Κριτική για την άσχημη κατάσταση στην οποία βρίσκεται το γήπεδο μπάσκετ και τένις στους Καρυώτες έκανε στο δημοτικό συμβούλιο της Τετάρτης 26/04 ο Κωνσταντίνος Γληγόρης, λέγοντας ότι όχι μόνο είναι ακατάλληλο, αλλά αμαυρώνει την εικόνα του αθλητισμού του Δήμου.
Μάλιστα ο ίδιος αναφερόμενος στο θέμα της εισήγησης που υπογράμμισε ότι η πολιτική του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού είναι στην κατεύθυνση πριμοδότησης των επαγγελματικών ομάδων και συλλόγους και δεν μπορεί να πριμοδοτήσει τα παιδιά της γειτονιάς, όταν δεν υπάρχουν οι στοιχειώδης υποδομές.
Στην τοποθέτηση του ο Θανάσης Περδικάρης είπε ότι η τακτική του δήμου δεν είναι να εγκαταλείψει το μαζικό αθλητισμό, ούτε τακτική οποιαδήποτε κυβέρνησης. Οι συγκεκριμένες εγκαταστάσεις είναι εγκαταλειμμένες για πάνω από είκοσι χρόνια, οι οποίες δεν μπορούν να συντηρηθούν, αλλά να επανακατασκευαστούν.
Ο δήμος ξεκινά να κάνει με μικρές μελέτες βήματα και στον μαζικό αθλητισμό, λέγοντας ότι στο κλειστό της Λευκάδας δεν παίζουν μόνο επαγγελματίες, αλλά συμπολίτες μας, υπάρχουν τα προγράμματα του δήμου και άλλες δραστηριότητες.
Μάλιστα είπε ότι και τα προβλήματα του κλειστού έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί όταν υπήρχαν χρήματα αλλά έμειναν χρέη μέχρι και σήμερα.
Ο Βαγγέλης Θερμός είπε ότι καλά είναι να γίνονται έργα σε όλο το νομό, αλλά να υπάρχει μια προτεραιότητα.
Μάλιστα είπε ότι καλό θα ήταν ο Δήμος να ενδιαφερθεί και λίγο για το Νυδρί, καθώς πρέπει να ξεκινήσουν εργασίες, έστω και με τα λίγα χρήματα που υπάρχουν, καθώς αργότερα θα υπάρχουν συγκρούσεις όταν και η ομάδα Νυδριού ζητήσει το Εθνικό στάδιο της Λευκάδας. Οι επαγγελματικές ομάδες να φτιάξουν γήπεδα, ανέφερε.
Στην τοποθέτηση του ο Δήμαρχος Λευκάδας έκανε λόγο για αμνησία σε αυτό τον τόπο, ενώ είπε ότι παρέλαβαν μόλις ανέλαβαν όλα τα γήπεδα μη αδειοδοτημένα, τα περισσότερα σε κάκιστη κατάσταση, ενώ από την αρχή του 2015 έχουν γίνει μια σειρά παρεμβάσεων.
Παρέμβαση Σφακιωτών, μελέτη και ποσό 30.000 ευρώ που φέτος δίνονται στο γήπεδο Νυδριού καθώς και 25.000 για την καταλληλότητα.
Ο ίδιος είπε ότι καταλαβαίνει ότι ο καθένας προσπαθεί για το καλύτερο για τον δικό του τόπο, ωστόσο ως δημοτική αρχή βλέπουμε το δάσος και όχι το δέντρο. Στα πλαίσια ενός σχεδιασμού πενταετίας που έχουν κάνει ως δημοτική αρχή, θέλουν να κάνουν μια συλλογική παρέμβαση σε όλα τα γήπεδα, δεν υπάρχουν κουμπιά να πατάς και να γίνονται γήπεδα, καθώς όλες οι παρεμβάσεις είναι από πόρους του δήμου.
Δεν μπορούμε να πάμε πιο γρήγορα ενώ δίνουμε μάχη να πάρουμε πόρους για να αναβαθμίσουμε τις αθλητικές εγκαταστάσεις της πόλης, αλλά κι εκτός.
Τεκμηριωμένη άποψη για την υλοποίηση των προγραμμάτων που έχει η δημοτική αρχή, είναι να στοχεύσει τουλάχιστον στα όρια του μεσοχρονίου προγράμματος δηλαδή παραδεκτά της αδιατάρακτης εξαετίας τουλάχιστον , και για τούτο πρέπει ευθαρσώς να ζητήσει από τους Δημότες την ανανέωση της εντολής στις επερχόμενες εκλογές. Και το αίτημα αυτό – για ανανέωση της εντολής- θα πρέπει να το μπολιάσει επεξηγηματικά με τα υλοποιούμενα τρέχοντα προτάγματα σε κάθε βαθμό υλοποίησης για να τεκμαίρεται το αναγκαίο της ανανέωσης εντολής. Και ταυτόχρονα να προβάλει και τα νεώτερα επάλληλα σχέδια που κυλιόμενα θα αρχίσουν ή τρέχουν πρωτολείως με ορίζοντα το επόμενο χρονικό διάστημα εξαετίας και οκταετίας που υπονοεί η ανανέωση της εντολής.
Η υλοποιησιμότητα ενός προγραμματικού σχεδίου , και στο δημοτικό επίπεδο και τοπίο, με βάση το οποίο εκλέγεται κάθε αρχή- και η τωρινή δημοτική αρχή- είναι θέμα που πρέπει να συνδυάζει και την θεσμικότητα της τετραετίας αλλά και έναν επαρκεί χρονικό πυρήνα ελάχιστου μεσοχρονίου διαστήματος που μπορεί να υλοποιηθεί λειτουργικά ο προγραμματικός λόγος.
Το πολιτικό σκηνικό στην Ελλάδα, σε επίπεδο κεντρικών κοινοβουλευτικών διαδικασιών, ως ασταθές τα χρόνια από το 2007 και κυρίως ως το 2015 – οι απόρροιες και αδράνειες αυτής της αατάθειας δεν έχουν παρέλθει ακόμα- δυστυχώς επέτρεψε να διαχυθεί και ένα κλίμα δυνάμει αλλαγών στον διαχειριστικό βίο, σε χρονικά διαστήματα μικρότερα ακόμα και απ τα ελάχιστα που απαιτούνται για μια λειτουργική ικανοποίηση των κάθε φορά εξαγγελθέντων προγραμμάτων και υλοποίησης αναγκαίων αλλαγών. Και αυτή η μεταβίβαση της αστάθειας ως κουλτούρα απ το κεντρικό πολιτικό σύστημα προς τις δημοτικές και νομαρχιακές αρχιαιρεσίες και αναγκαιότητες, είναι εξηγήσιμη αν σκεφτεί κανείς ότι από την συγκρότηση του νεοελληνικού κράτους, από το κέντρο προς την περιφέρεια εκπορεύτηκαν και μεταλαμπαδεύτηκαν οι θεσμικότητες ανάδειξης των αρχόντων.
Η διάχυση αυτών των ασταθειών της εκλογικής θεσμικότητας προς την περιφέρεια , ασφαλώς θα αλλοίωσε και τα κριτήρια ορθολογικότητας στα οποία πρέπει να εξυπακούουν και οι περιφερειακές και δημοτικές της χώρας εκλογικές θεσμίσεις εννοιολογικά. Δηλαδή δεν πρέπει μόνο να τηρούνται οι χρονικές συνταγματικές τάξεις για την διαχείρηση της περιφέρειας της χώρας, που τηρούνται μεταπολιτευτικά, αλλά ταυτόχρονα θα πρέπει συτή η τήρηση της συνταγματικής τετραετούς θεσμικότητας για τις δημοτικές εκλογές, να ικανοποιεί και ένα πραγματικό και ματεριαλιστικό υπόβαθρο σε επίπεδο χρόνου, για να μπορέσει να λειτουργικοποιηθεί εκτελεστικά το κάθε πρόγραμμα της κάθε εκλεγμένης δημοτικής ή περιφερειακής αρχής. Και ταυτόχρονα να κριθεί ασφαλέστερα το έργο και το ίδιο το ήθος ( με την έννοια της συνέπειας ) της δημοτικής αρχής. Τουτέστιν πολιτικό πρόταγμα και καθαρά πολιτική επιλογή της κάθε δημοτικής και περιφερειακής αρχής, είναι να ζητήσει την ανανέωση και πέραν της τετραετιας της εντολής των πολιτών, αναλαμβάνοντας ταυτόχρονα την ευθύνη ( εδώ είναι και πυρήνας της συνέπειας ) να συνοδεύει αυτό το αίτημα, με την παρουσία των όσων υλοποιούνται εκ του προγράμματος της και με όσα διοχετεύονται προς υλοποίησιν στον ρεαλιστικό χρονικό ορίζοντα ως για να εξηγείται απόλυτα και το αίτημα της ανανεώσεως της εντολής.
Η δημοτική αρχή Λευκάδος και την πρώτη – βραχυχρόνια ώς αρχή ως τ τις μέρες μας αφού μόνο 3 χρόνια έχουν περάσει απ την αρχική εκλογή της, υποχρεούται να ζητήσει απ τους δημότες της Νήσου την ανανέωση της εντολής , για να είναι συνεπέστερη και συνεκτικότερη όσον αφορά
την υποστήριξη του προγραμματικού αρχικού της λόγου και για την αποδεικτικότητα του λειτουργικού εφηρμοσμένου ενδιαφέροντος ως τριβή τα 3 πρώτα αυτά χρόνια ώς αρχή.
Είναι απαραίτητο η παρούσα δημοτική αρχή , πρώτη φορά εκλεγείσα, να ζητήσει την επανεκλογή της απ τους δημότες παρουσιάζονας απερίσπαστη το έργο της που υλοποιεί λειτουργικά και αυτό που λειτουργικά συνδεόμενο σχεδιαστικά ακολουθεί και ώς συνέχεια minimum μεσοχρονίως . Και αυτό το αίτημα μαζί το υλοποιούμενο έργο και προγραμματικό από δώ και πέρα σχέδι ( και τα δύο πάνε μαζί και συγκροτούν τον δημοτικό της αρχής ) λόγο θα είναι μια συμβολή στην ίδια την θεσμικότητα της περιφερειακής οργάνωσης της χώρας. Θα συγκροτούν τον πολιτικό λόγο της παρούσης δημοτικής αρχής της Λευκάδος.