Στο απογευματινό μαγκαζίνο του Prisma 91,6 και το δημοσιογράφο Παναγιώτη Κουνιάκη, μίλησε η περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων και πρόεδρος του νέου διαβαθμιδικού ΦΟΣΔΑ Ρόδη Κράτσα σχολιάζοντας το γεγονός ότι η Λευκάδα δεν συμμετέχει στο διοικητικό συμβούλιο.
Απαντώντας στο ερώτημα αν κατάλαβε ότι μπορεί να υπάρξει ενδεχόμενη ανατροπή με την συμμετοχή του Χαράλαμπου Καλού, είπε πως ” όταν είδαμε την έκφραση ενδιαφέροντος υποψηφιοτήτων βεβαίως σκεφτήκαμε ότι μπορεί να γίνει κάποια ανατροπή.
Ωστόσο όταν γίνονται εκλογές σε μία ανώνυμη εταιρεία για το διοικητικό συμβούλιο και γνωρίζουμε ότι ψηφίζουν οι μέτοχοι βάσει των μετοχών τους, πάντα αυτός που έχει τις λιγότερες κινδυνεύει, καθώς αν ήταν όλα δεδομένα δεν θα είχε και νόημα να γίνονται και εκλογές του διοικητικού συμβουλίου και θα τα είχε προκαθορίσει ο νόμος.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ο νόμος δεν είχε προκαθορίσει ότι πρέπει να υπάρχει ένας εκπρόσωπος οπωσδήποτε από κάθε Περιφερειακή Ενότητα, εγώ είχα εκφράσει την πολιτική βούληση και πιστεύω ότι είχαν συμμεριστεί οι περισσότεροι, να κοιτάξουμε να είναι ένας από κάθε Περιφερειακή Ενότητα, αυτό δεν έγινε διότι η Κέρκυρα που έχει μεγαλύτερο πληθυσμό από όλους, χρησιμοποίησε την πληθυσμιακή της υπεροχή για να κατεβάσει δύο υποψηφιότητες και έτσι έμεινε έξω η Λευκάδα.”
“Και εγώ περίμενα να έχουμε εκπρόσωπο από κάθε νησί όμως επί της ουσίας δεν ανατρέπει το σχεδιασμό και μία ευκαιρία για τη Λευκάδα, διότι στη γενική συνέλευση βρίσκονται όλοι, ένα διοικητικό συμβούλιο ποτέ δεν είναι ίδιο με την γενική συνέλευση, καθώς στο Νότιο Αιγαίο βρίσκονται 34 δήμοι και στο διοικητικό συμβούλιο είναι τέσσερις.
Στον διαδημοτικό ΦΟΣΔΑ Στερεάς Ελλάδος που μας παρέχει νομικές και λειτουργικές συμβουλές για το δικό μας είναι 25 δήμοι και στο διοικητικό συμβούλιο βρίσκονται εννέα.
Ο ΦΟΣΔΑ Ιονίων Νήσων όπως συγκροτήθηκε βάσει του νόμου της Κυβέρνησης δίνει και ένα μεγάλο ποσοστό 40% στην περιφέρεια που εκεί βρίσκεται για τα συνολικά δικαιώματα της περιφέρειας και όλων των δήμων, δηλαδή πρέπει να το δούμε στην πραγματική του διάσταση.
Όλοι λυπηθήκαμε γιατί θέλαμε να είναι στο διοικητικό συμβούλιο όλοι οι Δήμοι όμως επί της ουσίας δεν αλλάζει κάτι, το σημαντικότερο όλων και πρέπει όλοι με την προσωπική μας ευθύνη να διασώσουμε είναι η Λευκάδα και το Μεγανήσι να είναι στη γενική συνέλευση ως μέλη του νέου ΦΟΣΔΑ.”
Ο Βορράς και ο Νότος της Κέρκυρας πού είναι νέοι δήμοι και προσπαθούν και αυτοί να βρουν το μοντέλο τους στην ανακύκλωση και διαχείριση των απορριμμάτων αυτό επικαλέστηκαν, ότι η Κέρκυρα είναι μεγάλη και έχει πολλά προβλήματα, για αυτό και ήθελαν να εκπροσωπούνται δύο από την Κέρκυρα, κάτι που εγώ προσωπικά δεν συμμερίζομαι, είναι μάλλον ένας λογαριασμός μεταξύ Κερκυραίων αν θέλετε την προσωπική μου άποψη.
Κανείς δεν φαντάζεται και πουθενά δεν έχει συμβεί σε κανένα φορέα ότι ένα νησί που δεν έχει ψήφο στο διοικητικό συμβούλιο μπορεί να έχει ένα αίτημα και όλοι οι άλλοι να αδιαφορήσουν και να παν απέναντί του, καθώς αρχικά έχει τις τρεις ψήφους της περιφέρειας.
Μπορεί η συμμετοχή της Λευκάδας να είναι μία μεγάλη ικανοποίηση, καθώς και ο δήμαρχος Λευκάδας έτσι το είχε σχεδιάσει, αλλά η εντολή που πήρε από το δημοτικό συμβούλιο είναι να εκπροσωπήσει τη Λευκάδα σε γενική συνέλευση και δεν ήταν εντολή εκπροσώπηση στο διοικητικό συμβούλιο, γιατί εκεί έγιναν αυτές οι εκλογές.
Επειδή η εντολή ήταν να εκπροσωπηθεί στη γενική συνέλευση αυτό πρέπει να φτάσει μέχρι τέλους.
Σύμφωνα με την κυρία Κράτσα ο δήμαρχος Λευκάδας είχε εκφράσει την ανησυχία του, καθώς είχε κάνει σκέψεις και για ένα τέτοιο σενάριο που είχε συμβεί, “ωστόσο να ξεκαθαρίσουμε ότι η εντολή που έδωσαν όλα τα δημοτικά συμβούλια ήταν η εκπροσώπηση στη γενική συνέλευση. Αυτή είναι το κυρίαρχο όργανο και όχι το διοικητικό συμβούλιο που καλείται να διαχειριστεί κάποια πράγματα της καθημερινότητας.
Επίσης θέλω να σας πω ότι τα εκλεγμένα μέλη του διοικητικού Συμβουλίου που ψηφίζουν και κάθε δήμαρχος μικρού η μεγάλου νησιού που δεν εκπροσωπείται στο διοικητικό συμβούλιο έχει δικαίωμα να είναι παρών, να μετέχει σε συζητήσεις, να παρουσιάζει το project του και να ζητάει την αξιολόγηση του, καθώς και να το υπερασπιστεί το μόνο είναι ότι δεν ψηφίζει.
Δεν φαντάζεται κανείς ότι αυτός ο συλλογικός φορέας που θέλει να ενισχύσει όλα τα νησιά θα στραφούν όλοι εναντίον της Λευκάδας, αυτό είναι αδιανόητο, άσχετα αν θέλαμε να εκπροσωπηθούν όλα τα νησιά και όχι επί της ουσίας.”
Στο ερώτημα ότι από τη στιγμή που υπάρχουν δύο εκπρόσωποι από τη Ζάκυνθο, για ποιο λόγο δεν μπαίνει εκπρόσωπος από την περιφέρεια Λευκάδας, απάντησε ότι αυτά δεν τα είχε υπολογίσει κανείς. “Εγώ τοποθέτησα δύο θεματικούς αντιπεριφερειάρχες, παρά χωρικούς οι οποίοι έχουν την ενασχόληση με τα προβλήματα της καθημερινότητας, ενώ οι θεματικοί εκ των πραγμάτων ασχολούνται με όλα τα νησιά, γνωρίζουν την πραγματικότητα, κυκλοφορούν σε όλα τα νησιά και αυτό ήταν το σκεπτικό μου, αλλά όχι από ποιο νησί είναι ένας και ο άλλος.”
Απαντώντας στο ερώτημα ότι ο Δήμος Λευκάδας θεωρεί ότι δεν εφαρμόστηκε ο νόμος που προβλέπει την αναγκαστική συμμετοχή ενός Δήμου ανά Περιφερειακή Ενότητα, απάντησε ότι ο κύριος Καλός επικαλέστηκε έναν νόμο, συζήτησα σήμερα το πρωί μαζί του καθώς και με νομικούς, που πιστεύουν ότι είναι ένα επιχείρημα αλλά δεν είναι δεδικασμένο και κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για αυτό με σιγουριά.
“Αν ήταν να είναι υποχρεωτικό να υπάρχει κάποιος από κάθε Περιφερειακή Ενότητα θα έπρεπε και στο Αιγαίο να γίνει η ανατροπή και να υπάρχουν 20 μέλη μέσα. Απόλυτο δεν είναι, αλλά ο κύριος Καλός καλό θα είναι, παράλληλα με την υπογραφή του καταστατικού που είναι κάτι διαφορετικό κι άλλο η εκλογή στο διοικητικό συμβούλιο, το οποίο ένα δεν μπορεί να παγιδεύει το άλλο, θα μπορεί να κάνει ένα ερώτημα στο Υπουργείο Εσωτερικών με την επιχειρηματολογία του δήμου Λευκάδας και να περιμένει μία γνωμάτευση.
Από τη στιγμή που προέκυψε ένα νέο δεδομένο αξίζει να το εξετάσουμε. “
Στο ερώτημα ότι η πλευρά του δήμου ζήτησε να αναβληθεί το θέμα για να διευκρινιστεί, απάντησε ότι ο δήμος μπορεί να κάνει το ερώτημα, δεν έχω μιλήσει μαζί του αλλά το λέω σε σας, ωστόσο επαναλαμβάνω ότι κανείς δεν είναι πεπεισμένος πως έτσι είναι ο νόμος υπάρχουν τα υπέρ και τα κατά της ερμηνείας για τη Λευκάδα.
Επαναλαμβάνω ότι μπορεί παράλληλα με την υπογραφή του καταστατικού να κάνει μία ερώτηση στο αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Εσωτερικών για να πάρει μία απάντηση, εμείς είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα δεδομένα αρκεί να στηριχθούν κάπου.
Στο ερώτημα για το τι σημαίνει για τον διαβαθμιδικό ΦΟΣΔΑ η μη υπογραφή από την πλευρά του δήμου Λευκάδας και στο αν είναι στον αέρα ο ΦΟΣΔΑ απάντησε ότι η ίδια δεν είναι νομικός, καθώς πρώτη φορά αντιμετωπίζει ένα τέτοιο δεδομένο.
“Αντιλαμβάνομαι πως πρόκειται για μία εμπλοκή, ωστόσο επικοινώνησα με πολλούς δημάρχους, οι οποίοι μου ζήτησαν να προχωρήσουν τον νέο ΦΟΣΔΑ, όλοι περιμένουν από τον δήμαρχο Λευκάδας, ανεξάρτητα από το αναφαίρετο δικαίωμά του και των νομικών επιχειρημάτων του για την θέση στο διοικητικό συμβούλιο είναι η υπογραφή του καταστατικού για να προχωρήσει ο ΦΟΣΔΑ, καθώς κανείς δεν μπορεί να πάρει αυτή την ευθύνη να μην προχωρήσει και φαντάζομαι πρώτος ο κύριος Καλός, ούτε η Λευκάδα να μείνει εκτός.
Τόσο οι δήμαρχοι, όσο και το Υπουργείο περιμένουν την υπογραφή του κυρίου Καλού για να προχωρήσει η διαδικασία, έτερον εκάτερον ο ΦΟΣΔΑ και η συμμετοχή της Λευκάδας στο νέο διοικητικό συμβούλιο, δεν πρέπει όμως να είναι όμηρος ούτε η Λευκάδα ούτε ο ΦΟΣΔΑ, ωστόσο από την άλλη πλευρά έχει κάθε δικαίωμα να ζητήσει από το υπουργείο τη γνωμάτευση βάση του επιχειρήματος ο οποίος βρήκε από έναν νόμο που θεωρεί ότι είναι υπέρ του .
Εφ όσον η περιφέρεια Ιονίων εκλαμβάνει την πολιτική για την αυτοδιοίκηση ώς λειτουργισμό , είναι λογικός και βάσιμος ο συλλογισμός της πιθανής ευθύνης της δημοτικής αρχής της Λευκάδος για την δυσλειτοργία του ΦΟΣΔΑ στο χρόνο.
Λογική διατύπωση που με 4 λέξεις κωδικοποιείται ως : “” ένοχο είναι το θυμα””.
Και το θύμα -το ένοχο- καταδικνύεται το πρόσωπο του Δημάρχου Λευκάδος , για μα διαφοριστεί απ την ιδιοτητά του ώς δήμαρχος. Διότι με αυτή την ιδιότητα ώς Δήμαρχος και όχι ώς ιδιώτης συμμετείχε στην διαδικασία ο κος Καλός.
Απ την τεχνική του επικοινωνισμού της πολιτικής ( εργαλείο της λειτουργικότητας της πολιτικής) ασφαλώς στις μέρες μας δεν θα μπορούσε να μην εντρυφήσει η αρχή της Ιονίου αυτοδιοικητής περιφέρειας , ώς συμπλήρωμα και μέρος του πολιτικού αυτού λειτουργισμού , αυτού του λειτουργισμού που το εκλομαγείρεμα για τον αποκλεισμό της Λευκάδος απ την λειτουργική των σκουπιδιών ( αυτό είναι ο ΦΟΣΔΑ) έρχεται και με την άποψη της ευθύνης του θύματος να αποκαλυφθεί.
Και βέβαια εφ όσον τα ζωτικά συμφέροντα για την αυτοδιοικητική Ιόνια γραφειοκρατική αναπαραγωγή είναι και χωροταξικά λειτουργικά εστιασμένα στην Έδρα Κέρκυρα , για τούτο ασφαλώς και η αυτοδιοικητική ορθά επικοινωνιακά του πονηρού λριτουργεί- κάνει- αναπαραγωγικά, και εμφαίνει στην διάκριση του προσώπου του Δημάρχου Λευκάδος από την ιδιοτητά του ώς Δήμαρχος. Σωρρεύοντας έτσι πάνω στον επικοινωνισμό ένα πρόσθετο στρώμα λειτουργισμού ( η διάσταση προσώοου και ιδιότητας) , ώστε να είναι περισσότερο δυσκολη η αποκάλυψη της πραγματικής οολιτικής πρόθεσης της Ιονίου αυτοδιοικητικής κερκυραικής περιφέρειας.Που δεν είναι άλλη παρά η ωφελιμότης απ την διαχείρηση του σκουπιδικού σε αναπαραγωγικό πολιτικό γραφειοκρατικό επίπεδο.
Η ουδετερότητα στο σύστημα , πιυ λειτουργεί όμως υπερ της αυτοδιοικητικής αρχής αναπαραγωγικά είναι εξσσφαλισμένη απ την συμμετοχή των Κεφαλήνων και Ζακυνθινών αναλογικά πληθυσμιακά στο εν λόγω σύστημα ΦΟΣΔΑ. Για τούτο και η λειτουργική του συστήματος ΦΟΣΔΑ δομήθηκε εξ αρχής πάνω στην πληθυσμιακά αναλογικότητα, για να ακουμπά εύκολα πάνω στον πληθυσμιακά μόνιμη δυνατότητα καθορισμού λειτουργικά ποσοτικά -κερκυραικά εν προκειμένω- πρός την κατεύθυνση του χειραγωγιμένου αυτοδιοικητισμού.
Που αυτή την χειραγωγηση διά του αναπαραγωγικού γραφειοκρατικού λειτουργισμού με κριτήρια αντιδημοκρατικού ξεπερασμένου και παρακμιακού παρωχημένου τοπικισμού , έρχεται να κυρώσει η άποψη της αυτοδιοικητικής αρχής τγς Ιονίου περιφέρειας.
Η άποψη ώς μαρτυρία των προυποθέσεων των συλλογισμών , εφ όσον ταυτίζει σε επίπεδο εκπροσώπησης το πρόσωπο με την ιδιότητα, υπονοεί ότι έτσι εκλαμβάνει και το συμμετοχικο λειτούργημα εφ εαυτού. Μόνο που εδώ η συμμετοχικότητα εξυπηρετεί κύρια την αναπαραγωγή του προσώπου στην θεσμικότητα συμμετοχής του.
Δηλαδή : Ο γραφειοκρατικός αναπαραγωγικός λειτουργισμός.
Αλλά αυτός ο γραφειοκρατικός αναπαραγωγικλος λειτουργισμός ώς περιεχόμενο καλά είναι να εξετασθεί απ τους πολίτες της Ιόνιας αυτοδιοίκησης αν μπαίνει στην υπηρεσία του κοινωνικού ανσγκαίου να υπάρχει γραφειοκρατικού λειτουργισμού για την εξυπηρέτηση των ίδιων των πολιτών και τω κοινωνιών των πολιτών της Ιονίου αυτοδιοίκησης.
Και όχι τυχαία η κομματική προέλευση της αυτοδιοικητικής Ιονίου αρχής είναι ταυτόσημη με την κυβερνητική αρχή και την βουλευτική της Λευκάδος εκπροσώπηση και αντίθετη με την κομματική προέλευση της Δημοτικής αρχής της Λευκάδος. Για τούτο και διευκολύνεται ο επικοινωνισμός εν προκειμένω της αρχής της Ιόνιας αυτοδιοίκησης , όπως νοιζει μάλλον η αυτοδιοικητική αρχή .Για τούτο και η προσπάθεια αναφοράς στο όνομα του Δημσρχου ( κος Καλός) και όχι στην ιδιότητα ( Κος Δήμαρχος Λευκάδος).
Και η όμορη κομματική προέλευση του Βουλευτή Λευκάδος με την αυτοδιοικητική περιφερειακή Ιόνια αρχή, να μην οδηγήσει τον βουλευτή Λευκάδος σε λάθος-γραφειοκρατικές και επικοινωνιακές θέσεις.
Διότι τα σκουπίδια δεν είναι ούρε πολιτικό θέμα -πόσο μάλλον δεν ιναι κομματικό-. Είναι κοινωνικό θέμα.
Η Νήσος Λευκάδα για ανεξήγητους λόγους και χωρίς ίδια ευθύνη, δεν την θεωρούν απλά το μαύρο πρόβατο που αγνοούν μέσα στην περιφέρεια , αλλά έχει αρχίσει να δέχεται και εχθρική διοικητική επίθεση απ την περιφέρεια.
Αν ήταν απλά το αγνοημένο μαύρο πρόβατο , θα ήταν υπόθεση εργασίας ότι θα μπορούσε να αντιπαρέλθει μεγάθυμα και να συνεχίσει μέχρι να αλλάξουν ίσως οι διοικητικοί σχηματισμοί που την αγοούν.
Αλλά όταν έχει να αντιμετωπίσει πλέον και εκδηλωθείσα αυτοδιοικητική επίθεση μέσα απ τον αυτοδιοικητικό μηχανισμό που την υπερβαίνει ώς Νήσο, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν.
Η αναφορά παραλληλισμού της διοικητικής του ΦΟΣΔΑ Ιονίων , με άλλες περιφέρειες με πολούς νομούς και χωρίς εκπροσώπηση των πλειόνων νομών, είναι ενδεικτική της συνεκδοχητικής σκέψης των όσων επινουλεύονται την Λευκάδα.Διότι δεν σημαίνει ότι μπορείς μα μεταφέρεις ώς δικαιολογία εκ των υστέρων το παράδειγμα άλλων περιφερειών ώς αμήχανο προκάλυμα .Μια και η κάθε περιφέρεια έχειωτα δικά της οληθυσμιακά και κοινωνικά και χωροταξικά χαρακτηριστικά που αναγκαίουν τελεσμένα εφηρμοσμένη πρακτική και όχι γραμματολογικές φιλολογικές ψευτοποιητικές εκ παραλλήλου αέρα πατέρα μεταφορές και συνεκδοχές Αυτά καλά ήταν για την εποχή του Ανδρέα Μουστοξύδη τον 18ο αιώνα ( συγγενή εξ αγχιστείας μια γεννιά πίσω του Αριστοτέλη Βαλαωρίτη) , αλλά για την εποχή του 21ου αιώνα 250 διαφωτιστικά ενδελεχή χρόνια αυτές οι θεωρήσεις είναι νταραβέρια του πονηρού ( το πονηρό με την θεολογική ολιστική έννοια).
Στην περίπτωση της περιφέρειας Ιονίων ένα βιωμένο καταληκτικό σχήμα , σύμφωνα με το οποίο τα 4 κύρια Νησιά θα είχαν εκπροσώπηση στο ΔΣ της Ανωνύμου Εταιρείας δίκην εκπροσώοων του αρχικού ιδρυτικού συμμετοχικού κεφαλαίου ( αυτο σημαίνει Ανώνυμος Εταιρεία ώς κοθνωνική εταιρική ευθύνη) , θα ήταν εύκολο κατανοητό και εφαρμόσημο και επιτεύξιμο.Μια και η πρωτοκαθέδρα των αλοφάσεων στα Ανώνυμα εταιρικά σχήματα λαμβάνεταξ στην βάση του μετοχικού( δηλαδή πληθυσμιακού ) κεφαλαίου αλλά η συγκοτηση των μελών του Διοικητικού συμβουλιου γίνεται στην βάση της εξ ολοκλήρου συμμετοχικότητας ώς εκπρόσωποι μέλη του ΔΣ. Τον παλιό νομικό χρηστικό σε σύγγραμα του Καθηγητή Ροκά για το δίκαιο των νομικών προσώπων να ανοίγαν οι πεφωτισμένοι της ιεριφερειακής αυτοδιοίκησης Ιονίου θα το καταλάβαιναν.
Και το ότι εκ των υστέρων η ηγεσία της αυτοδιοίκησης εκφράζει απόψεις ψευτοφυλολογικών παραλληλισμών παρομοιώσεων και συνεκδοχών , για νε δικαιολογηθεί η απουσία πνεύματος κοινωνικής εταιρικής ευθύνης εξ αρχής ώς προυπόθεση της συγκρότησης ενός νομικού προσώπου , είναι προσχηματισμός λαι ιντριγκαδόρικος επικοινωνισμός.
Να μην ξεχάσουν σε αυτή την αυτοδιοίκηαη να ακούσουν το τραγούδι του Μεγάλου λα’ι’κού αοιδού της δεκαετίας του 1990 Νότη Σφακιανάκη (Noτis ποιότης ήταν το σύνθημα τοτε).
Το τραγούδι έχει τίτλο : ” Παράλληλα περπατάμε παράλληλα “”.
Κατά την άποψη της περιφέρειας: “”Το προσχεδιασμένο ώς νόμιμο είναι και το κοινωνικά ηθικό και εφαρμόσιμο””.
Θέλωντας να πεί ότι : η εξουσία παράγει καιωτον μηχανισο της εξουσίας και το δίκαιο της εξουσίας””.
Ετσι νοιώθουν έτσι λειτουργούν , δεν πρέπει να είναι -και δεν είναι- του γούστου των Λευκαδίων και της Λευκάδας. Εκτός και αν στην Λευκάδα αναδέχονται αυτή την μορφή διαφωτισμού.
Στην Λευκάδα να αναγνωρίσουν , είναι η τελευταία ευκαιρία σωτηρίας, ότι :”” λάθος δρόμο πήραμε καρδιά ”. Με την υπαγωγή της Νήσου στην Κερκυραική ( δίκην Ιόνια) περιφέρεια.
Η αναγνώριση και αποδοχή αυτή θάναι ο βατήρας ( ύσπλινξ ) εκτινάξεως για την παραπέρα πρόοδο της Λευκάδος.
“”Λάθος δρόμο πήραμε καρδιά”” και κατά το λα’ι’κό άσμα οου τραγούδησε παλαιότερα ο ημίθεος του Λα’ι’κού τραγουδιού Τόλης( Αποστόλης) Βοσκόπουλος , και το οποίο ακόμα ακούγεται και τραγουδιέται κάργα.
Η ένταξη της Λευκάδος στην Ιόνια ( Κερκυραική ) περιφέρεια με απόφαση του κράτους το 1994 , μπορεί να ακουμπούσε σε μια ιστορική βάση της παλαιοτέρας Ιονίου πολιτείας της Αγγλοκρατίας του 19ου αιώνα , αλλά τελικά απεδείχθη και ανεπίκαιρη και αδύναμη να λειτουργήσει , καταδικνύοντας την ανάγκη για την ύπαρξη ρεαλιστικού υποβάθρου στις κάθε λογής αποφάσεις κράτους και κοινωνιών και ατόμων.
Οι συνθήκες της εποχής της Αγγλοκρατικής Ιονίου πολιτείας δεν μπορούσαν να έχουν εφαρμογή στις μέρες μας 190 χρόνια μετά και πλέον και για τούτο όλο το πάνω σε ρομαντική ιστορική βάση κατασκεύασμα της Ιονίου Περιφέρειας είναι δυσλειτουργικό και προβληματικό , σαν μια προσωπική συναισθηματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ένα άτομο και παίρνει αποφάσεις. Δηλαδή παίρνει αποφάσεις με την καρδιά και όχι με το νού , και τότε οι αποφάσεις βγαίνουν όλες λάθος στην πορεία του χρόνου.
“” Λάθος δρόμο πήραμε καρδιά”” λοιπόν στην Λευκάδα ( άσχετα αν η απόφαση ήταν της Λευκάδος ή επιβλήθηκε κρατικά με τα παραπάνω συναισθηματικά κριτήρια) , και για τούτο πρέπει και απαιτείται αναγνωρίζοντας το λάθος να κινηθούν οι διεργασλιες να αλλάξει η ένταξη της Λευκάδος σε περιφερειακή άλλη αυτοδιοίκηση με βάση λογικά ματεριαλιστικά βιογεωκοινωνικά κριτήρια , για την παραπέρά πρόοδο της Νήσου Λευκάδος.
Το λαικό άσμα του “”ημίθεου του λαικού τραγουδιού “” ( έτσι τον γράφανε τον Βοσκόπουλο την δεκαετία του 1970 οι κινηματογραφικές αφίσες των φίλμς που έπαιζε), ώς προτροπή μας δείνει και μια προοπτική τούτη συνολικά εποχή , ώστε η Λευκάδα αναγνωρίζοντας το λάθος
να μπορέσει να βαδίσει ώς πορεία πος τα βιοκοινωνικό μετασκουπιδικό της αναπτυξιακό πεπρωμένο.
Στην Ιόνια Κερκυραική περιφέρεια έχουν μείνει και σσχολούνται ( μιλάνε ) για τα σκουπίδια .Και όχι μόνο αυτό αλλά δημιουργούν και παιχνίδι επικοινωνιακό για τα σκουπίδια , αισθητικοποιώντας το σκουπιδικό με διεργασίες ομαδούλες φορείς μαζώξεις ίντριγκες ματζούνια καιοτι άλλο παρωχημένο και σκοταδιστικό κοινωνικά.
Μόνο αυο να καταλάβει η Λευκάδα με το τι επίπεδο κοινωνικής κουλτούρας έχει μπλέξει , πρέπει να αποδεχτεί το λάθος της Ιόνιας περιφερειακής ένταξης ( λάθος δρόμο πήραμε καρδιά). Ακίμα και αν το λάθος ήταν ακούσιο το 1994 για την Λευκάδα.
Και μόνο στον αντίποδα αυτού του ιντριγκαδόρικου Ιονίου περιφερειακού επιπέδου , να κατανοηθελι ο ρεαλισμός του ότι με μια μεταφορά σκουπιδιών στην φυσικό γεωγραφικό χώρο γειτνίασης με κρατική απόφαση ανακουφίστηκε προσωρινά η Λευκάδα, δείχνει και το που πρέπει να ανήκει περιφερειακά διοικητικά η Λευκάδα. Και για τον πρόσθετο λόγο ότι οι γεωγραφικά καλοί γείτονες δεν άρχισαν τις θντρθγκες και τους επικοινωνισμούς για την μεταφορά στο έδαφός τους των σκουπιδιών, για τον απλό λόγο ότι δεν είναι ιντριγκαδόροι και σκοπιμιστές του επικοινωνισμού.
Ο Ιόνιοκερκυραικός ΦΟΣΔΑ θα πάρει τεχνογνωσία απ τομ Σό’ι’μπλε τον Ντομπρόβσκις και τον Ντά’ι’σεμπλουμ.