ΕΡΩΤΗΣΗ
15/02/2019
Προς: Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
Θέμα: Επικινδυνότητα Δρόμου Αμφιλοχίας- Βόνιτσας
Κύριε Υπουργέ,
Στο δρόμο Αμφιλοχίας Βόνιτσας, ο οποίος έχει καταλήξει να είναι δυστυχώςένας δρόμος καρμανιόλα, σε μια δεκαετία είχαμε 1330 τροχαία ατυχήματα. Έχουμε έναν τραγικό απολογισμό με πολλούς νεκρούς και δεκάδες τραυματίες. Η πραγματικότητα είναι ότι έχουν γίνει ελάχιστες βελτιώσεις, και επί της ουσίας, οι όποιες κινήσεις αποτελούσαν απλά μπαλώματα ενός πολύεπικίνδυνου αυτοκινητοδρόμου…..
Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο συγκεκριμένος δρόμος χρησιμοποιείται ιδιαίτερα πολύ τους καλοκαιρινούς μήνες, αφού μέσω αυτού καταλήγουν οι τουρίστες στην Πρέβεζα και στην Λευκάδα,
Ερωτάται ο Υπουργός:
Θα γίνουν επιτέλους εργασίες στο συγκεκριμένο δρόμο ώστε οι οδηγοί να μην εκτίθενται σε κίνδυνο;
Θα επισπευτεί το έργο της Αμβρακίας Οδού (που αναμένεται εκ νέου να παραδοθεί το 2020) ώστε να αντικατασταθεί αυτός ο δρόμος καρμανιόλα;
Ο Ερωτών Βουλευτής,
Κωνσταντίνος Καραγκούνης
Εδώ και χρόνια εκλαμβάνανε συνολικά τους πολίτες για χειρότερα από τσακάλια και αλπές και ασβούςε με την γενικευμένη αθλιότητα του δρόμου ( τέως Εθνικής λαιμητόμου νο 2) Κόρινθος Πάτρα. Και οι ασβοί ( δηλαδή οι άνθρωποι που κυκλοφορούσαν ) πλήρωναν διόδια κατά παράβαση της αποδεδειγμένα “:ορθολογικής Ευρωπαικής Ένωσης”” .Τέτοιο ορθολογισμό δεν είχε ξαναζήσει ο Ελλαδικός τόπος .
Η γενικευμένη αθλιότητα ενός άθλιου και επικίνδυνου για τους υπηκόους του κράτους, λογικό ήταν να διοχετεύεται και μέσω του τέως δρόμου Αντίριο Βόνιτσα-Άρτα-Γιάννενα κλπ.Εδώ το χάλι ήταν χειρότερο μαύρης διαστημικής τρύπας και παραμένει πυκνό χάλι πλέον στον δρόμο Κουβαρά-Αμφιλοχία -Βόνιτσα Λευκάδα μέχρι και το θέρος του 2018 η αναφορά. Στο κομμάτι αυτό ο όρος :σπρόβλεπτες σφαγιαστικές καταστάσεις (για τον οδηγό ή ταξιδιώτη με αυτοκίνητο και το ίδιο το όχημα) ήταν επιεικής και παραμένει επιεικής στον βαθμό που υπάρχει ο δρόμος αυτός ακόμα σε κυκλοφορία.
Και αν δρομος αυτός υπάρχει σε κυκλοφορία ( απ ότι φαίνεται υπάρχει τουλάχιστον Αμφιλοχία -Λευκάδα) τότε εμφανώς και κρατική συγκοινωνιακή κοινωνική επιδιωκίμενη πολιτική,είναι ο αποκλεισμός των περιοχών απ τις οποίες διέρχεται ή καταλήγει ο δρόμος αυτός.
Κάτι σαν άβατο και σαν γενικευμένο στρατόπεδο συγκέντρωσης ανθρώπων.
Βέβαια χωρίς οι άνθρωποι να έχουν τελέσει κάποια αξιόπινη αντεθνική ή εγκληματική πράξη , αλλά το μόνο κακό που τους προσάπτει το κράτος είναι ότι γεννήθηκαν και ζούν ή γενικά ζούν σε αυτή την περιοχή ή θέλουν να επισκεφθούν αυτή την περιοχή.
Κατά τα άλλα τα τσακάλια και οι ασβοί ( δηλαδή οι άνθρωποι) πληρώνιυν όμως φόρους.Και η οδοποιία στην χώρα είναι κρατική υπόθεση ( δηλαδή του επθκινδύνου πλέον για τους πολίτες μορφώματος που λέγεται κράτος).
Δηλαδή αν θέλουν οι πολίτες αυτών των περιοχών να έφκιαχναν χρονια πίσω ή και τώρα δρόμο κατόπιν συνενοήσεως μεταξύ τους , με νέα χάραξη και διάνοιξη καιβεκτέση έργων με δικές των δαπάνες , συτό δεν μπορούσε να γίνειν, γιατί η οδοποιία ελιναι κρατική υπόθεση.
Το 2014 Γερμανός τουρίστας αφού πλήρωσε διόδια στο Ζευγολατιό Κορινθίας αφού είχε μείνειβστην ουρά στα διόδια 25 λεπτά ( είχε τότε μόνο δύο λωρίδες διοδίων με κατεύθυνση την Πάτρα) σταμάτησε ποιό κάτω σε σταθμό καφενείου και πρατηρίου βενζίνης που υπήρχε και έψαχνε παράκαμψη για να γυρίσειβστην αντίθετη πρός Κόρινθο κατεύθυνση και να ζητήσει να του επιστρέψουν το αντίτιμο των διοδίων που πλήρωσε.Είχε γεννηθεί και ζούσε στην Λειψία της τέως Ανατολικής Γερμανίας και ήταν μηχανικός οικοδομικών κατασκευών. Τελικά και επειδή δεν υπήρχε τακτική παράκαμψη αναστροφής προχώρησε το ταξίδι αφού ήπιε έναν καφέ Γαλλικό γλυκό για να πάει κάτω και να χωνέψει το φαρμάκι της στεναχώριας που τον κοροιδέψανε και πλήρωσε διόδιο στο Ζευγολατιό.
Ακόμανκαι στην παγωμένη Σιβηρία ή στην Αλάσκα και μάλισταωστο Βόρειο τμήμα της τέτοια συγκοινωνιακή προκλητική κρατικά αθλιότητα δε υπάρχει , ακόμα και στους δρόμους πάνω στο χιόνι.