ΔΙΚΑΙΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Δείγμα του πως αντιλαμβάνεται τη Δημοκρατία , τα δίκαια αιτήματα της κοινωνίας και ιδιαίτερα της νεολαίας αποτελεί ο τρόπος που η κυβέρνηση της ΝΔ και η Υπουργός Παιδείας χειρίζεται το θέμα των καταλήψεων στα σχολεία της χώρας.
Είναι αποδεκτό ότι η μαθητική κοινότητα και γενικότερα η εκπαίδευση ταλανίζονται από χρόνια προβλήματα κάτι που καθιστά δύσκολη την επίλυση τους και δικαιολογημένη την κάθε διαμαρτυρία.
Προβλήματα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα των μαθητών, ιδιαίτερα τώρα λόγω της επιδημιολογικής κρίσης.
Ποιος θα μπορούσε να μείνει αδιάφορος στο αίτημα για ασφαλή – ανοικτά σχολεία.
Να μην στοιβάζονται 25 και 30 παιδιά στις τάξεις τους με μόνο εφόδιο την μάσκα και χωρίς τις απαιτούμενες αποστάσεις, όταν το όριο στις πλατείες είναι 20 ;
Δικαιολογημένα λοιπόν η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας βρίσκει φυσιολογικές τις αντιδράσεις των μαθητών.
Με διαφορετική αντίληψη και στόχους η κυβέρνηση της ΝΔ και η Υπουργός Παιδείας επέλεξαν να «συνομιλήσουν» με τους μαθητές. Αυτούς που κατά καιρούς όλοι μας έχουμε αποκαλέσει «το μέλλον της χώρας»
-Παραπλάνηση, συκοφάντηση των μαθητικών αγώνων και fakenews από φιλικά προς την κυβέρνηση ΜΜΕ. Φαίνεται να πιάνουν τόπο τα χρήματα του Ελληνικού Λαού που αφειδώς μοιράζει η κυβέρνηση.
-Βουλευτές του κυβερνόντος κόμματος και δυστυχώς του Ελληνικού Κοινοβουλίου παρομοιάζουν τους μαθητές με πίθηκους και φίδια ή τους αποκαλούν «αλητάκια»
-Η κυβέρνηση επιλέγει τον διάλογο με καταστολή και δακρυγόνα.
-Η Υπουργός Παιδείας επιλέγει- ως η επιφορτισμένη να δείχνει το παράδειγμα στη νέα γενιά και με μια άλλη παιδαγωγική αντίληψη- τον αυταρχισμό, τις απειλές, με τιμωρητική πρόθεση την αναπλήρωση των χαμένων ωρών, την απειλή του στιγματισμού…
Αν αναζητούσαμε κάτι το «θετικό» στα παραπάνω θα πρέπει να παραδεχθούμε ότι είναι από τις σπάνιες φορές που η κυβέρνηση επιδεικνύει συντονισμό, σχέδιο και στόχους.
Οι μαθητές έχουν δίκιο. Η κυβέρνηση έχει ευθύνη να ακούσει τα δίκαια αιτήματά τους και να τα επιλύσει τώρα!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες είναι το μέλλον αυτής της χώρας. Και το μέλλον θα νικήσει.
Ν Ε ΣΥΡΙΖΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
Τα αιτήματα των μαθητών είναι δίκαια.
Τα αιτήματα των γονέων είναι δίκαια.
Τα αιτήματα του κράτους είναι δίκαια, γιατί ο σύριζα δεν έφκιαξε ώς κυβέρνηση δισεκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα κτιρίων νηπιαγωγείων δημοτικών γυμνασίων λυκείων πανεπιστημίων , για να μπορούν τώρα να χωρέσουν όλοι οι μαθητές και φοιτητές σε τακτή απόσταση θρανίων ανά τμήμα .
Γιατί και ο σύριζα πέρασε 5 χρόνια (60 μήνες τρείς και πλέον κατασκευαστικές περιόδους
3χ18 ) κυβερνητικά και με 18ομηνο κατασκευαστικό ώς συνήθως μπορούσε να έχει φκιάξει αυτά τα δισεκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα εκπαιδευτηρίων.
Και η ιατρική επιστήμη έχει δίκιο.
Και άρα αντί και η αντιπολίτευση του Σύριζα (που ξυρίζει αντιπολιττευτικά σύριζα) να καλεί μαθητές και γονείς και κράτος να βρεθεί η βέλτιστη ( πολυτεχνικός όρος ) λύση για να λειτουργήσουν τα δημόσια εκπαιδευτήρια, μένει μονομερώς στην άποψη για το μονήρες δίκαιο των μαθητών.
Δηλαδή οι γονείς που θέλουν να ανοίξουν τα σχολεία- και κάποιοι γονείς θέλουν- δεν έχουν και αυτοί δίκιο. Το κράτος που υπό τις υπάρχουσες συνθήκες θέλει να λειτουργήσουν τα σχολεία όσο αυτό είναι δυνατόν στην συγκυρία των συνθηκών, δεν έχει δίκιο??
Αναφερόμαστε σε μια πλανητική πανδημία που όλοι έχουν δίκιο και όλοι πρέπει από κοινού να βρούν την άριστη λύση.
Η εξήγηση είναι απλή γιατί ο Σύριζα βλέπειο μόνο δίκιο στους μαθητές ή αυτό τονίζει χωρίς να συμπληρώνει και το αφήνει (αυτό το δίκιο των μαθητών ) να πλανάται προσχηματικά. Η εξήγηση είναι ότι : Η χρυσή μεταπολιτευτική αριστερή νεολαία από το 1974 , ελέω του ”επάρατου χρόνια δικομματισμού” τον οποίο πολεμούσε ο σύριζα , αφού χόρτασαν με την πρακτική του να λειτουργούν στις ωφελιμιστικές παρυφές του δικομματισμού , έχουν αστοί καλοβαλμένοι οικονομικά και άρα μπορούν να πληρώνουν ιδιωτικά σχολεία, τα οποία ορθά και με τάξη λειτουργούν.
Ή μήπως οι νεαροί της λεγόμενης προοδευτικής αριστεράς των ετών 1975-1990 και τμήματα της γεννιάς του πολυτεχνείου του χώρου της αριστερής προόδου δεν ήταν στις εισοδηματικόκοινωνικές παρυφές του δικομματικού πολιτικού συστήματος χρόνια , και πουλώντας λίγο αφηρημένη δημοκρατία, λίγο καφενοβειακή κριτική του συστήματος, λίγο προοδευτισμό, λίγο ”όχι πυρηνική ενέργεια ευχαριστώ”, και λίγο λαπά κουλτούρα καλών δημοκρατικών ,αλλά ανεφάρμοστων, διαθέσεων, δεν κινήθηκαν πάντα στην κοινωνική εισοδηματική τάξη των καλοβαλμένων πάνω απ το μέσο όρο μέχρι και μεγαλοαστικοεπαγγελματικά???
Και καλά είναι οι μαθητές να γνωρίζουν και κοινωνική και πολιτική και οικονομική ιστορία και διαδρομή , για την μεταπολιτευτική εξέλιξη της χώρας ( αλήθεια γιατί ο ”φιλοπρόοδος” πρώην συριζαίος υπουργός παιδείας 5 χρόνια δεν εισήγαγε και τέτοιο μάθημα εκπαίδευσης ), για να σταθμίζουν καλύτερα οι μαθητές τις αποφάσεις των για την λειτουργική της εκπαίδευσης και δή στην πανδημική συγκυρία.
Η βέλτιστη λύση είναι τεχνικός λειτουργικός όρος, η άριστη λύση είναι κοινωνικός όρος. Στην βέλτιστη λύση δεν υπάρχει δυνατότητα απόκλησης ώς β’ βέλτιστη λύση η οποία δεν υπάρχει. Στην άριστη λύση υπάρχει η διατηρησιμότητα του αρίστου με δεύτερο στόχο, ώς δεύτερη ( β’) άριστη λύση.
Αυτά για την τεχνική των κοινωνικών λύσεων, αν μια κοινωνία θέλει να λύνει προβλήματα.
Ακόμα δεν λέει να πάψει αυτή η αιθεροβαμονιά και οι παχιές κούφιες κουβέντες και λέξεις της δήθεν προοδευτικίζουσας αριστεράς , για την απροσδιόριστη νίκη του μέλλοντος, όταν το σημερινό και εδώ και 10 χρόνια χρεωκοπικό παρών ώς πρωθύστερο μέλλον , πάλι αόριστα θα ήταν νικηφόρο, και τελικά δεν έφτασε παρά να στοιχειοθετείται ώς η μαύρη τρύπα της ήττας.
Πάλι θέλει αόριστα και αντιρεαλιστικά η κάθε φορά ψευτοδιεκδικητική αριστερά να θέλει να χα’ι’δέψει με κούφια λόγια τα αυτιά των νεανικών εξάψεων των μαθητών , χωρίς να επισημαίνει την αναγκαιότητα των ρεαλιστικών -έστω και δύσκολων για την νεανική κατανοητικότητα- προσαρμογών και των μελλοντικών θετικοτήτων προγραμματικά αυτών των προσαρμογών!
Πάλι οι ίδιες ιδεολογικές εύπεπτες διατυπώσεις , την ώρα που με βάση τον παλαιότερο αριστερόστροφο προοδευτικό δήθεν διεκδικητισμό φτάσαμε στην μακράχρεωκοπία και την θηριώδει κύρια ανεργία των νέων κσι τον σντιπαραγωγικό επιδοματισμό ώς ανεγνωρισμένης πτωχείας!!
Πάλι τα ίδια !!!