Την τοπική Επικαιρότητα σχολίασε με παρέμβαση του στον Prisma 91,6 ο δημοτικός σύμβουλος και πρώην Δήμαρχος Eλλομένου Πέτρος Μήτσουρας.
Αναφορικά με την κατάσταση που επικρατεί στο νησί, υπογράμμισε ότι η Λευκάδα έχει κορεστεί, δεν φτάνουν ούτε οι δρόμοι της ούτε τα νερά της και πολλοί συζητάμε για πολύ περισσότερο τουρισμό ο οποίος δεν μας χρειάζεται.
“Είναι ανάγκη να γυρίσουμε στην ποιότητα, αυτό το φωνάζω εδώ και 20 χρόνια και ταυτόχρονα να βελτιώσουμε ραγδαία τις υποδομές μας, δεν μπορεί με τις υποδομές που προσφέρουμε να έχουμε απαίτηση να έχουμε τουρισμό ποιότητας.”
Το ένα είναι συνδεδεμένο με το άλλο και έτσι θα συμβαίνει πάντα και θα έχουμε έναν τουρισμό κατώτερο από αυτόν που θα μπορούσαμε να έχουμε σε όλα τα επίπεδα.
Παρόλα αυτά αυτά τα χαρακτηριστικά δεν αλλάζουν με ένα κουμπί, όλα ξεκινάνε από την παιδεία όλων μας, ξεκινάνε από τις υποδομές, καθώς σε λίγο θα πούμε τις μας λείπει η που πρέπει να προσανατολιστούμε και θα διαπιστώσουμε ότι υστερούμε στα πιο σημαντικά πράγματα τα οποία ακούγονται, συζητούνται για πολλά χρόνια και όλα αυτά ή βελτιώνονται μηδαμινά ή μένουν στάσιμα.
“Για παράδειγμα τώρα που συζητάμε για να κατέβεις από το Νυδρί στη Λευκάδα χρειάζεται μισή ώρα με 3 τέταρτα και αφού πλησίασε προς τη Λευκάδα δεν έχεις που να σταθείς πού να παρκάρει και αυτό δεν είναι τυχαίο, αλλά είναι αποτέλεσμα υποδομών που δεν έγιναν ή που δεν θα γίνουν.
Εγώ αισθάνομαι ότι δεν μπορείς να διατάξεις να γίνει ένα καλύτερο τουριστικό προϊόν, καθώς πριν μερικά χρόνια μας έφταιγε το αεροδρόμιο, το οποίο πλέον έχει βελτιωθεί και δεν έχουμε πρόβλημα, ωστόσο το πρόγραμμα είναι πολυσύνθετο, θέλει δουλειά, να το μελετήσουμε και να το ψάξουμε πολύ.
“Για παράδειγμα η πόλη της Λευκάδας αντιμετωπίζει το νούμερο ένα πρόβλημα που είναι τα σκουπίδια, τα οποία πηγαίνουν στην πόλη όλης της Λευκάδας και χρειάζεται λύση χθες, αν δεν έγινε χθες αύριο το πρωί.
Δεύτερο πρόβλημα είναι ότι θέλουμε θαλάσσιο τουρισμό που κατά τη γνώμη μου είναι η ποιότητα και το εισόδημα εκεί και εκτιμώ ότι σε μία δεκαετία από σήμερα από τη Βασιλική μέχρι και τη Λευκάδα θα έχουμε πάνω από 6.000 με 7.000 θέσεις Μαρίνας και αυτά τα σκάφη πρέπει να βγουν, να πάνε προς Κέρκυρα και προς άλλα μέρη.
Πώς θα γίνει αυτό που μόλις θα βάλουμε να περνάνε πάνω από 10 λεπτά θα κόψουν την κυκλοφορία του νησιού, άρα νούμερο 2 πρόβλημα που δεν μας παίρνει που ακόμα και αν ξεκινήσει σήμερα με τις μηχανές ανοιχτές θέλει τουλάχιστον μία πενταετία να ολοκληρωθεί.”
Επίσης η υποθαλάσσια δεν είναι ούτε δόγμα, ούτε σκέψη, αλλά αναγκαίος προσδιορισμός για να μπορέσει η Ανατολική Λευκάδα να υπάρξει, καθώς και όλη η Λευκάδα να αναπτυχθεί.
Στην επισήμανση ότι ο πρόεδρος επιμελητηρίου Σωτήρης Σκιαδαρέσης είναι αντίθετος με την υποθαλάσσια σύνδεση, απάντησε ότι η γνώμη του είναι σεβαστή αλλά δεν την συμμερίζομαι, καθώς είναι κακό να αμπελοφιλοσοφούμε όλοι μας και να μην βρίσκουμε λύσεις οι οποίες δεν είναι απλές, είναι δύσκολες και οδυνηρές.
“Χάνουμε και εκλογές για να υπάρξουν κάποιες λύσεις, εάν εγώ δεν έκανα τις εκλογές δεν θα υπήρχε βιολογικός στον Ελλομένο, εάν δεν έκανα τον περιφερειακό δεν θα έχανα τις εκλογές, όμως η περιοχή θα είχε χαθεί.
Ωστόσο είναι πρόβλημα που όλα τα αυτοκίνητα περνάνε μέσα από το Νυδρί, μόνο που εκεί δεν θα έπρεπε να περνάω και εγώ, αλλά μόνο τα ταξί και τα λεωφορεία και να μην περνάνε οι πάντες.
Σήμερα σχεδόν το 50% της κίνησης διακινείται μέσα από το κέντρο του Νυδριού και αυτό είναι απαράδεκτο, ωστόσο είναι θέματα πως τα διαχειριζόμαστε.”
Επίσης στην Λευκάδα δεν έχουμε σκεφτεί πώς θα λύσουμε το θέμα του πάρκινγκ, που είναι θέμα τόσο των κατοίκων της πόλης, αλλά και όσων επισκέπτονται το νησί. Επίσης η Λευκάδα δεν έχει χωροταξικό, καθώς όποιος έρχεται από το Νυδρί δεν έχει μία κατεύθυνση για το πώς να πάει στον ΟΤΕ, πηγαίνει ο καθένας όπου θέλει και δημιουργώ πρόβλημα στο κυκλοφοριακό πνίγοντας την πόλη.
Χρειάζονται κάποια πράγματα να μπουν σε τάξη και να δημιουργηθούν Οι υποδομές που πρέπει να συνοδεύουν μία καινούργια πόλη που δημιουργείται με πολυκατοικίες, χωρίς βιολογικό, αποχέτευση, δρόμους και τα ανάλογα που χρειάζεται μία καινούργια για να υπάρξει.
Ακούστε συνολικά όλη τη συνέντευξη και για άλλα μείζονα προβλήματα του νησιού στο ηχητικό που ακολουθεί.
Η αρπαχτή δεν έχει αγοραίο πάτο.
Για τα 7-8άκις παρκαρίσματα μέχρι να κλείσουν οριστικά οι κεντρικρς οδικές αρτηρίες στα πλατύτερσ σημεία των απανταχού της Νήσου , έχετε πολύ δομο ακόμα. Και αυτό θα το επιδιώξουν οι προσελκύοντες με συγκεκριμένο τρόπο μαυλίσματος συγκεκριμένο είδος και ποιότητα τουριστών. Αυτών που διπλοπαρκάρουν μη λογαριάζοντας αν θα πεθάνει άνθρωπος από το διλοπαρκάρισμα λόγω μη προσβάσεως του ασθενοφόρου.
Σε μια άλλη λογική ( σαν αυτή της Αγγλίας που απέσυρε τις Αγγλικές ομάδες απ την Ευρώπη λόγω Άγγλων χούλιγκανς στο Χέυζελ , σε αυτή την λογική ( συντηρητική την ονομάζουν) οι παράγοντες της Νήσου έπρεπε μόνοι τους να αποτρέπουν τους τουρίστες από την Λευκάδα. Μέχρι οι ίδιοι πσράγοντες να βάλουν τάξη στην ίδια την Νήσο και να αποτρέπονται έτσι τα ξεφτίλια λούμπεν ώς τουρίστες να επισκέπτονται την Νήσο.
Αλλά αυτή η λογική είναι συντηρητική και μάλιστα Θατερισμός. .
Και χρόνια η Νησος ζει στον προοδευτισμό και δή αναπτυξιακό.
Πώς να παρέμβεις στην αναπτυξιακή προοδευτική λογική χρόνων, την ίδια που οδήγησε στην μό
νιμη βρώμα σπ τα σκουπίδια και τους υπονόμους , τις ουρές 6 ώρών στην γέφυρα και το κυκλοφοριακλο τραμπουκίστικο μάλιστα χάος ! Γίνεται να αποκόψεις τους πολιτισμένους ανθρώπους της Νήσου απ την ανάπτυξη και την πρόοδο???
Η έκφραση “” άπατος λόμπος”” μικρο- περιοχή κάπου στην Νήσο είναι η καλύτερη περιγραφή για την ίδια την Νήσο ,πάνω στον Ελλαδικό τουριστικό χάρτη.
Ούτε σε Υποσαχάρια σύγκριση δεν αντέχει η Νήσος Λευκάδα ώς τουριστικός προορισμός. Γιατλι εκελι αγωνίζονται για να ανατρέψουν την αθέλητη δυστυχία τους. Ενώ στην Λευκάδα διαγκωνίζονται για την λουμπενοποίηση των.
Και το κράτος και η κυβέρνηση πρέπει να ενδιαφερθεί , μια και γεωγραφικά το σημείο αυτό ( ο άπατος Λόμπος ) σποτελεί γεωγραφική μικροπεριφέρεια της χώρας κσι της κρατικής οντοτητας της Ελλάδος.
Αν θέλει και η κρατική οργάνωση να ενδιαφερθεί.
Από διολοπαρκσρισμα ιχε συτοκινήτου πσρεμποδίσθη κρατικό όχημα δημοσίου αγαθού ( της υγείας) και πέθανε ο ασθενής άνθρωπος.
Τι άλλο θέλει η ίδια η κυβέρνηση που εντέλεται κσι νομιμοποιείται να προστατέψει την ζωή των υπηκοών της και των νομιμων επισκεπτών.άλλων κρατών, για να επέμβη??
Και αν δεν επέμβη τότε θα αποθρασυνθούν οι αμφισβητίες τη πράξη και με έργα της κρατικής οργανώσεως .
Και αυτό θάναι οδυνηρό για όλη την χώρα στην συνέχεια.
Και η κυβέρνηση της χώρας της οποίας υπήκοος ήταν ο άτυχος θανών επισκέπτης δια της πρεσβείας της θα πρέπρι να ενδιαφερθεί σε ανώτατο διακρατικλο επίπεδο για τα αιτια και τις ευθύνες του θανάτου του άτυχου υπηκόου της.
Σε λίγο στο νησί Λευκάδα μπιρςί να ακουστεί η λέξη :” σκορβούτο”.
Απ τις πολλές κονσέρβες που κουβαλάει μες τα καμένα απ τον ήλιο αυτοκίνητα η τάξη των λούμπεν στοιχείων που μπαίνουν ώς τουρίστες , μπορεί να ακουστεί η λέξη “” σκορβούτο””.
“ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΩΣ ΝΟΗΜΑ”
http://katotokerdos.blogspot.com/2014/09/blog-post_16.html
Με την επένδυση του κου Ριμπολόβλεφ δτον Σκορπιό θα γίνει ο χαμός ( ω χαμός).
Αλλάζει πρόσωπο η Λευκάδα. Δικτυώνεται στον υψηλό τουρισμό.
Τι να κάθεσαι πάνω απ την στροφή Tabac ή πάνω απ την στροη Μιραμπώ -Λέοντα στο Monaco τι να κάθεσε σε σπίτι στο Νυδρί που να βλέπει το παζάρι ή την παραλιακή.
Τι να κάθεσε στην γέφυρα Ντου Πόρτ στο Μονακό τι να κσθεσε στον Πόντε Λευκάδος.
Τι να κάθεσε πάνω στα κότερα βλέποντσς στην παραλιακή μετά το σικέιν στο Μονακό το να κάθεσε πάνω στα πριάρια κσι να βλέπεις την πσραλιακή της συνοικίας Πουλιού στην Λευκάδα.
Με καφέ Ελληνικό ευρώ 1,20 στην πόλη η Λευκάδα δεν πάει τώρα πουθενά. Στην Κατούνα Ξηρομέρου έχει ευρώ 1,5.Μα μην αργήσει η επένδυση ,