ΔΕΛΤΙΟΤΥΠΟΥ
13 Μαρτίου 2015
Παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Λευκάδας σε συνδυασμό με την προβολή παραδοσιακών λευκαδίτικων προϊόντων και των παραγωγών τους στην τουριστική έκθεση ROMANIANTOURISMFAIRTTR από 12-15 Μαρτίου 2015.
Μία πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων Λευκάδας, για την υλοποίηση της δράσης 3.4 «ΠΛΑΝΟ ΕΚΘΕΣΕΩΝ IN & OUT ΜΕ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΜΜΕ» που περιλαμβάνεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Λευκάδας με παράλληλη προώθηση τοπικών προϊόντων και ενσωμάτωση αρχών ισόρροπης ανάπτυξης» (ΕΣΠΑ 2007-2013).
Ανάδοχος της υλοποίησης της δράσης είναι η εταιρεία NEBECOLtd.
Η 2η ημέρα της έκθεση τουρισμού ΤΤR της Ρουμανίας
Η σημερινή ημέρα ήταν η πρώτη ημέρα της έκθεσης για το κοινό. Η κίνηση ήταν σχετικά μικρή το πρωί, πράγμα αναμενόμενο διότι σήμερα ήταν μια εργάσιμη ημέρα και το κοινό επισκέπτεται την έκθεση κυρίως Σάββατο και την Κυριακή.
Το σύνολο της ελληνικής συμμετοχής βρίσκεται στην αίθουσα C6, η οποία όμως είναι η τελευταία αίθουσα της έκθεσης. Το πρόβλημα με αυτό ήταν ότι η προσέλευση του κοινού ήταν μικρότερη από την προσέλευση στις προηγούμενες αίθουσες. Η αντίδραση του συνόλου της ελληνικής συμμετοχής ήταν να προβεί σε ραδιοφωνικές ανακοινώσεις σε όλους τους χώρους της έκθεσης προσελκύοντας το κοινό. Οι επισκέπτες που ενδιαφέρονταν για την Ελλάδα πέρασαν από τα ελληνικά περίπτερα, αλλά χάθηκε ένα μέρος από τους επισκέπτες που θα περνούσαν από μπροστά από τα ελληνικά περίπτερα αναζητώντας άλλους προορισμούς.
Το περίπτερο της Λευκάδας στελεχώθηκε με ένα επιπλέων άτομο από την Ρουμανία που εξυπηρετούσε το κοινό στην ρουμανική γλώσσα. Επίσης αναρτήθηκε διαφημιστικό banner της Λευκάδας 1,5 μέτρα Χ 2 μέτρα σε άλλο χώρο της αίθουσας που υποδείκνυε την κατεύθυνση και το σημείο του περιπτέρου της Ένωσης Ξενοδόχων για την διευκόλυνση των επισκεπτών.
Η κίνηση στο περίπτερο ήταν ικανοποιητική και διανεμήθηκε περισσότερο από το προγραμματισμένο υλικό για σήμερα. Σε αυτό συντέλεσε και το γεγονός ότι το έντυπο υλικό της Λευκάδας διανεμήθηκε από δύο σημεία. Από το περίπτερο της Ένωσης Ξενοδόχων και από το stand της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ιονίων Νήσων. Η έκθεση παραδοσιακών προϊόντων τράβηξε το ενδιαφέρων μερίδας κοινού που αρχικά δεν ενδιαφερόταν για την Λευκάδα σαν προορισμός διακοπών. Η έκθεση των προϊόντων αποτέλεσε καινοτομία στην συγκεκριμένη αίθουσα και έδρασε ενισχυτικά στην προσέλκυση επισκεπτών για να ενημερωθούν για την Λευκάδα σαν τουριστικός προορισμός. Επίσης ήταν έντονο το ενδιαφέρων του ρουμάνικου κοινού για προϊόντα όπως το λάδι, το ούζο, το κρασί, τα αλκοολούχα ποτά, το σαλάμι αλλά και τα προϊόντα wish. Πάρα πολλοί επισκέπτες ρωτούσαν αν θα μπορούσαν να αγοράσουν προϊόντα ή που θα μπορούσαν να τα προμηθευτούν στο Βουκουρέστι. Όλοι οι παραγωγοί θα ενημερωθούν από τον διαχειριστή του περιπτέρου για τις συγκεκριμένες εντυπώσεις που προκάλεσαν τα προϊόντα τους, μετά το τέλος της έκθεσης.
Ακολουθούν σχετικές φωτογραφίες
ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
– εφημερίδα: ΤΥΠΟΣ ΛΕΥΚΑΔΙΩΝ
– ηλεκτρονικός Τύπος: LEFKADASLOWGUIDE
– blog: haradiatika.blogspot.gr