Η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών, επίσης γνωστή και ως Διεθνής Ημέρα Εκπαιδευτικών, πραγματοποιείται κάθε χρόνο στις 5 Οκτωβρίου και καθιερώθηκε το 1994 μετά από την απόφαση της UNESCO/ΔΟΕ για την Σύσταση σχετικά με το Καθεστώς των Εκπαιδευτικών. Τιμά την Ελεύθερη Διδασκαλία που υπογράφηκε το 1966. Η “Ενίσχυση των Εκπαιδευτικών” είναι το θέμα της φετινής ημέρας (2017).
Στόχος της είναι να επικεντρωθεί στην «εκτίμηση, αξιολόγηση και βελτίωση των εκπαιδευτικών του κόσμου» και να δώσει την ευκαιρία να εξετάσουν τα ζητήματα που σχετίζονται με τους εκπαιδευτικούς και τη διδασκαλία.
Το 2017, η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών γιόρτασε την 20η της επέτειο από τη Σύσταση της UNESCO σχετικά με την Κατάσταση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Διδακτικού Προσωπικού το 1997, φέρνοντας στο προσκήνιο την κατάσταση των εκπαιδευτικών σε ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που είναι συχνά παραμελημένη.
Το doodle της Google για την Ημέρα των Εκπαιδευτικών
Τα Google Doodles
Τα doodles δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων. Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.
Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου. Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.
Πηγή: ethnos.gr
Οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάφα να δομήσουν το αίτημα για ικανοποιητικές αμοιβές , για να βελτιωθι η εκπαίδευση
.Όλα τα μεταπολιτευτικά χρόνια οι αμοιβές τωμ εκπαιδευτικών υστέρησαν έναντι άλλων κλάδων υπουργείων και ΔΕΚΟ. Κσι στους εκπαιδευτικούς του Δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, διότι υπήρχε η αλληλεξάρτηση.
Το κρατικό άλλοθι των ιδιωτικών φροντιστηριακών μη νόμιμων ωρών των καθηγητών που τους απέφεραν μαύρα ικανά χρήματα , για μειωμένες αμοιβές στο υπουργείο παιδείας , δεν ισχύει ούτε βγάζει πουθενά ,αν στοχος είναι η βελτίωση της εκπαίδευσης.
Με χαμηλη βασική πρωινή αμοιβή εργασίας , όλα αναπαραγάγονται στο χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης .
Το Ελληνικό εκπαιδευτικό αυτό σύστημα εργασίας αμοιβών , ουδεμία σχέση με τα ισχύοντα σε άλλες Ευρωπαικές χώρες και για τούτο μη διαμαρτύρονται οι των υπουργείων στην Ελλάδα για το χαμηλό επίπεδο της εκπαιδευτικής σχολικής διαδικασίας, που οδηγεί στην υποβαθμισμένη κατ ανάγκη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σε όρους κάποιος γνωσιακής επάρκειας ώς αποτέλεσμα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα ακόμα και τα εκπονούμενα και εφαρμοζόμενα εκάστοτε σχέδια , κερματισμός ωρών εκπαιδευτικής διαδικασίας, ποικιλία δήθεν μαθημάτων χωρίς ένταξη σε ένα εκπαιδευτικό σχέδιο κατανόησης, η προχειρότητα επάνδρωσης τα σχολεία με εκπαιδευτικούς, η προχειρότητα συγγραμμάτων, και οι χαμηλές αμοιβές του προσωπικού καθηλώνουν την ποιότητα του παραγόμενου έργου.
Οι φήμες περί των Ελλήνων απόφοιτων των πανεπιστημίων που πάνε στο εξωτερικό και διαπρέπουν είναι περιστασιακότητες και μηδαμινότητες ποσοτικά μέσα στο πλήθος του φαινομένου. Ανεπάρκεια γνώσης που ακουμπά στο υπόβαθρο της δομημένης στέρεα εκπαιδευτικής πρωτογενούς διαδικασίσς, κουβαλάν οι Έλληνες μεταφοιτητές στο εξωτερικού , και για τούτο έχουν φκιαχτεί τα φασόν καθορισμένα μεταπτυχιακά 18 μηνών ή 3- 4 ετών για την απόκτηση του μεταπτυχιακού τίτλου χωρίς πολλές γνωσιακές απαιτήσεις.
Η εκπαίδευση στην Ελλάδα συνολικά ώς έκφραση και κλάδος της κοινωνικής ζωής , δεν μπορεί να βρίσκεται διαφορετικά από το χρεωκοπικό επίπεδο που βρίσκεται η χώρα.Για τούτο και η ποιοτητά της ώς κατάκτηση αφήνεται στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών που δεν αμοίβονται όμως ώς κίνητρο του φιλότιμου.
Δεν μπορούσε χρονια απόφοιτος λυκείου που εργαονταν ή εργάζεται σε ΔΕΚΟ ή σε άλλα υπουργεία να παίρνει διπλάσια ή ττριπλάσια αμοιβή από τον καθηγητή γυμνασίου που έχει πανεπιστημιακες σπουδές πλέον 4-5 χρόνια. Η κοινωνική κατανομή πόρων ώς έδραση και ζητούμενο του πσραγόμενου έτσι προιόντος ανακολουθεί , με αποτέλεσμα την μειωμένη ποιότητα εξελικτικά του προιόντος.
Με σποτέλεσμα τον φαύλο κύκλο της σχέσης εργασίας και γνωσιακής ( επαγγελματικής) επάρκεισς για την εργασία. Και αυτό βρίσκεται ώς σημαντική παράμετρος στην βάση της χρεωκοπίας της χώρας από το 2010 και της πρωτοφανούς ανεργίας.