ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Με βάση αναφοράς τον επιδημιολογικό χάρτη της Γενικής Γραμματείας Πολικής Προστασίας, η Λευκάδα βρίσκεται στο Επίπεδο Α= Επιτήρησης.
Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας για τα μέτρα που θα εφαρμοστούν αυτή την Τρίτη 03/11/2020, σας παραθέτουμε τον παρακάτω σύνδεσμο και παρακαλούμε για την πιστή εφαρμογή των μέτρων που εξειδικεύονται σε αυτόν https://covid19.gov.gr/covid-map#midLbl .
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
Με χαμηλή εισαγόμενη κινητικότητα και διαμετακομιστική εμπορικότητα , ( τουριστικότητα εποχής = μηδέν) , ασφαλώς και κρούσματα ώς πλήθος αναλογικά του πληθυσμού δεν πρέπει να υπάρξουν.
Η πρώτες εκτιμήσεις επίσημα του λιμοξιολογικού επιτελείου διαπίστωσαν και την κινητικότητα των φοιτητών εποχιακά στις μέρες μας ώς ένα απβτα αίτια της ανόδου των κρουσμάτων, πέρα απ την παραδοσιακά αστική πύκνωση και εσωαστική κινητικότητα το Φθινόπωρο.
Ειδικότερα για την Θεσσαλονίκη , ασφαλώς και η Βαλκανική ντεκαντάνσ χυμάτη μεταπραματευτάδικη τσιπουράδικη καρντάσικη κουλτούρα που διατρέχει τον πιότερο αναγνωρίσιμο κοινωνικό ιστό , με τα αντιστασιακά κορονοπάρτυς στην κεντρική αστική πλατεία ,και έτσι τους λογικούς διακτινισμούς των πάρτυ ώς μιμητικό αποτέλεσμα στα προαύλια του πανεοιστημίου, απόλυτα σαφές ήταν ότι θα υπήρχαν κρούσματα αναλογικά υπερβάλοντα του πληθυσμού.Για να εμφανίζεται έτσι σαφέστερα η απουσία αστικής κουλτούρας και συμπεριφοράς ώς συγκροτησιακό υλικό της παλαιοβαλκανικής, με σημερινά κριτήρια, αυτής πόλης.
Η Θεσσαλονίκη ώς το σύμπτωμα παλαιοβαλκανισμού ( τα βαλκάνια ώς Ευρωπαική μπαρουταοοθήκη) ασφαλώς και έχουν το δυναμικό εκείνο για να αναδείξει την κρεπάλη της κάθε χύμα μάζωξης ώς αντίσταση στο ιανδημικό υγιειονομικό δυναμικό της εποχής, και έτσι ώς επαγωγική ανακύκλωση μεγενθυτικά του πανδημικού φαινομένου ώς πλήθος κρουσμάτων στον πληθυσμό.
Η μονοκατευθυντήρια γραμμικότητα της αντιστασιακής δήθεν συμπεριφοράς κάθε εποχή , δεν είναι κάτ ανάγκη αντίσταση αλλά μπορεί να συνιστά και ένα υποαντιστασιακό τελεστή που ώς παρονομαστής αναβιβάζει την αριθμητικότητα του μεγέθους επί του οποίου στοχεύει.
Και αυτό συνέβει στην Βαλκάνια Θεσσαλονίκη στις μέρες μας, σαν ενεργό μόνιμο κατάλοιπο της αναγκαίας να υπάρχει απουσίας κοινωνικής επεξεργασίας του αστικού φαινομένου.
Φαινόμενο που είναι διάχυτο στην θεσσαλονίτικη κουλτούρα και συμπεριφορικότητα των κστοίκων αυτής της πόλης , σλλά και των όσων διερχομένων απ αυτή την πόλη ώς το κρίσιμο διαμορφωτικά παιδευτικό φοιτητικό χρονικό διάστημα της ζωής ανθρώπου.
Η πόλη ευρύτερα που εκπαιδεύει ανακυκλωτικά τους ανθρώπους της για την υποστήριξη της ίδιας της φυσιογνωμίας ( Βαλκανικής μετααγροτικής και μεταπραματευτικής) και αναπαραγωγής αυτής της φυσιογνωμίας στον χρόνο.
Τα στοιχεία της κερματισμένης ολότητας της πόλης -καίριο στοιχείο του αστισμού- που οδηγούν και στην βσθύτερη ενδοσκόπηση των ανθρώπων του αστικού κερματισμένου αστισμού, ακόμα και ώς υποβλητικότητα του εαυτού και αποδοχή του εξωγενούς υπέρτερου ώς τέτοιο ( ταυτό) , απουσιάζουν ώς συγκροτησιακά του εγώ των ανθρώπων κατοίκων στην Θεσσαλονίκη.
Τα κορονοπάρτυ της Θεσσαλονίκης ώς αντίσταση στο κορονο’ι’κό πανδημικό σύμπτωμα της εποχής μας, είναι μια παράμετρος που καταδικνύει ότι η πόλη αυτή αποτελεί και θέλει μα αποτελεί έναν ειδικό καθορισμό της εν Ελλάδι αλλά και Ευρωπαικά ίσως διαβιωτικής αστικότητας, σε όποιο βαθμό μεταπολεμικά οικιστικά δομήθηκε και συγκροτήθηκε αυτή η αστικότητα , που την διατρέχει μια απαξιωτική κατάσταση για την ίδια την αστικότητα κοινωνικά συγκροτησιακά. Και μέσα σε αυτό το κενό της υποαστικοποιημένης αστικότητας , η καταφυγή για πλήρωση του κενού είναι στην γεωκοινωνική ανακουφιστική παρελθοντολογία και τις παραμέτρους της ( πραματευτισμός, και βαλκανικός αγροτισμός και Οθωμανικός διομολογικός εμπορικός συμπεριφορισμός ο οποίος καταλήγει σε επαρχιωτικό τοπικίστικο ναρκισισμό .
Η πανδημία στο αστικό διαρκές και ακατάλυτο ισόνομο διαβιωτικά Ιπποδάμειο αρχετυπικά κοινωνικό σύστημα , κατανέμει και την ευθύνη και τα ωφέλη ισόποσα.
Και η Βαλκανική και Βαλκάνια αστική οικιστικά Θεσσαλονίκη και οι κάτοικοι της αδυνατούν να το κατανοήσουν αυτό.
Βλάπτοντες έτσι εαυτούς ώς κύρωση και επικύρωση του τοπικίστικου διαβιωτικού ναρκισσισμού.
Ο διαρκής κανόνας : η εφαρμογή της ιστορικής μεθόδου ανθρώπων και κοινωνιών εφ εαυτού.
Μόνο που δεν πρόκειται να ασχοληθεί ούτε η επιστήμη ούτε το μέγιστο κοινωνικό αν τα Βαλκανικά τσίπουρα και οι μπύρες θεραπεύουν τον κορονο’ι’ό.