Αναρτήθηκε στην Διαύγεια η απόφαση για την ανανέωση των αντιδημάρχων στα πλαίσια της καθιερωμένης διετίας.
Αξίζει να υπογραμμίσουμε πως από το νέο δημοτικό σχήμα απουσιάζει ο Γιάννης Λιβιτσάνος.
Α. Ορίζουμε τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Λευκάδας, με θητεία από 05/01/2022 μέχρι 31/12/2022 ως εξής:
- ΛΥΓΔΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (ΜΕ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ)
στον οποίο μεταβιβάζουμε καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του Τμήματος Τεχνικών Έργων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών,
- την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών
- την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών καθώς και την ευθύνη έγκρισης κίνησης των οχημάτων των υπηρεσιών του Δήμου σε κατεπείγουσες περιπτώσεις
- Τέλεση Πολιτικών Γάμων στα όρια του Δήμου Λευκάδας
- ΓΑΖΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ)
στον οποίο μεταβιβάζουμε καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών
- την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού αρμοδιότητες γραφείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης, σε θέματα Πολιτισμού.
- την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των τμημάτων Δημοτικής Κατάστασης –
Ληξιαρχείου και Διοικητικής Μέριμνας της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών
- Τέλεση Πολιτικών Γάμων στα όρια του Δήμου Λευκάδας
- ΒΙΚΕΝΤΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ.Ε. ΣΦΑΚΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΡΥΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΜΕ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ)
στον οποίο μεταβιβάζουμε
α. καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- την ευθύνη και εποπτεία του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού σε θέματα Αθλητισμού και Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας.
-την ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία της Δ/νσης ΚΕΠ
β. κατά τόπο τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των δημοτικών ενοτήτων Σφακιωτών – Καρυάς, και την συνεργασία με τους Προέδρους των κοινοτήτων των αντίστοιχων δημοτικών ενοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
- Τέλεση Πολιτικών Γάμων στα όρια του Δήμου Λευκάδας
- ΣΚΛΗΡΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ – ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ (ΜΕ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ)
στον οποίο μεταβιβάζουμε καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- την ευθύνη και την εποπτεία για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του τμήματος Ύδρευσης –
Αποχέτευσης της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών
- Τέλεση Πολιτικών Γάμων στα όρια του Δήμου Λευκάδας
- ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ (ΜΕ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ)
οποίο μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α. καθ΄ ύλην
- την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης εκτός των αρμοδιοτήτων Τουρισμού του Γραφείου Απασχόλησης και Τουρισμού.
- την ευθύνη μέριμνας για την λειτουργία του δημοτικού κτηνιατρείου, αρμοδιότητες Γραφείου Αγροτικής Παραγωγής, Γραφείου Αλιείας, Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και Γραφείου Φυσικών Πόρων, Ενέργειας και Βιομηχανίας.
- τις αρμοδιότητες για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του Τμήματος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας της Δ/νσης Πολεοδομίας & Περιβάλλοντος.
- την ευθύνη για θέματα Γραφείου Πολιτικής Προστασίας (Συντονισμός δράσεων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των φυσικών καταστροφών που συμβαίνουν στην περιοχή
του Δήμου) του Τμήματος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας της Δ/νσης Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος
- την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής Αστυνομίας
- Τέλεση Πολιτικών Γάμων στα όρια του Δήμου Λευκάδας
- ΖΟΥΡΙΔΑΚΗΣ ΕΥΤΥΧΙΟΣ του ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ.Ε. ΕΛΛΟΜΕΝΟΥ, (ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ)
στον οποίο μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
καθ΄ ύλην
- την ευθύνη και εποπτεία για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των Τμημάτων Πολεοδομίας και Πολεοδομικών Εφαρμογών της Δ/νσης Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος.
- Τέλεση Πολιτικών Γάμων στα όρια του Δήμου Λευκάδας.
β. κατά τόπο
- Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Ελλομένου, και την συνεργασία με τους Προέδρους των κοινοτήτων της αντίστοιχης δημοτικής ενότητας για την επίλυση των προβλημάτων τους
- Τέλεση Πολιτικών Γάμων στα όρια του Δήμου Λευκάδας
- ΑΡΓΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
(ΜΕ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ)
στον οποίο μεταβιβάζουμε καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του τμήματος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης &
Συντήρησης Πρασίνου της Δ/νσης Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος
- Τέλεση Πολιτικών Γάμων στα όρια του Δήμου Λευκάδας
- ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΣΤΑΥΡΟΥ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ.Ε. ΑΠΟΛΛΩΝΙΩΝ (ΜΕ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ)
στον οποίο μεταβιβάζουμε κατά τόπο τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- εποπτεία τεχνικών έργων και μηχανολογικού εξοπλισμού – διαχείριση μηχανημάτων Δ.Ε. Απολλωνίων.
- Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δ.Ε. Απολλωνίων και την συνεργασία με τους Προέδρους των κοινοτήτων της αντίστοιχης δημοτικής ενότητας για την επίλυση των προβλημάτων τους.
- Τέλεση Πολιτικών Γάμων στα όρια του Δήμου Λευκάδας.
- ΓΙΑΝΝΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ.Ε. ΚΑΛΑΜΟΥ (ΜΕ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ)
είναι αρμόδιος σύμφωνα με τις δ/ξεις του άρθρου 207 του ν. 3852/10:
α) για την υλοποίηση των προγραμμάτων τοπικής ανάπτυξης που αναφέρονται στη νησιώτικη δημοτική κοινότητα,
β) για την υλοποίηση προγραμμάτων απασχόλησης και τουριστικής προβολής της δημοτικής κοινότητας, γ) για την παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών, της εκτέλεσης έργων και προμηθειών που αναφέρονται στη δημοτική κοινότητα.
δ) Σύμφωνα με την περίπτωση δ της παρ.1 του άρθρου 207 του Ν. 3852/10 του μεταβιβάζουμε κατά τόπο στη Δ.Ε. Καλάμου, τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
- Την παρακολούθηση της των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
- Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
- Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
- Τη συνεργασία με τον πρόεδρο της κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων τους.
- Τέλεση Πολιτικών Γάμων στα όρια του Δήμου Λευκάδας.
- ΓΙΑΝΟΥΤΣΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ.Ε. ΚΑΣΤΟΥ (ΜΕ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ)
είναι αρμόδιος σύμφωνα με τις δ/ξεις του άρθρου 207 του ν. 3852/10:
α) για την υλοποίηση των προγραμμάτων τοπικής ανάπτυξης που αναφέρονται στη νησιώτικη δημοτική κοινότητα,
β) για την υλοποίηση προγραμμάτων απασχόλησης και τουριστικής προβολής της δημοτικής κοινότητας, γ) για την παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών, της εκτέλεσης έργων και προμηθειών που αναφέρονται στη δημοτική κοινότητα.
δ) Σύμφωνα με την περίπτωση δ της παρ.1 του άρθρου 207 του Ν. 3852/10 του μεταβιβάζουμε κατά τόπο στη Δ.Ε. Καστού, τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
- Την παρακολούθηση των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
- Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
- Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
- Τη συνεργασία με τον πρόεδρο της κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων τους.
- Τέλεση Πολιτικών Γάμων στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Καστού
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Λύγδας Σπυρίδων και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Τσιρογιάννη Γεώργιο.
Οι Αντιδήμαρχοι οι οποίοι ασκούν αρμοδιότητες κατά τόπο θα συνεργάζονται με τους αρμόδιους καθ΄ ύλην Αντιδημάρχους
- Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Λύγδα Σπυρίδωνα όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσιρογιάννης Γεώργιος και αντίστροφα.
- Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γαζή Αναστάσιου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ζουριδάκης Ευτύχιος και αντίστροφα.
- Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Βικέντιου Νικόλαου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σολδάτος Γεώργιος και αντίστροφα.
- Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γιαννιώτη Παναγιώτη όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γιανούτσος Χαράλαμπος και αντίστροφα.
- Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Σκληρού Φίλιππου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Λύγδας Σπυρίδων.
- Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αργυρού Νικολάου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σολδάτος Γεώργιος.
Β. Ορίζουμε τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Εντεταλμένους Συμβούλους, στους οποίους αναθέτουμε, χωρίς αμοιβή ή δικαίωμα περαιτέρω αποζημίωσης από την άσκηση των αρμοδιοτήτων αυτών, την εποπτεία και το συντονισμό συγκεκριμένων δράσεων του Δήμου μεταβιβάζοντας προς αυτούς την άσκηση των παρακάτω καθ’ ύλην και κατά τόπο αρμοδιοτήτων, με θητεία από 05/01/2022 μέχρι 31/12 /2022 ως εξής:
- ΤΥΠΑΛΔΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΛΑΜΠΡΟΥ, ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ Δ.Ε. ΛΕΥΚΑΔΑΣ
- Εποπτεία σχετικά με τα εξής:
Α) Παρακολούθηση εξέλιξης έργων και εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Λευκάδας
Β) Μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία όλου του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Λευκάδας
Γ) Συνεργασία με τους Αντιδημάρχους, Προέδρους και μέλη Συμβουλίων Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Λευκάδας για την επίλυση προβλημάτων καθημερινότητας των πολιτών της ανωτέρω Δημοτικής Ενότητας
- Εποπτεία σε θέματα δημοτικής περιουσίας του Δήμου Λευκάδας
- ΚΑΤΩΠΟΔΗ ΝΙΚΗ του ΦΙΛΙΠΠΟΥ, ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
Μεριμνά για την:
- Πραγματοποίηση προγραμμάτων δράσεων για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή και την αναβάθμιση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών σε συνεργασία με τους τουριστικούς επαγγελματικούς φορείς της περιοχής.
- Για την τουριστική προβολή, δημιουργία δικτύων επικοινωνίας & συνεργασίας με άλλες περιοχές εντός και εκτός της χώρας κλπ.
- Για την εφαρμογή μηχανισμών ενημέρωσης/πληροφόρησης των επισκεπτών της περιοχής.
- Για την άσκηση Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων.
- ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ του ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ, ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕ ΕΛΛΟΜΕΝΟΥ
– Εποπτεία σχετικά με τα εξής:
Α) Παρακολούθηση εξέλιξης έργων και εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Ελλομένου
Β) Μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία όλου του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Ελλομένου
Γ) Συνεργασία με τους Αντιδημάρχους, τον κατά τόπο Αντιδήμαρχο Ελλομένου για την επίλυση προβλημάτων καθημερινότητας των πολιτών της ανωτέρω Δημοτικής Ενότητας
Δ) Την υπογραφή εγγράφων που εκδίδονται στις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δ.Ε. Ελλομένου.
Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Λευκάδας και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
Ο Δήμαρχος ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Δ. ΚΑΛΟΣ
Κοινοποίηση:
Γρ. κ. Αντιπεριφερειάρχη
Εσωτερικήδιανομή:
Γρ. κ. Δημάρχου Γρ. Γεν. Γραμματέα
Οριζόμενους Δημοτικούς Συμβούλους Προϊσταμένους Δ/νσεων Προϊσταμένους Αυτοτελών Τμημάτων Δημοτικές Ενότητες
Ο Γιάννης Λιβιτσάνος έκανε έργο , συνέχεια του σπουδαίου έργου του Κώστα Σέρβου.
Και να προσεχθεί η συνέχεια, μια και η τακτοποίηση προβλημάτων είναι διεργασία ενδελεχής.
Η αναπτυξιακή πολιτική Καραμανλή 1956-1961 ( κυλιόμενο πρόγραμμα 1957-1962, και 1958-1963 ) εφ όσον έφερνε οικονομική βελτίωση έσοδα στην χώρα και κέρδη και ταυτόχρονα αύξηση του κατά κεφαλήν ΑΕΠ ( και έφερε σύνφωνα με διεθνή πρότυπα και τότε μετρήσεις) ταυτόχρονα εγκαινίαζε και την πολιτική και κοινωνική πρόοδο , μέχρι και κάποια ριζοσπαστικοποίηση απ τα ιδεολογικά στεγανά και κομματικές αναφορές. Αυτό δεν άρεσε στην ολιγαρχία ( πολιτική- κοινωνική με τα αστικά γλέντια, και οικονομική ) και για τούτο ανατράπηκε ουσιαστικά. Τα έσοδα που έφερε – ο Καραμανλής – και ώς Εθνικό ΑΕΠ και ώς κατά κεφαλή αυξητικό προ’ι’όν , ήταν ανεπιθύμητα γιατί αμφισβητούσαν
κομματικές σφιγγοφωλιές και ιδεολογήματα ολιγαρχικής στρούγγας.
Ο Γιάννης Λιβιτσάνος: ” έφερε έσοδα ” στον Δήμο με την διαχείρηση της ύδρευσης καθ ομολογία – σε άλλη αναφορά του εδώ site-.
Και τι γίνεται αν δεν αρέσει στους , όταν κάποιος ( ένας) σε κάποια θέση διοικητική αποφασίσει να μην υπάρχουν λάθρα παροχές νερού ??
Γίνεται ότι: εφ όσον είναι περισσότεροι του ενός οι κάνοντες χρήση λάθρα νερού, τότε είναι σε θέση αδυναμίας ο ένας έναντι των πολλών.
Το θέμα είναι αριθμητικά εξηγήσιμο.
Και η πολιτική ιδεολογία και πρακτική , ώς τέχνη του εφικτού ( με δεδομένη την σχετικότητα του ηθικού ) πρέπει να ακούσει και ακούει τους πολλούς. ΔΕδομένου ότι αποτελεί και κεφαλαιώδη προσδιορισμό της πολιτικής ιδεολογίας της Ελλάδος ότι το και το μη ηθικό είναι και νόμιμο.
Ψευτοφύλαρχοι τύπου ουλεμάδων και τσοπάνηδες των παλαιοκομματικών λασπωμένων μαντριών , αυτοπροβάλλονται ώς παράγοντες και παραγοντίσκοι σε κάθε λογής κοινωνικά ομφαλοσκοπούντα σχήματα της εσωστρεφούς ιδεολογικής προβληματικής συγκρότησης,.. σε κοινωνίες που τους αποδέχονται έως και τους επιζητούν .
Κάθε τι που ανοίγει έστω και χαραμάδα διαχειριστικής λειτουργικής εξωτρέφειας, είναι εξ ορισμού αποδιοπομπαίο απ αυτό το μαντρί , και πρέπει εν τη γεννέσι του να εξοβελίζεται , ώς προ’υ’πόθεση του παγιωμένου ιστορικισμού και λειτουργισμού για την εν λόγω κοινωνική αναπαραγωγιμότητα και συνέχεια.
Οι κομματικές στρούγκες και τα σκουριασμένα παραλασπωμένα μαντριά , των επαρχιακών νεοπολύχρωμων- λερωμένων ανάκατα ουσιαστικά- παζαριών , επίδειξης λυμφατικοτήτων εαυτούληδων που θέλουν να κυρώνονται αγοραία υπερβαίνοντας τους ατομικούς ψοφοδε’ι’σμούς , είναι στην διαδικασία αναπόδραστα και μη αντιπεστρεπτή να ξοφλήσουν τελειωτικά.
Και αν αυτά τα κομματικοειδή υπόκοινωνικά παραμάγαζα νομίζουν ότι με βάση την επικοινωνιακή αυτοδιοικητικά φενάκη, μπορούν να αναστείλουν ή να αποτρέψουν την χρεωκοπία τους , αυτοβαυκαλίζονται ιδεοληπτικά και ματαιοπονούν λειτουργικά.
Διότι η οικονομική ατυτού του λειτουργισμού καταβάλεται απ τους πολίτες φορολογικά και μέσω του κράτους που χρόνια ( το κράτος) επιδιώκει και κωδικοποιεί προγραμματίζοντας φορολογικά την ύπαρξη εσόδων ετήσια ταυτά , για να μπορεί να κατανέμει. Πρός αυτή την κατεύθυνση – ευτυχώς- είναι η προσπάθεια ταύτισης φορολογικού και οικονομικού έτους που άρχισε από το 2014 ώς φορολογικό έτος, και προχωράει το 2022 και στην ουσία του φορολογικού έτους σχετικά με τον ενφια. Τα έσοδα στον χρόνο θα είναι πραγματοποιήσιμα και διανεμόμενα ετήσια όλο και σε μεγαλύτερο βαθμό για το κράτος , αυτό το κράτος και οι κοινωνίες που θα τιμούν αυτούς που προσπαθούν για την υπέρβαση των χρόνιων διοικητικών παθογένειών και δισλειτουργικοτήτων στο σκέλος της διαφανούς τακτότητας και κοινωνικότητας των εσόδων.
Και αυτή την τακτότητα και διαφάνεια θέλουν και επιδιώκουν και επιβάλλουν οι πολλοί- το μέγιστο – των πολιτών, άσχετα σε αυτό διαφωνούν και δεν βολεύονται τα απομεινάρια μιας λούμπεν ήδη μεταπαρωχημένων ιδεοληψιών , των οποίων ακόμη και οι εκδηλώσεις των ( τύπου διαγραφών και αποπομπών και ρήξεων ) ακόμη και μορφή μόνο ώς ανενεργό απολειτουργικοποιημένο kitsch συνιστά, πρίν οριστικά γίνει σκελετός σκιάχτρων.
Ακόμη μυαλό δεν βάλανε οι τσοπάνηδες της κομματοκρατίας ??
Ουσιαστικά υπάρχει απ το 1974 συνταγματικό πολιτεικό κοινοβουλευτικό καθεστώς στην βάση των κομμάτων αρχών , ιδεών, και λειτουργιών και όχι στην βάση προσώπων , και οικειοποίησεων από πρόσωπα των κομμάτων.
Και το κάθε πρόσωπο που εκτίθεται ώς κομματική επιλογή είναι και κοινωνικά αναλώσιμο ( επιλέγεται για να αναλωθεί κοινωνικά και να πάει σπίτι του με τα χρόνια , κρινόμενο για το επιτυχές ή αποτυχές αυτής της ανάλωσης. Και το κόμμα συνεχίζει να υπάρχει με νέα πρόσωπα, ή και το κόμμα διαλύεται ουσιαστικά αν δεν προτάσει κατάλληλα πρόσωπα για να το εκπροσωπούν.
Κάτι αναλωθέντες πλέον τύποι στα κόμματα και σε κάθε μικροεπαρχία τι θέλουν και δεν κατανοούν την κοινωνική λειτουργική, παρά νομίζουν ότι μπορούν να σέρνουν κόμματα, ιδέες επ ονοματί τους ???
Δεν εκπροσωπούν κανέναν , και αν κάποιοι ελάχιστοι ακόμη έστω και τους αφουγκράζονται είναι τα πρόβατα που δεν μπορούν να απεξαρτηθούν απ την ιδέα του μπιστικού δυνάστη.
Εντάξει αυτοί που συνεχίζουν να νομίζουν ότι τραβάνε τα κόμματα απ το μανίκι – οι κατά τόπους παραγοντίσκοι τέως κάποτε κομματικοί αξιωωματούχοι , αυτοί μπορεί να κάνουν την δουλειά τους και να επιθυμούν την γεννεαλογική συνέχιση νεποτικά μέσα ή πέριξ των κομμάτων ή ακόμη και στους εκάστοτε κοινωνικούς προβληματικούς ιστούς που αποδέχονται αυτές τις διεργασίες.
Σιγά τα ωά ( κλούβια αυγά δηλαδή ) της κάθε κομματικής πλέον παραγοντικής και παραγοντισμού.
Απ ότι φαίνεται τα κόμματα αρχών δεν αρέσουν στους κομματικούς κοτοφώλους.
Μόνο που στην Ελλάδα υπάρχει πολιτειακός κοινοβουλευτισμός στην βάση των κομμάτων αρχών.
Η παραταξιακή της οικειοποιημένης- μες τον μυαλό ευτυχώς λίγων – κομματοκρατίας , νομίζει ότι αρχίζοντας απ την περιφέρεια την αμφισβήτηση της λειτουργικής της ηλεκτρονικής κρατικής εισπραξιμότητας , μπορεί να επαναφέρει το καθεστώς που την εξυπηρετούσε πελατειακά.
Και ευτυχώς που η ΑΑΔΕ – η ανεξάρτητη αρχή δημοσίων εσόδων- είναι ανεξάρτητη και ηλεκτρονικοποιημένη και με το ΑΦΜ ουσιαστικά κατατάσει σε ”νούμερα” , με βάση τον αριθμό ΑΦΜ , όσους ακόμη ματαιοπονούν για επαναφορά της πελατειακότητας και στην κρατική εισπραξιμότητα.
Αυτή ειναι μια άλλη πλευρά , απέναντι σε όσους μέμφονται την κρατική εισπραξιμότητα και φορολογική τακτότητα , και που είχαν μάθει χρόνια τις ιδιωτικοποιημένες και στην καταβολή φόρων πελατειακότητες.
Στον Δήμο Λευκάδος , και μετά την ενιαία δημοτική σύσταση απ την σύμπτηξη των καποδιστριακών Δήμων, στο Δήμο Λευκάδος λοιπόν έγινε ένα ποιοτικό και ποσοτικό άλμα
στην διαχείρηση των παροχών νερού , και με την βοήθεια της ηλεκτρονικότητας, που κατέλληξε στην δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής των υποχρεώσεων των δημοτών και πολιτών, που προυπέθετε την ταξινόμηση και τακτοποίηση και καταγραφή μέσα στα πλαίσια του δυνατού της λειτουργικής της ύδρευσης. Και σε αυτό η προηγούμενη δημοτική αρχή Δρακονταειδή και εν θέματι αντιδημαρχίας Σέρβου λειτούργησε δημιουργικά και για την κοινή πρόοδο. Και η παρούσα δημοτική αρχή Καλού , εν θέματι αντιδημαρχίας Λιβιτσάνου προχώρεσε το θέμα με την προσπάθεια για την με κοινωνικά χαρακτηριστικά τακτοποίησης του θέματος των παράνομων παροχών ( 8000 ανέφερε ) . Και ήταν με χαρακτηριστικά κοινωνικής γενικής αμνηστείας , διότι ( εδώ έκανε λάθος) δεν απεκάκυψε τους την ομοματοθεσία της παρανομίας των παροχών. Καλές οι γενικές αμνηστεύσεις αλλά και για όσους πλήρωναν και κατέβαλαν νόμιμα για την χρήση νερού και αντίστοιχα τέλη, σημάνθηκε το καθεστώς των κοινωνικών κορό’ι΄δων. Διότι μπορεί η κοινωνική συμβίωση να είναι στην βάση της κάθε συνφωνίας πλατύτερα, αλλά αυτό δεν συμαίνει ότι μπορεί να υπάρχει και συμφωνία περί την παρασπονδία. Αλλά τελικώς και η προσπάθεια της νυν δημοτικής αρχής Καλού αντιδημαρχίας Λιβιτσάνου παραπέρα τακτοποίησης και εξάλειψης του φαινομένου της λάθρα χρήσης νερού, ανάγεται ώς κρίκος στην αλυσίδα της θετικότητας για την κοινωνική ευθρυθμία και ισονομία και ισοπολιτεία και δικαιοσύνη μεταξύ των πολιτών.
Απ ότι φαίνεται όλο αυτό το θετικό σκηνικό οργάνωσης των θεμάτων ύδρευσης του Δήμου, και ασφαλώς εξυπηρετούμενο από την κρατική προσπάθεια της απρόσωπης ηλεκτρονικοποιημένης΄είσπραξης – και ώς εξυπηρέτηση για τους πολίτες ώς καταβολή- φόρων τελών , απ ότι φαίνεται λοιπόν η προσπάθεια του Δήμου μέσα στην κρατική λειτουργική επάλληλα , δεν αρέσει σε νοσταλγούς θιασώτες άλλων συστημάτων οργάνωσης κύρια χειροκίνητα και με δυνατότητες πελατειακής παρεμβατικής για την τακτοποίηση της κοινωνικής και κρατικής μαζί λειτουργίας είσπραξης/ καταβολής φόρων, τελών, παροχών τέως ΔΕΚΟ . Και δεν είναι παράξενο ακόμη και μέσα στην σημερινή δημοτική αρχή , και όπως αυτή διαπαραταξιακά συγκροτείται , και στο κοινωνικό σώμα και στις κομματικές συλλογικότητες , αλλά και στις προηγούμενες δημοτικές αρχές , να μην υπάρχουν και νοσταλγοί θιασώτες μη αρεσκόμενοι στην λειτουργική της ταξινόμησης και διευθέτησης αποτυπωτικά του θέματος παροχών ύδρευσης , μέσω του συστήματος ”Δημοτικών επιχειρήσεων ύδρευσης”. Μπορεί αυτό το σύστημα, το απρόσωπο μέν αλλά περισσότερο προσωποποιημένο ώς διαφανέστερο σε όρους χρήσης ακόμη και σπατάλης νερού , αλλά και καταβολής /είσπραξης , μπορεί αυτό το σύστημα λοιπόν μέσα στο γενικό σύστημα και του κρατικά ηλεκτρονικού διοικητικά μετασχηματισμού, να νομίζουν ακόμη ότι μπορεί να ψιλουπονομεύεται, και με βάση την εκάστοτε μεμονωμένη έστω ανάδειξη μιας δισλειτουργίας του να υπάρχει και η σκέψη ότι μπορεί και μερικώς να προσβάλλεται στα χρόνια. ‘Η και ταυτόχρονα , επενδύοντας ιδεολογήματα και ιδεοληψίες τύπου αντικοινωνισμού στην κρατική αυτή διοικητική ηλεκτρονική προοδευτική προσπάθεια, να νομίζυν ότι μπορεί να απευθυνονται σε κοινό ή σε συλλογικότητες ευρύτερα που μπορεί να χρησιμοποιούνται και μέσα σε κομματικές ή κοινωνικές ή συνδικαλιστικές ολότητες ώς φράξιες, τμηματοποιήσεις, και γκρουπάρισμα αποχρώσεων μερικοτήτων, ακόμη και ανάδειξης προσωποποιημένων επιδιώξεων.
Κοινώς ανεξάρτητη ααδε – και απρόσωπος διοικητισμός , αφήνουν ελπίδες για κάτι καλύτερο ισονομικά ισοπολιτειακά και δικα’ι’κά για την χώρα. Και αν κάποιοι σε περιφέρειες ή στα κέντρα διαφωνούν, ματαιοπονούν και ας πίουν και γλυκό καφέ για να γλυκάνουν τις πικρίες των.
Δεν είναι τυχαίο, είναι και τιμητικό μαζί ότι και η κεντροδεξιά σημερινή κυβέρνηση χρησιμοποιεί ώς επικεφαλής πρός την κατεύθυνση της διευθετησης του διοικητικού ηλεκτρονισμού στέλεχος του Εκτελεστικού Γραφείου αντιπάλου κόμματος παλαιότερα ( του σημερινού κινάλ-πασόκ), δείχνοντας και τις διαθέσεις της για υπέρβαση κάθε λογής αγκυλώσεων και αντιδράσεων στην προσπάθεια του τακτοποίησης σχέσων κοινωνίας και κράτους και για την ανάδειξη της σημασίας της όσο το δυνατόν ισονομίας στις σχέσεις κράτους -πολίτη.