Ντεμπούτο για τον ολοκαίνουργιο τρικύλινδρο κινητήρα της Kia1.0ltT-GDI
-Περισσότερη ισχύςκαι ροπή με λιγότερες εκπομπές ρύπων από τον κινητήρα 1.6ltCRDi Diesel
-Βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων από τα νέα7-τάχυτακιβώτια DCT
-Οι εκδόσεις Kia ceed GT Line θα είναι διαθέσιμεςσε όλη την Ευρώπη το 4ο τρίμηνο
Του 2015 Φρανκφούρτη,3 Μαρτίου 2015–Η Kia Motors Europe παρουσίασε σήμερα στο 85ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτουτης Γενεύης ένα νέο cee’d,το “GTLine”.Εκτός από μια σειρά από αισθητικέςαναβαθμίσεις, το νέο ceed GT Line σηματοδοτεί
την άφιξη στην Ευρώπη του νέου downsized κινητήρα της Kia 1.0ltT-GDI (υπερτροφο- δοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού) αλλά και τωννέων 7ταχυτήτων κιβωτίων διπλού συμπλέκτη.Εμφάνιση από το GT, χρηστικότητα του ceed
Τα νέα GT Line προσφέρει στους αγοραστές την σπορ εμφάνιση και τις υψηλές αποδό-σεις του Kia pro ceed & ceed GTκαι την χρηστικότητα του συμβατικού μοντέλου της οικογένειας ceed. To GT Line είναι διαθέσιμo σε όλους τους τύπους αμαξώματος pro_ceed, ceed, και Sports wagon.Το εξωτερικό του GT Line εξελίσσει τη σχεδιαστική γλώσσα του ceed GT, με φώτα ημέρας LED τύπου ice-cube και βαθύτερo προφυλακτήρα γύρω από τη μάσκα της Kia «μύτη-τίγρης».
Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, τόσο στο hatchback cee’d όσο και στο pro_cee’d, υπάρχει μεγαλύτερος προφυλακτήρας με δύο εξατμήσεις, ενώ το Sports wagon είναι εξοπλισμένο με διπλή εξάτμιση και πίσω αεροδυναμικό διαχύτη.Όλα τα μοντέλα GT Line διαθέτουν στάνταρ τα εντυπωσιακά πλευρικά μαρσπιέ του μοντέλουGTκαι πίσω φως LED, καθώς και προκλητικές νέες ζάντες αλουμινίου17”.Το εσωτερικό του ceed GT Line έχει αναβαθμιστεί, είναι πιο σπορ, και είναι επηρεασμέ-νο από την καμπίνα των υπερτροφοδοτούμενων pro_cee’d & cee’d GT. To GT Line διαθέτει κομψή, νέα γκρι, λευκή και μαύρη ταπετσαρία με γκρι ραφές. To λογότυπο GT Line διακοσμεί όλη την καμπίνα ενώ χρησιμοποιείται το ίδιο piano black στην κονσόλα, το ίδιο δερμάτινο τιμόνι και τα πεντάλ από κράμα αλουμινίου που διαθέτουν και τα υψη-λής απόδοσης μοντέλα GT της Kia.
Το ταμπλό είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα νέο κουμπί start-stop από αλουμίνιο, διαθέτει φωτισμό για το USB και τη θύρα AUX-IN και νέα επένδυση χρωμίου γύρω από τους αεραγωγούς και διακόπτες παραθύρων.Η ανάρτηση και το σύστημα πέδησης είναι ακριβώς τα ίδια που υπάρχουν και στις εκδόσεις GT.
Ντεμπούτογια τον τρικύλινδρο κινητήρα1.0ltT-GDI της Kia
Οι εκδόσεις GT Line εφοδιάζονται με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα της «T-GDI» 1.0lt, ένα μικρότερου κυβισμού (downsized) τρικύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευαστεί για να βελτιώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, ενώ προσφέρει ισχυρές επιδόσεις και άμεση αντίδραση στις εντολές του οδηγού. Αυτή είναι η πρώτη σειρά της Kia με μικρότερου κυβισμού (downsized) κινητήρες που πραγματοποιεί τον τεμπούτο της στην Ευρώπη.
Ο1.0lt T-GDI κινητήρας παράγει 120ps και 172Nm ροπής, έχει σχεδιαστεί για να προ- σφέρει χαμηλότερες εκπομπές CO2 από τον κινητήρα 1.6lt GDI που διαθέτουν άλλα μοντέλα ceed.Το ceed GT Line 1.0lt είναι επίσης διαθέτει στον βασικό εξοπλισμένο το σύστημα εξοικονόμησης καυσίμων της Kia Idle Stop&Go, βελτιώνοντας τις εκπομπές και την οικονομία καυσίμου,ενώ το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο και με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων.
Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Kia, αναπτύχθηκε εσωτερικά στο κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρίας στο Namyang στην Κορέα, διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης, προηγμένο σύστημα ψύξης του κινητήρα και μια ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγή για καθαρότερες εκπομπές ρύπων.
Η άμεση απόκριση του κινητήρα και η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ήταν οι προτε- ραιότητες κατά την εξέλιξη του κινητήρα. Μελλοντικά ο νέος1.0ltT-GDI κινητήρας θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα που προσφέρει η Kia στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πιο αποδοτική καύση με ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης και βελτιωμένη ροή αέρα.
Ο νέος downsized κινητήρας διαθέτει πρόσφατα ανεπτυγμένα μπεκ έξι οπών με τεχνολογία διάτρησης λέιζερ. Αντί μίας έγχυσης του μίγματος καυσίμου-αέρα σε συγκεκριμένους χρόνους μέσα στο θάλαμο καύσης, οι οπές των μπεκ, ψεκάζουν απευθείας στον θάλαμο καύσης σε μορφή βεντάλιας επιτυγχάνοντας μια πιο ομοιογενή κατανομή καυσίμου σε όλο τον κύλινδρο. Ο ψεκασμός υποστηρίζεται από μια αντλία υψηλής πίεσης, η οποία είναι σε θέση να παρέχει πίεση καυσίμου έως και 200bar.
Η υιοθέτηση αυλών εισαγωγής ευθείας γεωμετρίας – αντί ελαφρώς κυρτών αυλών που τοποθετούνται στον σημερινό κινητήρα της Kia 1.6-λίτρων GDI– βελτιώνει περαιτέρω τη ροή αέρα προς τον θάλαμο καύσης για ακόμη καλύτερη απόδοση καύσης. Οι ευθείς αυλοί εισαγωγής καταλήγουν σε μεγαλύτερο στόμιο, μειώνοντας έτσι την αντίσταση του αέρα σε όλα τα στάδια εισαγωγής αέρα στον κινητήρα, βελτιώνοντας τους στροβιλισμούς του αέρα για καλύτερο βαθμό πλήρωσης, πιο αποδοτική καύση και την μείωση της τάσης προαναφλέξεων.
Single-scroll (μονού στόμιου) στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων με ηλεκτρικό μοτέρ εκτόνωσης πίεσης
Ο single-scroll στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων του T-GDI συνδυάζεται με ηλεκτρικά ελεγχόμενη διαχείριση πίεσης, το οποίο βελτιώνει την απόδοσητης τουρμπίνας εξαιτίας μίας αποτελεσματικότερης διαχείρισης της εκτόνωσης πίεσης .Ενώ ο συμπιεσμένος αέρας αναμένει να σταλεί προς τον θάλαμο καύσης, το μοτέρ εκτόνωσης πίεσης αναμένε ιτην ίδια χρονική στιγμή, να ανοίξει την waste-gate ώστε να βελτιωθεί η ροή καυσαερίων.
Αυτό το επαναστατικής σχεδίασης σύστημα επιτυγχάνει πολύ υψηλές ροπές, καλύτερη από κριση κινητήρα από οποιαδήποτε θέση πεντάλ γκαζιού και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου στα υψηλά φορτία. Στον κινητήρα του Kia ceed GT Line, η μέγιστη ροπή των 172 Nm είναι διαθέσιμη σε ένα μεγάλο εύρος στροφών 1,500-4,100 rpm, με την μέγιστη ισχύ να αποδίδεται στις 6,000 rpm.
Χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων και ψύξη πολλαπλής εξαγωγής
Ο κινητήρας είναι εξοπλισμένος επίσης με μία ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής, η οποία επιτρέπει μία μικρή μείωση της θερμοκρασίας καυσαερίων. Πέρα από την βελτίωση των επιδόσεων και την καλύτερη οικονομία καυσίμου στα υψηλά φορτία, εδώ η μείωση των θερμοκρασιών στα καυσαέρια έχει ως αποτέλεσμα καθαρότερους ρύπους, αφού ο καταλύτης μπορεί έτσι να λειτουργεί αποδοτικότερα.
Τέλος, η θερμοκρασία του κινητήρα ελέγχεται μέσω ενός συστήματος ψύξης διπλού θερμοστάτη. Αυτό επιτρέπει την ανεξάρτητη ψύξη του κορμού του κινητήρα από την κυλινδροκεφαλή. Έτσι ο θερμοστάτης της κυλινδροκεφαλής ανοίγει στους 88°C κρατώντας την κυλινδροκεφαλή ψυχρότερη και μειώνοντας έτσι την τάση για προαναφλέξεις, ενώ ο θερμοστάτης του κορμού του κινητήρα ανοίγει στους 105°C για να διατηρείται πιο θερμός έχοντας ως αποτέλεσμα την μείωση των μηχανικών τριβών και την αύξηση του βαθμού απόδοσης.
Πιο ισχυρός και αποδοτικός πετρελαιοκινητήρας
Ο κινητήρας diesel 1.6lt CR Diτουcee’d έχει επίσης αναβαθμιστεί για τις εκδόσεις GT Line, η ιπποδύναμη αυξήθηκε από 128 σε 133psκαιη ροπή από 265 σε 285Nm. Με τη μικρή αύξηση στην απόδοση, η πλήρη ροπή του κινητήρα είναι τώρα διαθέσιμη από χαμηλότερες στροφές,με αποτέλεσμα η επιτάχυνση να γίνεται πιο εύκολα σε όλες τις οδηγικές συνθήκες.
Παρά την αύξηση της ισχύος και των επιδόσεων, οι εκπομπές CO2 αναμένεται να μειωθούν ελαφρά μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία έγκρισης.
Νέο επτατάχυτοκιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Το ντεμπούτο του στο ceed GT Line κάνει το νέο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) της Kia.
Διατίθεται στα GT Line με κινητήρα diesel CRDi 1.6lt με 133 ps, με ροπή μέχρι 300 Nm-υψηλότερη από το 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Όπως ο νέος κινητήρας 1.0ltT-GDΙ εξελίχθηκε εσωτερικά έτσι και το νέο 7-τάχυτο κιβώριο DCT της Kia έχει επίσης εξελιχθεί εσωτερικά. Έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τη σπορ αίσθηση οδήγησης στη χειροκίνητη λειτουργία, καθώς και την άνεση και την ομαλότητα στην αυτόματη λειτουργία.
Οι οδηγοί του G TLine θα επωφεληθούν από πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων από ένα παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και από το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας. Αναμένεται ότι το νέο DCT θα προσφέρει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου σε σχέση με το απερχόμενο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Οι ομάδες Έρευνας & Ανάπτυξης της Kia στοχεύουν σε μια βελτίωση από 3-5% στην επιτάχυνση (0 έως100 χλμ) και 5-7% βελτίωση στην μείωση των καυσίμων. Μετά το ceed GT Line, το νέο επτατάχυτο DCT θα είναι διαθέσιμο στο μέλλον σε μια σειρά από μοντέλα της Kia, με τα ανάλογα οφέλη στην μείωση των καυσίμων και τις επιδόσεις.
Το DCT διαθέτει δύο ξηρού τύπου συμπλέκτες, ο καθένας από τους οποίους ενεργοποι-είται από ηλεκτρικούς μηχανισμούς. Ο κοίλος πρωτεύον άξονας επιτρέπει στο σύστημα να εμπλέκει γρήγορα τις ζυγές ταχύτητες τη στιγμή που ένας συμπαγής άξονας στο εσωτερικό του κοίλου επιλέγει τις μονές ταχύτητες.
Αυτός ο τρόπος ταυτόχρονης εμπλοκής επιτρέπει συνεχή μεταφορά ισχύος καταλαμβά-νοντας το λιγότερο δυνατό χώρο.
Ο μηχανισμός του DCT λειτουργεί συριακά καθώς το αυτοκίνητο αναμένοντας την επό-μενη ταχύτητα που θα χρειαστεί ο οδηγός, την έχει ήδη προεπιλέξει. Έτσι το kickdown είναι αμεσότερο, το φρενάρισμα με τον κινητήρα αποδοτικότερο και ο οδηγός διατηρεί τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε όλες τις συνθήκες.
Το Kia ceed GT Line θα διατίθεται προς πώληση στο 4ο τρίμηνο του 2015
Το Kia ceed GT Line θα είναι διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη και στην Ελλάδα στο 4ο τρίμηνο του 2015, και θα διαθέτει τη μοναδική 7ετή (ή 150.000 χιλιόμετρα) εργοστασια-κή εγγύηση της Kia.
Η οικογένεια Kia ceed σχεδιασμένη και κατασκευασμένη στην Ευρώπη,εξακολουθεί να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο παραγωγής της Kia στη Ζίλινα της Σλοβακίας.
Με πωλήσεις που φθάνουν στις 75.960 μονάδες σε όλη την Ευρώπη το 2014, το ceed παραμένει ένα από τα μοντέλα best seller της μάρκας.
H Kia Motors Corporation (www.kia.com) – κατασκευαστής οχημάτων υψηλής ποιότητας, που προορίζονται όχι μόνο για όσους είναι αλλά και όσους αισθάνονται «νέοι» – ιδρύθηκε το 1944 και είναι η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κορέα. Κατασκευάζει περισσότερα από 2,7 εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο σε 10 μονάδες κατασκευής και συναρμολόγησης σε 5 χώρες, που στη συνέχεια διαθέτει μέσω ενός ευρύτατου δικτύου αντιπροσώπων και εισαγωγέων σε 150 χώρες.
H Kia σήμερα απασχολεί πάνω από 48.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και τα ετήσια έσοδά της ανέρχονται σε σχεδόν 43 δισεκατομμύρια δολάρια. H Kia είναι ο μέγας χορηγός του Australian Tennis Open, επίσημος συνεργάτης της FIFA και επίσημος χορηγός του Κυπέλλου UEFA. Το σλόγκαν της Kia Motors Corporation είναι: “The Power to Surprise” (H Δύναμη που εκπλήσσει) και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας να εκπλήσσει τον καταναλωτή ξεπερνώντας τις προσδοκίες του με καινοτομίες και πρωτοπορίες στο χώρο του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας