«Ο ΜΕΓΑΣ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ» σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Δημήτρη Βερύκου στις 5 Αυγούστου στο κηποθεάτρο «Α. Σικελιανός»


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ / κηποθέατρο «Α. Σικελιανός»
Ώρα 9.30μμ

«Ο ΜΕΓΑΣ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ»
Του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι

Μετά το άκρως επιτυχημένο ξεκίνημα σε θέατρο της Αθήνας που, διακόπηκε αναγκαστικά λόγω του κορωνοιού, η παράσταση κάνει επανεκκίνηση στις 5 Αυγούστου στον αγαπημένο χώρο του κηποθεάτρου «Α. Σικελιανός» της Λευκάδας
Ο Δημήτρης Βερύκιος σκηνοθετεί και ερμηνεύει τον μονόλογο «Ο ΜΕΓΑΣ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ», από το ομώνυμο κεφάλαιο του κορυφαίου έργου ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΡΑΜΑΖΩΦ του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, συνεχίζοντας να εμπνέεται από το πνεύμα του μεγάλου συγγραφέα και διανοητή.
Η υπόθεση του έργου αναφέρεται στην σκοτεινή περίοδο της Ιεράς Εξέτασης, που στην κορύφωση της ο Μέγας Ιεροεξεταστής συλλαμβάνει και ανακρίνει τον επανελθόντα στη Γη, Ιησού Χριστό, λίγο πριν τον ρίξει στην πυρά. Έτσι αρχίζει η σκοτεινή, άπνοη, αγωνιώδης νύχτα της Σεβίλλης.. Ο αέρας μυρίζει δάφνη και λεμονιά… Μια μνημειώδης σύγκρουση ανάμεσα στο Καλό και το Κακό!
Πρόκειται για θεατρική διασκευή του πιο συγκλονιστικού ίσως, αποσπάσματος του τελευταίου και κορυφαίου έργου του “ανατόμου της Ψυχής” Φ. Ντοστογιέφσκι!
Μαζί του επί σκηνής ο εξαιρετικός μουσικός Σταύρος Παργινός με το βιολοντσέλο του, στον βουβό ρόλο του Ιησού Χριστού! Η ομοιότητα του με τον Χριστό δίνει ένα ρεαλιστικό τόνο στην παράσταση!

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Ερμηνεία, σκηνοθεσία: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΡΥΚΙΟΣ
Μουσική σύνθεση, βιολοντσέλο: ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΓΙΝΟΣ
Ενδυματολογική επιμέλεια: ΜΠΕΤΥ ΛΥΡΙΤΗ

Η διάρκεια της παράστασης είναι 70’

Γενική είσοδος: 10€
Προπώληση από το Πνευματικό κέντρο του Δήμου Λευκάδας

About Ομάδα Σύνταξης 27877 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

1 Comment

  1. Η απόδοση του κλίματος του ιδιοφυούς συγγραφικού έργου , τμήματος του έργου, κυρώνεται απ την ερμηνεία των συντελεστών του έργου.
    Η σκηνοθετική δουλειά είναι σπουδαία με την χρήση του οργάνου, για να ξεπεραστούν τα προβλήματα της φωνής off , και να αποδοθεί έτσι καλύτερα ο ρόλος του ιεροεξεταστή.
    Το όλο θεατρικό να ειδωθεί απ την πλευρά του βιωμένου ιεροεξαταστή πέραν του καλού και του κακού.
    Διότι και η μεγάλη αντίδραση και αντιδραστικότητα αποτελεί από μόνη της υψηλή τέχνη .
    Στην καλλιτεχνική αυτή εργασία του Δημήτρη Βερύκιου, τα σκηνοθετικά διδάγματα της μεγάλης θεατρικής και κινηματογραφικής τέχνης βρίσκουν εφαρμογή.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.