Σχόλιο – απάντηση του πρ. δημάρχου Κ. Δρακονταειδή στην ανάρτηση του κ. βουλευτή για τους Εγκρεμνούς (27-7-2020)


Χαίρομαι ιδιαιτέρως, γιατί ο κ. βουλευτής ασχολήθηκε με το θέμα του δρόμου και ειδικότερα της σκάλας των Εγκρεμνών. Και χαίρομαι, γιατί μου δίνει τη δυνατότητα να ανταλλάξουμε έστω και από μακριά τις απόψεις μας (από κοντά το αποφεύγει).

       Όλοι πια έχουν καταλάβει ότι με την γνωστή ‘’ δήθεν αθώα‘’ τακτική του ‘’λέγε – λέγε κάτι στο τέλος μένει’’, στόχο έχει να καρπωθεί προσωπικά και πολιτικά ότι ‘’κινείται’’ στη Λευκάδα, σε θάλασσα, ουρανό και γη (για το διάστημα προς το παρόν όχι)!!!

Άλλωστε, πριν την δική του ενασχόληση με την πολιτική, στη Λευκάδα τίποτα δεν είχε γίνει! Αμφιβάλω αν θεωρεί ότι υπήρχε καν Λευκάδα και θεσμικοί που πάλευαν, βεβαίως ο καθένας με τον τρόπο του και την πολιτική του κουλτούρα!

Όλα λοιπόν σ’ αυτόν τον τόπο ξεκίνησαν το Σεπτέμβρη του 2015, όταν βγήκε βουλευτής!

       Πώς, για να ορίσουμε το χρόνο στον κόσμο, χρησιμοποιούμε το π.Χ. (προ Χριστού), τώρα για τη μέτρηση του χρόνου στη Λευκάδα, χρησιμοποιούμε πια το π.Θ. (προ Θανάση)!

Το να προσπαθείς να εκμεταλλευτείς  βεβαίως τα πάντα, είναι συνήθης τακτική στη χώρα μας. Σε όλα τα πράγματα όμως υπάρχουν όρια.

Ακούστε κ. βουλευτή, επειδή μόλις προχθές σκεφθήκατε ν’ αρχίσετε ‘’να αξιοποιείτε’’  το έργο των Εγκρεμνών, θέλω να σας θυμίσω ότι:

Μετά τον καταστροφικό σεισμό της 17ης Νοεμβρίου 2015 και την ολική καταστροφή του συγκεκριμένου δρόμου και όχι μόνο, την άνοιξη του 2016 και σε συνεννόηση της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής με το υπουργείο (ΥΠΟΜΕΔΙ) χρηματοδοτήθηκαν δυο έργα τεράστιας αναπτυξιακής – τουριστικής σημασίας, ο δρόμος των Εγκρεμνών με 2.700.000 και ο δρόμος του Γιαλού με 3.000.000 . Η σχετική προγραμματική σύμβαση μεταξύ Δήμου και Υπουργείου, υπεγράφη τον Ιούνιο του 2016.

Ο δρόμος στο Γιαλό έχει ολοκληρωθεί ουσιαστικά από το καλοκαίρι του 2018, όπως και πάρα πολλά άλλα έργα του σεισμού.

Ο δρόμος στους Εγκρεμνούς, λόγω περισσοτέρων δυσκολιών και ιδιαιτέρως στην κατασκευή της σκάλας που οδηγεί στην παραλία, καθυστέρησε. Συνέβαλε φυσικά και σ’ αυτό η πανδημία, μιας και δεν μπορούσαν να μετακινηθούν οι αλλοδαποί κατασκευαστές της σκάλας. Ενώ ήταν προγραμματισμένο να ολοκληρωθεί γύρω στον Μάιο, αναμένεται να ολοκληρωθεί περί το τέλος του καλοκαιριού. Ο κυρίως δρόμος που οδηγεί στην σκάλα καθόδου, ουσιαστικά είναι τελειωμένος από μήνες.

Σε όλη αυτήν την διαδικασία, τις δύσκολες οικονομικά εκείνες εποχές για την πατρίδα μας, διεκδίκησης, χρηματοδότησης, προγραμματικής σύμβασης, δημοπράτησης, κ.λπ., πότε και πώς συμμετείχατε και δεν σας είδα;

       Χθες, 26/7/2020 κάνατε την σχετική ανάρτηση, με φώτο από την σκάλα, τμήμα της οποίας ήδη έχει κατασκευασθεί. Αυτό έγινε εντελώς τυχαία, τρεις μέρες πριν την καθορισμένη προ ημερών (ύστερα από σχετική άδεια της υπηρεσίας του υπουργείου) επίσκεψη των δημοτικών συμβούλων της παράταξής μας στο έργο. Πάντως συγχαρητήρια, έχετε έγκαιρη εσωτερική υπηρεσιακή πληροφόρηση!

      Φυσικά, είναι δικαίωμά σας να βγάζετε Δελτία Τύπου γι’ αυτά που κάνετε.

      Γι’ αυτά που κάνετε όμως, όχι γι’ αυτά που κάνουν ή έκαναν άλλοι!

       Αυτό το ξεχνάτε συνεχώς!

Δείχνει, εκτός των άλλων και την κακή σας σχέση με την αλήθεια!

       Το γεγονός αυτό επαναλαμβανόμενο, συνιστά πολιτική καπηλεία!

Πέρα όμως απ’ αυτά, περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την άποψή σας και για άλλα πολύ σοβαρά θέματα της Λευκάδας, για τα οποία δυστυχώς σιωπάτε!

Ας πούμε, είπατε κάτι για την περικοπή 30.112.370 € από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ιονίων Νήσων 2014 – 2020, δηλαδή το 13% του προγράμματος, με την σφραγίδα της περιφερειάρχη κας Κράτσα που σημαίνει έργα τα οποία θα χάσει και ο Δήμος Λευκάδας;

       Είπατε κάτι για τα υδατοδρόμια που αν γίνουν, θα πληρώσουμε μερικά εκατομμύρια παραπάνω;

       Είπατε κάτι για την κατάργηση του Πανεπιστημιακού Τμήματος στη Λευκάδα, που ανακοινώνατε ότι μέχρι το τέλος της Άνοιξης θα λυνόνταν;

       Είπατε κάτι και δεν το άκουσα κ. βουλευτή;

About Ομάδα Σύνταξης 27534 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

2 Comments

  1. Έτσι μπράβο είσαι καλύτερος να κάνεις αντιπολίτευση από το να διοικης πέντε χρόνια ενάντια στα καταστήματα εστίασης και ξεχνώντας ξωτικά πράγματα(κόστος για εφαρμογή σχεδίου πόλεως Νυδριού,αύξηση του νερού περισσότερο και από την ΕΥΔΑΠ και διπλασιασμός λόγω αποχέτευσης στον Δήμο Ελλομένου και άλλα)Σε ευχαριστούμε για αυτά τα πέντε πέτρινα χρόνια που μας διοικησες

  2. Να απαλλαγεί η περιοχή Ελλομένου από τέλη αποχέτετσης και να πληρώνει μειωμένο τιμολόγιο νερού διότι η συμπρωτεύουσα το Νυδρί και η πέριξ περιοχή προσκομίζουν το μεγαλύτερο εισόδημα στο Νησί.
    Να απαλλαγεί η περιοχή αυτή αοί την εφαρμογή πολεοδομικού σχεδίου και εισφορές διότι κάθε τετραγωνικό εκατοστό εδάφους που οικοδομείται εισφέρει πιλλαολασιαστικά στο εισόδημα της Νήσου και της χώρας.
    Να πληρώνει η περιοχή Ελλομένου μισή τιμή ανά κυβικό νερού κατανάλωσης και μισή τιμή ανά κιλοβατώρα ηλεκτρική ενέργεια.Επίσης το ίδιο για τα δημοτικά τέλη καθαριότητας , μισό ενφια, μισό φόρο εισοδήματος, καθόλου εισφορά αλληλεγγύης, καθόλου προκαταβολή φόρου εισοδήματος για τους επαγγελματίες. Να καθιερωθείβειδικό ποσοστό 4% φπα για τις πράξεις και αγοραοωλησίες μέσα στα όρια τιυ Ελλομένου και 0% για τα ιθκιστικά όρια του Νυδριού.
    Πολεοδομικά να μην υπάρχει κόστος ιικοδομικής άδειας στην περιοχή Ελλομένου και ελευθερία όρων δόμησης καθ ύψος ώστε να σηκωθούν ουρανοξύστες και με κυάλια οι κάτοικοι να βλέπουν τι γίνεται ώς ζωή των πλουσίων του νησιού Σκορπιός. Να έχουν κυάλια διόπτρες του πυροβολικού. Να γίνει γέφυρα τοξωτή μονότοξη ( στο μιρκέζι όχι αμπασωτή) που να συνδέει την παραλία του Νυδριού ώς συμπρωτεύουσα με την Αγία Κυριακή , για να περνάνε τα ιστιοπλο’ι’κά αοό κάτω να ελλιμενιζονται στιν κόλπο του Νυδριού Βλυχού. Η γέφυρα αυτή να χρησιμοοοιιται ώς περίπατος του Νυδριού. Για την γέφυρα αυτή να πάρουν σχέδια απ την μονότοξη γέφυρα του Κοράκου που ανατινάχτηκε απ τους αντάρτες το 1949.Και στο χτήσιμό της να γίνει με κουρασάνι αοό χώμα της περιοχής και να προσθέσουν και 10 εκατομμύρια αυγά μέσα στην λάσπη για να σφίξει το κουρασάνι. Τα αυγά νάναι αοό κότες της περιοχής και να αρισουν από τώρα να φκιάχνουν κοτέτσια και κότες ώς το Κολόνι και παραπάνω για να μαζέψουν τα αυγά.
    Και τελικά να αλλάξει ο διοικητικός χάρτης της Νήσου Λευκάδος και πρωτεύουσα (καπιτάλα) να ορισθεί το Νυδρί.
    Να μεγαλώσει η παραλία του Νυδριού ( όπως μεγάλωσε η παραλία του Μονακό από το σημιο Du Port -Tabac-Rascache- και να γίνει και παρακιακό ξενοδοχείο κατά μέτωπο της μεγενθυμένης παραλίας.
    Αν δεν γινουν αυτά τίθεται υπό αίρεσι η ύπαρξη της Νήσου Λευκάδος στο διάβα της ύστερης Νεολιθικής εποχής οου ζεί η ανθρωπότητα. Να η γεωλογική πολιτισμική οικιστική κοινωνική οικονονική πρόκληση για την Νήσο και την περιοχή. Δισταγμός δεν χωρεί.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.