Ανακοίνωση διαγραφής μέλους του Συνδυασμού
«ΙΟΝΙΟ ΔΥΝΑΤΑ! Κάθε νησί ψηλά» στη Λευκάδα.
Εκτός Συνδυασμού «ΙΟΝΙΟ ΔΥΝΑΤΑ! Κάθε νησί ψηλά» έθεσε η επικεφαλής και υποψήφια Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Ρόδη Κράτσα-Τσαγκαροπούλου τον κύριο Σωτήρη Σκιαδαρέση, Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Λευκάδας, δηλώνοντας οτι οι αρχές του Συνδυασμού για ενότητα, συστράτευση, ομαδικότητα, συνεργασία και σεβασμό στον κοινό αγώνα με στόχο το γενικό καλό του τόπου, είναι υπεράνω των προσωπικών επιδιώξεων και στρατηγικών και δεν πρέπει να παραβιάζονται από κανέναν.
Το συλλογικό προηγείται του ατομικού ??? ή η ενικότητα προηγείται την πληθυντικότητα ???. Μεγάλα θέματα ,χρήζουν βαριές βαθιές αναλύσεις με κοινωνικό, ατομικό και υπαρξιακό προσδιορισσμό. Το είναι του ανθρώπου πώς σχετίζεται με το κοινωνικό διδόναι, το υπαρξιακό υπάρχειν πως διαχέεται μέσα το συλλογικό γίγνεσθαι ?. Το εγώ , το υπερεγώ, το υπόεγώ τι σχέσει έχουν με το το καθημερινό ως αρχή ( εστίν, γίγνεσθαι, γιγνώσκεται ) ??.
Ο εικοστός αιώνας και η τομή του ατόμου ( του μη τεμνόμενου ως τότε ), η σχετικότητα και η απροσδιοριστία , ο αναγκαίος ανθρώπινος αυτοκαθορισμός ( μια ερμηνεία του dasein, ) , μαζί με τον εξωγενή εκάστοτε ετερροκαθορισμό της ύπαρξης ( η κόλαση είναι η άλλοι κατά Σάτρ) πώς μπορούν να αυτοαξιολογηθούν ως υπόρρητη επεξεργασία του φαντασιακού για το κάθε εγώ, με στόχο δια του αναστοχασμού να αυτοκατανοηθούν τα κριτήρια που θα σείρουν και τις ερμηνίες της ανθρώπινης υπόστασης ??? Τα ρεύματα της ύπαρξης, τα σταυροδρόμια του λαβυρίνθου του νού, το υπεξούσιο της βούλησης, οι δομές και η οργάνωση της σκέψης , η γεννεαλογικότητα, πώς εισφέρουν συνδυαστικά στις ατομικές οντότητες και στις συλλογικότερες μαζικότητες και πλουραλιστικότητες . Η κόλαση μήπως δεν είναι οι άλλοι αλλά ο εσωτερικός Δαντικός κολαστικός και κολασμένος υπαρξιακός χώρος του ανθρώπου.??? Η συμμετοχικότητα μπορεί να παρακάμπτει τον αναγκαίο εκάστοτε αναχωρητισμό ?? ή μπορεί εκάστοτε ο αναχωρητισμός της ασυμμετοχικότητας να σηματοδοτεί μια νέα συμμετοχικότητα για το εξατομικευμένο εγώ ??
Τα λούκια ( κιούγκια ) των επιλογών και στο ατομικό και στο συλλογικό, πώς δρομολογούν τις πράξεις ή τις παραλείψεις τις απωθήσεις ή τις έλξεις στο κοινωνικό οργανωτικό για την συγκρότηση των ευρυτέρων κοινωνικών θεσμικών σχημάτων ???
Οι ανοιχτές κοινωνίες πώς διαφοροποιούνται απ τις κλειστές ???
Οι άλλοι και το εγώ πώς παρατίθενται απέναντι στα εγώ των άλλων και στον άλλο. ??
Μέγιστα θέματα πλατιά και ερεβώδει έχουν ανοίξει στην των αυτοδιοικητικών αρχιεραισιών περίοδο της Ελλάδος το 2019.
Στον 19ο αιώνα με τους διορισμένους δημαρχοκοινοτάρχες άρχοντες ( καπουκεχαγιάδες τότε ονόματι ) υπήρχε μεγαλύτερη προσήλωση στα ρεαλιστικότερα θέματα και καθημερινές ανάγκες των τότε κατοίκων των Δήμων και Κοινοτήτων και περιφερειών και νομών , για την κατασκευή κανενός αγροτικού μονοπατιού, κάποιο ψευτογιοφύρι, την εξεύρεση σπόρων, το πετρόστρωμα κάπποιου κεντρικού δρόμου, την φύλαξη της αγροτικής παραγωγής κλπ των αναγκών της εποχής. Δεν είχε εξωθηθεί η πολιτικόδιαχειριστική οργάνωση σε τέτοιες αναγκαιότητες εμβάθυνσεις σε μεγάλα θέματα του εγώ και του εμείς , όπως στις μέρες μας.