορολογίας, και το τραπεζικό σύστημα και το λειτουργικό σύστημα του κράτους να τους καταχωρεί ώς ληξιπρόθεσμους και αφερέγγυους δανειζόμεους, και τα τηλεφωνικά καρακόλια των τραπεζών να τους ενοχλούν.
    Αντί το κράτος και το τραπεζικό σύστημα να προστατεύσει αυτούς τους πολίτες.
    Το κράτος και η κυβέρνηση να δώσουν στην δημοσιότητα τις αμοιβές καιωτα συνολικά παλέτα αμοιβών των διοικητικών στελεχών των τραπεζών και των συμβούλων αυτών.Και ταυτόχρονα να δώσει στην δημοσιότητα και τις κοινωνικές σχέσεις των τραπεζιτών και των όσων συμβούλων.
    Δεν βλέπει κανείς γιατί να μην είναι δημόσια κάποια στοιχεία την στιγμή που οι τράπεζες στηρίχτηκαν με επιβάρυνση του δημόσιου χρέους -μιλάνε στον τύπο για 149 δις ευρώ στήριξη- και που το δημόσιο αυτό χρέος το πληρώνουν οι φορολογούμενοι πολίτες??
    Και αν η κυβέρνηση θέλει ανάπτυξη αυτή θα ξεκινήσει απ την δισσπορά της διαφάνειας για να πειστούν οι πολίτες και να υιοθετήσουν το αναπτυξιακό μοντέλο.
    Οι σουβλατζήδες φέρονται με μεγαλύτερη εντιμότητα απέναντι στους πολίτες και πελάτες των συνολικά. Και αν δεν έχουν καλή ποιότητα κλείνουν γιατί χάνουν την πελατεία. Δεν αποθηκεύουν χρήματα ή πόρους πελατών για να τα διαχειριστούν , αλλά πρώτα κάνουν έξοδα λειτουργίας του σουβλατζίδικου και ότι πελάτες πιάσουν.
    Η κυβέρνηση αν θέλει να δείξει ότι δεν θεωρεί τους πολίτες κορό’ι’δα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.