«Μεσαίωνας» στην Κέρκυρα: Γονείς μήνυσαν πέντε καθηγητές


Τους κατηγορούν για bullying και ξυλοδαρμό της κόρης τους, με εκφράσεις όπως «σκάσε, θα φας σφαλιάρα»

Μήνυση κατά πέντε καθηγητών Γυμνασίου στην Κέρκυρα κατέθεσαν γονείς μαθήτριας που τους κατηγορούν για σχολικό εκφοβισμό (μπούλινγκ) και ξυλοδαρμό της κόρης τους. Οι γονείς της μαθήτριας κατέθεσαν μήνυση στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κέρκυρας, καθώς στις 29 Ιανουαρίου η κόρη τους, όπως ισχυρίζονται, δέχθηκε επίθεση από τον καθηγητή της μουσικής.

Τον ρώτησε, σύμφωνα με το corfutvnews.gr γιατί γράφουν τεστ Γεωγραφίας στο μάθημά του και εκείνος βγήκε, όπως υποστηρίζουν, εκτός εαυτού.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι γονείς ισχυρίζονται ότι ο καθηγητής άρχισε να της φωνάζει και να της λέει «σκάσε, θα φας σφαλιάρα». Του είπε ότι δεν έχει δικαίωμα να της φωνάζει και της είπε ότι είναι άχρηστη, ότι έχει νοητική στέρηση και ότι είναι ανάπηρη. Την έπιασε από τα μαλλιά και την πλεξίδα της και την πήγε στο γραφείο της διευθύντριας. «Οι γονείς είναι αγανακτισμένοι. Υπάρχει όμως κάτι το πλέον σοβαρό το οποίο είναι η ψυχική κατάσταση της μαθήτριας η οποία έχει καταρρακωθεί. Δεν θέλει να πάει σχολείο», εξήγησε μεταξύ άλλων ο δικηγόρος της οικογένειας, Ιωάννης Ανδρέας Ρίγγας.

Στις 25 σελίδες της μήνυσης οι γονείς της μαθήτριας Β’ γυμνασίου κατηγορούν τους καθηγητές για παράβαση καθήκοντος και αναφέρουν πάνω από 10 περιστατικά σχολικού εκφοβισμού. Καλούν επιπλέον ως μάρτυρες επτά συμμαθητές της. Ο διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας μιλώντας στο Star σημείωσε ότι δεν έχει συμβεί ποτέ ξανά να κατηγορούνται πέντε καθηγητές. «Το διερευνούμε και είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με όλους τους καθηγητές που εμπλέκονται». Πλέον τον λόγο έχει η Δικαιοσύνη ενώ σύμφωνα με τον δικηγόρο της οικογένειας η καταγγελία έχει κοινοποιηθεί και στο υπουργείο Παιδείας.

Ποια παιδιά κινδυνεύουν να πέσουν θύματα μπούλινγκ

 

Συγκεκριμένα στην καταγγελία αναφέρονται μεταξύ των άλλων τα εξής:

”Τις 22.01.2020 κατά το μάθημα της Μουσικής λίγα λεπτά πριν χτυπήσει το κουδούνι για διάλειμμα, όλοι οι μαθητές ήταν όρθιοι και φώναζαν. Ενώ φώναζαν όλοι μαθητές του Τμήματος ο καθηγητής ζήτησε από την θυγατέρα μας να περάσει έξω. Η θυγατέρα μου τον ρώτησε γιατί μόνο η ίδια, αφού όλοι οι μαθητές του τμήματος έκαναν φασαρία και της απάντησε: «Βγάλε το σκασμό και πέρασε έξω». Η θυγατέρα μας του είπε ότι δεν του επιτρέπει να της μιλάει έτσι και ότι δεν του έχει δώσει κανένα δικαίωμα. Τότε αυτός της απάντησε: «Τα ξέρω πολύ καλά τα δικαιώματά μου και δεν με ενδιαφέρει, τα δικαιώματα τα παίρνω από μόνος μου». Πήρε την τσάντα της επειδή ήταν τελευταία ώρα και σε 2 -3 λεπτά θα χτυπούσε το κουδούνι για να σχολάσουν και τότε ο καθηγητής της τραβούσε με δύναμη την τσάντα από το χέρι και της φώναζε να βγει έξω και να αφήσει την τσάντα της, ενώ η θυγατέρα μας του είπε (επειδή κόντευε να κόψει την τσάντα) ότι, αν της κόψει την τσάντα θα της αγοράσει άλλη. Ο καθηγητής της ξαναείπε: «Βγάλε το σκασμό» και φέροντας το χέρι του δίπλα στο πρόσωπό της, την απείλησε ότι θα της δώσει χαστούκι. Όλοι οι συμμαθητές της του φώναζαν να μην την ακουμπήσει. Δεν την χτύπησε τελικά, αλλά της πήρε την τσάντα και την έβαλε πάνω στην έδρα και από πάνω έβαλε τα πράγματά του για να μην μπορεί να την πάρει και της είπε να περάσει έξω και στο επόμενο μάθημα να πάει με τους γονείς της.

Την Τετάρτη 29.01.2020, στο μάθημα της Μουσικής, ο καθηγητής έβαλε στους μαθητές του Τμήματος μιαν άσκηση, όπου ζητούσε να γράψουν τους Νομούς της Πελοποννήσου και τις πρωτεύουσες τους. Η θυγατέρα μας τον ρώτησε γιατί στο μάθημα της Μουσικής τους έβαζε ερωτήσεις Γεωγραφίας. Τότε ο καθηγητής άρχισε να της φωνάζει και να της λέει: «Σκάσε! Θα φας σφαλιάρα!» Του είπε ότι δεν έχει δικαίωμα να την χτυπήσει και αυτός συνεχίζοντας να της φωνάζει, της είπε ότι αυτό εκμεταλλεύεται και της είπε εις επήκοον όλων «ότι είναι άχρηστη», «να πάει με τους άστεγους», «ότι έχει νοητική στέρηση», «ότι είναι ανάπηρη και ότι μόνο για εκεί κάνει». Ταυτοχρόνως, την έπιασε από τα μαλλιά και την πλεξίδα της και την τραβούσε από τα μαλλιά πάντα, μέχρι το γραφείο της Διευθύντριας. Εκεί είπε ότι η θυγατέρα μας δημιουργεί συνεχώς προβλήματα, ότι δεν θα της επιτρέψει να μπει ξανά στο μάθημά του και ότι θα ζητήσει αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Η Διευθύντρια είπε στη θυγατέρα μας «ντροπή σου», «είσαι απαράδεκτη» και του πρότεινε να πάρει τριήμερη αποβολή”.

Με αφορμή αυτή την κατάσταση που είχε διαμορφωθεί στο σχολείο και που η αριστούχα μαθήτρια κόρη τους είχε μετατραπεί σε «μαύρο πρόβατο», οι γονείς απευθύνθηκαν στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία όμως αποδείχθηκε Πόντιος Πιλάτος, όπως ισχυρίζονται.

 

Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό που αναφέρεται στην μήνυση και καταγγελία προς το Υπουργείο Παιδείας:

«Τις 20.09.2019, ημέρα Παρασκευή, στο Τμήμα που φοιτά η κόρη μας, κατά την ώρα του μαθήματος των Αγγλικών, η καθηγήτρια της έκανε παρατήρηση επειδή καθόταν στραβά στην καρέκλα και πιο συγκεκριμένα το ένα πόδι ήταν στο μπροστά μέρος της καρέκλας και το άλλο στο πλάι. Υπάκουσε, αλλά μετά ξεχάστηκε επειδή έτσι συνήθιζε να κάθεται γενικά και τότε η καθηγήτρια των Αγγλικών την έπιασε από τα μαλλιά και τραβώντας τα, της έσπρωξε το κεφάλι προς τα εμπρός. Στο διάλειμμα διαμαρτυρήθηκε για αυτό στην διευθύντρια, η οποία της απάντησε: «σε παρακαλώ φύγε τώρα από το γραφείο!». Την Δευτέρα 23.09.2019 επικοινώνησα τηλεφωνικά εγώ η μητέρα της μαθήτριας με τη Διευθύντρια, η οποία μου είπε: «Σιγά, τι έγινε τώρα… δεν ήταν και κάτι σοβαρό!» Όταν δε της ζήτησα να παρατηρήσει την καθηγήτρια ώστε να αποφύγει ξανά τέτοιες ενέργειες, επανέλαβε: «Σιγά τώρα…».

Την ίδια μέρα, 23.09.2019, στο διάλειμμα, πλησίασε την θυγατέρα μας η Διευθύντρια και της είπε κοιτώντας την στα μάτια με νόημα: «Την Παρασκευή στα Αγγλικά δεν έγινε τίποτα, έτσιιιιιιιι?????????». Βλέποντας εγώ η μητέρα της, την εντελή αδιαφορία της Διεύθυνσης του Σχολείου, την ίδια μέρα, έκανα καταγγελία προς την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας. Δεν μου απάντησαν ποτέ στην καταγγελία μου και, όταν επικοινώνησα μαζί τους για να τους ρωτήσω τι έγινε και να τους επισημάνω ότι έχει περάσει η νόμιμη προθεσμία για να απαντήσουν, μου κοινοποίησαν έγγραφο, το οποίο ανέφερε ότι στο σχολείο τα αρνούνται όλα και οι ίδιοι έχουν πολύ περιορισμένες αρμοδιότητες και δεν μπορούν να τιμωρήσουν”.

Όπως καταγγέλλουν οι γονείς, συγκεκριμένοι καθηγητές, αλλά και η Διεύθυνση του Σχολείου είχε μετατρέψει το παιδί τους σε «αποδιοπομπαίο τράγο» και καταθέτουν ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, στοχοποίησης του παιδιού τους:

«Το μήνα Ιανουάριο του έτους 2020, την ώρα της προσευχής, η Διευθύντρια του σχολείου ανακοίνωσε από το μικρόφωνο σε όλους τους μαθητές του Σχολείου ότι η Β΄ Τάξη του Γυμνασίου δεν θα πάει στην προγραμματισμένη εκδρομή στην Αθήνα λόγω συμπεριφοράς μιας μαθήτριας της Β’ Τάξης υπονοώντας την θυγατέρα μας, πράγμα βεβαίως που όλοι οι μαθητές του Σχολείου κατάλαβαν».

Σοβαρότατη επίσης καταγγελία είναι ότι όπως υποστηρίζει η μαθήτρια και η οικογένεια της δεν της έχει επιτραπεί να αποχωρήσει από το συγκεκριμένο σχολείο και όταν έγινε προσπάθεια, απέβη άκαρπη αφού ξαφνικά δεν την δεχόταν τα άλλα σχολεία στα οποία απευθύνθηκε ενώ αρχικά ήταν θετικά σε μια τέτοια προοπτική.

Είναι κάποια σταχυολογημένα περιστατικά και συμβάντα που συμπεριλαμβάνονται τόσο στην καταγγελία προς την Υπουργό Παιδείας, όσο και στη μήνυση κατά των 5 καθηγητών. Τον λόγο έχει πλέον η δικαιοσύνη.

Πηγή: corfutvnews.gr

 

LefkadaToday.gr – Σημαντική Ενημέρωση:

Στο πλαίσιο της νέας πολιτικής του Facebook, πολλές από τις αναρτήσεις μας, είναι πιθανόν να μην σας εμφανίζονται στο news feed τόσο συχνά όσο παλιότερα. Προκειμένου να μην χάνετε καμία από τις αναρτήσεις μας, ακολουθήστε την παρακάτω απλή διαδικασία:
– Στη σελίδα του Lefkada Today στο Facebook, Επιλέξτε το κουμπί ‘Ακολουθείτε‘ και στη συνέχεια την επιλογή ‘Να Εμφανίζονται πρώτα

About Ομάδα Σύνταξης 25701 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

1 Comment

  1. όλα αυτά είναι πταίσματα μπροστά στην πίεση και το μπούλινγκ ( δεν υπήρχε η λέξη τότε ), τα χρόνια των δεκαετιών 1960 και 1970 , των δασκάλων και καθηγητών προς τους μαθητές για να εγκαταλείψουν το σχολείο ή τα γυμνάσια, μήπως και αμφισβητούνταν συν των χρόνω και το τσεπικό θέμα ή τα κοινωνικά δεδομένα ( των καθηγητών ) , στους τόπους των.
    Το διώξιμο απ το πορτόνι του γυμνασίου , να μην μπεί μέσα ο μαθητής, αν δεν πήγαινε να κουρευτεί , και αν ήταν κουρεμένος μαθητής τον προβοκάρανε γιατί κουρεύτηκε , ακόμα και μετά το 1974 , ήταν καθημερινή γυμνασιακή επωδός.
    Τώρα επειδή οι δάσκαλοι και καθηγητές ψάχνουν και έξω μαθήματα ιδιαίτερα , μια και η χρεωκοπία χτύπησε και το μισθολογικό , για τούτο και αν δεν τους βγαίνουν μαθήματα ιδιαίτερα και τσεπικά αφορολόγητα ( μαύρα είναι ο όρος που κυκλοφορεί στο λεξιλόγιο των εκπαιδευτικών ) εκνευρίζονται.
    Σε παλαιότερη εποχή των τα’ι’σμένων αγελάδων , το ολιγοπώλιο των γυμνασιακών καθηγητών έκανε συμφωνία κυρίων ιδιαίτερα και λιγότερο κυριών για την διανομή ανά τομείς και γειτονιές των ιδιαίτερων μαθημάτων .

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.