Όλοι μαζί κατορθώσαμε, στον ελάχιστο χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας, να πετύχουμε μια μεγάλη νίκη για την παράταξή μας και να εξασφαλίσουμε τη μονοεδρική της Λευκάδας. Από σήμερα μπορούμε να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες για την πατρίδα μας, για τη ζωή μας.
Αξίζουν συγχαρητήρια στους Λευκαδίτες για την καθοριστική συμβολή τους στην εθνική προσπάθεια, στον Βουλευτή του νομού μας Θανάση Καββαδά που επανεξελέγη και στη συνυποψήφιά μου Αργυρή Κατωπόδη για τον αγώνα της.
Ευχαριστώ από καρδιάς τους συμπατριώτες μου που ήταν δίπλα μου στη μάχη αυτή, με τίμησαν με την ψήφο τους και ενίσχυσαν τη Νέα Δημοκρατία.
Ευχαριστώ θερμά την ιδιαίτερη πατρίδα μου, το Μεγανήσι. Η υποστήριξη και η εμπιστοσύνη που μου επιφύλαξαν οι Μεγανησιώτες είναι συγκινητική.
Ο αγώνας μας για την Ελλάδα και τη Λευκάδα συνεχίζεται. Τα προβλήματα είναι πολλά και μεγάλα.
Η ευθύνη όλων μας για την πορεία της χώρας μας και τον μέλλον των παιδιών μας είναι μεγάλη. Καθένας από το δικό του μετερίζι μπορεί και πρέπει να δίνει καθημερινά τη μάχη των ιδεών και των αξιών της παράταξής μας, στηρίζοντας το δύσκολο έργο τη νέας κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού μας Κυριάκου Μητσοτάκη για την ανόρθωση της πατρίδας μας.
Ενωμένοι Μπορούμε να τα καταφέρουμε.
Θα είμαι πάντα στο πλευρό των Λευκαδιτών και Νέας Δημοκρατίας.
Εύχομαι σε όλους καλή δύναμη.
Oι περίφημες τοπικές κοινωνίες΄( συμφωνα με την ορολογία του Κουβέλη που ως αρχηγός κόμματος δεν ψήφισε τον εαυτό του κατά δημόσια δηλωσίν του ) – συνήθως μικρές- έχουν δικούς τους κανόνες παραγωγής και αναπαραγωγής και όλα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτούς του κανόνες. Που δεν είναι κανόνες κοινωνικών συλλογικών κατηγορημάτων αλλά αποσπασματικές ιδεολογικότητες ακόμα και ανα γειτονιά, ανά πλατεία, ακόμα και κατά καφενεία, ή σειρές καφενείων, ή αγοραίας πεζοδρόμησης ή όχι.
Είναι σαν το σύμπτωμα των εμπορικών παζαριών που απ την πλευρά που΄πέφτει ο ήλιος στις Αφρικάνικες Πόλεις , δεν έχουν δουλειά τα μαγαζιά γιατί έχουν ζέστη.
Οι γενικές ιδεολογικές κομματικές Εθνικές τάσεις – αυτές που αποτελούν και το συνδετικό ιστό της Εθνικής προσπάθειας ανά κόμμα, δύσκολα μπολιάζονται – πλήν σπανίων περιπτώσεων- σε κάθε λογής ” τοπικές κατά Κουβέλη κοινωνίες ”. και αυτό δείχνει και το υπόβαθρο της έδρασης της ψηφολογικής επιλογής, μια και στις τοπικές κοινωνίες (διασταλτικά της ΚΟυβέλειας άποψης της μη ψήφου στον εαυτό) μπορεί να λειτουργούν και ως αντίθεση στις κεντρικές κομματικές τάσεις που εν προκειμένω στην συγκυρία ήταν η ανανέωση , και μάλιστα με πρωτοπόρα την Νέα Δημοκρατία.
Το momentum των ”τοπικών κοινωνικών” στην εν λόγω περιοχή, ήταν φανερό για τα διπλά στάνταρντς που ίσχυσαν στις δημοτικές εκλογές , όπου ”η τοπική κοινωνία” κατακερματίστηκε για το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας ( με αποτέλεσμα να χάσει τον Δήμο), και σε 40 μέρες η ” τοπική κοινωνία” συσπειρώθηκε σε επίπεδο Νέας Δημοκρατίας για να εκλέξει τον Βουλευτή.
Τα ιδεολογικά κατηγορήματα ως γενικές κοινωνικές καιΕθνικές κατηγορίες , είναι πέρα και έξω απ τα κοινωνικά παρείστικα, πλατε”ί”στικα, γειτονικά κατηγορήματα των περίφημων ” τοπικών κοινωνιών ”.
Που να σας εξηγώ !!! που λέει την δεκαετία του 1980 και το τραγούδι του Σαββόπουλου, πώς το λέει ο Μπιθικώτσης.