Μετωπική σύγκρουση συνέβη πριν από λίγο έξω από το Άγιο Νικόλαο στο δρόμο προς Βόνιτσα .
Το ένα αυτοκίνητο βρέθηκε, για άγνωστους λόγους στο αντίθετο ρεύμα όπου συγκρούστηκε με διερχόμενο όχημα. Ευτυχώς η σύγκρουση δεν ήταν μεγάλη και το ένα όχημα βρέθηκε στο διπλανό χωράφι
Το ατύχημα δεν είχε, ευτυχώς, σοβαρά σοβαρούς τραυματισμούς παρά μόνο υλικές ζημιές.
Katounanews.blogspot.com
Μετά την Σκράπια ώς τον Άγιο Νικόλαο , το τμήμα αυτό και ευθεία είναι το ποιό επικίνδυνο σημείο δρόμου σε όλη την Ελλάδα.
Είναι ευθεία και με επικλήσεις που αποσταθεροποιούν το αυτοκίνητο με στενές λώρίδες.
Εκεί είχε γίνει την δεκαετία του 1970 ( μετά το 1975) η κόντρα ταχύτητας ένος VΟLVO τετραθέσιο και ενός MG ,αμφοτέρων Λευκαδίων φερώνυμων της ντόπιας ισχνής ιδιωτικής αυτοκίνησης της εποχής.
Εποχές με αθωότητα για την λίγη ιδιωτική αυτοκίνηση .
Η νίκη μάλλον είχε έρθει για το διθέσιο γοητευτικό τοτινό-ακόμα και σήμερα- MG και για τον λόγο ότι ο οδηγός κάτοχος του MG ήταν ποιό οδηγός, δηλαδή οδηγούσε με ικανότητα οδήγησης σε ψηλότερους ρυθμούς.
Υπήρχε διάχυτο κλίμα παρέας κσι αθωότητας, ούτε καν ερασιτεχνισμός ,αλλά ήταν η κινητοποιός διάθεση της αφουγκρασμού για κάτι παραπέρα ποιό ανθρώπινο στον τότε μικρό τόπο.
Ο κάτοχος του MG ήταν άνθρωπος με ανοιχτούς ορίζοντες , ήταν σε επαφή και με ποιό διεθνή ρεύματα, ήταν δραστήριος -και παραμένει-αγωνιζόνταν διεκδικούσε αγαπούσε την ζωή, την παρέα, στους μικρότερους ηλικιακά έδινε κουβέντα, δεν απομάκρυνε από δίπλα του τους ανθρώπους.
Νάναι εν οικογενειακή υγεία και γαλήνη και επαγγελματική πρόοδο.
Ένα συγκεκριμένο είδος μοδέλο από φίρμα αυτοκινήτου, είναι στην φωτό, που η παρουσιασή του πρίν 20 κοντά χρόνια , ρεκλαμαρίστηκε ως η σχεδιαστική της εκμετάλευσης του ύψους ( παρέκαμψαν την σημασί του κέντρου βάρους στην κίνηση και ισορροπία)σχετικά με τις αναλογίες του, κυκλοφορεί χρόνια για καταναλωτές και καταναλώτριες χωρίς καμία παιδεία στην αυτοκίνηση, και το μυαλό έξω απ το κεφάλι.
Τους φουσκώσανε τα μυαλά με την διαφήμιση ( το κόστος της διαφήμισης ρεκλάμας φτάνει και στο 8% του κόστους στην αυτοκινητοβιομηχανία και το πληρώνει ο καταναλωτής στην τελική στιγμή), τους φουσκώσανε τα μυαλά όποιον πάρει το σχέδιο.
Και αν συνεχίσει αυτή η αποκοτιά και ανεγκεφαλιά των καταναλωτών , πήρε διαστάσεις πανδημίας με τα όλο και ποιο ψηλά αυτοκίνητα,.. η αυτοκίνηση γίνεται πρώτα επικίνδυνη και μετά εξυπηρετική.