Εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων εντός κι εκτός Βουλής ψηφίστηκε το μεσημέρι το σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας το οποίο επιφέρει σειρά αλλαγών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Συγκεκριμένα, 158 βουλευτές προερχόμενοι από τη ΝΔ ψήφισαν θετικά, ενώ 124 βουλευτές της αντιπολίτευσης το καταψήφισαν.
Τα άρθρα που αφορούν στην επαναφορά της διαγωγής για τους μαθητές ψήφισαν οι βουλευτές της Ελληνικής Λύσης, ενώ ΚΙΝΑΛ και Ελληνική Λύση στήριξαν το άρθρο για την επαναφορά της τράπεζας θεμάτων.
Εντωμεταξύ οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων αντιδρούν στις αλλαγές που το νομοσχέδιο φέρνει επισημαίνοντας ότι το υπουργείο Παιδείας θέλει να προσαρμόσει τους όρους της εργασίας στον 21ο αιώνα και το υπουργείο θέλει να διαμορφώσει μια “ελίτ μαθητών” σε βάρος των κοινωνικά και οικονομικά πιο αδύναμων δίνοντας προνόμια στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Πρέβεζας Παναγιώτης Λελοβίτης μίλησε στο πρωινό ενημερωτικό μαγκαζίνο του Prisma 91,6:
Αυτό που ονομάστηκε εκπαίδευση στην Ελλάδα , το μόνο που αποσκοπεί ιναι τα χρήματα σε όλο το κυκλωμα γης.
Και το δημόσιο δεν ενδιαφέρεται και ιι λειτουργοί της το ίδιο.
Για τούτο και κατάλτησε ώς αναγκαιότητα ο πακτωλός χρημάτων στο όλο σύστημα , με έμφαση στην ιδιωτική δαπάνη των οικογενειών , και για τούτο η μαζική ανεργία των νέων που εθναι όλοι έμφορτοι ακαδημαικών πτυχίων.
Στο Μάνχα’ι’μ της Γερμανίας τα δύο τέκνα οικογενείας σπούδασαν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης ( μηχανολόγος και ιατρός ) χωρίς ούτε ένα ευρώ έξοδο απ την οικογένεια.
Η ιδιοπιηση της εξουσίας της γνώσης και της εξουσίας της τροποποίησης της γνώσης είναι το ζητούμενο απ όλους τους μετέχοντες , κράτος και υπουργείου και εκπαιδευτικοί κάθε βαθμίδος, στην εκπαιδευτική διαδικασία ώς ο πολιτικός τρόπος ελέγχου κοινωνικά της εκπαίδευσης.
Και για τούτο τσακώνονται και κράτος και εκπαιδευτικοί , μονο και μόνο για την παραπέρα διάλυση της ίδιας της εκπαίδευσης. Γιατί αυτό μένει τελικά κοινωνικά.
Σκέτος προσχηματισμός της Ελληνικής κοινωνίας που κατανοεί αυτό το συμβάν, βλέποντας τα διαλυτικά φαινόμενα χρόνια στην εκπαίδευση και εν τούτοις επιμένει μέχρι ιδιωτικότητας οικογενειακών δαπανών να ψάχνει την όποια κοινωνική ευημεια και ανάπτυξη μέσω της εν Ελλάδι καθεστυκίας της εκπαίδευσης. Γιατί ούτε παιδεία στο ελάχιστο δεν παρέχει η εκπαίδευση , μια και αν παρείχε τα κτίρια των σχολείων και των πανεπιστημίων δεν θα ήταν εικονικότητες γκράφιτι μαυρίλας και ακαθαρσίας.
Αλήθεια απ τις μόνιμες καταλήψεις σχολίων και πανεπιστηιων πότε προφταίνουν και κάνουν μάθημα όλοι οι εκπαιδευόμενοι??και δεν είναι αλήθεια ακλιμη και στα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία ότι το εκπαιδευτικό προσωοικό ασκείται στην βάση των ιδιωτικών μαθημάτων??
Τα δίδακτρα ετήσια στα πανεπιστημία του εξωτερικού και δή τα ακριβά πανεπιστήμια ΗΠΑ- Ευρώπης είναι όσες οι δαπάνες φροντιστηρίων στο κάθε έτος Λυκείου στην Ελλάδα.
Το όλο θέμα δεν βγάζει πουθενά με το σκηνικό της εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
Και να μην βαυκαλίζονται οι του χώρου για την δήθεν ποιότητα της εκπαίδευσης, για να συντηρείται το όλο σκηνικό υποβάθμισης και υποβαθμισμένης γνώσης και παιδείας. Γιατί με πανεπιστημιακή γνώση κτήμα πλέον του μεγάλου μέρους του πληθυσμού και παιδεία τα ίδια, ούτε χρεωκοπία στην Ελλάδα θα υπήρχε, ούτε μσυρισμένα σχολικά και πανεοιστημιακά κτίρια από μπογιές ανάκατες στο κέφι καθενός, ούτε θα χρειαζόνταν και η ιδιωτική δαπάνη σε τέτοια ύψη να στρέφεται στην εκπαίδευση, πλέον την υψηλή τελικά δημόσια δαπάνη για αυτό το είδος παιδείας κσι εκπαίδευσης.