Θέματα της τοπικής επικαιρότητας σχολίασε στον Prisma 91,6 o πρώην Δήμαρχος Λευκάδας, επικεφαλής της παράταξης “Όλοι για τη Λευκάδα” Κωνσταντίνος Δρακονταειδής.
Σχολιάζοντας το θέμα με το επίμαχο βίντεο του υβριστή στο δημοτικό συμβούλιο, κάτι που έθεσε η παράταξη του και στο περασμένο, ξεκαθάρισε ότι ως παράταξη δεν θέλουν ένα τέτοιο ζήτημα να κυριαρχεί στο δημόσιο διάλογο, για αυτό και το χειριστήκαμε με διακριτικότητα και με σεβασμό απέναντι στους πολίτες πού αλλά είναι τα προβλήματά τους.
“Οι εξελίξεις όμως δείχνουν ότι γίνεται μία προσπάθεια απόκρυψης και θέλω να είμαι συγκεκριμένος.
Το προεδρείο, ιδιαίτερα ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, ενώ είχαμε πάρει μία απόφαση με την οποία έλεγαν ότι το υλικό αυτό και πρέπει να δοθεί στους επικεφαλής των παρατάξεων και ταυτόχρονα πρέπει να πάει σε δημόσιο φορέα ο οποίος θα ελέγξει τι ακριβώς έχει συμβεί για να αποκαλυφθεί ποιος ήταν ο υβριστής, γιατί σας θυμίζω ότι έχει περάσει πάνω από ένας μήνας από τότε, δυστυχώς με διάφορες προφάσεις τίποτα από τα δύο δεν έχει γίνει, παρά μόνο η μήνυση που καταθέσαμε στον εισαγγελέα.
Αυτό με πολιτικούς όρους είναι απαράδεκτο, καθώς το προεδρείο δεν πρέπει να κρύβεται πίσω από γνωμοδοτήσεις της Νομικής υπηρεσίας, γιατί ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου δεν γνωρίζει τα περί της μήνυσης, καθώς δεν έχει κληθεί από τον Εισαγγελέα να δώσει το οποιοδήποτε υλικό, απλά εμείς ενημερώσαμε -κάτι που μπορούσαμε να μην είχαμε κάνει-, ότι υποβάλαμε μία μήνυση επομένως ο ισχυρισμός ότι δεν σας δίνουμε το υλικό γιατί αποτελεί στοιχείο της δικογραφίας, πολιτικά είναι απαράδεκτο.
Αυτή είναι η διάσταση που βάλαμε και πάλι είδα με το προεδρείο να σφυρίζει αδιάφορα.”
Ο κύριος Δρακονταειδής ξεκαθάρισε ότι υλικό με τη μορφή εικόνας από τη συνεδρίαση της τηλεδιάσκεψης δεν έχουν λάβει στα χέρια τους, εκτός από το ηχητικό της ραδιοφωνικής μετάδοσης.
Όπως είπε μάλιστα, την ημέρα που κλήθηκαν οι επικεφαλής να δουν το επίμαχο βίντεο, δημιουργήθηκαν περισσότερες απορίες από όσες επιχείρησε να λύσει.
“Για παράδειγμα όταν έγινε το επεισόδιο τη στιγμή της ψηφοφορίας, όταν ψήφιζαν και ρωτούσε ο πρόεδρος τον καθένα από τους δημοτικούς συμβούλους τι ψηφίζει, η συγκεκριμένη εικόνα σε κάποιες περιπτώσεις όταν ο Πρόεδρος φώναζε συγκεκριμένο όνομα και απαντούσε την έδειχνε, σε άλλες περιπτώσεις, όταν έλεγε ένα άλλο όνομα δεν παρουσιαζόταν η εικόνα, η ξαφνικά εκεί που γινόταν η ψηφοφορία, έβλεπες σε άσχετο χρόνο να εμφανίζεται η εικόνα κάποιου που δεν μιλούσε και αυτό δημιουργεί περισσότερα ερωτηματικά.
Θέλω να κρατήσετε το γεγονός ότι εμείς δεν θα αφήσουμε αυτό το περιστατικό έτσι, είμαι βέβαιος ότι η κυρία εισαγγελέας θα πράξει τα δέοντα και επίσης πολιτικά είναι έκθετοι όσοι προσπαθούν να του συγκαλύψουν και εμείς όσο αυτό μας επιτρέπουν οι δυνάμεις μας δεν πρόκειται να το επιτρέψουμε.”
Αναφερόμενος τόσο στο έργο του Δημοτικού Σχολείου Βασιλικής, αλλά και στη ράμπα του λιμανιού και την διάσταση απόψεων μεταξύ υπηρεσιών δήμου και περιφέρειας, με αφορμή την πρόσφατη αναφορά του δημάρχου Χαράλαμπου Καλού ότι ποτέ δεν πρωτοκολλήθηκε στο δήμο το επίμαχο έγγραφο που αναφέρεται στην οικονομική επιτροπή η περιφέρειας, απάντησε ότι τέτοια ζητήματα προκύπτουν μεταξύ των υπηρεσιών και όχι μεταξύ των αιρετών.
“Αυτή η διατύπωση που κάνω είναι μία διαπίστωση από την δική μου εμπειρία και θέλω να πω με απόλυτη σαφήνεια ότι ιδιαίτερα στο θέμα της ράμπας, έχει σοβαρή ευθύνη η υπηρεσία της περιφέρειας.
Φυσικά και οι πολιτικές αποφάσεις παίζουν το ρόλο τους, όμως πιστέψτε με κανένας αιρετός δεν θέλει να καθυστερεί το έργο. Από εκεί και πέρα οι υπηρεσίες για αντικειμενικούς λόγους πολλές φορές, γιατί υπάρχουν δυσκολίες και αυτό το σέβομαι και δεν το σχολιάζω αρνητικά, από την άλλη μεριά είναι σαφές ότι στο ζήτημα της ράμπας επιβεβαιώνω και εγώ ότι το έγγραφο που υποτίθεται ότι ήρθε για να γίνει προγραμματική σύμβαση λίγες μέρες πριν τη λήξη της δικής μας θητείας δεν πρωτοκολλήθηκε στο δήμο και αυτό αποτελεί ένα στοιχείο που δείχνει ότι η υπηρεσία της περιφέρειας δεν λειτούργησε σωστά.
Το Δια Ταύτα είναι πως πρόκειται για δύο αίτημα και χρηματοδοτούμενα έργα, να θυμίσω ότι για το γυμνάσιο της Βασιλικής εμείς υπογράψει τη σύμβαση την άνοιξη του 2016 και το συγκεκριμένο έργο της ράμπας που πραγματικά είναι ένα έργο ζωής, ίδιας βαρύτητας με της επισκευής του γυμνασίου, χρηματοδοτήθηκε το έργο από το 2018 και μάλιστα είναι ένα έργο μικρής χρονικής κατασκευαστικής διάρκειας που θα έλυνε με τεράστιο πρόβλημα και στο Νυδρί και τη Βασιλική.
Μάλιστα με τα συνοδά έργα, υπήρχε ο δρόμος που θα απελευθέρωνε τη Βασιλική και θα οδηγούσε όλη αυτή την κίνηση, έξω από το υπάρχον οδικό δίκτυο. Αυτό όμως που πρέπει να κρατήσουμε είναι πως εκτός αυτά τα έργα που πρέπει να ολοκληρωθούν, πάνε πίσω γιατί θα πρέπει να ξαναγίνουν δημοπρασίες και αυτό δεν το καταλαβαίνω.
Στο ερώτημα αν ο εκάστοτε πολιτικός προϊστάμενος μπορεί όλες αυτές τις “αρρυθμίες” να τις διορθώνει απάντησε ότι ως διαπίστωση είναι σωστή,καθώς ο πολιτικός προϊστάμενος οφείλει να λύνει τέτοιου είδους ζητήματα με βάση κατευθύνσεις που θα δώσει.
“Για παράδειγμα όταν ο προϊστάμενος της Πολεοδομίας έχει μία εντολή από εμένα που ζητάει να προχωρήσει το σχέδιο του Νυδρίου αυτό είναι μία πολιτική κατεύθυνση και εκφράζει μία πολιτική βούληση.
Η υπηρεσία σε πολλές περιπτώσεις έχει εξαιρετικά αντικειμενικά προβλήματα, με μειωμένο προσωπικό και αυτό είναι μία αντικειμενική δυσκολία που δεν μπορεί να λύσει κανείς πολιτικός προϊστάμενος, καθώς ούτε προσλήψεις μπορεί να κάνει.
Υπάρχουν όμως και υποκειμενικές δυσκολίες που έχουν να κάνουν και με τη στάση αν θέλετε ορισμένων υπαλλήλων. Δεν σας κρύβω το εξής ότι υπάρχουν- και αυτό είναι απαράδεκτο όποιος και αν είναι δήμαρχος η περιφερειάρχης,- υπάλληλοι σε ελάχιστες ευτυχώς εξαιρέσεις, που λειτουργούν με το αν τους αρέσει η φάτσα του αιρετού.
Αυτά τα υποκειμενικά σε ένα βαθμό μπορούν να συμβάλλουν οι αιρετοί να βελτιωθούν και νομίζω ότι η δική μου προσπάθεια ήταν σε αυτή την κατεύθυνση.
Σχολιάζοντας την ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι κάποιοι δεν θέλουν την ολοκλήρωση του σχεδίου Νυδριού-Μεγάλου Αυλακίου, απάντησε ότι στα πλαίσια μιας ραδιοφωνικής εκπομπής δεν μπορεί να συζητηθεί αναλυτικά αυτό το θέμα.
“Για αυτό το πολύ σοβαρό θέμα, ένα πρόβλημα 30 χρόνων, καθώς κυρώνεται η πράξη εφαρμογής από τον Αύγουστο του 2019, έρχονται κάποιοι συμπολίτες μας και κάνουν τρεις μήνες μετά μία προσφυγή έχοντας το αναφαίρετο δικαίωμα, συγκεκριμένα το Νοέμβριο του 2019 στη θητεία του νέου δημάρχου, στηρίζουν την προσφυγή τους σε ένα τυπικό ζήτημα, έρχεται η υπηρεσία και εισηγείται κάτι συγκεκριμένο ως υπηρεσία στο δημοτικό συμβούλιο.
Για να πάμε λίγο στη διαδικασία, δεν είναι δυνατόν ένα τόσο σοβαρό ζήτημα να το βάζεις 11 στη σειρά, καθώς για εμένα αυτό δεν είναι τυχαίο.
Όταν οι ίδιοι οι προσφεύγοντες πριν μερικές μέρες ζητούν να δώσουν το παρών στην τηλεδιάσκεψη και δεν κλήθηκαν από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου είναι και αυτό τυχαίο, όχι εμείς λέμε.
Επίσης δεν κλήθηκαν οι πρόεδροι της Δημοτικής κοινότητας Νυδρίου και τοπικής κοινότητας Νεοχωρίου για να συμμετάσχουν στην τηλεδιάσκεψη, κάτι που επίσης δεν είναι τυχαίο.
Τους προτείνω στο δημοτικό συμβούλιο, πώς για το θέμα κανένας από τους 33 δημοτικούς συμβούλους ούτε οι μηχανικοί που έδωσαν το παρόν είναι ειδικοί, καθώς η πολεοδομική νομοθεσία είναι χαοτική. Ο λόγος έπρεπε να έχει δοθεί στον προϊστάμενο της πολεοδομικής υπηρεσίας που είχε κληθεί για να εισηγηθεί το θέμα, να μας εξηγήσει τι σημαίνει η αναβολή του θέματος, καθώς διάφορες παρατάξεις για διαφορετικούς λόγους ο καθένας ζητούσαν να αναβληθεί ακόμα και για ένα μήνα και να πραγματοποιηθεί όταν το δημοτικό συμβούλιο γίνεται δια ζώσης θεωρητικά και σε τρεις μήνες γιατί κανείς δεν γνωρίζει πότε θα συνεδριάσουμε κανονικά.
Ο Πρόεδρος αρνήθηκε να δώσει το λόγο στον προϊστάμενος Πολεοδομίας, επικαλούμενος ότι ήταν αργά.
Αυτό που έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον είναι ότι ενώ οι προσφεύγοντες είχαν στείλει μερικές μέρες πριν επιστολή που ζητούσαν να παρευρεθούν, την παραμονή της συνεδρίασης, στέλνουν μία νέα επιστολή που έλεγαν μέσα, ότι μέχρι τώρα δεν μας έχετε ειδοποιήσει να παρευρεθούμε για αυτό ζητούσαν την αναβολή του ζητήματος.
Εμείς λέμε ότι αυτό δεν είναι τυχαίο και με απόλυτη καθαρότητα λέμε ότι όλο αυτό ήταν προαποφασισμένο.”
Πρέπει να καταλάβουμε ότι η αναβολή αυτή βοηθάει στο να μπλοκάρει το σχέδιο. Κατά τη γνώμη μου κάποιοι θέλει να χαϊδέψουν αυτιά πολιτών, είναι δικαίωμά τους να το κάνουν, θα κριθούν για αυτό, κάποιοι άλλοι που υπερασπίζονται τα λαϊκά συμφέροντα δεν κατανοούν, ότι όσο το σχέδιο δεν ολοκληρώνεται, γιατί ουσιαστικά με την κύρωση από τον περιφερειάρχη τον Αύγουστο του 2019, η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί και απομένει η μεταγραφή στο κτηματολόγιο, η οποία με βάση όσα είπε και ο κύριος δήμαρχος οδεύει προς το τέλος του, είναι σαφές πως η αναβολή έχει προαποφασιστεί, με διαφορετικούς λόγους από κάθε παράταξη, καθώς κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι ψήφισαν από άγνοια.
Δεν υποτιμώ τις παρατάξεις, όμως πρέπει να καταλάβουν οι πολίτες ότι το θέμα δεν είναι μόνο διαδικαστικό αλλά και πολιτικό, καθώς λίγοι αιρετοί κατά τη διάρκεια των περασμένων 30 ετών ήθελαν την ολοκλήρωση του, πολλοί δεν την ήθελαν γιατί έχανα κομματική πελατεία και αυτό επιτέλους σε αυτή τη χώρα πρέπει να τελειώνει και για αυτό εμείς τρέξαμε όσο μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία κύρωσης της πράξης εφαρμογής μέσα στη θητεία μας.”
Αναφορικά με το θέμα που προέκυψε με την αναφορά του προέδρου του Επιμελητηρίου Σωτήρη Σκιαδαρέση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον αντίκτυπο που δημιούργησε, ξεκαθάρισε ότι “τόσο προσωπικά όσο και συλλογικά ως παράταξη έχουμε την άποψη πως κάποιον πρέπει να τον κρεμάσεις επειδή έκανα ένα λάθος σε εισαγωγικά.
Εμένα δεν με ενδιαφέρει η φράση που ειπώθηκε, καθώς το κύριο είναι πως υπάρχει μία αντίληψη που δεν έχει μόνο ο κύριος Σκιαδαρέσης, αλλά είναι μία μειοψηφική άποψη σε επίπεδο κοινωνίας.
Ο κύριος Σκιαδαρέσης χρησιμοποίησε απαράδεκτο ισχυρισμό και στην δήλωση μου υπογράμμισα ότι η αναφορά αυτή είναι συντηρητική και δεν ακουμπάει στην πραγματικότητα, εξηγώντας για ποιους λόγους είναι λαθεμένη.
Νομίζω ότι δεν υπάρχει εχέφρων άνθρωπος που να μην καταδικάζει τη συγκεκριμένη φράση, ωστόσο υπήρξαν κάποιοι που δεν το έκαναν όπως ο ανώτερος θεσμικός άρχοντας του τόπου, ο βουλευτής Λευκάδας που δεν βρήκε να πει μία λέξη για την αναφορά αυτή.
Εγώ κατανοώ και τις κομματικές και φιλικές σχέσεις, σε μερικά πράγματα όμως υπάρχουν όρια για αυτό και στο Δημοτικό Συμβούλιο είπαμε ότι άσχετα με την καταδίκη της δήλωσης, δημοτικά συμβούλια θα είναι forum συζητήσεων, παίρνουν αποφάσεις καλές ή κακές, θα κριθούν για αυτές και είπαμε να βρούμε την ομόφωνη φραστική διατύπωση για να καταδικάσουμε το γεγονός της ύβρης, χωρίς να έχουμε τη διάθεση να κρεμάσουμε κανέναν για να στείλουμε ένα μήνυμα και σε όσους θέλουν εντός των τειχών να λειτουργούν με αυτό τον τρόπο, αλλά και ένα μήνυμα προς τους έξω, καθώς δέχτηκα πάρα πολλά τηλεφωνήματα από μη Λευκαδίτες, ότι το ανώτερο θεσμικό όργανο του τόπου όπως είναι το δημοτικό συμβούλιο έχει άποψη για το θέμα, την οποία εκφράζει με καθαρότητα και σαφήνεια.
Δεν είναι σωστά θεσμικά να συμβαίνει όλο αυτό και το δημοτικό συμβούλιο να μην παίρνει μία απόφαση ότι αυτό είναι απαράδεκτο χωρίς διάθεση να καταδικάσουμε κάποιον.
Αυτή την άποψη που διατυπώσαμε εμείς καμία παράταξη δεν την διατύπωσαν στάθηκαν όλοι στη φράση, εμείς όμως στεκόμαστε και στην λαθεμένη και συντηρητική αντίληψη.”
Σχετικά με τη δημιουργία ΦΟΣΔΑ Ιονίων Νήσων και πώς αυτό επηρεάζει το δήμο Λευκάδας, επεσήμανε ότι πριν το θέμα έρθει στο δημοτικό συμβούλιο δημόσια με ανακοίνωσή μας είχαμε επισημάνει ότι αυτή η αλλαγή της νομοθεσίας, η οποία στήθηκε για να εξυπηρετήσει πολύ συγκεκριμένα εργολαβικά και πολιτικά συμφέροντα θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα στη συνεργιστική λύση με το δήμο Ακτίου-Βόνιτσας.
Στην συνέχεια την λύση αυτή υιοθέτησε και ο δήμαρχος Λευκάδας. Η Περιφερειακή Ένωση δήμων ύστερα από πρόταση που είχαμε καταθέσει μέσω της δικής μας παράταξης, είχαμε ζητήσει να γίνει συνεδρίαση παίρνοντας καταδικαστική απόφαση, που μεταξύ άλλων έλεγε πως τα Ιόνια νησιά δεν πρέπει να διαλύσουν τους φορείς διαχείρισης τους και να πάνε σε ένα νέο με την περιφέρεια να κατέχει και το 40%.
Στην συνέχεια η κυβέρνηση ψήφισε το νόμο, εμείς επανήλθαμε ως παράταξη στην Περιφερειακή Ένωση δήμων παίρνοντας καλύτερη απόφαση, καθώς καταδίκαζε το άρθρο 83 το οποίο ως Βασιλιάς ο εκάστοτε υπουργός θα μπορεί να αποφασίζει από περιοχή σε περιοχή που θα μεταφέρονται τα σκουπίδια.
Στην δεύτερη απόφαση που πάρθηκε επιμείναμε ότι όλα όσα αποφασίστηκαν είναι λάθος με το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας να είναι 11-1.
Μάλιστα υπήρξε συνάντηση του Προέδρου της ΠΕΔ κ. Παρίση με τον Υπουργό κύριο Χατζηδάκη ο οποίος εμμένει στην άποψη του και θα κριθεί ο ίδιος για αυτό.
Εμείς θα επαναφέρουμε αίτημα στην ΠΕΔ ότι απέναντι σε αυτό το νόμο πρέπει να αντιδράσουμε στην πράξη πια, καθώς πρώτα κάνεις διάλογο λες τα επιχειρήματά σου και ενώ συμβαίνει αυτό, την Τρίτη 26 Μαΐου συνεδριάζει ο σύνδεσμος διαχείρισης απορριμμάτων ο δικός μας ο οποίος σε τρεις μήνες αποτελεί παρελθόν γιατί θα διαλυθεί και με προσωπική ευθύνη του δημάρχου μπαίνει ζήτημα, ότι με βάση τις διατάξεις του άρθρου 93 για το πιο αντιδρούμε όλο αυτό το διάστημα, μεταβιβάζει τα περιουσιακά στοιχεία που είχε στο δήμο ώστε με αυτό τον τρόπο να διευκολύνει αυτό που ο νόμος ζητάει.
“Οι δήμαρχοι δεν πρέπει σώνει και καλά να βγαίνουν στο αντάρτικο απέναντι σε οποιαδήποτε κυβέρνηση, αλλά αν χρειαστεί πρέπει να το κάνουν. Γιατί πρέπει να βιαστεί ο σύνδεσμος διαχείρισης αποριμμάτων Λευκάδας-Μεγανησίου και να πάρει απόφαση πριν ξανά κουβεντιάσει η Περιφερειακή Ένωση δήμων για το πως συνολικά οι δήμαρχοι των Ιονίων αντιμετωπίσουν το πρόβλημα;
Έχω την αίσθηση ότι ο δήμαρχος γίνεται βασιλικότερος του βασιλέως. Εμείς αυτό δεν θα το ψηφίσουμε και το λέω από τώρα.
Τι μήνυμα στέλνεις ως Δήμος Λευκάδας όταν τρέχεις πρώτος από όλους τους δήμους στα Ιόνια και επικαλείσαι στην πρόσκληση της συνεδρίασης το άρθρο 93 το οποίο έχεις καταψηφίσει ως δημοτική αρχή; Θεωρητικά τουλάχιστον είσαι εναντίον του και αυτό το εκφράσει μέσω του δημοτικού συμβουλίου της Λευκάδας, αλλά κυρίως και της περιφερειακής ένωσης δήμων που αποτελείται από 11 δήμους, πώς τρέχεις πρώτος πρώτος, επικαλούμενος το συγκεκριμένο άρθρο να συμβάλεις στην ολοκλήρωση ενός “εγκλήματος”;
Στα ζητήματα που δημιουργεί αυτός ο νόμος στη σχέση Λευκάδας και Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας, ήμασταν η πρώτη παράταξη που είπαμε ότι με την συγκρότηση του νέου φορέα φεύγει πλέον η χάραξη της τιμολογιακής πολιτικής από την Λευκάδα, τι εφόσον έχουμε συνεργασία με το δήμο Ακτίου-Βόνιτσας φεύγει από μία συνεργασία που έχουμε μεταξύ μας και πάει στο επίπεδο των Ιονίων και εκεί θα μιλούν με όρους αγοράς χωρίς να παίρνουν υπόψη τους κοινωνικά χαρακτηριστικά.
Κλείνοντας την τοποθέτηση του αναφορικά με τις οικονομικές επιπτώσεις του Covid-19 και τα μέτρα στήριξης της Κυβέρνησης, επανέλαβε τη διαπίστωση που έχει κάνει τόσο στη Λευκάδα, όσο και στο σύνολο της χώρας ότι οι οικονομικές συνέπειες θα είναι τεράστιες, το πόσες ακριβώς θα εξακριβωθεί από το μέγεθος της πανδημίας και δεν μπορεί κανείς να προβλέψει.
“Σίγουρα η πίτα που έμπαινε στη Λευκάδα θα είναι πολύ μικρότερη και εκτιμώ ότι στην καλύτερη περίπτωση δεν πρόκειται να ξεπεράσει το 35% περίπου της πίτας που μπήκε πρέπει και αυτό είναι ένα νούμερο που οφείλεται και στο γεγονός ότι δεν θα ανοίξουν όλες οι ξενοδοχειακές μονάδες, στις δυσκολίες με τις πτήσεις, οπότε μας απομένουν οι “φτωχοί” Βαλκάνιοι, όπως έλεγε η αντίληψη που περιέγραψα προηγουμένως και όχι το πρόσωπο, γιατί δεν ήταν μόνο οι Ηπειρώτες και οι Αιτωλοακαρνάνες, οι οποίοι με βάση αυτή την αντίληψη υποτιμούν με την παρουσία τους με οικονομικούς όρους στη Λευκάδα είναι και οι Βαλκάνιοι.
Έχουμε μία ελπίδα να μειώσουμε τη ζημιά εξαιτίας αυτών που επιδημικά πάνε πολύ καλά και μία δεύτερη ελπίδα την έχουμε από το κομμάτι του εσωτερικού τουρισμού.
Πρέπει όμως να πω ότι η δημιουργική λογιστική στα οικονομικά είναι πάρα πολύ εύκολη, να θυμίσω τον αείμνηστο Κωνσταντίνο Μητσοτάκη από τη δεκαετία του 90 είχε πει το περίφημο 0 + 0= 14%.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης το πήγε ένα βήμα πιο κάτω και έκανε το 14 + 0 = 24.
Εννοώ ότι τα μέτρα που εξαγγέλθηκαν που το ύψος τους προσδιορίζεται στα 24 δις είναι ένα πολύ μεγάλο παραμύθι, τα οποία έχουν και δράκους και θα πρέπει να γνωρίζει ο κ Μητσοτάκης ότι όλα αυτά θα καταγραφούν σε επίπεδο κοινωνίας, η οποία θα κρίνει αν αυτά που ανακοινώθηκαν είναι και πραγματικά.
Μάλιστα σε όλο αυτό το ποσό προσθέτει εγγυήσεις και αναβολές πληρωμών και όταν αυτά που είναι μερικά δις η ένταση μέσα στο πακέτο των 24 αντιλαμβάνεστε ότι τα 24 δις δεν είναι υπαρκτά νούμερα αλλά κουβέντες του αέρα.
Ο ίδιος ο πρωθυπουργός πριν από ένα περίπου μήνα δήλωνε ότι η κυβέρνηση δεν έχει δέντρο που να βγάζει λεφτά αυτό το είπε όταν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ανακοινώσει συγκεκριμένα μέτρα υπαρκτά 14 δις ευρώ.
Η πολιτική αντίθεση έχει να κάνει στο γεγονός φωτεινό το δήμο ότι δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα ξαφνικά βρήκε και δίνει 24 δις, ουσιαστικά δεν τα δίνει και με αυτό θέλω να υπογραμμίσω την πολιτική ασυνέπεια και πολιτικό βερμπαλισμό που τελικά φοβάμαι θα πληρώσει η κοινωνία.