Πέτρος Ζαβιτσάνος: Δεν ήταν μια άτυχη στιγμή η αναφορά του Σωτήρη Σκιαδαρέση. Τις γεννά το καπιταλιστικό σύστημα.


Ο Πέτρος Ζαβιτσάνος  καταδίκασε τις ρατσιστικές όπως είπε δηλώσεις του προέδρου του Επιμελητηρίου κ Σκιαδαρέση  λέγοντας πως είναι καταδικαστέες.

 Μην πιστέψουμε όμως ότι ήταν μία άτυχη στιγμή, αυτές είναι απόψεις  που υπάρχουν μέσα στο αστικό κράτος,  τις γεννά  το καπιταλιστικό σύστημα  και όσο η κοινωνία και το σύστημά μας  συντηρητικοποιούνται   θα γινόμαστε μάρτυρες τέτοιων φαινομένων.

Εάν τέτοια φαινόμενα  δεν τα αντιμετωπίσουμε όπως η ξενοφοβία,  ο ρατσισμός και ο φασισμός τότε  πάλι εδώ θα είμαστε για να καταδικάζουμε ξανά τέτοιου είδους φαινόμενα.

 

About Ομάδα Σύνταξης 28546 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

1 Comment

  1. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει καπιταλισος και μακάρι να υπήρχε.
    Θα ξέραμε τι ισχύει και θα υπήρχαν διακριτές γραμμές κοινωνικών αντιπαραθέσεων, που θα έδιναν νέες συνθέσεις.
    Στην Ελλάδα υπάρχει το παρε’ί’στικο κλίμα της κρυψίνοιας και της αφανερωσάς.
    Και όπου υπάρχουν διαφανείς θεσμικές απόψεις , αυτές πρέπει να αποδομούνται με βάση την κοινωνική εξατομικευμένη ανθρωπολογία της εποχής.
    Γιατί αυτό υπηρετούν οι ατομικές απόψεις στα εξατομικευμένα λροσωοικά ηλεκτρονικά μπλόκ και site κάθε δημόσιου παράγοντα ή και ιδιώτη.
    Η δημοσια θεσμική επιχειρηματολογία θεσμικά διατυπωμένη δεν αρέσει στον σημερινό εξατομικευμένο και προσωποιημένο Ελληνικό πολιτισμό.
    Αν υπήρχε καπιταλισμός στην Ελλάδα, η γεωργία και η κτηνοτροφία δεν θα ήταν το 4-5% του ΑΕΠ, θα υπήρχε βιομηχανία στο 35-45% του ΑΕΠ και η παροχή υπηρεσιών δεν θα ήταν πάνω από 25-30% του ΑΕΠ.
    Τα αμπέλια θα έδιναν χιλιάδες τόμους κρασί στην Λευκάδα το ίδιο και οι ελιές, το ΤΑΟΛ ώς κτίριο βιομηχανικό θα εμφιάλωνε , οι υποδομές του ταολ στο νησί θα λειτουργούσαν, θα υπήρχε συσκευασία λαδιού και παραγωγή σαπουνιού τουλάχιστον , θα υπήρχαν βιοτεχνίες ή βιομηχανίες κρασοβάρελων, και με βάση το στρατηγικό γεωγραφικό πλεονέκτημα της πρόσβασης της Νήσου χωρίς κόστη θαλάσσιας μεταφοράς , θα υοήρχε και βαρύτερη βιομηχανία. Δεν θα υπήρχαν πεζοδρόμια κλεισμένα μόνιμα από καρέκλες και σταθερές κατασκευές με αλουμίνια, και θα υπήρχαν και εταιριες έρευνας και παροχής υψηλής τεχνογνωσίας με βάση το παραγωγικό υπόβαθρο.
    Το τουριστικό περίπτερο στο κάστρο δεν θα ήταν εγκαταλελειμένο σάπιο ούτε τα Ξενία στην μισή Ελλάδα και ούτε θα υπήρχε η ανάγκη οι κρατικές υπηρεσίες να κυνηγούν παράνομες ξαπλώστρες σε αιγιαλούς.
    Η καπιταλιστική οικοδομική οργάνωση θέλει πλατιούς και καθαρούς χωρίς εμπόδια δρομους και πεζοδρόμια για να μην μπορούν να στηθούν οδοφράγματα επαναστατικά, ούτε χύμα πσρκαρισμένα αυτοκίνητα στα στενά σοκάκια των παλαιών πόλεων.
    Η καπιταλιστική οργάνωση θέλει υπερεκμετάλευση της υπεραξίας κάθε παραγωγικής γεωγραφικής ικμάδας και δυνατότητας ώς παραγωγικό πλεονέκτημα και όχι παρηγκωνισμό των στρατηγικών παραγωγικά γεωγραφικών και εδαφικών πλεονεκτημάτων. Η καπιταλιστική οργάνωση θέλει ακόμα και καμινάδες εργοστασίων , που και αυτές να μπορούν διεκδικητικά να ελεγχθούν ώς ρύποι με φίλτρα και όχι καμινάδες τσίκνας από σουβλατζίδικα που είναι στο κοινωνικό απυοβλητο γιατί απλά δεν εντάχθηκαν τα σουβλατζίδικα στην κατηγορία της βιομηχανίας.
    Η καπιταλιστική οργάνωση θέλει εκμετάλευση του χρόνου , και ίλα να λειτουργούν γρήγορα και υπερπαραγωγικά για να υπάρχει εξαντλητική υπερεκμετάλευση της εργασίας και των εργαζομένων. Η καπιταλιστική οργάνωση θέλει δρόμους όχι φρακαρισμένους από αυτοκίνητα αργοσχόλων, θέλει τηλεπικοινωνίες χωρίς θορύβους και αργές πανάκριβες ταχυτητες επικοινωνίας, θέλει κίνηση εξοντωτική και όχι γεμάτες καρέκλες καθισμένων σε καφενέδες, θέλει κουλτούρα εξωστρέφειας , θέλει φθηνά προιόντα στο φορντικό σύστημα της γεαμμής παραγωγής με έμφαση στον τζίρο με χαμηλές τιμές και όχι στο ποσοστό κέρδους . Και το μπουκαλάκι το νερό στον καπιταλισμό δεν εμπεριέχει 100-150% ποσοστό κέρδους ( στην τιμή των , 0,50 ευρώ) , ούτε 5-15 ευρώ η ομπρέλα στην πλάζ ατάκτως πεταμένη.
    Στον καπιταλισμό , όποιοι δεν πληρώνουν κοινόχρηστα σε σπίτια , ενώ στο δρόμο έχουν συτοκίνητο για χρήση, φεύγουν απ το σπίτι ή τους κατάσχετε το αυτοκίνητο για να πληρωθούν τα κοινόχρηστα .
    Και όπου στον καοιταλισμό ανεβαίνει ο βαθμός εκμετάλευσης και αοόσπασης της υπεραξίας των εργαζομένων υπερ της πλουτοκρατίας, υπάρχουν οι ξεσηκωμοί οι κινητοποιήσεις και γενικά οι κοινωνικές εντάσεις και οι επαναστάσεις.
    Απ όλα αυτά και πολλά άλλα καπιταλιστικά τίποτε δεν συμβαίνει στην Ελλάδα ούτε στην Λευκάδα βέβαια.
    Και δεν μπορούν να συμβούν ούτε κινητοποιήσεις μέχρι και ξεσηκωμούς γιατί τα ίδια τα οδοφράγματα θα υπονομεφθούν από μέσα, μια και θα κλείσουν εγκάρσια τους δρόμους και αυτό θα ενοχλήσει όσους έχουν ιδιοποιηθεί τα πεζοδρόμια και τους δρόμους και θα ενοχλήσει το ίδιο το κράτος ( ώς κρατικά κολχόζ επί πληρωμή) που είναι φανατικά αντικαπιταλιστικό.
    Στον αντίποδα του καπιταλισμού της ιστορίας, υπάρχει η εξόχως αντικαπιταλιστική Ελλάδα χρόνια.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.