Εσείς ξέρετε ποιος είναι ο αθυρόστομος αιρετός;;;*


Ένα ατυχές περιστατικό έχει διχάσει τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης το τελευταίο διάστημα ζητώντας μετ’ επιτάσεως να μαθευτεί το όνομα του αιρετού που εκφράστηκε χυδαία, αν και πολλοί ισχυρίζονται ότι το γνωρίζουν.

Έτσι από στόμα σε στόμα διαδίδονται ονόματα και σπιλώνονται άνθρωποι χωρίς καμία απόδειξη, αλλά με  ενδείξεις…

Φυσικά το θέμα θα είχε εκτονωθεί αν την στιγμή που ο αιρετός έβριζε χυδαία,  ζητούσε συγνώμη εξηγούσε τι έχει γίνει και όλα θα είχαν τελειώσει… Αντιλαμβανόμαστε ότι θέλει πολιτικό θάρρος που δεν φάνηκε την δεδομένη χρονική στιγμή.

Και εκεί που περιμέναμε από το προεδρείο να μάθουμε νέα δεδομένα, τελικά ούτε οι ίδιοι  έβγαλαν άκρη,  ζήτησαν μάλιστα  από τον αιρετό να ζητήσει συγνώμη, αλλιώς θα αποφανθεί ο ειδικός.

Διαβάζοντας όμως κορώνες καταδικαστικές για αυτή την απαράδεκτη  έκφραση,  η οποία είναι καταδικαστέα, επαναλαμβάνω  ότι δεν έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα για το τι έχει συμβεί και κάποιοι βιάστηκαν να σηκώσουν το λάβαρο τηε επανάστασης.

Επίσης δεν μπορώ να κατανοήσω την λογική ότι θα έπρεπε τα Μέσα Ενημέρωσης να πάρουν θέση και να ονομάσουν τον αιρετό αφού γνωρίζουν. Επιτρέψτε μου να σας πω ότι η δημοσιογραφική δεοντολογία έχει κανόνες και δεν βασίζεται στο τι θέλουν  να ακούσουν και να διαβάσουν κάποιοι  για να ικανοποιηθούν.

Επίσης την ίδια γραμμή κρατήσαμε και είπαμε ότι άδικα στοχοποιούνται  και άλλα άτομα που έγιναν βορά πρόσφατα στο λαϊκό δικαστήριο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης…

Ρωτώ λοιπόν, γιατί όλοι όσοι γνωρίζουν και κατακεραυνώνουν δεν το λένε το όνομα αναλαμβάνοντας την ευθύνη; Εκτός και αν κάποιοι δεν γνωρίζουν πως δεν μπορούμε να γράφουμε εικασίες αλλά μόνο επιβεβαιωμένο ρεπορτάζ.

Τα όσα διαβάζουμε όμως τις τελευταίες ώρες έχουν ξεπεράσει κάθε λογική με αποτέλεσμα να χάνεται και η ουσία…

Ας είμαστε προσεκτικοί και ας καταλάβουμε ότι άποψη διαμορφώνουμε πάντα όταν έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα. Μέχρι να αποφανθούν οι ειδικοί ποιος ήταν ο αθυρόστομος αιρετός, έχει  το τεκμήριο της αθωότητας..

Εκτός και αν βρει τα πολιτικά κότσια να ζητήσει μια δημόσια συγνώμη για να ασχολούμαστε με κάτι άλλο γιατί είναι και οι μέρες του εγκλεισμού ζόρικες.

Παναγιώτης Κουνιάκης.

About Ομάδα Σύνταξης 28428 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

5 Comments

  1. Όποιος κάνει αυτές τις δουλιές , ξέρει γιατί τις κάνει πώς τις κάνει καο που στοχεύει.
    Ξέρει την τεχνική της κρυψίνοιας στον τηλεπικοινωνισμό,ξέρει ότι η βρισιά τρομοκρατεί και τον υβριζόμενο κοινωνικά γιατί τον θέτει στο πεδίο του διαπληκτιζόμενου, ξέρει οτι αποθαρύνει και την συμμετοχικόητα απ τον φόβο συμμετοχής καθενός άλλου σε υβρεολόγιο, ξέρει και την μεθοδολογία της κωλυσιεργείας στην λήψη αποφάσεων.
    Δοκιμάζει τις ανεκτικότητες και αντοχές του συλλογικού δημοτικού κορυφαίου θεσμικού οργάνου ( για τούτο χτυπάει σε ανώτατο θεσμικό επίπεδο).Και σύμφωνα με την κλασσική πσραδοχή εφ όσον φοράει μάσκσ επιθυμεί να το ξανακάνει.Για τούτο πσρείσφυσε στην συλλογικότητα. Αν αυτοαποκαλυφθεί ακυρώνει εν μέρει την δυνατοτητα να το επαναλαμβάνει. Το έκανε για να το ξανακάνει και για τούτο δεν αυτοαποκαλύπτεται.
    Το δημοτικό συμβούλιο θέλει πλέον υπερβολικά αυξημένη προσοχή , γιατί ο αρχικός στόχος του επιβουλευόμενου την δημοκρατική επ αγαθό καθημερινότητα συμβίωσης των πολιτών , επετεύχθει. Και ψάχνει και αναμένει να βρει ερείσματσ μέσα στην λοξοδρόμηση λειτουργίας του θεσμικού οργάνου για να την τεχνική αναζητησή του. Δεν θσ είναι μακρυά που θα ζητηθούν ευθύνες αόριστα από το όργανο του Δήμου, γισ την νομιμότητα της τυχούσας αν αρχίσει ερεύνης .Διότι και σε κάθε νέα διαδικασία ( σαν τις ανσγκσστικές τηλεδιασκέψεις) υπάρχουν ασφαλώς απρόβλεπτα κανονιστικά και νομοθετικσ κενά, μέχρι να καλυφθούν εκ της εμπειρίας.
    Το συμβάν είναι αντίστοιχο τηρουμένων των αναλογιών , με την ζάχαρη στα ρεζερβουάρ των αρμάτων και τζίπ το 1965 στον Έβρο, αναλογικά πάντα στην μικρή τοπική κσι πληθυσμιακά και θεσμικά κλίμακα.
    Θέλει μεγάλη προσοχή , γιατί στοχεύει στην τρομοκράτηση κοινωνική και ατομική θεσμών και πολιτών. Για τούτο και δεν αυτοαποκαλύπτεται στον κρίσιμο άμεσο χρόνο.Γιατί και αν η αυτοαποκάλυψη γίνει σπό δώ και πέρα, αφού πέρασαν 1-2 μέρες, η ακόμα μετά τα πρώτα λεπτά της ώρας απ το συμβάν, τότε και αυτή η εκ των υστέρων αυτοαποκάλυψη θα εξομειούται μετην την επανάληψη ( ώς φιλολογία που θα συντηρεί τον κοινωνικό φόβο των ανθρώπων στην λογική της συμμετοχής σε διαδικασία υβρεολογίου ).
    Ανοίγει και τεχνικό θέμα προστασίας της συλλογικής θεσμικής λειτουργίας, και ταυτόχρονα πολιτικό κοινωνικό , πώς και γιατί μέσα σε συλλογικότητες παρείσφησαν τέτοιες ατομικότητες, πώς και γιατί επιλέχτηκαν και με ποιά κριτήρια αιρετότητας ( τα κριτήρια των μασκοφόρων ??) εκλέχτηκαν.
    Απαιτείται υπερβολικά μεγάλη προσοχή και δημοκρατική ουσιαστική συναίνεση όλων των παρατάξεων του Δημοτικού συμβουλίου ,για την αντιμετώοιση του πολύ επικίνδυνου και μεθοδευμένα και στοχοθετημένα εμφανισθέντος αυτού συμβάντος , και δη σε μια εποχή στην αρχή και σε βάρος της νέας Δημοτικής αρχής, και σε βάρος της απελθούσης αρχής και σε βάρος της τρεχούσης αντιπολιτεύσεως , μια και όλοι συμμετέχουν στο ανώτατκ συτοδιοικητικά όργανο ( Δημοτικό συμβούλιο). Για να αποδειχτεί έτσι ότι ο στόχος ήταν η ίδια η αυτοδιοίκηση (ώς συμμετοχική θεσμική συνέχεια) και μάλιστα στο ανώτατο θεσμοθετημένο δημοκρατικό και διαχειριστικό επίπεδο που είναι το Δημοτικό συμβούλιο.
    Φύλακες της επ αγαθό κοινωνικής συμβίωσης του αυτοδιοικητικού θεσμού προσοχή , γρηγορείτε για την προστασία των ίδιων των δημοτών.

  2. Το συμβάν έγινε μέσα στο Διοικητικό συμβούλιο και από μέσα απ αυτό.
    Έχει και το χαρακτηριστικό κουκούλας, άρα είναι προβοκάτσια. Και μπορεί να οδηγεί κσι σε σκέψη παραδημοτικής λειτουργικής και λειτουργίας , όπως το σαμποτάζ με την ζάχαρη στα ρεζερβουάρ το 1965, που έγινε μέδα απ το στράτευμα μέσα στο στρατόπεδο.
    Ο αθυρόστομος / η δεν είναι απλά αθυρόστομος/η , αλλά συνειδητοποιημένος/η στην πρακτική της καταδολίευσης και της απαξίωσης του θεσμικού οργάνου που συνιστά το Δημοτικό συμβούλιο.
    “” Χαλκεύεται συνομωσία “” έγραφε ο τύπος το 1965. Και.έτσι γινόνταν όπως αποδείχτηκε.

  3. Μπε ρε Κουνιάκη….ρωτήστε την θεία Όλγα….
    Έπρεπε να ντρέπεστε όλοι….

    • Να ντρεπόμαστε εμείς που το Προεδρείο έχει το υλικό και δεν λέει το όνομα; Η βασικά θέλετε να πούμε κάτι δημόσια βάση εικασιών;;; Συγνώμη αλλά δεν ντρέπομαι καθόλου..
      Παναγιώτης Κουνιάκης.

  4. Δεν ξέρει κανένας απ το ΔΣ τίποτα, δεν γνωρίζει τίποτα , δεν αντιλαμβάνεται τίποτα, στο τέλος θύτης μπορεί να βρεθεί ο υβριζόμενος ( ένοχη όλη η κοινωνία ώς θύμα).
    Νέα υπόθεση : παρεμβολή εξωγήινων UFO στα ηέκτρονικά δίκτυσ της συνεδρίας , με στόχο την επέμβαση των Γιού Εφ Όου εξωγή’ι’νων δτην Λευκάδα. Και υα κινηθούν να καταλάβουν το κτιριακό της διοικήσεως.
    Οι Δημότες απαιτούν τα ΔΣ να γίνονται εκπομπές στα πρωινάδικα για νε ενημρώνονται.
    Και η τοπική καταγωγή και που διαβιεί θα έχουν σημασία , αν τελικά βρεθεί.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.