To LefkadaToday καθιερώνει ανα τακτά χρονικά διαστήματα δημοσκόπηση- έρευνα της κοινής γνώμης όλων των αναγνωστών μας για τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν την Λευκάδα και όχι μόνο.
Μια διαδικασία συμμετοχικής και άμεσης δημοκρατίας που επιτρέπει σε όλους σας να δηλώσετε τη συμφωνία ή διαφωνία σας με ένα θέμα και να δώσετε το στίγμα της δικής σας άποψης!
Καλείστε να απαντήσετε στην ερώτηση, επιλέγοντας μια από τις 3 απαντήσεις και η άποψή σας καταγράφεται αυτόματα και αμέσως αποτυπώνεται στο αντίστοιχο ποσοστό.
Το σύστημα διασφαλίζει το αδιάβλητο της δημοσκοπικής έρευνας και αποτρέπει την διπλοψηφία.
Γιατί μας ενδιαφέρει να αφουγκραστούμε τον παλμό του κόσμου.
Μας ενδιαφέρει η φωνή σου!Η γνώμη σου μετράει!
Η Ερώτηση που τίθεται προς απάντηση είναι:
Η ζεύξη Λευκάδος Στεριάς ( η Λευκάδα είναι νησί ) πρέπει να γίνει υπέργεια με κατάλληλη γέφυρα κομψοτέχνημα σαν την γέφυρα του Σύνδε’υ’ Αυστραλίας ή την γέφυρα του Σαν Φραντζίσκο ( χρυσή πύλη ).
Και θα πρέπει για να διατηρεί μια Ελληνικότητα να γίνει τόξο γέφυρας στο Μιρκέζι ( τόξο άνοιγμα oval και όχι ίσωμα ( Αμπασωτό). Μπορεί το άνοιγμα ακτίνα του oval καθ ύψος ( στο Μιρκέζι ) να μή είναι το μισό του ανοίγματος – μήκους- της γέφυρας κατά την παράδοση της Ελληνικής γεφυροποιίας, αλλά πρέπει νάχει στοιχεία oval ελαφρού τόξου καθ ύψος , και για να αυξάνεται η προσοχή των οδηγών των τροχοφόρων, και ταυτόχρονα για να έχει ύψος απ την θάλασσα για να περνούν τα πλοία.
Πρέπει όμως πρώτα να γίνει μελέτη στάθμισης στατιστικά , για το ύψος των καταρτιών των πλοίων ( ιστιοφόρα) που περνούν τον δίαυλο , και να αποφασιστεί το μέγιστο αναγκαίο ύψος της γέφυρας απ την θάλασσα, για να περνούν τα κατάρτια των ιστιοφόρων ουσιαστικά., και όχι άλλων πλοίων φορτηγών ή κρουαζιεροπλοίων υψηλών, που έτσι και αλλοιώς δεν περνάνε απ το βάθος του διαύλου. Τα μεγάλα φορτηγά πλοία, ή κρουαζιερόπλοια έτσι και αλλοιώς – λόγω χαμηλού βάθους του πυθμένα του διαύλου- θα κάνουν τον γύρο της Ιόνιας στο πέλαγο Λευκάδος, και ούτε στο λιμάνι – μποσκέτο- της πόλης μπορούν να φτάσουν λόγω αβαθών.
Εδώ θα έπρεπε να γίνει μια σκέψη για την δυνατότητα προσέγγισης μεγάλων κρουαζιερόπλοιων , με χιλιάδες ή εκατοντάδες τουρίστες και προσωπικό , αρόδου ανοιχτά της Λευκάδος στο Κάστρο -Γύρα και την δημιουργία υποδομών ώς τουριστική και ατραξιόν για την μεταφορά με πλοιάροια των τουριστών από αρόδου ανοιχτά στην πόλη της Λευκάδος. Η σημασία προσέγγισης μεγάλων κρουαζιεροπλοίων αρόδου για την Λευκάδα είναι τεράστια, διότι θα προσελκύσει υψηλότερο οικονομικά τουρισμό επισκέψεων , και θα σπρώξει την Νήσο και σε δημιουργία υποδομών εξυπηρέτησης έστω και περιστασιακά αυτών των επισκεπτών, αλλά και μονιμότερα ίσως. Το φαινόμενο να πιάνει Νορβηγικό μεγάλο κρουαζιερόπλοιο αρόδου μέσα στο φυσικό λιμάνι της Ιθάκης – στο Θιάκι- και να κατεβαίνουν εκατοντάδες τουρίστες για επίσκεψη μιάς ή δυό ημερών ( μια και θα κοιμούνταν στο πλοίο ) ήτανε ένα απ τα συμπτώματα που απ την δεκαετία του 1980 οδήγησαν στην βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης στην Ιθάκη που ήταν δύσκολης πρόσβασης Νησί. Και για την Κέρκυρα η επέκταση του λιμενοβραχίονα του παλιού λιμανιού , για να δέχεται μεγάλα κρουαζιερόπλοια λειτούργησε υπερδυναμωτικά για την βελτίωση διαβίωσης και εκτίναξης των εισοδημάτων των Κερκυραίων, και για την βελτίωση τξης ίδιας της πόλης της Κέρκυρας.
Η εκ αρόδου ( στα ανοιχτά ) προσέγγιση της Λευκάδος από τον υψηλότερο εισοδηματικά τουρισμό είναι απαραίτητο στοιχείο στοχασμού για την Νήσο, την οποία Νήσο το μέγεθος της βοηθάει ( κοντά 100 περίπου περιμετρικά χιλιόμετρα και λιγότερα οι εγκάρσιες διαμπερότητες ) ώστε η Νήσος Λευκάς να συνδεθεί με δίκτυα υψηλού τουρισμού ολιστικά.
Μία μέρα να μείνει στα ανοιχτά το καλοκαίρι ένα μεγάλο κρουαζιερόπλοιο, θα ξεπουλήσουν όλα τα καταστήματα τουριστικού ενδιαφέροντος και στην ενδοχώρα.
Και έτσι αν προταθεί και ένα υπέργειο σχέδιο σύνδεσης με γέφυρα κάποιου κάλους. αμέσως η Λευκάδα αλλά το απέναντι τοπίο και τόπος της Αιτωλοακαρνανίας θα υπεραναβαθμισθεί τοποσημικά στο Ιόνιο και σε όλη την Ελλάδα. Και οι εξωτερικές επιδράσεις ώς αναβαθμίσεις όλης της πέριξ περιοχής και Πρεβέζης , θάναι σημαντικές και καίριες. Μια και ο όγκος τουριστών από τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια θα μπορεί και θα ζητεί να διοχετευχθεί και στην Πρέβεζα και Αιτολωακαρνανία και Άρτα ακόμα και ημερήσια, με τα αντίστοιχα ωφέλη για όλη την περιοχή.
Σε μια μεγάλη και ίσως δαπανηρότερη κατασκευή προοπτικής οραματικά, ακόμα και η υπέργεια γέφυρα Αμπασωτή που θα άνοιγε και θα έκλεινε και σε μεγάλο ύψος απ την θάλασσα , θα ήταν δυνατή , και πρός αυτή την κατεύθυνση η Ελληνική τεχνογνωσία είναι υπαρκτή και ίσως απ τις πρωτοπόρες παγκοσμίως , μετά το ιστορικό εμπειρικά κεκτημένο γνωσιακό της Γέφυρας της Χαλκίδος απ τον καθηγητή Θεοδόση Τάσσιο και τον μηχανουργό Μαλάκη, και με τα περιορισμένα για την Ελλάδα την δεκαετία του 1960 τεχνικά ,μέσα και οικονομικούς πόρους.
Η συνολική διάσταση για το έργο της ζεύξης της Λευκάδος, ώς υπέργεια αλλά και ζεύξη – οιονεί – με τα δίκτυα υψηλού τουρισμού με την δημιουργία υποδομών προσέγγισης αρόδου , όχι με λιμενοβραχίονες που χαλάνε το τοπίο, μεγάλων κρουαζιεροπολοίων , πάνε μαζί ώς συνολικό έργο Ζεύξης της Λευκάδος.
Η δημιουργία μιας υπογείου οδικής σύνδεσης της Λευκάδος με την στεριά , θα είναι μια αφανής αχαρτογράφητη τουριστικά και πολιτισμικά σύνδεση, που απλά θα μακραίνει τον δρόμο κάποια μέτρα , στην εποχή που κάθε τόπος έχει την ανάγκη των ε-ι-δικών του χαρακτηριστικών προβολής και λειτουργίας στην κοινωνική πολιτισμική οικονομική παγκόσμια χαρτογράφηση .. για να εντάσσει στα τουριστικά και παραγωγικά δίκτυα, ώς στρατηγικά πλεονεκτήματα τον ίδιο τον τόπο.
Μένει στην Λευκάδα και στο Ελληνικό κράτος- να διαλέξει.
1000 ( Χίλια τοις εκατό) υπέργεια γέφυρα.
Να περπατάνε οι άνθρωποι ή να περνάνε με τα αυτοκίνητα και νάναι κοντύτερα στ’ αστέρια.
Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ.ΟΥΤΕ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΟΥΤΕ ΥΠΕΡΓΕΙΕΣ.ΤΟ ΟΛΟ “ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ”ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΑΝ ΠΑΛΙ ΠΡΕΠΕΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΥΛΟ,ΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙ Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΠΛΩΤΗ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.ΥΔΡΕΥΣΗ,ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ,ΟΔΟΠΟΙΟΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΟΦΟΡΟΥΣ ΠΛΕΟΝ “Β”ΡΟΜΑ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΠΛΗΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟ ΝΗΣΙ
Η σαράντα μέρες είναι μια τουριστική αιωνιότητα.
Και αν ο επισκέπτης -τουρίστας περιμένει 6 ώρες ουρά κοντά στα 7,5 χιλιόμετρα απ την γέφυρα για να μπεί την 3 Αυγούστου 2019 ημέρα Σάββατο , και γυρνάει και φεύγει τότε καο η 6,5 )ώρες είναι αιωνιότητα και απουσία εισοδήματος για την Λευκάδα και δυσφήμιση αυτής. Γιατί την 12:30 την μέρα αυτή γυρίσανε λαι φύγανε σε 20 λεπτά της ώρας 14 αυτοκίνητα εκνευρισμένων ανθρώπων.
Και αν δεν αρέσουν οι τουρίστες στην Λευκάδα, είναι και αλλού πορτοκαλιές όπως στον Μύτικα Πρεβέζης , που φτάνεις και εγκαθίστασαι και εύκολα και χωρίς αναμονή.
Οι σαράντα μέρες είναι τουριστική αιωνιότητα για τον εργαζόμενο των 2 βδομάδων το μέγιστο άδεια με μέση άδεια εν Ελλάδι τις 7 μέρες.
Για τους καφενοβειακούς των παζαριών και κάτι ψευτομαγαζατόρικα δήθεν τουριστικκά ψευτομπλούκια , που λένε ότι : “:αφού φτάσανε ώς τον Άι Νικόλα το χωριό δεν θα φύγουν””, ( έτσι είπε μαγαζάτπρας ) άρα θα περιμένουν για να μπούν στν Λευκάδα να τους τα αρπάξουμε.
Και γιατί το μπουκαλάκι το νερό την 3 Αυγούστου 2019 σε κάποια καταδτήμαυα στην Λευκάδα πωλούνταν 60 λεπτά του ευρώ, όταν οι αποκαμωμένοι και κατανιασμένοι στην δίψα τουρίστες που περίμεναν τος ώρες αγοράζανε νερό μπουκαλάκια στην Λευκάδα για να ξεδιψάσουν?? Διότι απ τα 50 λεπτά ώς τα 60 λεπτά υπάρχει πρόσθετο κέρδος της αρπαχτής 20%.
Σύσταση, να βρεθεί τρόπος να καθυστερούν και πιότερο χρόνο οι τουρίστες επισκέπτες να περάσουν στην γέφυρα , για να διψάνε περισσότερο και να αγοράζουν περισσότερα μπουκαλάκια νερό των 60 λεπτών. Τα οποία στο super market κοστίζουν 14 λεπτά.
Γιατί μόνο με λεπτά του ευρώ ( όχι με ευρώ ολόκληρα) αντιστοιχεί η τουριστική κουλτούρα της καθυστέρησης των 7,5 χιλιομέτρων και 6,5ωρών για να περάσει ο επισκέπτης 50 μέτρα μήκος άνοιγμα γέφυρας.
Και καλά είναι αυτή η κουλτούρα να εξετάσει και κατά πόσο η γέφυρα πρέπει μα ανοίγει κάθε ώρα για να περάσουν τα ψευτοιστιοφόρα και κάθε λογής μικροσκάφη απένταρων , και τι αφήνουν τα μικροσκάφη αυτά στην Νήσο, και τι αφήνει ο οδικώς τουρισμός. Διότι κοινή διαπίστωση στον χώρο των ενοικιαζομένων ιστιοφόρων είναι στον δίαυλο Λευκάδος δεν καθυστερούν τα σκάφη. Διότι οι αοένταροι των ενοικιαζόμενων ιστιοφόρων δεν αφήνουν τίποτα-πλήν αγοράς λίγου πόσιμου νερού απ τα super market -στην Λευκάδα, και αμολάνε και τα λύματα στην θάλασσα ( σύμπτωμα Αμμούσα το 2020) και τρέχει το λιμενικό να τα καθαρίσει.